Haaveena vauva 2022

Tein aamulla vertailun vuoksi pregcheckin testis ja kumma kyllä ei mitään ovismerkkiä vain yksi viiva vaikka digissä vilkkuvaa hymiötä, siksi en noihin tikkuihin luota, tänään kuitenkin kp 17 että ovis hyvin lähellä, päivällä teen digitestin.
 
Heippa kaikille,
Oon pitkään taustaillut tällä sekä viime vuoden haaveilupalstalla ja nyt mietin uskaltaisinko mukaan listoille, kun ahkerasti täällä tulee kuitenkin luettua kaikkien kuulumisia. Täällähän on ilmennyt kunnon plussa-aaltoja lähiaikoina. Paljon onnea kaikille plussanneille!

Me ollaan nyt miehen kanssa yritetty yli vuosi esikoista. Keväällä oli negatiivinen tuplapotti, josta olen aiemmin kertonutkin, toinen alkiorakkula oli oikeassa paikassa, toinen vasemmassa munanjohtimessa, joten se siitä. Nyt pitäisi luomusti yrittää 8kk ja jos ei tärppää, sitten yhteyttä kunnalliseen. Tästä vähän ristiriitaiset fiilikset. Tottakai sitä toivoo, että tärppi kävisi ilman apuja, mutta viimeksi meni 9kk yrittäessä ja lopputulos oli kuukauden hcg-seuranta ja lähes 3kk kestänyt tiputteluvuoto. Luotto ei siis ole korkealla omaa kehoa kohtaan.

Ollaan nyt kahden kierron ajan otettu rennommin ilman tikutteluja, mutta tänään uuden kierron alkaessa, kallistun taas tikuttelujen puoleen. Joten tulenpa samalla listoille jännäilemään ja aktiivisemmin keskustelemaan teidän kanssanne.
Lili_86, ya 9/20, 1. lapsi
Kp 1/32-34
 
vierailija
Tein aamulla vertailun vuoksi pregcheckin testis ja kumma kyllä ei mitään ovismerkkiä vain yksi viiva vaikka digissä vilkkuvaa hymiötä, siksi en noihin tikkuihin luota, tänään kuitenkin kp 17 että ovis hyvin lähellä, päivällä teen digitestin.
Se digi vilkkuu kun estrogeeni nousee (joillakin vilkuttaa parikin viikkoa). Liuska mittaa vaan lh hormonia niin ei se kuulukaan reagoida
 
Tervetuloa @Lili_86 ! 😊 Kyllä teillekin jo oman pienen soisi, toivottavasti tärpää pian!

Toissailtana tein siis one stepin herkän r-testin, johon ilmestyi ihan silminnähtävä haamu (dpo 7-8 jos ovulaatio oli silloin kun arvelen). Piti vielä myöhemmin illalla varmistaa asia ja samanlainen viiva tuli silloinkin. Eilen testiin suunnilleen samanlainen, ehkä ei enää ihan niin selvä ja menkkajomottelua (dpo 8-9). Tänä aamuna ei minkään näköistä viivaa/viivanpaikkaa. Olen jotenkin ihan varma että olen raskaana, niin hupsulta kun se kuulostaakin. Etsin kuopuksen yritysajalta hänelle kirjoittamani viestit ja sieltä löysin että sillon oli olin myös saanut samanlaisen ”viivanpaikkahaamuun” dpo 7-8 mutta seuraavana päivänä oli ihan puhdas nega ja olin ihan varma kuukautisten alkavan kun jomotteli menkkamaisesti mahaan. Seuraavana päivänä oli sitten kuitenkin taas värillinen haamu ja siitä se lähti sitten vähitellen vahvistumaan.
Esikoinen kun tärppäsi, niin silloin oli tällainen samanlainen ”varmuus” siitä että olen raskaana. Saa nähdä pitääkö nyt paikkansa. :D Viimeistään huomenna pitäisi varmasti alkaa jo jotain näkymään. Toki testaan vielä tänään illallakin. :D :D
 
Tämä on foorumi missä nimenomaan saa olla vaikka ”kamalan negatiivinen” jos siltä tuntuu.
Yhdyn tähän ajatukseen täysin. Hyvä, että tänne voi avoimesti purkaa kaikenlaisia tunteita, myös niitä negatiivisia. Mitä kauemmin yritys kestää, sitä enemmän myös noita negatiivisia tunteita tulee, pettymystä, ahdistusta, kateuttakin. Mielestäni on hyvä, että itse tunnistaa tunteet ja pystyy pahaa oloa purkamaan tänne kirjoittamalla, niin ei tarvitse sitä kaikkea pitää sisällään. Pidetään tämä palsta edelleen sallittuna kaikille tunteille ja tuetaan toinen toista!
 
Sinä olet kyllä niin kamalan negatiivinen. Yritä päästää irti katkeruudesta ja tuosta myrkyllisestä ajattelusta, kai se jo vaikuttaa koko elämääsi?
Jokaisella on oikeus omiin tunteisiin, eikä niihin ulkopuolisella ihmisellä pitäisi olla mitään sanomista. Minun puolestani tämäkin palsta saisi olla sellainen, että tänne voi kirjoitella vain kirjautuneet ihmiset, koska poikkeuksetta nämä (onneksi suht harvoin ilmestyvät) asiattomat ja negatiivissävytteiset kommentit tulevat ”vierailijoilta”. En tietysti tarkoita, että kaikki vierailijoiden viestit ovat tällaisia, mutta jotkut valitettavasti ovat. Sinulle vierailija haluaisin sanoa, että jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa toisesta ihmisestä, on parempi pysyä hiljaa. Tämä palsta on juuri sitä varten, että tänne saa purkaa ne omat ilon ja surun tunteet sekä kaikki muut siltä väliltä.
 
Meillä ollu hiljaiseloa, ei mitään uutta.

Olen tosin vähän hämmentynyt, kun mies eilen kysyi, että onko mulla ovulaatio ja vähän suutahti, kun vastasin, että varmaan mennyt jo. Turhautuneena sanoi, että no mistä hän voi tietää millon mulla on se. Ei olla kuukauteen hommailtu, enkä oo saanu kellistettyä sitä, vaikka yrittäny, ja sit se kyselee tommosia ja närkästyy, ku sanon, että varmaan menny jo?

Oisko teistä kukaa mieskuiskaaja ja osais suomentaa tuon? :D
 
Täällä ketjussa on ollut tosi hyvä henki, joten ei anneta satunnaisten ilkeiden kommenttejen pilata tätä:)

On todella alhaista tulla arvostelemaan tänne muita ja muiden tunteita. Kyllä se pitkä yrittäminen laittaa yhden jos toisen välillä negatiiviseksi ja katkeraksi.Toivon todella että oikeassa elämässä kukaan ei mene tuollaisia asioita sanomaan toiselle.

Samaa mieltä siitä että tänne voisi kirjoittaa vaan rekisteröityneet .Toki monta kannustavaa viestiä saanut aiemmin useammalta vierailijalta :) eli ei kaikki kirjoittele asiattomia.
 
Pakko palata päivittämään nyt on pysyvä hymiö, entistä enemmän ihmettelen sitä pregcheckiä mutta ehkä luotan tohon, laskujen mukaan kyllä menisikin oikein kun viimeksikin ovis tapahtunut positiivisen testin jälkeisenä päivänä.
No ilta puuhat on selvillä 😀
Tsemppiä:) Täällä joku vinkkas kokeilla suihkussa hoitaa hommat, tuli kokeiltua sekin:D voin suositella muillekin ❤
 
Meillä ollu hiljaiseloa, ei mitään uutta.

Olen tosin vähän hämmentynyt, kun mies eilen kysyi, että onko mulla ovulaatio ja vähän suutahti, kun vastasin, että varmaan mennyt jo. Turhautuneena sanoi, että no mistä hän voi tietää millon mulla on se. Ei olla kuukauteen hommailtu, enkä oo saanu kellistettyä sitä, vaikka yrittäny, ja sit se kyselee tommosia ja närkästyy, ku sanon, että varmaan menny jo?

Oisko teistä kukaa mieskuiskaaja ja osais suomentaa tuon?
Onko teillä niin ettei mies halunnut tietää kierrosta suorituspaineiden pelossa? Silloin tuo kommentti kuulostaa aika oudolta. Muutenhan voi olla että hän olisi innokas 'lapsentekoon' huononakin päivänä, muttei sitten syty hommiin, koska ei tiedä tilanteen 'aikasensitiivisyydestä'. Parasta olisi varmaan kysyä mieheltä itseltään, sillä varmaa selitystä hänen reaktiolleen ei tiedä kukaan muu kuin hän itse. Meillä mies ei edes tiennyt naisten kierrosta mitään ennen kuin alettiin yrittää ja kuuli että raskautuminen voi tapahtua koska tahansa paitsi menkkojen aikaan.... Hän ei myöskään halunnut tietää oviksen ajankohtaa ensin, mutta mitä pitemmälle meidän 'projekti' eteni niin sitä enemmän mies halusikin tietää ja lopulta vertailtiin yhdessä ovistikkuja. Ehkä sinunkin miehesi on vaan kokenut jonkin ahaa-elämyksen muttei ole kertonut siitä sinulle?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Meillä ollu hiljaiseloa, ei mitään uutta.

Olen tosin vähän hämmentynyt, kun mies eilen kysyi, että onko mulla ovulaatio ja vähän suutahti, kun vastasin, että varmaan mennyt jo. Turhautuneena sanoi, että no mistä hän voi tietää millon mulla on se. Ei olla kuukauteen hommailtu, enkä oo saanu kellistettyä sitä, vaikka yrittäny, ja sit se kyselee tommosia ja närkästyy, ku sanon, että varmaan menny jo?

Oisko teistä kukaa mieskuiskaaja ja osais suomentaa tuon?
Miehet on kyllä niin kummallisia! Meilläkin yhdessä päätetty että lapsi saa tulla ja sitten mies "vittuilee" kun haluan seksiä ovulaation aikaan. :D Ja sitten ihan innoissaan odottaa että päästään testailee. Toki meillä miehelle on ihan sama tuleeko vauvaa, kun näitä lapsia meidän perheessä on ennestään jo 4. Mutta mä taas olen ihminen joka ei tän asiqn kanssa kovin rennosti pysty ottaa ja tulen pettymään kovasti jos ei pientä enää saada. Mutta siihenkin on varauduttava, koska mun mies on saattanut tuhota siittiönsä melko tehokkaasti vuosien aikana.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

18.10.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili...................................kp 36/28
Sadepisaroita................kp 24/25-31
Liljah....................................kp 23/26
Topukka…………………......kp 21/30
Mamtobe........................kp 20/28
Guinevere......................kp 17/?
Petronella09...............kp 16/26
AniiloraK.......................kp 16/27
Suikku1............................kp 13/26-28
Martta83..........................kp 12/26-27
Iinanen..........................kp 11/23-24
Lemoni87......................kp 11/28
Hellu_.............................kp 10/27-28
SandraB........................kp 4/27
Lili_86............................kp 2/32-34

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Chili........................................dpo 19
Mamtobe.........................dpo 10
Sadepisaroita................dpo 7
Petronella09...................dpo 3
AniiloraK............................dpo 3
 
Viimeksi muokattu:
Joko teit testin?
Tein testin ja nega oli. Vasta noin vuoden päästä olisi tarkoitus aloittaa yritys, niin tuntui vain hurjalta ajatus, että jo nyt olisi raskaana. En tiedä mikä sitten on syynä, koskaan ennen ei näin ole mulla kierukan kanssa käynyt.
Kiitos kaikille vastanneille ja kaikkea hyvää koko keskusteluryhmälle ❤🤗 taustalla olen lueskellut jo kauan...
 
En kyllä nyt yhtään tiedä että missä mennään. Eilen ja tänään puhtaat negat r-testistä. Toissapäivänä haalea haamu ja sitä edellisenä päivänä haamu. O-testit ollut myös ihan hailakkaa. Tänään o-testi kuitenkin tummunut. Näinköhän se ovulaatio on kuitenkin nyt vasta tuloillaan? Voisikohan olla että se r-testi olisi reagoinut lähestyvään ovulaatioon? Vaikka o-testi ei kyllä mitään sillon näyttänytkään. Äh, en tiedä, paha olokin on ja jos tuo testi ei näyttäisi noin vitivalkoista niin olisin edelleen aivan varma että olen raskaana. Tässä kuva tämän päiväisestä ovistestistä:

 
vierailija
Tein testin ja nega oli. Vasta noin vuoden päästä olisi tarkoitus aloittaa yritys, niin tuntui vain hurjalta ajatus, että jo nyt olisi raskaana. En tiedä mikä sitten on syynä, koskaan ennen ei näin ole mulla kierukan kanssa käynyt.
Kiitos kaikille vastanneille ja kaikkea hyvää koko keskusteluryhmälle ❤🤗 taustalla olen lueskellut jo kauan...
Kierukan kanssa itselläni oli vaikka mitä ja onhan se hyvä tarkistaa jos olisikin raskaana. Itse pidin halpistestejä aina varmuuden vuoksi kaapissa vaikka oli kierukka 🙈 paljon tsemppiä ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
vierailija
En kyllä nyt yhtään tiedä että missä mennään. Eilen ja tänään puhtaat negat r-testistä. Toissapäivänä haalea haamu ja sitä edellisenä päivänä haamu. O-testit ollut myös ihan hailakkaa. Tänään o-testi kuitenkin tummunut. Näinköhän se ovulaatio on kuitenkin nyt vasta tuloillaan? Voisikohan olla että se r-testi olisi reagoinut lähestyvään ovulaatioon? Vaikka o-testi ei kyllä mitään sillon näyttänytkään. Äh, en tiedä, paha olokin on ja jos tuo testi ei näyttäisi noin vitivalkoista niin olisin edelleen aivan varma että olen raskaana. Tässä kuva tämän päiväisestä ovistestistä:

Mulla on tullut tuolla testillä just samanlaiset viivat ennen menkkoja. Mulla ovis testi reagoi myös menkkoihin. Tehnyt ovistestin ja samana tai seuraavana päivänä alkanut menkat.
 
Mulla on tullut tuolla testillä just samanlaiset viivat ennen menkkoja. Mulla ovis testi reagoi myös menkkoihin. Tehnyt ovistestin ja samana tai seuraavana päivänä alkanut menkat.
No siinä tapauksessa se voi hyvinkin olla että menkat ne on alkamassa!
Tämä ensimmäinen kierto jäi nähtävästi sitten ovuloimatta, kun plussaa en missään vaiheessa saanut, vaikka ahkerasti tikuttelin ja kp 13-14 oli jo tummenemaan päin ja ovistuntemuksia, mutta ei sitten kuitenkaan plussaksi asti.
 
vierailija
No siinä tapauksessa se voi hyvinkin olla että menkat ne on alkamassa!
Tämä ensimmäinen kierto jäi nähtävästi sitten ovuloimatta, kun plussaa en missään vaiheessa saanut, vaikka ahkerasti tikuttelin ja kp 13-14 oli jo tummenemaan päin ja ovistuntemuksia, mutta ei sitten kuitenkaan plussaksi asti.
Se sun tekemä raskaustesti (herkkä liuska) on todella "kuuluisa" siitä että tulee ties mitä viivoja ilman raskautta.
Varmaankin ovis tulossa.
 

Yhteistyössä