Haaveena vauva 2022

@KirJoh89 en näe noita sun kuvia, mutta jännittää melkein enemmän sun plussaus kuin oma! Mullakin pitäisi alkaa menkat just ti ja sun nimimerkin perusteella ollaan myös saman ikäisiä :) onko sulla mitään oireita?

Itse testasin tänään rfsu liuskatestillä ihan samanlaisen haalean viivan kuin kahtena edellisenä päivänä. Tosin eilen ja sitä edellisenä oli pc. En ole oikein mitään mieltä asiasta, seuraillaan. Meinasin alun perin testata ekan vasta tänään dpo 11, eli jos olisin tehnyt niin, niin olisin kai ihan yhtä innoissaan haaleasta plussasta.

Omista oireista, kovaa vatsakipua on ollut alavatsalla, minkä muistan kyllä hyvin edellisestä raskaudesta.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Eimy
Eilen kerkesin valittelemaan ovilaation poissaololla.
Kävelin iltapäivällä kotiin ja alkoi tuttu repäisy/jomottelu oikealla puolella.
Eikun digiä kehiin ja hymynaama sieltä tuli, jomottelut jatkui pitkälle iltaan. :)
Tänään ei ole enää ollut mitään tuntemuksia ja meillä tallettelut tälle kierrolle dpo -5, dpo -2 ja dpo 0.

Eli mut vois laittaa piinailijoihin, tänään dpo 0.

En jostain syystä saa tekstiä punaiseksi.
 
@petronella09 Hitto vieköön. Olisin kyllä toivonut teille(kin) plussaa.
Olette aloittaneet yrityksen samoihin aikoihin, kuin mekin. Oletteko miettineet hoitoihin menemistä? Tai oletteko käyneet minkäänlaisissa testeissä?
Itselle oli tosi kova paikka nähdä muiden vauvoja tai edes kuulla plussauutisia. Edellisessä kierrossa, kun omat menkat oli myöhässä muutaman päivän ja selkeää negaa näytti testit kuitenkin, oli tosi vaikea paikka, kun sisko kertoi plussanneensa _vahingossa_. Tuli hetkellisesti sellainen katkera fiilis, että mitä helvettiä. Mut sellasta se on. Toisaalta valitettavasti ja toisaalta onneksi.

@KirJoh89 Mä saan aijaan kuvat auki ja ihan selvää plussaa! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan. Teillä vasta dpo 10, joten aikaahan tässä on lähteä vahvistumaan ☺ Jotenkin teidän plussa antaa tässä toivoa, että ehkä joskus se itsellekin tulee vielä.

Kiva seurailla tätä ketjua, kun alkaa plussa-aalto! Lieventää aina loppukierrosta sitä omaa jännitystä jotenkin ja omalla kohdalla lieventää myös niitä negatiivisuuden tunteita, kun on niin iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Näin tekstienkien välityksellä teidän hämmennys ja onnellisuus tarttuu ❤ Kiitos!
 
vierailija
Aamun masistelut mutta alkaa enemmän ja enemmän näyttämään siltä että me ei enää sitä plussaa tulla saamaan Seuraava mahdollinen laskettuaika olisi jo oman 40v syntymäpäivän tienoilla vaikka onko silläkään mitään väliä onko 39v vai 40v vauvan syntyessä jos raskaus alkaisi vielä kun on 39v .Miehen kanssa juteltiin ja kerroin että stressin saa aikaan se että ahdistaa ajatus luovuttamisesta hän sanoi että voidaanhan me vielä ainakin talveen yrittää että on meillä vielä aikaa mutta kuukaudet vierii äkkiä ja pian huomataan olevamme siellä talvessa On todella tyhmää että ollaan oltu nyt se 1,5v ilman ehkäisyä ilman yhtäkään plussaa jotenkin tuntuu että ihan turhaa ollut aiemmatkin vuodet ehkäistä ja kärsiä kaikki hormooni ehkäisyn haittapuolet

Kaikesta huolimatta kaikille mukavaa viikonloppua
Älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Onko mitään menkka tuntemuksia? Jos vaan on myöhäinen ovis ollut niin ei näytä plussaa. Tsemppiä sinne.
 
Miksi toi flo sovellus näyttää päivää 3 vaikka on kp2? Laskeeko se jotenkin eri tavalla. Johan on kivut ja niin runsaat vuodot että toivoo todella että nää on viimeset. Mullahan tulee pian jo 42 täyteen että kauaa ei enää aikaa ole yrittää. sivuoireet letroissa pelottaa mutta täytyypä hakea lääke ja alotella kp 5.
 
vierailija
Aamun masistelut mutta alkaa enemmän ja enemmän näyttämään siltä että me ei enää sitä plussaa tulla saamaan Seuraava mahdollinen laskettuaika olisi jo oman 40v syntymäpäivän tienoilla vaikka onko silläkään mitään väliä onko 39v vai 40v vauvan syntyessä jos raskaus alkaisi vielä kun on 39v .Miehen kanssa juteltiin ja kerroin että stressin saa aikaan se että ahdistaa ajatus luovuttamisesta hän sanoi että voidaanhan me vielä ainakin talveen yrittää että on meillä vielä aikaa mutta kuukaudet vierii äkkiä ja pian huomataan olevamme siellä talvessa On todella tyhmää että ollaan oltu nyt se 1,5v ilman ehkäisyä ilman yhtäkään plussaa jotenkin tuntuu että ihan turhaa ollut aiemmatkin vuodet ehkäistä ja kärsiä kaikki hormooni ehkäisyn haittapuolet

Kaikesta huolimatta kaikille mukavaa viikonloppua
Täältä taustalta hirmuisesti onnea Kirjoh89, jo pitääkin olla vihdoin teidän vuoro!
Petronella, haluan tsempiksi kertoa meidän tarinan, koeta jaksaa vielä, jos vain mieli kestää!
Me aloitettiin myös viidennen yritys jo elokuussa -19, mä olin silloin täyttänyt juuri 40v, mies yli 50v. Tärppäsi kolmannesta kierrosta, meni kesken n. rv 9. Päästiin aloittamaan yritys uudelleen 4/20, ja olin jo lähes luovuttanut, kun nyt elokuussa plussasin. Olin myös kärsinyt jo km:sta lähtien erityisesti vatsakivuista (ibs-tyyppisiä), joita epäilin valtavan stressin aiheuttamaksi. Luovutustyötä ja viimeisiä isompia itkuja km:sta olin tehnyt jo viime kevään ja kesän, ja lähes kaiken toivon menettänyt, mutta ajateltiin, että voihan sitä yritellä vaihdevuosiin asti... jos pää kestää. Mutta jotenkin se paine ja stressi asiasta kesän mittaan väheni ehkä (ajatuksella "näinkin on hyvä, enemmän kuin kiitollinen isommista lapsista"). Mulla myös amh 0,2, mikä sekin vähensi toivoa. Ja sitten elokuussa luomuplussa, mulla ikää nyt 42v, mies omalla vuosikymmenellään. Nyt jännätään ultrasta toiseen, onko kaikki hyvin. Toistaiseksi kyllä! Haluan tällä sanoa, että ihmeitä tapahtuu, älä menetä toivoasi, vaikka varmasti pahalta ja toivottomalta tuntuu! Mulle lääkärikin sanoi, että nelikymppisenö saattaa kestää. Mutta teilläkin jos kaikki muuten kunnossa ja monta lasta jo ennestään, niin varmaan on vielä ihan hyvät mahkut!
 
Älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Onko mitään menkka tuntemuksia? Jos vaan on myöhäinen ovis ollut niin ei näytä plussaa. Tsemppiä sinne.
Ovistestiin tuli plussa kp12 eli kp13 olis ollut dpo 0. Flo ennustaa menkkojen alkavan maanantaina. Toki saattoi olla aikaista testata ja tein illalla mutta mikään kerta testi ei ole aiemminkaan plussaksi enää negasta muuttunut:( Testinä oli täällä paljon kehuttu pc.
 
Täältä taustalta hirmuisesti onnea Kirjoh89, jo pitääkin olla vihdoin teidän vuoro!
Petronella, haluan tsempiksi kertoa meidän tarinan, koeta jaksaa vielä, jos vain mieli kestää!
Me aloitettiin myös viidennen yritys jo elokuussa -19, mä olin silloin täyttänyt juuri 40v, mies yli 50v. Tärppäsi kolmannesta kierrosta, meni kesken n. rv 9. Päästiin aloittamaan yritys uudelleen 4/20, ja olin jo lähes luovuttanut, kun nyt elokuussa plussasin. Olin myös kärsinyt jo km:sta lähtien erityisesti vatsakivuista (ibs-tyyppisiä), joita epäilin valtavan stressin aiheuttamaksi. Luovutustyötä ja viimeisiä isompia itkuja km:sta olin tehnyt jo viime kevään ja kesän, ja lähes kaiken toivon menettänyt, mutta ajateltiin, että voihan sitä yritellä vaihdevuosiin asti... jos pää kestää. Mutta jotenkin se paine ja stressi asiasta kesän mittaan väheni ehkä (ajatuksella "näinkin on hyvä, enemmän kuin kiitollinen isommista lapsista"). Mulla myös amh 0,2, mikä sekin vähensi toivoa. Ja sitten elokuussa luomuplussa, mulla ikää nyt 42v, mies omalla vuosikymmenellään. Nyt jännätään ultrasta toiseen, onko kaikki hyvin. Toistaiseksi kyllä! Haluan tällä sanoa, että ihmeitä tapahtuu, älä menetä toivoasi, vaikka varmasti pahalta ja toivottomalta tuntuu! Mulle lääkärikin sanoi, että nelikymppisenö saattaa kestää. Mutta teilläkin jos kaikki muuten kunnossa ja monta lasta jo ennestään, niin varmaan on vielä ihan hyvät mahkut!
Kiitos kun jaoit tarinasi ❤Liikutuin ihan kyyneliin :)❤
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@petronella09 Hitto vieköön. Olisin kyllä toivonut teille(kin) plussaa.
Olette aloittaneet yrityksen samoihin aikoihin, kuin mekin. Oletteko miettineet hoitoihin menemistä? Tai oletteko käyneet minkäänlaisissa testeissä?
Itselle oli tosi kova paikka nähdä muiden vauvoja tai edes kuulla plussauutisia. Edellisessä kierrossa, kun omat menkat oli myöhässä muutaman päivän ja selkeää negaa näytti testit kuitenkin, oli tosi vaikea paikka, kun sisko kertoi plussanneensa _vahingossa_. Tuli hetkellisesti sellainen katkera fiilis, että mitä helvettiä. Mut sellasta se on. Toisaalta valitettavasti ja toisaalta onneksi.

@KirJoh89 Mä saan aijaan kuvat auki ja ihan selvää plussaa! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan. Teillä vasta dpo 10, joten aikaahan tässä on lähteä vahvistumaan ☺ Jotenkin teidän plussa antaa tässä toivoa, että ehkä joskus se itsellekin tulee vielä.

Kiva seurailla tätä ketjua, kun alkaa plussa-aalto! Lieventää aina loppukierrosta sitä omaa jännitystä jotenkin ja omalla kohdalla lieventää myös niitä negatiivisuuden tunteita, kun on niin iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Näin tekstienkien välityksellä teidän hämmennys ja onnellisuus tarttuu ❤ Kiitos!
Itse olen käynyt keväällä gynellä,siellä kaikki ok :)

Ei olla lähdössä hoitoihin.

Ja niinhän se on että tasan ei mene nallekarkit valitettavasti:(
Toinen ei raskaudu vaikka kuinka yrittäisi ja toinen pamahtaa vaikkei sitä edes toivoisi:(
 
  • Tykkää
Reactions: tutina
Tein tälle aamulle eilen kaupasta hamstraamia erilaisia testejä, kun oon nii onnellinen, että tuliko meille oikeesti plussa <3
Ylimpänä rfsu:n herkkä (10 mIU)
Rfsu pregnant test (25 mIU)
Onestep (raskauskeijulta) (25 mIU)
Pregcheck (25 mIU).

Oon yllättyny et pregcheck testi on vahvimmin positiivinen. Se mun luottotestimerkki, aina saanu selvät negat sillä. Nyt halusin testata et mikä näyttää parhaiten. Eilen testasin illalla myös apteekin ultraa (herkkä) ja se oli vahvempi kuin tuo tämän aamun 25 mIU herkkyinen. Edelleen voin sanoa, että en kovin noohin rfsu:n testeihin luota. Tuolla tummimman sinisellä olen tähän mennessä tässä kierrossa testaillut, ja se myös antoi ensimmäisenä hailut näkyviin. (tänään se kovin haalea siihen ensimmäiseen iltaiseen testattuun vahvempaan vaaleanpunaiseen haamuun.). Mut luulis et jokin arvo olis nousussa, kun kaikkiin testeihin kuitenkin viiva piirtyy jollain lailla.

Pahoittelen, että lähiaikoina miulta saattaa tulla aika monta testikuvaa. On niin harvinaislaatuinen tilanne ja jännittää itteäki

Nyt vaa tiistaihi asti odotellaan, että alkaako menkat / tai että onko kyseessä kemiallinen.
Pc:t on kyllä ihan parhaita ja luottotestejä täälläkin! Edellisessä raskaudessa One stepin herkät (10 mIU) näytti alusta asti ainoastaan ihan ihan hailakkaa haamua mikä ei oikein missään vaiheessa edes vahvistunut. Pregcheck, joka on ”vähempi herkkyyksinen” näytti jo heti paljon selvemmin. Jos olisin ollut pelkkien One steppien varassa niin huoli olisi kyllä varmasti ollut kova.

Oon niin onnellinen teidän puolesta, liian kauan olette joutuneet odottelemaan! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89
@KirJoh89 miljoonasti onnea!! Paljon sydämiä tähän, ei vaan hymiöt nyt tuu!

@aniiloraK näen tuossa hailakan haamun kyllä! Peukutan kovasti ettei olis rfsu:n viivanpaikka.

@Pikkupimu96 mulla olis itelläni kyllä negatiivinen tuo, mulla näyttää pc:t joskus viikonkin tuollaista viivaa ennenkuin rävähtää selkeesti plussaksi, mutta mä oonkin joku lh-hormoonihirviö.

ON: täällä kp 10 ja ovistestailu aloitettu. Selkeetä mutta haaleempaa viivaa näyttää, veristä vuotoo ja ovislimaa tullut jo eilisestä lähtien ja alavatsaan ja selkään sattuu, ihmeen brutaalia hommaa tää pelkkä munasolujen hautominen kyllä, vaikkei ovisplussaakaan vielä.
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89
Ei ole plussa vielä. Mikä kp sulla?

Etkö sä juuri tehnyt raskaustestejä? Dpo 11 tiistaina oli sun viestien perusteella..

Ei kai sulla vielä oviksen aika edes ole jos menkat vasta alkaneet?

No tein ja just mietin voiko toi näyttää raskauden:D jeesus että voi ihminen olla malttamaton ja vähän ehkä idioottikin :D jos kp22 ois ollukki ovis niin ehkä siksi ei vielä näykkään. Nyt kp29 tai 30 menossa..
 
No tein ja just mietin voiko toi näyttää raskauden:D jeesus että voi ihminen olla malttamaton ja vähän ehkä idioottikin :D jos kp22 ois ollukki ovis niin ehkä siksi ei vielä näykkään. Nyt kp29 tai 30 menossa..
Ovistestejä en suosittele käyttämään raskaustestinä kun ne voivat näyttää lähellä kuukautisia vahvaa viivaa. Niin parempi ihan raskaustestillä testata :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89

Yhteistyössä