Haaveena vauva 2022

Clearbluen viikkidigitaalisesta testistä.

Siihen tulee kyllä usein 3 viivaa ja näyttää ei raskaana. Samoin kuin tavallisessa digissä tulee kaksi viivaa ja ei raskaana.

Ne avatut ei siis merkitse mitään.
Mä kyllä tein juuri tällä viikolla digin jossa kolme viivaa ja näytti ei raskaana. Tuolloin oli haalea viiva myös pc testissä. Nyt vahvat plussat saanut pc testeihin useampana päivänä.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

27.9.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka,09/21, 2.lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Hanna, 11-12/21, 2. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili.................................kp 42/28
bb-8.............................kp 40/26-30
Topukka…………………. kp 37/30
Mamtobe...................kp 26/28
Mimmimami……………kp 25/28-30
aniiloraK.................kp 22/?
Petronella09..........kp 21/26
SannuB......................kp 21/25
Martta83...................kp 20/26-27
KirJoh89...................kp 20
Mansikka_maanantai….kp 17/30
Esikoishaaveita........kp 15/29
Tutina..............................kp 14/28-32
Hulda91.......................kp 13/30
SandraB.....................kp 13/27
Iinanen.......................kp 12/ 23-24
Seppiina..................kp 12/26
Hellu_........................kp 12/28
Toiveikas1992....kp 10/25-31
Elsa96........................kp 9/26-29
Sadepisaroita......kp 3/25-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka …………….dpo 20
Petronella09..........dpo 8
Guinevere..................dpo 8
SannuB........................dpo 8
AniiloraK.......................dpo 8
KirJoh89........................dpo 5
Esikoishaaveita.......dpo 3
Martta83.........................dpo 2
Mansikka_maanantai dpo 1
 
  • Tykkää
Reactions: Guinevere ja Eimy
@Keksi82 Olen todella pahoillani. Paljon voimia!

@AMR Pyöritkö vielä täällä? Mitä sinne kuuluu? Muistan, kun yhdessä edellisessä kierrossa piinailtiin ja plussauksen jälkeen vähän jännittelit, kuinka menee.

Teitähän on paljon piinalijoissa nyt! Voi kun tulisi paljon plussia <3

Omanapa: Täällä taas kp neljätoista. Jotenkin kamalan nopeasti aika mennyt, että ei ole tänne ehtinyt. Ei tässä ole mitään tapahtunutkaan. Lauantaina kuvittelin limoja, mutta ilmeisesti jotain kiihottumista, koska halut olivat itsellä tosi korkealla. Miehellä ollut paljon stressiä ja seksiä meillä on ollut ruhtinaalliset kaksi kertaa tässä kierrossa, toissapäivänä ja eilen, eli oviksen kannalta sinänsä hyvinä päivinä. Tein ovistestin tänään ja siihen näytti tulevan plussa. Oviskipuja oli oikealla puolella lauantaina ja eilen (sunnuntai), tänään ei mitään. Pitäisi ehkä siis kellistää tuo mies tavalla taikka toisella sänkyyn vielä tänään?! Puuuuh....
 
Voi ei, pahoitteluni @Keksi82:( <3

Tsemppiä kaikille tällä viikolla testaaville! :giggle:

ON: Mulla kp 12/27-28. Viime kierto oli outo koronarokotteesta? johtuen, lyhyempi ja menkat oli muka niukemmat. Tänään tuli jotain viivaa ovulaatiotestiin. En sitten tiedä, oliko se plussa vai mikä, kun en oo kamalasti niillä testannut :DViime kierrossa viivat oli mun mielestä tummemmat. Muutenkin oon saanu aiemmin viivaa testiin vasta lähempänö 15-16kp. Saa nähdä, mitä tapahtuu.
 
@Hellu__ kannattaa varmasti jatkaa testailua (ja toki myös talletteluja), monella saattaa tulla kierron eri vaiheissa vaikka minkälaista viivaa ennen plussaa. Minulla esim usein tulee värillistä viivaa, häviää hetkeksi kokonaan ja sitten pärähtää plussa. Joskus taas vahvistuu pikku hiljaa.

Täällä tylsä dpo 6 ja kahden päivän vapaat. Melkein toivon, että olisin kiireisenä töissä, niin en ehtisi miettiä koko asiaa. Tää kierto kyllä muuten on mennyt iloisesti eläen ihan tavallista omaa elämää. Ajattelin testata aikaisintaan perjantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Hellu__ ja KirJoh89
Valitusta ja vininää seuraa, skippaa jos et halua negatiivisuutta päivääsi.

Tylllsää, en vieläkään tiiä oonko ovuloinut. Lämmöt dippasi aiemmin joo 36.35:een, mutta nyt onkin sit 3 aamua putkeen pysytelleet n. 36,57:ssa. Jossei huomenna sinkoudu ylöspäin ni ei oo tainnu ovista tulla.

Ärsyttää vaan kun hommat venyy ja venyy, äsken sitä oli vielä toivomassa lasta 2022 alkuun ja kohta la:t meneekin jo 2022 loppupuoliskolle.
Vaikka toki lyhyt aika vasta mennyt kaikkinensa eikä vuodenajoilla ole isossa kuvassa mitään merkitystä. Sitä vaan ehti niin innostua jo kevätvauvelista.
 
Onko muilla piinailijoilla jotain oireita? Mulla ei vieläkään mitään :D välillä juilii, mutta ei pahasti. Aivastaessa eilen repäisykipu, mutta niitä on ennen kuukautisiakin. VV ei oikeastaan ollenkaan ja siks epäilyttää ettei tainnut tärpätä.. Flunssa jatkuu ja en oo kyllä näin tukossa ollut vuosiin, menis jo niin pääsis lenkille ja tuulettaa ajatuksia :D
 
Mä täällä vieläkin oottelen, että vuoto alkais. Sanokaa nyt, että kp24 ei oo mahollista tärpätä, ni voin jättää senki asian miettimättä.
Kävin lukemassa sun viestejä, niin jos oot just lopettanut minipillerit niin siinähän voi mennä kuukausia ennen kuin kierrot tasaantuu. Eli ovis voi hyvinkin tulla vasta kp24 tai vaikka vasta kp 54 jos niikseen tulee.
Riippuu niin siitä, millaset kierrot sulla oli ennen pillereitä ja siitä, kuinka kropan oma hormonitoiminta hurahtaa käyntiin.

Jos haluat olla paremmin kartalla niin suosittelen oviksen tikutusta ja/tai aamulämpöjen mittausta, sekä kehon muiden merkkien ylöskirjaamista (rintojen arkuus, seksuaaliset halut, vv:n koostumus, vatsakrampit yms yms) niin saat vähän selvyyttä siitä, milloin ovis on eli samalla myös, milloin menkatkin voi alkaa.

Noi Flo:t sun muut ei pysty antamaan muuta kuin keskiarvoihin perustuvia arvauksia siitä oviksen ajankohdasta, ainakaan heti ekoissa kierroissa.
 
Täällä keskustelu etenee kovaa vauhtia :D taas oon ollu muutoman päivän lukematta ja tullut monta sivullista tarinaa!

Mulla on nykyään menkat aivan super pitkät. Taas kesti 11 päivää. Ennen kestäneet sen 7 päivää.

Mietin että voisin koittaa tikuttaa ekaa ikinä kertaa ovista. Onko vinkkejä millä testillä aloittaisi ja muutenkin kuinka toimia :)
 
Kiitos. Ja joo, myönnän, että odotin suht normaalia kiertoa jo, kun ajattelin, ettei minipillerit niiin sekasin pistä kroppaa. Ennen pillereitä olevista kierroista en kyllä muista mitään, kun on niin kauan aikaa jo. Yhdistelmiä söin kaikista pisimpään, sitten oli rengas ja sitten vasta nää minipillerit, joilla menkat loppu kokonaan. Siitäkin oisin voinu kyllä päätellä, että sekasinhan tässä ollaan. No mut, ei se kyllä mitään haittaa, vaikka oiskin tärpänny, kun se kuitenkin suunnitelmissa :D

Ja oon muutenkin näissä asioissa ihan pihalla, kun en ole ikinä perehtynyt sen kummemmin, kun ei ole ollut tarvetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Hei kaikki. Meidän maaliskuisen odotus päättyi yllättäin ennenaikaisiin lapsivesien menoon. Rv15+. Vauvassa ei vaikuttanut olevan mitään vikaa. Syytä ei toistaiseksi tiedetä. Tyttö oli tulossa plussa siis pois nimen edestä. Kunhan kierto lähtee käyntiin niin tulen takaisin listoille.
Suuri osanotto voimia kovasti sinulle toipumiseen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Hei kaikki. Meidän maaliskuisen odotus päättyi yllättäin ennenaikaisiin lapsivesien menoon. Rv15+. Vauvassa ei vaikuttanut olevan mitään vikaa. Syytä ei toistaiseksi tiedetä. Tyttö oli tulossa plussa siis pois nimen edestä. Kunhan kierto lähtee käyntiin niin tulen takaisin listoille.
Aivan kamalaa :( suuret osanotot teille ♡
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Täällä keskustelu etenee kovaa vauhtia taas oon ollu muutoman päivän lukematta ja tullut monta sivullista tarinaa!

Mulla on nykyään menkat aivan super pitkät. Taas kesti 11 päivää. Ennen kestäneet sen 7 päivää.

Mietin että voisin koittaa tikuttaa ekaa ikinä kertaa ovista. Onko vinkkejä millä testillä aloittaisi ja muutenkin kuinka toimia
Mä tikutin tässä kierrossa kans ekaa kertaa ovista ja tilasin sellasen kunnon setin raskauskeijulta :D aloin tikuttaa jo aika ajoissa oiskohan ollu joku kp10, sit tikutin ja tikutin ja mietin ettei taida tulla koko ovista mut sitte ihan selkee ovisplussa kp21. Mietin että onkohan meijän aiemmat vaikeudet olleet tota että ovis noin myöhään.. noi one stepit toimi mulla ainakin siis hyvin :)
 
Multa suositus Kotitesti.fi:n Sofi-ovisliuskoille. Niillä ne plussat on mulla olleet selkeitä ja räikeänpunaisia.
Myös Raskauskeijun Onestepit menettelee, tosin ne testit on mulla olleet kontrolliviivaa myöten aika hailuroita, joten vähän vaikeutti tulkintaa kun testiviivakin oli sit kontrolliin verrattuna tummahko pitkin kiertoa.

Mutta riippuu paljon siitä yksilöllisestä tasosta jolla hormoni nousee! Se mikä toimii toisella, ei vältsysti oo niin hyvä toisella.

Joka tapauksessa kantsii hommata niitä halpoja liuskoja (eli ei kalliita muovipuikkoja) niin ei satu sieluun jos jonain päivänä tarvii tikuttaa vaikka kolmekin kertaa saadakseen varmuuden. Etenkin ekoissa kierroissa parempi testata paljon ja pitkään niin oppii nopeasti tuntemaan oman kehon merkit, niin jatkossa ei tarvi välttämättä enää edes tikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Hulda91
AMR
Hei @tutina ! Kiitos kysymästä. ❤
Täällöhän mää vielä pyöriskelen ja lisäksi toukokuisten ryhmässä. :) Raskaana siis vielö ainakin toistaiseksi ollaan. :) Nyt laskurin mukaan viikot 6+3 ja huomenna eka neuvola.

Vuotoja ei ole ollut, mutta ihan kamalia kipuja senkin edestä. Lauantaina alkoi myös tosi kova pahoinvointi ja silloin tuli halailtua pönttöä ja olin töistäkin pois. Sen jälkeen ei oo enää tarvinnut oksentaa, mutta todella kova etominen ja oksetus on päällä koko ajan. :( Lähdin taas töistä kesken päivän kun ei oikein meinaa työnteosta tulla mitään. Saapa nähdä pitääkö hakea saikkua. Ei meinaa ruokakaan maittaa ja olo on aika tuskainen. Unet on mennyt ihan onnettomiksi ja joka yö herään vähintään kerran koviin alamahakramppeihin. Aiheuttaa aina pieniä sydämentykytyksiä.

Oon miettinyt, voisko taustalla riehutnut endo ja sen tekemät tuhot vaikuttaa noihin kipuihin. Jos on tullut kiinnikkeitä yms.

Toivon sulle ja teille muille myös oikein hedelmällistä kiertoa ja plussatuulia! ❤
 
En ole käynyt täällä joka päivä lukemassa, koska pidämme nyt yrityksessä taukoa ivf-jonon ajan liian kovan yritysstressin takia. On jotenkin pysäyttävää lukea näitä teidän suruja ja iloja.

Tuoreimpana, suurimmat pahoitteluni @Keksi82 ! Onpa ihan kamala tilanne, paljon voimia surun läpikäyntiin ja kaikkea hyvää tulevaan ❤

ja toiseksi: olipa ihana lukea, että teillä @Alinna86 on kaikki mennyt hyvin ja vauva kasvanut hienosti! Paljon onnea ja tsemppiä loppuodotukseen!❤

Paljon tsemppiä myös muille suruja kokeneille ja uusien kiertojen kanssa kamppaileville. Käyn aina välillä kuulumisianne edelleen lukemassa, vaikken jokaiseen viestiin kommentoisikaan. Meidän vauvaprojekti jatkuu toivottavasti tammikuussa ja toiveet ivf-hoidoistakaan ei tällä hetkellä ole kovin korkealla, mutta jos ei omilla niin toivottavasti lahjasoluilla onnistuisi joskus perhe meillekin ❤
 
Laitoin ton Flo sovelluksen niin siinä kysytään luteaalivaiheen pituudesta mutta eikö se ole käytännössä aika mahdoton itse tietää? En tiedä onko tosta sovelluksesta juurikaan hyötyä muistuttaakin vielä vuodon alkamisesta :( mutta katsotaan onko iloa uudessa kierrossa
 

Yhteistyössä