Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

20.9.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka,09/21, 2.lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili.................................kp 35/28
Eeva650.....................kp 33/28-36
bb-8.............................kp 33/26-30
Topukka…………………. kp 30/30
Sadepisaroita………..kp 22/25-31
Cocuine......................kp 22/27
Mamtobe...................kp 19/28
Mimmimami……………kp 18/28-30
aniiloraK.................kp 15/?
Petronella09..........kp 14/26
SannuB......................kp 14/25
Martta83...................kp 13/26-27
Mansikka_maanantai….kp 10/30
Hanba.......................kp 8/26-28
Esikoishaaveita........kp 8/29
Tutina..............................kp 7/28-32
Hulda91.......................kp 6/30
SandraB.....................kp 6/27
Iinanen.......................kp 6/ 23-24
Seppiina..................kp 5/26
Hellu_........................kp 5/28
Toiveikas1992....kp 3/25-31
Elsa96........................kp 2/26-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Pip83.......................dpo 17
Topukka …………….dpo 13
Mamtobe................dpo 9
Sadepisaroita..... dpo 8
Saaga86.................dpo 8
Cocuine....................dpo 8
Petronella09..........dpo 1
Guinevere..................dpo 1
SannuB........................dpo 1
AniiloraK.......................dpo1
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko piinailijoilla jo ollut jotain oireita? Itsellä dpo 8 ja viikonlopun kuvitellut jo jotain vatsatuntemuksia.. Liekö kuvitelmaa tai jotain ihan muuta kuin raskausoireita. Milloin teette ekan testin? Syyhyttäisi jo, vaikka tietää sen olevan turhaa nöin aikaisin.
 
Tota mäkin mietin, että varmaan tulee kovat paineet ja mies itse sanoikin, että jos mä teen tästä työmaan, niin työnteko ei kyllä kiinnosta. No nyt sain itkut purkaa tänne ja mieli vähän parempi. Josko tänään lohkeis ja jos ei, niin tuleehan noita kiertoja.
 
Tota mäkin mietin, että varmaan tulee kovat paineet ja mies itse sanoikin, että jos mä teen tästä työmaan, niin työnteko ei kyllä kiinnosta. No nyt sain itkut purkaa tänne ja mieli vähän parempi. Josko tänään lohkeis ja jos ei, niin tuleehan noita kiertoja.
Onneksi tänne voi aina purkaa kaikki olot. :) Oletteko siis ollenkaan nyt vielä talletellu tälle kierrolle?
 
AMR
Minut voi nyt toistaiseksi poistaa piinalistalta, vuoto loppunut ja plussat vahvistuvat ja vaikka onkin ihan kamalia kramppeja aamusta iltaan niin raskaana kunnes toisin todistetaan. Onnea matkaan kaikille uusiin kiertoihin joutuneille ja piinailijoille, ja todennäköisesti nähdään myöhemmin ‍
Mulla on ollu myös ihan järkyttäviä kramppeja nyt raskauden eka viikoilla. D: Toisaalta vuotoa ei ole ollut, niin olo on ollut vähän rauhallisempi.

Toivon, että kaikki menisi sullakin hyvin. ❤ Oletko ajatellut varata varhaisultraan aikaa? Niin ja onnea vielä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Bb-8
Mulla on ollu myös ihan järkyttäviä kramppeja nyt raskauden eka viikoilla. D: Toisaalta vuotoa ei ole ollut, niin olo on ollut vähän rauhallisempi.

Toivon, että kaikki menisi sullakin hyvin. Oletko ajatellut varata varhaisultraan aikaa? Niin ja onnea vielä
Kiitos! :) minulla kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ollut mitään kipuja muutakuin loppuvaiheessa niin vähän varauksella suhtaudun tähän touhuun, mutta toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Varhaisultraan pääsen tässä ihan viikon parin sisällä historian vuoksi (kolme kohdunulkoista yhteensä) mutta henkilökohtaisesti ei huvittaisi yhtään kun ne reissut päättyy aina itkuun. Mutta katsotaan nyt, ehkä tälläkertaa :)
 
Onko piinailijoilla jo ollut jotain oireita? Itsellä dpo 8 ja viikonlopun kuvitellut jo jotain vatsatuntemuksia.. Liekö kuvitelmaa tai jotain ihan muuta kuin raskausoireita. Milloin teette ekan testin? Syyhyttäisi jo, vaikka tietää sen olevan turhaa nöin aikaisin.
Ei mitään oireita. Dpo 8 menossa, kp 22/27.
Testinkin oon tehnyt jo vaikka varmaan turhaa näin aikaisin. Ja vaikka oireita tuloskin syytän siitä lugesteronia. Se saattaa aiheuttaa. Kuhan nyt vaan alkais nopeeta uus kierto ja pääsen hormonilabroihin tsekkaamaan onko siellä joku syy sille että en raskaudu.
 
Onneksi tänne voi aina purkaa kaikki olot. Oletteko siis ollenkaan nyt vielä talletellu tälle kierrolle?
Talleteltiin -4 kunnolla ja -1 yritettiin, mutta silloin mies ei tullut ollenkaan. Äsken mä sain hänet innostumaan ja mieskin tuli. <3 juteltiin sitten ja mies sanoi tästä mjn ahdistelusta, sovittiin etten jatkossa puhu mun kierrosta, niin säästytään turhilta paineilta. Selitin myös hänelle, miten tärkeitä ne tietyt päivät on, kun minä ne kehossani tunnen ja sitten turhaudun jos toinen ei innostu. Mutta tämä tässä palstassa on niin ihanaa, kun voi kirjoittaa asioiden oikeilla nimillä ja täällä niin monet käy samoja asioita läpi.
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Mut voi poistaa piinailijoista, mutta odotetaan vielä sen plussan kanssa. Tuntuu, että testit vahvistuu liian hitaasti ja nyt jo 4 päivää lähes saman vahvuinen viiva. Digin yritin tehdä eilen, mutta se ei onnistunut (ruutu jäi tyhjäksi). Yritin sitten niistä viivoista päätellä jotain :-D
Eli siis epäselvä tilanne vielä päällä, selvinnee, kun ke on virallinen testipäivä, jos saisi vaikka verikokeita tms tähän.
 
Talleteltiin -4 kunnolla ja -1 yritettiin, mutta silloin mies ei tullut ollenkaan. Äsken mä sain hänet innostumaan ja mieskin tuli. <3 juteltiin sitten ja mies sanoi tästä mjn ahdistelusta, sovittiin etten jatkossa puhu mun kierrosta, niin säästytään turhilta paineilta. Selitin myös hänelle, miten tärkeitä ne tietyt päivät on, kun minä ne kehossani tunnen ja sitten turhaudun jos toinen ei innostu. Mutta tämä tässä palstassa on niin ihanaa, kun voi kirjoittaa asioiden oikeilla nimillä ja täällä niin monet käy samoja asioita läpi.

Ihanaa että saitte puhuttua. :) Ja siis todellakin, tänne on kiva avautua kun tietää että täällä tyypit tasan tietää mistä puhuu ja ollaan niin samojen asioiden äärellä. Vertaistuki best. Ja sitähän ei tiiä vaikka sulla olis irronnu munasolu vasta lähemmäs 48h ovisplussasta, jolloin on hyvätkin mahdollisuudet tärppiin. :)
 
Meillä on tällä kertaa tuota vauvantekoseksiä miehen puolelta vähintäänkin riittävästi tarjolla. Sinänsä vähän kummallista, kun reagoi tavallisesti stressiin ja lääkkeisiin haluttomuudella/toimimattomuudella. Hieman on tulemisen kanssa nyt ollut haasteita, mutta sitten on samana tai seuraavana päivänä hoitanut hommat loppuun ihan itse ehdottamalla. En ihan töllaista intoa edellisten kanssa muista, vaikka "työt" kalenterin mukaan tekikin.
Nyt taas odotellaan loppu kierto, että mitä tulee. Piinapäivillä, sen tarkemmin en tiedä, kun oireetkin erilaiset, kuin viime kierrossa.
Eiköhän joku meistä plussaa tässäkin kierrossa. Tsemppiä!
(Tykkään muuten myös tiirailla ja arvioida muiden tuplaviivoja testeissä, joten niitä heti sitten vaan kehiin!)
 
Täällä on useammalla samoja dpo päiviä ,jännää ❤ eiköhän jollekin se plussakin napsahda:)

Täällä mies tuntuu olevan hyvin kartalla kierron vaiheista:) kuulemma minusta näkee milloin menkat alkaa .Varmaankin olen niin alakuloinen:( Mies ei onneksi saa suorituspaineita, tosin joka päivä ei välttämättä riitä kunto..Aluksi tuntui että oletti että kyllä se vauva tulee kun vaan säännöllisesti yrittää mutta kun jo yli vuosi tahkottu niin on hänkin ymmärtänyt että on panostettava oviksen molemmin puolin talletteluihin :)

Nyt kp 14 ,rinnoissa jotain tuntemuksia ja lauantaina oli kovaa tärinä kipua. Varsinaisia ovis kipuja en ole tuntenut kun silloin aiemmin viikolla:/Finniä puskee kokoajan kasvoihin. Olen kyllä pettynyt jos tämäkin kierto tuottaa pettymyksen,olen luonut kovasti toivoa siihen kovasti mainostettuun liukkariin :D

Kivaa viikkoa kaikille ❤❤
 
Täällä on vähän otettu tilaa ja aikaa. Ensimmäinen käynti julkisella takana. Illalla itkin silmät päästä, että ei meidän pitänyt päätyä tähän.

Nyt lähdetään selvittämään ensiksi mistä km:n jälkeen alkanut tiputtelu johtuu, ja jos ei syytä löydy niin lähete lapsettomuustutkimuksiin.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

21.9.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka,09/21, 2.lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili.................................kp 36/28
Eeva650.....................kp 34/28-36
bb-8.............................kp 34/26-30
Topukka…………………. kp 31/30
Sadepisaroita………..kp 23/25-31
Cocuine......................kp 23/27
Mamtobe...................kp 20/28
Mimmimami……………kp 19/28-30
aniiloraK.................kp 16/?
Petronella09..........kp 15/26
SannuB......................kp 15/25
Martta83...................kp 14/26-27
Mansikka_maanantai….kp 11/30
Hanba.......................kp 9/26-28
Esikoishaaveita........kp 9/29
Tutina..............................kp 8/28-32
Hulda91.......................kp 7/30
SandraB.....................kp 7/27
Iinanen.......................kp 7/ 23-24
Seppiina..................kp 6/26
Hellu_........................kp 6/28
Toiveikas1992....kp 4/25-31
Elsa96........................kp 3/26-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Pip83.......................dpo 18
Topukka …………….dpo 14
Mamtobe................dpo 10
Sadepisaroita..... dpo 9
Saaga86.................dpo 9
Cocuine....................dpo 9
Petronella09..........dpo 2
Guinevere..................dpo 2
SannuB........................dpo 2
AniiloraK.......................dpo2
 
@Mansikka_maanantai Tsemppihalaukset täältä!<3 En tiedä teidän tarinaa, onko teillä useampi km taustalla? Toivottavasti tiputtelulle löytyy joku hoidettavissa oleva syy, ja pääsette nopeasti tarvittaessa eteenpäin tutkimuksissa.

ON: Voi hitsi, tulin kipeäksi. Niin huono hetki, eihän ovisviikolla nyt ehdi sairastaa. :D Passaa toivoa että menee nopeasti ohi. Onneksi nyt ei pitäs ovulaation olla vasta kun loppuviikosta, nii ehtii hyvällä tuurilla parantua ennen sitä. Mut toisaalta olen asennoitunu jo siihenkin että tämä kierto menee sivusuun ja se on ihan ok jos niin käy. Mulla edelleen päässä jotenkin tosi vahva tunne siitä syysvauvasta, ja aattelenki välillä ettei se kuitenkaan tästä kierrosta vois edes tärpätä. Mut haluan toki silti hyödyntää joka kierron, eli sormet ristiin että menee parissa päivässä tauti ohi. Mies onneksi tainnu tämän saman flunssan jo hetki sitte sairastaa joten uskon ettei häneen tartu enää. :)
 
@Mansikka_maanantai tsemppiä kurjiin fiiliksiin ❤ toivon, että kohdallasi kaikki kääntyy parhain päin..

Miehen seksihaluista ollut täällä keskustelua. Meillä tilanne melkein päinvastainen - mies olisi valmis petipuuhiin 24/7,kun taas itse en jaksa joka ilta enkä joka toinenkaan. Pyrin kuitenkin siihen, että tekisi mieli harrastaa seksiä pitkin kiertoa, ettei mieheni koe olevansa vaan "vauvantekokone", vaan haluttava mihin kierron kohtaan tahansa. ❤ Toki toivon, että talletuksia osuu optimaalisiin aikoihin myös. Tietysti aina ei onnistu ja joskus saattaa olla kierto kun talletuksia on vaan oviksen aikoihin, mut sitten avoimesti asiasta jutellaan. Toki olemme molemmat kiinnostuneita siitä, että talletuksia tulee oviksen kannalta hyviin aikoihin.

Itseäni mietityttää, mitenköhän nyt keskenmenon jälkeen kierto palautuu. Odotanko yhdet normaalit menkat ja alan siitä laskeskelemaan kiertoa, vai voikohan ovis tapahtua jo ennen ensimmäistä menkkavuotoa? Onko kellään kokemuksia? :D
 
@Mansikka_maanantai Tsemppihalaukset täältä!<3 En tiedä teidän tarinaa, onko teillä useampi km taustalla? Toivottavasti tiputtelulle löytyy joku hoidettavissa oleva syy, ja pääsette nopeasti tarvittaessa eteenpäin tutkimuksissa.

ON: Voi hitsi, tulin kipeäksi. Niin huono hetki, eihän ovisviikolla nyt ehdi sairastaa. :D Passaa toivoa että menee nopeasti ohi. Onneksi nyt ei pitäs ovulaation olla vasta kun loppuviikosta, nii ehtii hyvällä tuurilla parantua ennen sitä. Mut toisaalta olen asennoitunu jo siihenkin että tämä kierto menee sivusuun ja se on ihan ok jos niin käy. Mulla edelleen päässä jotenkin tosi vahva tunne siitä syysvauvasta, ja aattelenki välillä ettei se kuitenkaan tästä kierrosta vois edes tärpätä. Mut haluan toki silti hyödyntää joka kierron, eli sormet ristiin että menee parissa päivässä tauti ohi. Mies onneksi tainnu tämän saman flunssan jo hetki sitte sairastaa joten uskon ettei häneen tartu enää. :)
Vain yksi onneksi keskenmeno, mutta se oli jo helmikuussa ja siitä asti ollut ongelmia kierron kanssa :(
 
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89 ja Lili_86
@Mansikka_maanantai tsemppiä kurjiin fiiliksiin toivon, että kohdallasi kaikki kääntyy parhain päin..

Miehen seksihaluista ollut täällä keskustelua. Meillä tilanne melkein päinvastainen - mies olisi valmis petipuuhiin 24/7,kun taas itse en jaksa joka ilta enkä joka toinenkaan. Pyrin kuitenkin siihen, että tekisi mieli harrastaa seksiä pitkin kiertoa, ettei mieheni koe olevansa vaan "vauvantekokone", vaan haluttava mihin kierron kohtaan tahansa. Toki toivon, että talletuksia osuu optimaalisiin aikoihin myös. Tietysti aina ei onnistu ja joskus saattaa olla kierto kun talletuksia on vaan oviksen aikoihin, mut sitten avoimesti asiasta jutellaan. Toki olemme molemmat kiinnostuneita siitä, että talletuksia tulee oviksen kannalta hyviin aikoihin.

Itseäni mietityttää, mitenköhän nyt keskenmenon jälkeen kierto palautuu. Odotanko yhdet normaalit menkat ja alan siitä laskeskelemaan kiertoa, vai voikohan ovis tapahtua jo ennen ensimmäistä menkkavuotoa? Onko kellään kokemuksia?
Ei sun ole pakko odottaa yhtiäkään menkkoja. Kun jälkivuoto loppunut ja r-testi neg niin voitte alkaa yrittää heti uudelleen. Joskus terveydenhuollossa neuvotaan oottaan yhdet menkat mut se johtuu vaan siitä että sit on helpompi määrittää raskauden kesto jos raskautuis heti uudelleen. Toki jos olis jotenkin Vaikea km fyysisesti niin saattaisin itse odottaa yhdet menkat jotta kohtu "puhdistuu" kunnolla. Vaikea sanoa toki miten kierto palautuu. Mulla oli kkm jälkeen "vain" 36 päiväinen kierto ja sit jatku normaalimittaisena (28pv). Ensimmäinen ovulaatio todennäköisesti tulee ennen ekoja menkkoja joten sulla on kyllä mahdollisuus raskautua hetikin uudelleen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy

Yhteistyössä