Haaveena vauva 2022

Kiitos kaikille tsemppaajille ❤ tämä palsta on kyllä aivan huikea tuki!

@Toiveikas1992 pahoittelut uudesta kierrosta :/

@Eimy mahtavaa, kun olet päässyt "takaisin peliin" ❤ mekin perästä tullaan! Toivon, että sulla kierto nyt tasoittuu pian ja seuraava ovis tulisi ajallaan. Tsemppiä uuteen kiertoon ja yritykseen!
 
Heippa, voisin tulla mukaan tänne kirjoittelemaan.:) eli meillä olisi 4.lapsi ja yritys aloitettu vasta nyt tässä kierrossa. Eilen sain ovisplussan vasta kp21 mutta mulla kierrot saattaa vaihdella 30-35 tai joskus enemmänkin. Todettu PCO tyyppiset munasarjat ja edellistä lasta yritettiin vuosi, jonka jälkeen varhainen km ja sen jälkeen heti tärppi ennen seuraavia kuukautisia. Tein vielä tänään aamulla uuden testin ja vielä kirkkaampi plussa, kauanko teillä näyttänyt ovisplussaa? :) Tää on eka kierto ikinä kun testailen ja nyt tosiaan testannut jo yli viikon negoja ennen tätä plussaa eli ei näytä pelkkää plussaa PCO:sta huolimatta kuitenkaan.

Guinevere 4. Lapsi 9/21 dpo 0? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

19.9.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka,09/21, 2.lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili.................................kp 34/28
Eeva650.....................kp 32/28-36
bb-8.............................kp 32/26-30
Topukka…………………. kp 29/30
Sadepisaroita………..kp 21/25-31
Cocuine......................kp 21/27
Mamtobe...................kp 18/28
Mimmimami……………kp 17/28-30
aniiloraK.................kp 14/?
Petronella09..........kp 13/26
SannuB......................kp 13/25
Martta83...................kp 12/26-27
Mansikka_maanantai….kp 9/30
Hanba.......................kp 7/26-28
Esikoishaaveita........kp 7/29
Tutina..............................kp 6/28-32
Hulda91.......................kp 5/30
SandraB.....................kp 5/27
Iinanen.......................kp 5/ 23-24
Seppiina..................kp 4/26
Hellu_........................kp 4/28
Toiveikas1992....kp 2/25-31
Elsa96........................kp 1/26-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

BB-8……………………dpo 17
Pip83.......................dpo 16
Topukka …………….dpo 12
Mamtobe................dpo 8
Sadepisaroita..... dpo 7
Saaga86.................dpo 7
Cocuine....................dpo 7
Petronella09..........dpo 0
Guinevere..................dpo 0
SannuB........................dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
Omanapaista, itsesäälistä valitusta: 2 viikon sairastelu-ja lääkerumba ohi ja nyt pitäisi olla ovispäivät. Tikut ihan valkoisia, niin toivon oviksen vaan siirtyneen, toivottavasti ei ole ovuloimaton kierto :( kaiken huipuksi sairastelu sai niskan niin jumiin, että olen kärsinyt pahasta ja jatkuvasta pääkivusta useita päiviä. Tiedän, että burana auttaisi, mutta sitähän ei saa ottaa oviksen aikoihin. Panadolia olen ottanut, mutta kun ei se auta mitään. Yhyy. Ilmeisesti jotkut korkeammat voimat on päättäneet, että tästä kierrosta ei kannata raskautua.
 
vierailija
Oliko niin että jos olis raskaus alkanut niin ovislimat pitää ikään kuin jäädä päälle vai muistanko väärin? Mutta miten se on mahdollista kun kiinnittyminen on vasta viikon päästä oviksesta ?
 
Huomenta. Venyykö kierrot @SannuB , @Elsa96 ja @chili_ ? Vai oletteko plussanneet?

@innerchild saako sinut laittaa plussanneisiin?

Täällä nähty todella todentuntuinen uni missä tein positiivisen raskaustestin Nähnyt ennenkin.
Oisinkin plussannut. Oli viime kierrossa tosi korkealla toiveet mutta niin vaan sieltä menkat saapui. Tänään uuden kierron kp13/25 ja dpo0.

Päädyin tikuttamaan ovista ja hyvä niin, koska ollut melkoisen oireetonta. Musta tuntuu, et toiselta puolelta irrotessa on enemmän oireita kuin toiselta. Onko muilla samanlaisia havaintoja?

Ja siis tikutuksesta kyl en tavallaan tullut hullua hurskaammaksi. Sain eilen aamulla selvän ovisplussan PC:llä mutta päätin, että jatkan vielä et nään et se haalenee (vaikka täähän ei oo ohjeistus). Eilen illalla oli haaleampi ja tänä aamuna taas olisin tulkinnut plussaksi. No, meen nyt sillä, et eka plussa on plussa. Tallettelut on ollut -1, 0 ja tilaus on huomiselle vielä.

Ja onnea hei lähiaikoina plussanneille, teitä oli useampia!
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Ovis tikun viiva alkanut tummua, mutta ei vielä positiivista näytä. Kalenterin mukaan ovis olisi alkuviikosta. Raivostuttaa kun mies ei tajua miten tärkeää olisi nyt peittoa heiluttaa vaikka päivittäin. Ei he laskeneet mitään päiviä ensimmäistäkään yrittäessä ja silti saivat vauvan aikaan. No minä lasken päiviä ja kuitenkin kolme raskautta alulle saanut, niin jotain sikiämisestä tiedän. Tää on tätä omaa malttamattomuutta, mikä toivottavasti helpottaa kun ovis ohi. Mutta on kyllä joka kierrossa edessä. :LOL:
 
Huomenta. Venyykö kierrot @SannuB , @Elsa96 ja @chili_ ? Vai oletteko plussanneet?

@innerchild saako sinut laittaa plussanneisiin?

Täällä nähty todella todentuntuinen uni missä tein positiivisen raskaustestin Nähnyt ennenkin.
Mulla venyi kierto ja tänään alkoi kp 1. Huomiselle voi siis päivittää kp 2/26-29. Fiilis ihan yllättävän jees ja rauhallinen. Mietin, että pitäisköhän ottaa jotain poppaskonsteja tässä kierrossa käyttöön.. Toisaalta uskon vahvasti kuitenkin siihen, että kaikella on tarkoitus ja asiat tapahtuvat omalla painollaan ja oikeaan aikaan. Koen että myös sillä, ettei raskautumista ole vielä tapahtunut on joku merkitys. Ehkä emme vielä ole valmiita vanhemmiksi tai elämällä on muita suunnitelmia ennen perheenlisäystä. Käykö muilla ikinä tämmösiä ”huuhaa” ajatuksia mielessä?
 
@SannuB Minulla myös samanlaisia fiiliksiä, että toiselta puolelta kun irtoaa, niin on voimakkaammat oireet kuin toiselta.

Halaukset kaikille, ketkä joutui uudelle kierrolle. <3

Me kotiuduttiin reissusta tänään ja en voinut olla heti testaamatta kun kuitenkin menkkojen pitäis alkaa jo tiistaina. No, ei tullut kahta viivaa tikkuun. :( Oikein hyvällä mielikuvituksella siellä ehkä jotain näkyi, mutta luulen senkin olleen korkeintaan viivan paikka. On kyllä pettymys, vaikka olikin tosiaan vasta ensimmäinen yritys. No kovin ahkerasti ei puuhailtukaan valitettavasti, mutta piti olla suunnilleen oikeaan aikaan. Pistää huolettamaan, että edellisessä kierrossa, vaikka ei vielä varsinaisesti yritettykään, satuttiin heiluttamaan peittoja kaksi päivää ennen ovulaatiota, mutta ei tärpännyt siitäkään. Ja tuo pari päivää ennen pitäisi kai olla ihan ok ajoitus.

Alan malttamattomana jo vähän harkita niiden ovulaatiotestien tilaamista, niin osaisi ajoittaa oikein. Mitkä testit olisi helppokäyttöisimpiä? Ja missä vaiheessa kiertoa aloitatte testaamisen? Niitä testejä varmaan tarvii melko paljon, jos monena päivänä pitää testata.
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB
Oliko niin että jos olis raskaus alkanut niin ovislimat pitää ikään kuin jäädä päälle vai muistanko väärin? Mutta miten se on mahdollista kun kiinnittyminen on vasta viikon päästä oviksesta ?
Ei jääneet ovislimat päälle ja raskaana ollaan. Tuo on siis yksi mahdollisista raskauden merkeistä, mutta limojen katoaminen ei tarkoita etteikö voisi olla raskaana. :)
 
Taustailijaaaaa
Moi! Minä olen lukenut näitä Kaksplussan ketjuja jo monta vuotta. Tuossa n puoli vuotta sitten meille syntyi ihana pieni ja silloin palstat jäi.
Tällä hetkellä tilanne on se että aloitellaan pikkuhiljaa toisen lapsen yritys. Tässä ensimmäisessä kun meni niin kovin kauan tärpätä, niin halutaan aloittaa yritys ajoissa. Tällä hetkellä vielä pientä varovaisuutta touhussa, mutta jätetään sekin pois heti kun siltä tuntuu.
Tsemppiä ja paljon plussia! ❤
Minä jään vielä taustailemaan, katsotaan kuinka nopeasti hyppään listoille piinailemaan teidän kanssa.
 
Eilen illalla selkeät ovulaatiooireet. Mies ei halunnut seksiä. Nyt mua vaan itkettää, ettei voitu sitä hyödyntää. Tyhmää itkeä, eihän seksiä harrasteta jos ei toista huvita. Mutta miksi ihmeessä ei halunnut, kun tasan tiesi mitä mun kropassa tapahtuu. Sitä väkisinkin miettii, eikö tämä ole hänelle yhtä tärkeä juttu, ilmeisesti ei. Tai onko muuttanut mieltään. Sanoi vaan, että onhan se mahdollisuus huomennakin, mihin se ovulaatio sieltä häviää.
 
Eilen illalla selkeät ovulaatiooireet. Mies ei halunnut seksiä. Nyt mua vaan itkettää, ettei voitu sitä hyödyntää. Tyhmää itkeä, eihän seksiä harrasteta jos ei toista huvita. Mutta miksi ihmeessä ei halunnut, kun tasan tiesi mitä mun kropassa tapahtuu. Sitä väkisinkin miettii, eikö tämä ole hänelle yhtä tärkeä juttu, ilmeisesti ei. Tai onko muuttanut mieltään. Sanoi vaan, että onhan se mahdollisuus huomennakin, mihin se ovulaatio sieltä häviää. Itse en haluaisi heittää hukkaan yhtään kiertoa ja mies ei aina tunnu ymmärtävän oviksen hyödyntämisestä. Toivottavasti saadaan molemmat
Siis ihan samoja tunnemyllerryksiä itsellä eilen illalla, kun mies kieltäytyi seksistä ja vielä näin lähellä ovisajankohtaa.
Eilen illalla selkeät ovulaatiooireet. Mies ei halunnut seksiä. Nyt mua vaan itkettää, ettei voitu sitä hyödyntää. Tyhmää itkeä, eihän seksiä harrasteta jos ei toista huvita. Mutta miksi ihmeessä ei halunnut, kun tasan tiesi mitä mun kropassa tapahtuu. Sitä väkisinkin miettii, eikö tämä ole hänelle yhtä tärkeä juttu, ilmeisesti ei. Tai onko muuttanut mieltään. Sanoi vaan, että onhan se mahdollisuus huomennakin, mihin se ovulaatio sieltä häviää.
Ymmärrän tuon tunnemyllerryksen. Meillä kävi eilen illalla samalla lailla, mies kieltöytyi seksistä vaikka ovis lähipäivinä ja sekös harmitti. Vaikka toisaalta joo ymmärrän, ettei toki kiva ole väkisin harrastaa. Itse en haluaisi heittää yhtään kiertoa hukkaan vaan hyödyntää ne kunnolla, mutta mies ei aina tunnu ymmärtävän tätä ovulaation hyödyntämistä. Toivottavasti saadaan molemmat tänään miehet kellistettyä!
 
  • Tykkää
Reactions: aniiloraK
Tunnistan ton saman, välillä joutuu ihan tosissaan ahdistelemaan miestä juuri oviksen aikoihin että lohkeaa.

Miehet ei taida ihan aina tajuta että se ovis todellakin häviää ja menee ohi todella nopeasti, ja jos taustalla vaan joku 1 talletus dpo -3 tai -4 ni olis hyvä kyllä varmistella oviksen aikoihinkin ettei mee kierto ihan hukkaan.

Ehkä kun miehet ei omassa kehossaan sitä ovulaatiota tunne niin ei oo varmaan heillä niin helppoa "hypätä" siihen fiilikseen mukaan.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tervetuloa uusille haaveilijoille! :)

@aniiloraK ja muutkin joilla vaikeaa saada miestä mukaan ovulaation aikaan, nii mietin että haluaako teidän miehet tarkkaan tietää edes että mikä kierron vaihe menossa? Minusta on tosi ymmärrettävää että tulee se sellanen vastareaktio kun päässä jyskyttää että "nyt olis pakko siittää menemään" ja se voi tuntua vaan liian painostavalta vaikka sen vauvan haluaiskin saada. Toki sen voi ottaa pelkkänä "vauvantekoseksinä" ja pitää sitä vaan sellasena suorituksena jos siihen pystyy, mutta nopeasti siitä koko seksistä sit katoaa kaikki kiva. Tämä ainakin oma kokemus. Tiedän silti myös miten paljon se harmittaa jos kierto menee sivusuun kun toinen ei halua ollenkaan oikeaan aikaan. Se on vaikeaa kun ei tietty voi pakottaa mut v***ttaahan se.

Meillä siis toimii tosi hyvin niin, että mies ei tiedä kierrosta mitään eikä se halua tietääkään. Me harrastetaan seksiä kun huvittaa, ja tottakai pyrin siihen että ovulaatioviikolla seksiä olis se 2-3krt jotta mahdollisuus raskaudelle pysyy avoinna. Mun ässä hihassa on myös se, että pidän pari päivää ennen oletettua oviksen ajankohtaa matalaa profiilia seksin suhteen = en ehdota ite mitään äksöniä (toki jos mies haluaa ja itekin haluan niin sitte toki peitto heiluu) ja sit kun ovisplussa tulee nii on erittäin todennäköistä että mies haluaa myös kun sitä alkaa lämmitellä mukaan kun on on ollu ne 1-2 välipäivää siinä. :D

Tottakai tähän vaikuttaa se millaiseen tahtiin ihmiset yleensäkin tykkää/haluaa/ehtii seksiä harrastaa. Meillä mies on mukana 90% varmuudella jos ehdottaa joka toinen tai joka kolmas päivä.

@Topukka kysy ovistesteistä. Ite tykkään aloittaa liuskoilla ja sit varmistaa digillä kun liuskat tummenee, mut ihmisillä on eri kokemuksia näistä ja toisille toimii paremmin pelkät liuskat tai sit pelkät digit. Hinnan puolesta liuskat tietty halvemmat että niistä ite aloittaisin ja jos niillä saa plussan kiinni nii perfect. Niitä aamulämpöjä kannattaa myös mitata jos haluaa vielä varmemmin ennustaa sitä ovulaatioajankohtaa. :)

ON: Tänään alkaa oviksen tikutus! Jee, saa pissiä tikkuun, se on vaan niin koukuttavaa hommaa. :D Äppi ennustaa ovista perjantaille. Kierron paras viikko tämä kun ei tarvi vielä piinailla vaan saa vaan nauttia toisesta ja pitää toiveita korkealla. :)
 
Meillä ite en oo kertonu miehelle millon ovis on, just ettei sille tuu mitään turhia paineita siitä. Toi oli heti eka vinkki kavereilta ku kerroin että aletaan yrittämään. :D

Tosin oon kyllä miettiny et pakko sen on kyllä tajutakin se, koska ite muutun niin kröhm, no sanotaan vaikka että kiimassa olevaks kissaks ovispäivänä. :LOL:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: KirJoh89 ja hanba

Yhteistyössä