Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Meemuli plussasta ja kovasti tarrasukkia ja liimaa kyytiin!❤

Täällä kohta kolme viikkoa keskenmenosta ja yhtäkkiä alkoi tuhruttelu uudelleen. Ollut jo "puhtailla päivillä" yli viikon ja mietinkin, olisiko ovulaatio kyseessä.. Jos kierto ei kauheasti ole seonnut, niin sen aika olisi näinä päivinä. R-testi näytti enää tosi hailakkaa viivaa, että hormoonit onneksi lähtenyt hyvin laskuun.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Käärmeinen
Saako liittyä joukkoon keskustelemaan? Olen yrittänyt pysyä poissa täältä ja ajatella muita ajatuksia. Me 30v + 32v pari, molemmilla 1 lapsi aiemmasta, tosin jo koululaisia.

Vajaa 8 kk ilman ehkäisyä, 3 alkanutta raskautta ja 2 keskenmenoa takana, joista ensimmäisessä komplikaatioita. Nyt edellisen km:n jälkeen heti uusi raskaus, rv 6+5 ilmeisestikin nyt menossa... Ei vaan osaa iloita kun vaikka lähes joka kierrosta on tullutkin raskaaksi niin keskenmenot sitten tulleet heti perään. Eli olen kuumeileva tai haaveileva kunnes joskus ultra ehkä vielä toisin todistaa.. ehkä.

Pitäisi ajatella positiivisesti, mutta olen lähinnä yrittänyt olla ajattelematta raskautta mahdollisuuksien mukaan (ainoastaan ruokavaliorajoitusten osalta)..

Sopiiko kuumeilijoihin jo raskautunut keskustelemaan ollenkaan vai poistunko takavasemmalle? Tällä historialla ei nimittäin vielä innosta nuo plussanneiden ryhmät :/
 
vierailija
Saako liittyä joukkoon keskustelemaan? Olen yrittänyt pysyä poissa täältä ja ajatella muita ajatuksia. Me 30v + 32v pari, molemmilla 1 lapsi aiemmasta, tosin jo koululaisia.

Vajaa 8 kk ilman ehkäisyä, 3 alkanutta raskautta ja 2 keskenmenoa takana, joista ensimmäisessä komplikaatioita. Nyt edellisen km:n jälkeen heti uusi raskaus, rv 6+5 ilmeisestikin nyt menossa... Ei vaan osaa iloita kun vaikka lähes joka kierrosta on tullutkin raskaaksi niin keskenmenot sitten tulleet heti perään. Eli olen kuumeileva tai haaveileva kunnes joskus ultra ehkä vielä toisin todistaa.. ehkä.

Pitäisi ajatella positiivisesti, mutta olen lähinnä yrittänyt olla ajattelematta raskautta mahdollisuuksien mukaan (ainoastaan ruokavaliorajoitusten osalta)..

Sopiiko kuumeilijoihin jo raskautunut keskustelemaan ollenkaan vai poistunko takavasemmalle? Tällä historialla ei nimittäin vielä innosta nuo plussanneiden ryhmät :/
Kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää lähete varhaisultraan. Mä sain 2 keskenmenon vuoksi varhaisultran sitä kautta. Jossain kunnissa on nihkeitä antamaan ultria mutta kannattaa koittaa.
 
On: dpo 9 ja aivan lumenvalkea nega testattu. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon ke-to. Melko aikaista siis testata, mutta samalla uskon, että jotain olisi kyllä jo näkynyt jos olisi ollut näkyäkseen. Aamulämmöt oli myös tänä aamuna aika alhaiset. Testaan varmaan vielä kerran alkuviikosta ja sitten seuraavan kerran jos menkkoja ei ala kuulua, tai jos tuntuu siltä, niin testailen kerran päivässä. Yritän tässä tunnustella, että tuntuuko tämä aikaisin testaaminen nyt hyvältä vai pahalta, että miten sitten seuraavissa kierroissa toimin. Tavallaan parempi, että toiveet ei ehdi nousta liikaa, mut samalla harmittaa, että seuraavaan mahdolliseen ovikseen on niin pitkä aika.
 
On: dpo 9 ja aivan lumenvalkea nega testattu. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon ke-to. Melko aikaista siis testata, mutta samalla uskon, että jotain olisi kyllä jo näkynyt jos olisi ollut näkyäkseen. Aamulämmöt oli myös tänä aamuna aika alhaiset. Testaan varmaan vielä kerran alkuviikosta ja sitten seuraavan kerran jos menkkoja ei ala kuulua, tai jos tuntuu siltä, niin testailen kerran päivässä. Yritän tässä tunnustella, että tuntuuko tämä aikaisin testaaminen nyt hyvältä vai pahalta, että miten sitten seuraavissa kierroissa toimin. Tavallaan parempi, että toiveet ei ehdi nousta liikaa, mut samalla harmittaa, että seuraavaan mahdolliseen ovikseen on niin pitkä aika.
Täällä mennään samoilla päivillä. Voi että kun koettaa samaan aikaan lohduttaa itseään, että testasin aivan liian aikasin, mutta toisaalta eikö joku haamu tai edes viivanpaikka. Tänään vielä heräsin aamusta kamaliin menkkakipuihin..

Edelleen luen päivittäin kaikki viestit ja ajattelin yk11 kunniaksi aktivoitua ja hypätä takaisin listoille, kunhan uusi kierto alkaa!
 
Täällä mennään samoilla päivillä. Voi että kun koettaa samaan aikaan lohduttaa itseään, että testasin aivan liian aikasin, mutta toisaalta eikö joku haamu tai edes viivanpaikka. Tänään vielä heräsin aamusta kamaliin menkkakipuihin..

Edelleen luen päivittäin kaikki viestit ja ajattelin yk11 kunniaksi aktivoitua ja hypätä takaisin listoille, kunhan uusi kierto alkaa!
Hyvin kuvasit myös mun tunnelmia! Toki meillä vasta yritys ihan alussa, niin se nega oli melkein enemmän kuin odotettu. Aina sitä kuitenkin alitajuisesti ajattelee, että jospa kuitenkin.

Vaikea uskoa, että tämä tästä enää plussaksi muuttuisi, niin koitan nyt vaan henkisesti alkaa valmistautua uuteen kiertoon. Plussaonnea myös sulle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

7.8.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 35/30
Tulejonyyttti...........kp 32/32
Miracle..........................kp 26/?
Alinna86......................kp 24/28
SandraB......................kp 22/26
Eeva650.....................kp 21/28-36
Martta83...................kp 20/?
Petronella09............kp 19/25-28
Esikoishaaveita........kp 18/29
Iinanen..........................kp 15/23-24
Innerchild...................kp 14/25-30
Suikku1..........................kp 14/26-28
Elsa96............................kp 13/26-28
Mozart......................... Kp 11/25-29
Toiveikas1992..........kp 10/28-31
Ewa87.............................kp 9/32
Vane................................kp 9/27-28
Minnix................................kp 8/34
Possu..............................kp 5/24-27
Mamtobe....................kp 4/28



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 14
Alinna86.......................dpo 11
Iinanen...........................dpo 3
Eeva650.......................dpo 1
 
Mä oon pitänyt kesätaukoa palstailusta ja liiallisesta yrittämisestä, esim. testailut on jääneet ja talleteltu on fiiliksen mukaan.

Ajattelin nyt aktivoitua palstalla :)

Meillä on nyt yritystä takana noin 8kk ja onhan tää aika hurjaa miten aika kuluu nopeaan. Rehellisesti voin sanoa että yrityksen alussa kuvittelin kyllä jo olevani nyt kesällä raskaana.

Kierto on keväällä ja kesällä ollut mitä sattuu joten syksyllä varmaan haetaan tähän neuvoja lääkäriltä. Mikähän epäsäännöllisen (pitkän) kierron avuksi yleensä määrätään, keltarauhashormoniako?

Onnea plussanneille. @Meemuli sut bongasin ainakin ja muistan sun kirjoitteluja alkuvuodelta. Tarrasukkia pienelle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Mä oon pitänyt kesätaukoa palstailusta ja liiallisesta yrittämisestä, esim. testailut on jääneet ja talleteltu on fiiliksen mukaan.

Ajattelin nyt aktivoitua palstalla

Meillä on nyt yritystä takana noin 8kk ja onhan tää aika hurjaa miten aika kuluu nopeaan. Rehellisesti voin sanoa että yrityksen alussa kuvittelin kyllä jo olevani nyt kesällä raskaana.

Kierto on keväällä ja kesällä ollut mitä sattuu joten syksyllä varmaan haetaan tähän neuvoja lääkäriltä. Mikähän epäsäännöllisen (pitkän) kierron avuksi yleensä määrätään, keltarauhashormoniako?

Onnea plussanneille. @Meemuli sut bongasin ainakin ja muistan sun kirjoitteluja alkuvuodelta. Tarrasukkia pienelle <3
Kiitos❤
Paljon tsemppiä teille!❤ Meillä tärppäsi nyt 10 kk yrityksen jälkeen❤
 
  • Rakkaus
Reactions: daisy01
Hyvin kuvasit myös mun tunnelmia! Toki meillä vasta yritys ihan alussa, niin se nega oli melkein enemmän kuin odotettu. Aina sitä kuitenkin alitajuisesti ajattelee, että jospa kuitenkin.

Vaikea uskoa, että tämä tästä enää plussaksi muuttuisi, niin koitan nyt vaan henkisesti alkaa valmistautua uuteen kiertoon. Plussaonnea myös sulle <3
Mullekin iskee aina joku hulluus ja testaan aikaisin, jos vaan testejä löytyy kaapista. Sitten seuraavan kierron alku ja uuden oviksen odottelu tuntuu loputtoman pitkältä. Tähän kiertoon ei tosin ole yhtään luottoa, että tärppäisi, en edes lugeja aloittanut. Pohdin josko miehen saisi ensi kierrossa innostumaan joka toinen päivä talletteluista, mitä täälläkin useampi tekee, nyt tää kierto ja edellinen mentii fiilispohjalta eikä tallettelut osuneet parhaimmille päiville. Vaikka toisaalta tuntuu, että aikamoista tuuripeliä tuo raskauden alkaminen.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ovistikku näytti tänään erittäin plussaa, aika täsmällisesti ennustettuna päivänä. :D Eilen talleteltiin, nyt mies on jossain huitelemassa ja pelkään että se eilinen ei riitä ja tämä stressi kaikesta muutenkin huonontaa mahiksia. Tulispa se mies jo kotiin.. Saa nähdä jääkö tän kierron yritys eilisestä tallettelusta kiinni, jotenkin on semmonen olo et häntä ei ehkä nyt tänään kiinnostele. Tää on vaikeeta, kun mä haluaisin olla täsmällinen ja haluaisin yrittää "tarkasti" mut mies on semmonen hälläväliä-persoona. :') Joka kuukausi se kuitenkin on ihan varma, että nyt ollaan raskaana. :D

Minkälaisia teidän kumppanit on yrittämisen suhteen? Onko täsmällisiä vai hälläväliä-tyyppejä?
 
AMR
Hei! Oon 27v nainen ja sairastan vaikeaa endometrioosia ja kilpparin vajaatoimintaa. Mulla menossa yk 5 ja piinailut päällä. Tänään kp 24/30. Tein epätoivoissani tänään jo testin ja negaahan se näytti, arvatenkin. Viime kierrossa sain kolmeen testiin viivat vaan se osoittautuikin kemialliseksi. :/ Kuume on kamala ja samalla pelko (endon aiheuttamasta) lapsettomuudesta riipii mieltä niin, että joka menkat sattuu yhtä paljon henkisesti kuin myös fyysisesti.
Kenellekkään ei oikein voi asiasta puhua, niin ehkä pieni purkautuminen samassa tilanteessa oleville vois auttaa. :D
 
Ovispohdintoja tältä suunnalta.. Tein aamulla CB pinkki ovistestillä negan, mutta nyt äsken tuli tunne että testaampas vielä uudestaan. Noh, ovistesti näytti nyt hymynaamaa (=plussa). Tästä olin niin äimän käkenä kun Flo ennustelee ovista vasta keskiviikolle että päätin tehdä vielä liuskatestin. Liuskaan tuli punainen toinen viiva, muttei vielä niin tumma ja leveä kuin kontrolliviiva. Huomenna testaukset jatkuu ja mietin, että huomenna varmaan on dpo -1? Tuskin tuo hymynaama enää tälle päivälle ehtii ja kumpaa testiä tässä nyt kannattaa uskoa? Oi että oon onnellinen kun ovis tuli aiemmin mihin olin varautunut, niin ehditään miehen kanssa hyvin tallettelemaan. Liekö pari viikkoa sitten saadulla koronarokotteella vaikutusta asiaan.
 
@innerchild meillä ei normaalisti olla kovin aktiivisia makuuhuoneen puolella, kerta viikossa on aika normaali, lomalla tai reissuissa sitten useammin. Nyt kun vauvaa yritetään niin mies on sanonut, että on aina valmis kun sanot vaan. Muutaman kerran kuitenkin kieltäytynyt väsymyksen vedoten. Itse olen kehittänyt valtava paineen siitä että talletella pitäisi kaksi päivää ennen ovista, esikoinen kun sai oletettavasti alkunsa juuri tuolloin.
 
Meillä ollaan aktiivisia.. aina kun on mahdollisuus niin peitto heiluu. Meillä mies on mukana, mutta pelkää sanoa mitään, kun huomaa kuinka vaikeaa tämä on ollut mulle. Jotenkin pelottaa eniten kun lokakuussa tulee vastaan kesken menneen laskettu.

Nyt pienen itkukohtaushepulin jälkeen ostin paketin ovistikkuja ja ajattelin ekaa kertaa puoleen vuoteen tikuttaa oviksen. Macat myös ostin seuraavaan kiertoon ja mietin kokeilisinko samalla greippimehua :D
Tilasin myös ranskasta kuurin physifloria(vai mitä olikaan). Kesä menty siis rennosti ja eletty niinkuin raskautta ei edes yritettäisi (siis syöty ja juotu miten sattuu).

Vehnäalkiot on ollut testissä km:n jälkeen ja ei tuottanut mitään tulosta.

Onko muita vinkkejä? :D
 
Moi kaikille, onnittelut plussista ja tsemppiä! Ehkä joku mut muistaakin aiemmista kirjoituksista. Tulin vain kertomaan omista kuulumisista. Meidän lokakuisesta tulikin heinäkuinen. ❤

12.7. Minulle tuli ylävatsakipuja ja diagnoosina pahin mahdollinen raskausmyrkytys. Pari tuntia tämän jälkeen oltiin hätäsektiossa. Poikamme syntyi siis vielä samana päivänä ja painoi vain 515g. Raskausviikot olivat tuolloin vain 25+1. Itse olin hengenvaarassa ja pahin mahdollinen minun ja pojan kohdalla oli äärimmäisen lähellä. Poika kuitenkin on jaksanut taistella ja nyt jo painoa 760g. Päivä kerrallaan eteenpäin ❤
 
Moi kaikille, onnittelut plussista ja tsemppiä! Ehkä joku mut muistaakin aiemmista kirjoituksista. Tulin vain kertomaan omista kuulumisista. Meidän lokakuisesta tulikin heinäkuinen. ❤

12.7. Minulle tuli ylävatsakipuja ja diagnoosina pahin mahdollinen raskausmyrkytys. Pari tuntia tämän jälkeen oltiin hätäsektiossa. Poikamme syntyi siis vielä samana päivänä ja painoi vain 515g. Raskausviikot olivat tuolloin vain 25+1. Itse olin hengenvaarassa ja pahin mahdollinen minun ja pojan kohdalla oli äärimmäisen lähellä. Poika kuitenkin on jaksanut taistella ja nyt jo painoa 760g. Päivä kerrallaan eteenpäin ❤

Kaikki mahdolliset tsempit ja voimahalit sinne! Teillä on siis taistelija siellä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska

Yhteistyössä