Haaveena vauva 2022

Nyt on varustauduttu kunnolla tähän kiertoon - tilasin netistä ovulaatiotestejä. Viime kierrossa jäi ovis bongaamatta. Nyt alotan testaamisen ajoissa ja ehkä otollisina päivinä jopa kaksikin kertaa. Miten te muut testailette ovista?
Mä aloitan kp 14, kierto 28-3x päivää, luteaali 12 päivää. Testaan vaan kerran päivässä, mut mulla ovistesti näyttää plussaa pari päivää. Testailu riippuu siis ihan omasta kierrosta, millainen se on. Kokeilemalla ja testaamalla selviää itselle hyvä tapa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vane
Tässä tämän illan testit, tein samasta paketista nuo ja samasta pissasta. Mietin et onko tuo vaan ns. oikean viivan vieressä tuo viiva et on värikertymää vai voisko se olla haamu??
Aamun testissä haaleampi kuin nyt illan..

 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Nonii, eilen en ottanu pilleriä enää, yks etappi saavutettu. Saapa nähä millon alkaa vuoto, jos kerta @Andune lla jo kolmas viikko menossa, itekin minipillerit lopetin. Oliko sulla Andune mitkä minipillerit käytössä?
Mulla Cerazette. Pieni epäilys, että kun tuossa pari viikkoa ennen pillereiden lopettamista unohdin yhden välistä ja tuli saman tien päivä pari sen jälkeen hetki ruskeaa vuotoa, että sekoittaisko sekin.

Tuntuu, että kroppa tällä hetkellä pelleilee ihan omiaan. Eilen tuli etova olo iltapäivästä. Söin ja hetken päästä palasi. Ilta oli ok, nyt koko aamun ollut sama olo. Jos tää nyt jatkuu, niin kai se on hitto vie varmistettava huomenna testillä vaikka en plussaan uskokaan.
 
Mulla Cerazette. Pieni epäilys, että kun tuossa pari viikkoa ennen pillereiden lopettamista unohdin yhden välistä ja tuli saman tien päivä pari sen jälkeen hetki ruskeaa vuotoa, että sekoittaisko sekin.

Tuntuu, että kroppa tällä hetkellä pelleilee ihan omiaan. Eilen tuli etova olo iltapäivästä. Söin ja hetken päästä palasi. Ilta oli ok, nyt koko aamun ollut sama olo. Jos tää nyt jatkuu, niin kai se on hitto vie varmistettava huomenna testillä vaikka en plussaan uskokaan.

Okei, mulla oli ratiopharmin desogestrel, eli sama, mut eri valmistaja. Mullakin tuli aina rusehtavaa vuotoa, jos olin ottanu muutaman tunnin myöhässä, nytkin jotenkin ajattelin, että alkais heti seuraavana päivänä, kun en enää pilleriä ottanut. No, ei tässä oo itellä ku vasta kolmas päivä ilman pilleriä, että ehtiihän tuo vielä alkaa, aamulla oli vähän semmonen tunne alavatsalla.

Kannattaa varuilta testi tehä, ei sitä ikinä tiiä! Ja toivottavasti ne menkat alkais sulla pian, jos ei plussaa tule.
 
@Coguine oon pahoillani sun puolesta :( varmasti tilanne ärsyttää ja tikkujen tiirailu kyllästyttää. Toivon, että pieni tauko tekee sinulle ja etenkin mielellesi hyvää. Palaat sitten yritykseen jos itsestäsi siltä tuntuu. Hurjasti tsemppiä ja lämpöisiä ajatuksia jatkoon ❤

On: kp11 ja ei mitään ovisoloja. Puhuin aiemmin aloittavani tänään tikuttamaan, mutta päätin olla tämän kierron tikuttamatta. Mies kun kesälomalla ja itsekin jään 1,5vk päästä lomalle, niin talletellaan joka tapauksessa ahkerasti. Jospa jatkuvan tikuttelun poisjättö tekee tästä kuusta stressittömämmän ❤ Teen r-testiä sitten, jos ei menkkoja kuulu odotettuna päivänä.
 
Meillä vaihtui kaikki lupaavat oireet ja piina eilen tädin kyläilyyn, joten lienee kemiallinen kyseessä... :/

Minut voi siis ottaa pois piinalistalta ja päivittää kp 2/24-27. Tämä onkin sitten viimeinen yk ennen yritystaukoa, joka johtuu siis meidän häistä, jotka ensi kesänä viimein tanssitaan. Eilen halusin perua koko juhlat, koska niistä on korona siirtojen takia tullut lähinnä asia, joka pitää saada pois alta, mutta kyllä miä oikeesti haluan ne pitää, joten niin vaikeaa kuin se onkin niin yritykseen tullee tauko, jossei tässä kierrossa onnista.
 
Tässä tämän aamun testi. Ylin on otettu kuva testistä ennenkö uitin et näkee vähä onko viivanpaikka. Seuraava kuva testiajalla 3 min sisällä, toinen minuutti testiajan jälkeen ja viimenen kuivana. Mut kyllä tässä vähän jo toiveet nousi, et olisko se nyt meidän vuoro❤ olis se ihana jos meillä olis salamatkustaja reissussa mukana❤

 
❤VAUVA 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

4.8.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 32/30
Meemuli....................kp 29/35-43
Tulejonyyttti...........kp 29/32
Mamtobe..................kp 24/28
Alinna86......................kp 21/28
SandraB......................kp 19/26
Eeva650.....................kp 18/28-36
Petronella09............kp 16/25-28
Esikoishaaveita........kp 15/29
Iinanen..........................kp 12/23-24
Innerchild...................kp 11/25-30
Suikku1..........................kp 11/26-28
Elsa96............................kp 10/26-28
Mozart......................... Kp 8/25-29
Toiveikas1992..........kp 7/28-31
Ewa87.............................kp 6/32
Vane................................kp 6/27-28
Minnix................................kp 5/34
Possu.......................kp 2/24-27

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 11
Alinna86.......................dpo 8
 
Voihan harmitus :( Sain rauta-arvojen tulokset ja hb normaali mutta ferritiini jälleen laskenut,oli vähän päälle 40 :( Kesän syömiset varmaan vaikuttaa,pitäs taas ryhdistäytyä ja alkaa syömään enemmän rautapitoista ruokaa ja miettiä että saisi tarpeeksi c-vitamiinia.

Jälleen käyty vyöhyketerapiassa:) Vyöhyketerapeutin mukaan kadonneet oireet johtuu homeopaattisesta aineesta(pitäisi tasapainottaa hormooni toimintaa)mitä nyt olen käyttänyt (rinnat ei ole kipeytynyt).

Flo ei edelleenkään ole saanut laskettua ovista,aamulämmöt on ylhäällä .Oon tosi hukassa kun en tiedä missä mennään:/

Työ alkaa ensi viikolla .

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :) Toivottavasti syksyn saapuessa saadaan tänne kunnon plussa-aalto ja päästään kevät vauvoja odottamaan ❤❤
 
Tässä tämän aamun testi. Ylin on otettu kuva testistä ennenkö uitin et näkee vähä onko viivanpaikka. Seuraava kuva testiajalla 3 min sisällä, toinen minuutti testiajan jälkeen ja viimenen kuivana. Mut kyllä tässä vähän jo toiveet nousi, et olisko se nyt meidän vuoro❤ olis se ihana jos meillä olis salamatkustaja reissussa mukana❤


@Meemuli näyttää hyvältä, viiva siihen jo tulee, toivottavasti vahvistuisi ja teillä olisi pienokainen siellä kehittymässä <3
 
vierailija
Tässä tämän aamun testi. Ylin on otettu kuva testistä ennenkö uitin et näkee vähä onko viivanpaikka. Seuraava kuva testiajalla 3 min sisällä, toinen minuutti testiajan jälkeen ja viimenen kuivana. Mut kyllä tässä vähän jo toiveet nousi, et olisko se nyt meidän vuoro olis se ihana jos meillä olis salamatkustaja reissussa mukana

Mä en kyllä näe kunnon viivaa. Ei ainakaan näy väriä.
 
Varovaiset onnittelut @Meemuli ♥

On: sori, kun jankkaan taas oviksesta ja sen metsästyksestä. Aamulla testasin ekalla vessareissulla digillä, koska töiden jälkeen oli menoja. Nega, väriä ei juurikaan viivassa. Joku päivän oloissa oli sellaista, että testasin nyt illalla uudestaan. Oon testaillut ovista maaliskuusta 2020 enkä kertaakaan oo tehnyt tätä ennen testiä kahta kertaa samana päivänä. Nyt illalla se olikin positiivinen! Testaan vielä huomenna töiden jälkeen, onko ovis huomenna vai perjantaina ja tuun sitten piinailijoihin. Tai no, pitäis tuo mies saada kaadettua, että kannattaisi piinailla, edellisen kerran se onnistui lauantaina...
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Varovaiset onnittelut @Meemuli , kyllä noissa testeissä hento toinen viiva näkyy, toivotaan vahvistumista. Ja @Eeva650 , tsemppiä miehen kaatopuuhiin!
Mulla jäi vähän epäselväksi milloin ovis oli, jotain jomotusta tuntui vasemmalla alavatsalla sunnuntai iltana. Toivottavasti ovis oli silloin, sillä muuten tässä kierrossa on peli menetetty, sillä ainoat tallettulut (x3) tehtiin tuolloin sunnuntaina, sitä edellisistä on liian pitkä aika.
 
Vihdoinkin on varmaan meidän vuoro tämmöset tein nyt iltapäivällä

No nyt on paljon selkeämpi tuossa puikossa! Onnea ❤

Täällä kiristää päästä, menkat varmaan alkamassa. Ennen mulla tosiaan kierto aina ollut joku 30-32pv ja nyt keskenmenon myötä tippui 22-24. Luteaalivaihe jää siis todella lyhkäiseksi. Saakohan yksityiseltä lugeja käyttöön kuinka helposti?
 
vierailija
No nyt on paljon selkeämpi tuossa puikossa! Onnea

Täällä kiristää päästä, menkat varmaan alkamassa. Ennen mulla tosiaan kierto aina ollut joku 30-32pv ja nyt keskenmenon myötä tippui 22-24. Luteaalivaihe jää siis todella lyhkäiseksi. Saakohan yksityiseltä lugeja käyttöön kuinka helposti?
Mä sain ihan helposti yksityiseltä. Oli kierto lyhentynyt ja mitään muuta syytä ei löytynyt miksi ei raskautunut.
 
  • Tykkää
Reactions: kiuske
Voisin tulla piinalistalle, en tikuttanut ku kerran niin en ole ihan varma päivistä. Tönään on joko dpo2 tai dpo1. Eilen oli vähän kovemmat kivut ku toissapäivänä, niin laitetaan vaikka dpo1 tälle päivää. Tallettelu jäi hittovie vaa yhteen kertaan, ja sekin oli jo maanantaina. Sain eilen toisen koronapiikin, niin ei sit jaksanukkaa. Voisha sitä ehkä tänää varmistella, jos jaksais paremmin. Olo kun kyllä vähän epämääräisen huono.

@Meemuli varovaiset onnittelut. Toivottavasti viiva vahvistuu. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09

Yhteistyössä