Haaveena vauva 2022

Onko täällä kukaan tehnyt apteekin early predictorin testejä? En uskalla vieläkään iloita kun näyttää niin haaleaa viivaa. Näkeekö tuota muut? Tuntuu että eikö tuon pitäisi jo vahvistua. Tämä viiva tuli noin 10min sisällä testin teosta ja tulos pitäisi lukea 3min päästä. Parjattu herkkä rfsu näytti myös haamua. Pc:ssä ei näy vielä mitään.

 
Onko täällä kukaan tehnyt apteekin early predictorin testejä? En uskalla vieläkään iloita kun näyttää niin haaleaa viivaa. Näkeekö tuota muut? Tuntuu että eikö tuon pitäisi jo vahvistua. Tämä viiva tuli noin 10min sisällä testin teosta ja tulos pitäisi lukea 3min päästä. Parjattu herkkä rfsu näytti myös haamua. Pc:ssä ei näy vielä mitään.

Kyllä siinä joitain näkyy ihan selkeästi. Testityyppiin en osaa mitään sanoa, koska huutelen ulkomailta, missä testimerkit on jotain aivan muuta.

Itsellä on tuo aiemmin mainittu haamu ihan vastaava luonnossa. En tiedä näkeekö kukaan muu kuvassa mitään, mutta luonnossa se on tuollainen kuin Coguinella kuvassa
 
  • Tykkää
Reactions: Coguine
Ääh, kierto venyy. Tänään siis dpo13, kp 29/26. One stepin liuska ja puikko näyttää negaa, en
Kyllä siinä joitain näkyy ihan selkeästi. Testityyppiin en osaa mitään sanoa, koska huutelen ulkomailta, missä testimerkit on jotain aivan muuta.

Itsellä on tuo aiemmin mainittu haamu ihan vastaava luonnossa. En tiedä näkeekö kukaan muu kuvassa mitään, mutta luonnossa se on tuollainen kuin Coguinella kuvassa
Nään kyllä jotain tuossa sinunkin tikussa.
 
Saaga86
Onko täällä kukaan tehnyt apteekin early predictorin testejä? En uskalla vieläkään iloita kun näyttää niin haaleaa viivaa. Näkeekö tuota muut? Tuntuu että eikö tuon pitäisi jo vahvistua. Tämä viiva tuli noin 10min sisällä testin teosta ja tulos pitäisi lukea 3min päästä. Parjattu herkkä rfsu näytti myös haamua. Pc:ssä ei näy vielä mitään.


Ei ole kokemusta kyseisestä testistä mutta 2 viivaa minäkin näen! Varovaiset onnittelut!
 
  • Tykkää
Reactions: Coguine
Heh, ihan tyypillistä minua. Heti ku aloitettu vauvaa yrittämään niin heti rupeen tarkkailemaan omaa kehoa tooosi tarkkaan. Muutamana päivänä kuumia aaltoja, joita ei oo koskaan ennen ollut. Ja nippailua munasarjoissa. Voi olla ihan ovulaatioon liittyvää tai sit jotain muuta :D toki myös aattelin, että alkuraskauden oireita (tuskin) Varmaan täällä muitakin, jotka huomaa kaikenmoiset "oireet" itsessään?
 
Heippa ! Anteeks mä en oo kerinny viimeaikoina täällä oleen enkä lukeen viestejä! Mut nyt on pakko päästä jännittään jonkun kanssa!
Mulla on tässä ollu noin vajaan viikon iltasin kauheeta närästystä ja sen takia heikkoo oloo.. Tänään siis dpo 9 ja tässä tänään käyttäny renniee närästykseen useamman, jota en oo koskaan aikasemmin tarvinnu.. No nyt sit äsken tuli pahoinvoinnin aalto ja kävin oksentamassa ensimmäisen kerran koko meijän yrityksen aikana.. ja eilen oli alavatsa TOSI kipee ja ihan kova ! Ja kauhee paineen tunne mahallaan maatessa !!
Lupaavaa!
Millon testaat? :X3:
Kyllähän tuossa jotain näkyy @Coguine ,mikä dpo?
 
En ehdi vielä lukea kaikkia viestejä, mutta onnea plussanneille mikäli heitä täällä on ja positiivista energiaa kaikille muutenkin! <3

Täällä uudella innolla taas juhlitaan tätä uutta kiertoa. :'D tänään nipistellyt oikeella puolella vatsaa, en oikein saa edes selvää missä kohtaa, muuta kun että oikeella. Alotin jo tikuttaa kun epäilin viime kierrossa että ovis oli jo heti menkkojen jälkeen, elän semmoista "mikä vaan on mahdollista"-asennetta joten täytyy olla varma :D No ei vielä ole ovulaatio, mutta mitähän nämä nipistelyt on? Mulla on usein jo menkkojen viimeisenä päivänä nipistelyä, paikka vaihtuu välillä. Se ei tunnu pahalta tai epämiellyttävältä, semmoselta ihan hauskalta vaan. Olisi ihana tietää tarkasti kaikki yksityiskohdat, että mitä tuolla mun sisällä tapahtuu. Ihmiskeho on niin kiehtova :')
 
Hei! Saako liittyä seuraan? Hieman lueskelin aloitusviestejä, mutta tässä on niin monta sivua, ettei kyllä ehdi kaikkea ottamaan kiinni
Olen 35-vuotias ja edellisestä suhteesta lapset -07 ja -10. Miehellä ei ole lapsia, joten tämä olisi minun 3. Ja miehen eka

Tammikuussa poistatin kierukan ja nyt kesän korvilla alkanut varsinainen yrittäminen. Itse olen ehtinyt lietsoa jo itseni hirveeseen paniikkiin ikäni takia ja lukemalla kaikkia juttuja netistä hedelmällisyyden laskusta yms.

Nyt sitten kahtena päivänä olen saanut liuskoilla haamut, tänään siis vahvemman kuin eilen. Ylihuomenna pitäs alkaa menkat ja tässä nyt jännätään että jospa ne ei alkaiskaan. Hirveetä kun ei voi puhua kellekään vielä näin aikaisin:eek:
 
Niin vaaleita viivoja tuli apteekin herkistä testeistä että ei edes puhelimen kameralle saa. Menkat päivän myöhässä mutta jos kemiallinen niin ihan luonnollista. Lugesteronkin vaikuttaa. Jään odottelemaan vuotoa. Varmasti kemiallinen oli. Tissien vihlomis oireetkin hävis. En usko että tuosta muuksi muuttuu. Turhauttavaa.
Voi harmitus! Toisaalta ei ehkä ihan vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, jos kuitenkaan vuotoa ei vielä ole ja tuossa eilisessä tikussa näkyi selvä viiva..

Omaa napaa:
Itse koitan kovasti pidätellä täällä, koska mieli ei kestä jossen testaa uudelleen pian. Tämä siksi että aamulla vessapaperiin jäi punaista, joka ei kerro juuta eikä jaata, koska menkkojen oletettua ajankohtana tietenkin on normaalia olla pientä tiputtelua vaikka olisikin raskaana. Ei ole yhtään menkka olot, joten tämä tuhru tuli ihan tyhjästä.. Toivotaan parasta, mutta jotenkin turhauttaa koska eilen tuntui niin varmalta että tässä käy hyvin ja nyt olen ihan epävarma taas. Olisi kiva jos olisi varma tulos...
 
Heippa! Pakko liittyä joukkoon sillä jollekkin on päästävä puhumaan :D Täällä on siis yritys aloitettu nyt heinäkuussa ja tänään on dpo5. Nännejä koskee ja alavatsaa vihloo joten toiveet raskaudesta vähän heräsi. Raskautuminen ei kuitenkaan ole minulle mikään itsestäänselvyys sillä esikoinen on saatu aikaan hoitojen avulla (ICSI). Mies tosin on nyt vaihtunut mutta kumminkin. Myös yksi keskenmeno on takana ja sekin vähän kummittelee mieltä. Aloin tekemään ovulaatiotestejä tänään ja testiviivakin on melko vahva mutta ei auta kuin toivoa että vahvistuu! Sunnuntaina voisi tehdä jo varmaan ihan raskaustestin jos ei menkat ala. Keskenmenosta jo 2vuotta kohta ja sen jälkeen kierto ollut todella lyhyt.
 
@kiuske minulla myös dpo 5 ja kovasti vihloo jo testintekohammasta. Muita ”oireita” ei ole kuin pieni paineen tunne alavatsalla ja poskien kuumotus. Mietin, josko loppuviikosta tekisin kuitenkin testin, että ei tarvitse liian kauan itsekseen jännittää, minulla siis seuraavat menkat pitäisi alkaa ensi viikon ke vasta. En vaan jaksaisi odottaa! Toivottavasti saadaan molemmat plussat! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja kiuske
@Bluebelle ihana että joku muukin piinailee samoilla päivillä :D Sillai kamalaa kun on kuitenkin melko realisti, tajuan siis että alavatsan nippailu nyt voi olla mitä vaan jne mutta kun on kaksi raskautta jo takana niin tiedän millaiset oireet itsellä niistä ollut ja nyt on ihan samoja. Hirveetä piinaa tälläinen :ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Bluebelle
@kiuske no niin, ei muuta kun yhdessä jännitetään! minulle myös toinen raskaus, joten aika hyvä käsitys on, että mitkä oireet voisivat todella olla raskausoireita! Muistelen, että viimeksi oli ainakin oireettomuus ennen menkkoja, eli ei ollut mitään tavallisia menkkakipuja, sekä lämmöt koholla. Nyt en vaan ole ehtinyt aamulämpöjä juuri mittailla kun lomalla aikataulut ja paikat vaihtelee. Olisi ihana plussata just tästä kierrosta, koska plussasin samaan aikaan myös esikoisesta aikanaan <3
 
Saaga86
Niin vaaleita viivoja tuli apteekin herkistä testeistä että ei edes puhelimen kameralle saa. Menkat päivän myöhässä mutta jos kemiallinen niin ihan luonnollista. Lugesteronkin vaikuttaa. Jään odottelemaan vuotoa. Varmasti kemiallinen oli. Tissien vihlomis oireetkin hävis. En usko että tuosta muuksi muuttuu. Turhauttavaa.

Höh! :( Meillä tais olla sama dpo14 tänään..mulla tänään kp30/26, ei näy vuotoa eikä one stepit anna minkäänlaista viivaa. Lieneekö sitten kemiallinen täälläki.
 
Tuli tässä mieleen että minulla oli aikainen keskenmeno/kemiallinen kun vuoto alkoi 9pv myöhässä (helmikuussa). Silloin siis tuli haaleaa viivaa ja sitten vahvempaa muttei vahvistunut kunnolla verrattuna aiempiin onnistuneisiin raskauksiin. Niin mietin että jos on kemiallinen niin näkyykö se sitten ihan vain hetken? Siis pari testiä vai olikohan se sitten keskenmeno kun näkyi pidempään. Tämä ei nyt ei mihinkään liittynyt,mietin vain kun monet puhuu kemiallisesta jos näkynyt haalea viiva ja sitten hävinnyt.

Tsemppiä kaikille ♥
 
Ihanaa jännätä muiden tilanteita täällä. Toki myös omaa tilannetta jännään vaikka oon hyvin varma ettei vielä tärppää. Eilen illalla oli outoa pahoinvointia nukkumaan mennessä. Mies jo sanoi, että ehkä on toinen pieni tulossa jonka takia voin pahoin. :D täytyy nyt odotella rauhassa..
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle

Yhteistyössä