Haaveena vauva 2022

@kehänkiertäjä pillereiden lopetus voi hyvinkin saada sut haluamaan lasta enemmän. Pillereiden kanssa olet huijaustilassa kehosi kanssa. Hormoneilla on iso vaikutus myös tässä lapsihommassa. Mä olin pitkään ajatellut, ettemme halua toista lasta. Lopetin pillerit vain siksi, että halusin katsoa niiden vaikutusta mielialaan. Mun lapsettomuustaustalla luomuplussa on niin epätodennäköinen, et liekkö edes ehkäisylle tarve. Pillereiden lopetus siis muusta syystä ja sitten kun sen olin tehnyt, mussa heräsi valtava kaipuu tulla raskaaksi uudelleen. Myös seksi on paljon paljon kivempaa ilman pillereitä - halut on ihan erilaisia.
No kohta 2v mennyt ja luomuplussaa ei ole tullut ja tie alkaa tässä kohden meillä olla lopussa (ikäni just kohta 39 v), mutta ainakin nyt nautin hyvästä makkarielämästä, joka on oikeasti tosi kivaa varsinkin oviksen aikaan. En odota enää plussaa, joten mitkään pakot ei määrää tai hallitse.
Ainoa miinus pillerittömyydessä on tosi runsaat menkat, jotka vielä tulee 25 pv välein ja alituinen rautavarastojen tyhjentyminen ja rautakuurien tarpeet. Ne verottavat naista.
 
@kehänkiertäjä pillereiden lopetus voi hyvinkin saada sut haluamaan lasta enemmän. Pillereiden kanssa olet huijaustilassa kehosi kanssa. Hormoneilla on iso vaikutus myös tässä lapsihommassa. Mä olin pitkään ajatellut, ettemme halua toista lasta. Lopetin pillerit vain siksi, että halusin katsoa niiden vaikutusta mielialaan. Mun lapsettomuustaustalla luomuplussa on niin epätodennäköinen, et liekkö edes ehkäisylle tarve. Pillereiden lopetus siis muusta syystä ja sitten kun sen olin tehnyt, mussa heräsi valtava kaipuu tulla raskaaksi uudelleen. Myös seksi on paljon paljon kivempaa ilman pillereitä - halut on ihan erilaisia.
No kohta 2v mennyt ja luomuplussaa ei ole tullut ja tie alkaa tässä kohden meillä olla lopussa (ikäni just kohta 39 v), mutta ainakin nyt nautin hyvästä makkarielämästä, joka on oikeasti tosi kivaa varsinkin oviksen aikaan. En odota enää plussaa, joten mitkään pakot ei määrää tai hallitse.
Ainoa miinus pillerittömyydessä on tosi runsaat menkat, jotka vielä tulee 25 pv välein ja alituinen rautavarastojen tyhjentyminen ja rautakuurien tarpeet. Ne verottavat naista.
Voi harmi, pahoittelut, ettei nappaa!❤

Ja niimpä, vaikuttaa varmasti todella paljon, kuitenkin yli 10 vuotta tullut ite syötyä pillereitä. Mua myös kiinnostaa tuo, että miten mahtaa haluihin vaikuttaa, ois ihan kiva saada niitä enempi takas! Kiitos vastauksesta!
 
Moikka!
Täällä yksi vauvasta haaveilija. Kyseessä olisi toinen lapsi. Miehen kanssa haluttaisiin aika pienellä ikäerolla. Esikoinen hieman vajaa 8kk nyt. Kuukautiset olleet vasta kerran esikoisen syntymän jälkeen, mutta seuraavaa ollaan ruvettu yrittämään. Aika rennosti mennään, koska kuukautiskiertokaan tuskin on kovin säännöllinen vielä. Ja imetän esikoista, eikös se voi hieman hankaloittaa raskautumista? En tiedä haluanko vielä listoille, kun kiertopäivistä ja ovulaatiosta ei varmuutta.
Onko täällä muita, jotka haluaa pienellä ikäerolla lapsia? :)

Meillä oli miehen kanssa toiveissa, että saataisiin esikoiselle sisarus mahdollisimman pienellä ikäerolla ja meillä kävikin ihanasti että tulin uudelleen raskaaksi esikoisen ollessa 6kk ja vaikka imetin vielä taukoamatta 24/7 (siltä se tuntui ainakin ) Lopetin esikoisen imetyksen, kun hän täytti 1 ja raskaus sujui loppuun saakka hyvin.

Tsemppiä sulle ja tietenkin myös kaikille muille supernaisille ❤❤
 
Ihana kuulla! Kirjoiteltiin samaan aikaan jossain 2010-2011 tai myöhemmissä ketjuissa. Enää ei tunnuksia ole vuosiin ollut. Meidänkin taival päättyi onnellisesti 2v sitten.

K
Ihana kuulla! Kirjoiteltiin samaan aikaan jossain 2010-2011 tai myöhemmissä ketjuissa. Enää ei tunnuksia ole vuosiin ollut. Meidänkin taival päättyi onnellisesti 2v sitten.

Hienoa kuulla :)
Ja kiva kun "tuttuja" on jotka muistavat.

Tämä tosiaan on nyt meidän odotettu rakas. <3
Ja viimeiseksi jää kun mulle tehtiin samalla sterilisaatio vain siksi että oma pääkoppa ei kestäisi yhtään menetystä.

Mutta näin on hyvä olla. :)


Kiitos vain kaikille ja jaksamisia tosiaan taipaleelle.
Tälläisistä ryhmistä mulle oli suuri apu ja tuki matkan varrella.


Moni hyvä juttu kaveri jäi taakse. Ja enempi vielä silloin harmitti kun täällä olleet kerhot lopetettiin.
Ihanaa olisi kuulla mitä kaikille heille kuuluu.
 
Täälä kierto ollut koko yrittämisen ajan 24-29 välillä.
Tänään menossa jo kp 31 ja aamulla nega testi.
Turhauttaa niin paljon kun kuukautisia ei kuulu, mutta tuntemuksia niiden alkamisesta on ollut enemmän ja vähemmän koko ajan.
Tään töissä tuli valtava vihlaisu kohtuun ja olin ihan varma, että nyt ne kuukautiset alkaa, vessassa sai rampata koko ajan, mutta ei vieläkään.
On tää naisen keho välillä niin syvältä..
 
Aamulla meni hermot ja tein testin. Niin puhdas nega kuin vain voi olla. Nyt ainakin tietää, että nää tietyt oireet ennakoi menkkoja - kunhan ne nyt vaan sitten suostuis alkamaan. Mun tuurilla tietysti alkaa juuri lauantaina kun ollaan juhlissa :D No nyt on ainakin levollisempi mieli, kun tietää että kyllä se vuoto sieltä tulee ja sen jälkeen pääsee kunnolla seuraamaan omaa kiertoa.

Toistaiseksi tarkoitus mennä ihan oman kropan fiiliksiä kuulostelemalla oviksen suhteen, aloitetaan tikutukset siinä vaiheessa, jos ei ala tulosta tulemaan muuten.
 
mimmi92 harmaana
@Vaniljapulla täällä kohta 5kk vauvan kanssa kuumeileva, tjottailtu syntymästä saakka, mutta nyt tuntuu että voisi alkaa ihan yrittämään.

Eli meillä toiveissa taas vauva (5. lapsi). Kierto ihan sekaisin, nyt menossa ehkä joku kp 60-70 ja soseita aletaan pikkuhiljaa kohta maistelemaan, joten ei varmaan ihan pian ole kroppa ihan täydessä toiminnassa. Yöimetys pitänyt mulla oviksen ja menkkojen välin tosi lyhyenä, eikä se näillä näkymin ole pitkään aikaan loppumassa.
Listoille tulen vasta sitten kun uusi kierto alkaa ja saa vähän tolkkua missä mennään :)
 
Saaga86
Paljon onnea EIMY plussasta, toivottavasti sinullakin menisi peloista huolimatta kaikki hyvin! <3 ON: täällä tänään dpo10 "vasta", one stepin liuskalla puhdas nega testattu. Ei ollenkaan sellainen tunne että kyytiläinen olisi matkassa, toisin kuin esikoista odottaessa vatsa oli kipeähkö oviksesta r-plussaan ja olinkin varma että oli tärpännyt. Leuka rintaan ja kohti uutta kiertoa, viimeisten kiertojen mukaan vuoto alkaisi huomenna kp27 mutta ovis oli nyt pari päivää myöhemmin joten saa nähdä.
 
Kipeet menkat täällä taas päällä. Mä mietin että ehkä kolmet-neljät menkat enää ennen kun aletaan kunnolla yrittää . Viime vuoden syyskuussa multa otettiin ehkäsykapseli pois ja nyt vasta alkaa kierto olee tasaantunut. Kauan siinä kestikin . Luulen että syksy menee nopsaan kun koulut alkaa ja arki lähtee pöyrii. Ite ois niin malttamaton et haluis jo heti alkaa yrittää mut isäntä haluu olla alusta saakka 100% mukana vauva-ajassa niin hänen ens kesän työ on todella kiireistä ja siks aikaisintaan ens syksynä vauva, vaikka siinähän todennäköisesti menee paljon pidempään. Täytän kuitenkin syksyllä 38-V niin musta ei oo syytä tässä viivytellä kun oma hedelmällisyys selkeesti jo aivan varmasti laskenut!
 
@Andune pahoittelut negasta! Mutta tuo on hyvin sanottu, että oppii vähitellen tuntemaan kierron loppuvaiheen oireita (jotka on kyllä ärsyttävän samankaltaisia kuin raskausoireet). Ja menkkojen alkaessa kannattaa myös miettiä minkälaisia oireita oli pari viikkoa aikasemmin, jolloin on siis ollut ovulaatio, niin oppii ovisoireitakin tuntemaan. Mulla nekin on tosi samnkaltaisia kuin menkkaoireet.

@Selis musta on lohdullista kuulla, että ehkäisyn lopettamisen jälkeen on mennyt pitkään oman kierron tasaantumiseen. Mulla otettiin kierukka viime lokakuussa pois, ja kierto kyllä käynnisty säännöllisenä heti, mutta nyt on kaks viimeistä kiertoa mennyt ilman hirveitä pms-oireita ja -masista ja mietin että olisko se merkki hormonaalisen ehkäsyn vaikutusten loppumisesta.

Täällä kp 2 ja tosiaan loppukierto meni ihmeen helposti. Samoin menkat oli pelkästään positiivinen asia mielelle, mulla on ihan hirveen iso vaikutus mieleen sillä testaanko ajoissa vai en. Nyt testasin dpo 10 ja homma oli sillä selvä, viime kierrossa mökillä en testannut, menkat oli vähän myöhässä ja aivan järkyttävä pettymys se päivä kun menkat siellä alkoi. Mitä vähemmän päiviä ehtii elättelemään turhia toiveita, sen parempi mulle. Nyt kävi vielä niin että menkat alkoi etuajassa eli kävi juuri niin kuin ounastelinkin, että ovis on yllättänyt etuajassa kun olimme ystäväperheen kanssa mökillä eikä siis seksiä silloin ollut. Aloitin tikuttelun siis kotiin palattuamme kp 11 (vatsaoireet kyllä jo aiemmin oli mutta en voinut uskoa että olis ollut jo oviksesta) ja rävähti heti paljon kontrollia vahvempi viiva, jolloin totesin että positiivinen tulos varmaan olisi ollut jo monta päivää, ja myöhästyttiin. Nyt kun menkat alkoi aikasessa niin tavallaan kiva tietää että se oli ajoitus joka epäonnistui, eikä mun keho.
 
Moikka! Voisin vihdoin liittyä keskusteluun mukaan. Olen ahkerasti taustalla seurannut jo viime vuoden haaveilukeskusteluja. Itsellä ollut vauvakuumetta tai oikeastaan sisaruskuumetta heti esikoisen syntymän jälkeen. esikoinen nyt 2 vuotta. Mies vihdoin suostui yrittämään toista ja tälle hetkellä menossa yk 4. Esikoinen tärppäsi odotettua nopeammin yk 2, joten nyt jännitän miten oma ikä vaikuttaa (mies vielä muutaman vuoden vanhempi) ja saadaanko esikoiselle sisarusta. Mukavaa että täällä on muitakin iäkkäämpiä haaveilijoita. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
 
Kiva kuulla muiden pitkään yrittäneiden luomuplussa tarinoita!
Itse kun kierto kierrolta pettyy ja miettii tuleeko sitä plussaa ikinä.

Hoidot julkisella alkaa ensi keväänä, mutta kovin kiinnostaisi yksityisellä koittaa syksyllä jos plussaa sitä ennen ei tule. Onko siis näin, ettei yksityisen kokeilut vaikuta ensi kevään mahdollisiin hoitoihin?
Pitäisi vain reilusti varata ensikäynti yksityiselle ja katsoa mitä he ehdottavat. Tutkittu meiltä on jo lähes kaikki ja vikaa ei löytynyt.

Tervetuloa uusille!
 
Kiva kuulla muiden pitkään yrittäneiden luomuplussa tarinoita!
Itse kun kierto kierrolta pettyy ja miettii tuleeko sitä plussaa ikinä.

Hoidot julkisella alkaa ensi keväänä, mutta kovin kiinnostaisi yksityisellä koittaa syksyllä jos plussaa sitä ennen ei tule. Onko siis näin, ettei yksityisen kokeilut vaikuta ensi kevään mahdollisiin hoitoihin?
Pitäisi vain reilusti varata ensikäynti yksityiselle ja katsoa mitä he ehdottavat. Tutkittu meiltä on jo lähes kaikki ja vikaa ei löytynyt.

Tervetuloa uusille!
Meillä vaikutti. Mentiin kuulemma liian aikaisin yksityiselle. Olikohan siinä kohtaa yritetty melkein vuosi. Mutta en sitten tiiä kun meillä oli km taustalla, siitä pitäisi aina vuosi yrittää uudelleen ennen hoitoja, mikä on minusta käsittämätöntä. Varsinkin kun meillä oli hoidoilla alkuun saatu raskaus.
Sekin voi olla että käytännöt vaihtelee kaupunkikohtaisesti.
 
vierailija
Kiva kuulla muiden pitkään yrittäneiden luomuplussa tarinoita!
Itse kun kierto kierrolta pettyy ja miettii tuleeko sitä plussaa ikinä.

Hoidot julkisella alkaa ensi keväänä, mutta kovin kiinnostaisi yksityisellä koittaa syksyllä jos plussaa sitä ennen ei tule. Onko siis näin, ettei yksityisen kokeilut vaikuta ensi kevään mahdollisiin hoitoihin?
Pitäisi vain reilusti varata ensikäynti yksityiselle ja katsoa mitä he ehdottavat. Tutkittu meiltä on jo lähes kaikki ja vikaa ei löytynyt.

Tervetuloa uusille!
Kyllä, jos julkisella tarjotaan 3x inssit niin kaikki yksityisellä tehdyt vähentää. Samoin ivf:n kanssa.
Siksi suosittelen ensin julkisen hoidot käymään läpi. Jos niillä ei plussaa tule, niin suoraan yksityiseltä saa parempaa hoitoa kun tietävät mitä on jo kokeiltu.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

30.7.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 48/28
Minnix................................kp 37/34
Mannuska...................kp 34/25-28
Eimy..........................kp 32/26-30
Hulda91...........................kp 27/30
Coguine.......................kp 25/28
Meemuli....................kp 24/35-43
Tulejonyyttti...........kp 24/32
Possu..........................kp 23/24-27
Mamtobe..................kp 19/28
Alinna86......................kp 16/28
SandraB......................kp 14/26
Eeva650.....................kp 13/28-36
Petronella09............kp 11/25-28
Esikoishaaveita........kp 10/29
Iinanen..........................kp 7/23-24
Innerchild...................kp 6/25-30
Suikku1..........................kp 6/26-28
Elsa96............................kp 5/26-28
Toiveikas1992..........kp 2/28-31
Ewa87.............................kp 1/32


★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 21
Eimy..................................dpo 13
Saaga86.........................dpo 11
Possu..............................dpo 9
Tulejonyyttti..............dpo 6
Alinna86.......................dpo 3
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
Pitää kommentoida hoitoihin. Me menimme ensin yksityiselle, siellä tehtiin inseminaatiot 3kpl. Yksityisen lääkäri laittoi lähetteen julkiselle. Pääsimme melko nopeasti ensikäynnille, ja siellä lääkäri sanoi että mahdollisuus kokeilla inseminaatioita tai lähteä ivf-jonoon. Eli aiemmat inssit ei olisi vaikuttaneet, vaan julkisella niitä olisi voitu tehdä. Halusimme kuitenkin suoraan ivf-jonoon. Odotteluaikana ei ollut muita hoitoja. Ymmärtääkseni yksityisellä tehdyt ivf-hoidot vähentävät julkisen hoitoja, julkisella yleensä 3 kierrosta ivf. Eli jos yksi tehty yksityisellä, julkisella kaksi jäljellä. Onkohan näin?

Tsemppiä eri vaiheisiin kaikille ihanille palstalaisille ❤
 
Keskiviikkona lähti lähete lapsettomuus tutkimuksiin meillä julkiselle.

Tänään tein early predictorin ja hailakan viivan sain. Kp 25/28 menossa. Tissejä vihloo aivan julmetusti, ei kuulu mulla normaaleihin pms oireisiin. Yöllä heräilin vatsatuntemuksiin. Ihmettelin aiemmin tällä viikolla kun auton tärinä tuntui alamahassa erikoiselta ja tuikki samalla. Samoin valkovuodon määrä selkeästi lisääntynyt. Väsyttää myös. Ihan puulla päähän lyöty olo. Viimeksikin ekat oireet oli kyllä tissit. Saa nähdä pysyykö tämä mukana.:oops:
 
@Coguine kuulostaapa oireet lupaavilta, toivotaan parasta! <3

on: päätin juuri, kuten joku muutamaa viestiä aiemmin, että aloitan testailut hyvissä ajoin.Olen aina ihan satavarma, että olen raskaana, niin eipä sitten tarvitse turhaan toiveikkaana kytätä oireita. Näillä näkymin testailen siis ensi viikon lopussa, joskus dpo 10 aikoihin. Olen ollut ovulaatiosta asti (muutaman päivän) jotenkin ihan varma, että olen raskaana - ja siis ymmärrän kyllä, ettei se edes olisi kiinnittynyt vielä. Kuvittelen koko ajan, että minulla on poskissa kuumotusta, väsymystä ja kaikenlaisia vatsatuntemuksia, vaikka järjellä ymmärrän, ettei mitään raskausoireita todellakaan ole näin aikaisin. Onneksi pääsee ensi viikolla töihin, niin ei ole aikaa vatvoa omaa kehoa koko ajan :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Coguine
pahoittelen oma napailen täällä. Tsemppiä kaikille❤

Mulle huomiselle voi laittaa kp 1.

Mulla on ihan hyvä olo, vaikka ei nyt ollu meidän kierto, mu ainakin nyt päästiin seuraavan kiertoon. Ärsyttää ku on niin pitkä kierto...
 
Kp6 ja menkat alkaa olla ohi. Oli tosi helpot menkat. Alkuun pari päivää tosi runsasta vuotoa, sen jälkeen hyvin maltillisesti ja kipuja ei juurikaan.

Alan varmaan joskus kp11-12 tienoilla taas metsästämään ovista. Mies jäi onneksi kesälomalle, joten ainakaan tallettelujen ajoittamisesta ei pitäisi tämä kierto jäädä kiinni.

Olen saanut jonkinlaisen mielenrauhan nyt yrittämiseen. Suurin kiitos varmasti tälle palstalle, kun pääsee lukemaan ja jännittämään niin erilaisia yrityksiä ja taustoja. Meillä nyt siis yk4 ja ajattelen, että vuoden loppuun yritetään ilman stressiä. Meidän esikoinen tärppäsi 2 viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen (tuntuu nyt ihan käsittämättömältä moinen), ja elin jossakin ihmeellisessä kuplassa, ja ajattelin että nyt varmasti taas tärppää heti. Nyt kun kupla on poksahtanut ja ole käsitellyt asiaa tarkemmin omassa päässä niin olen iloinen että hyvä fiilis ja rauha tähän hommaan on löytynyt. :)
 
Eilen illalla testasin ovisplussan (räikeä plussa) vaikka kp olikin vasta 12. Tänään iltapäivällä jo haaleampi ovistesti.
Tänään illalla alkoi totaaliset mahatuntemukset ja kuvotus, uskon, että ovis on nyt päällä. Mutta se on erikoista, että näin voimakas kuvotus oviksen yhteydessä. Alkaa taas piinapäivät. En tule piinalistalle kuitenkaan. Otin muuten (ilman lääkärin ohjetta) tässä kierrossa letrozolia, mitä määrättiin siihen ensimmäiseen inssiin muutamalle päivälle. Ajattelin testata, onko mitään vaikutusta mahdollisuuksiin raskautua.

Tsemppiä meille kaikille tämän lapsihaaveen kanssa kaikissa kierron vaiheessa eläville.
 

Yhteistyössä