Haaveena vauva 2022

@Minnix uskaltauduitko testaamaan? Laitahan meillekin sit tuijoteltavaa!
Juu testasin ihan puhtaan negan. :( toisaalta aikasessa ja en oo varma miten toi testi näyttää ku joku halppis. Tai siis katoin videon missä näytettiin et eri merkkien välillä voi olla suurtakin eroa miten herkästi näyttää. Varmaan ke aikasintaan teen uuden, mutta flo ennustaa vasta pe menkkojen alkua niin pitäskö vaan suosiolla odottaa sinne....
 
  • Surullinen
Reactions: Iinanen ja Eimy
@Eimy Täällä tosiaan uusi palstalainen ja yrittäminen aloitettu 6/2021. Esikoinen haaveissa. Yk 2 meneillään, tällä hetkellä kp 19 ja dpo 1. Eli piinapäivät alkaneet!
Pingailen tähän perään, mut vois kans lisätä listalle. Yrittäminen aloitettu 7/2021 ja esikoinen kyseessä. Menossa periaatteessa Yk0, koska edelleen odottelen menkkoja alkavaksi pillereiden lopettamisen jälkeen ja siksi omasta kierrosta ei vielä hajuakaan. Tänään alkoi lupaava jomotus jo rinnoissa. Toisaalta ehkä ehti tulla jo ensimmäinen ovis, joten fiilis on ajoittain tämä: https://memegenerator.net/img/instances/56957756/why-the-fuck-are-the-period-symptoms-and-pregnancy-symptoms-exactly-the-same.jpg
 
  • Haha
Reactions: Eimy
Pingailen tähän perään, mut vois kans lisätä listalle. Yrittäminen aloitettu 7/2021 ja esikoinen kyseessä. Menossa periaatteessa Yk0, koska edelleen odottelen menkkoja alkavaksi pillereiden lopettamisen jälkeen ja siksi omasta kierrosta ei vielä hajuakaan. Tänään alkoi lupaava jomotus jo rinnoissa. Toisaalta ehkä ehti tulla jo ensimmäinen ovis, joten fiilis on ajoittain tämä: https://memegenerator.net/img/instances/56957756/why-the-fuck-are-the-period-symptoms-and-pregnancy-symptoms-exactly-the-same.jpg
Haha, tuo meemi on niin osuva :LOL:
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

26.7.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 44/28
Minnix................................kp 33/34
Karen99.....................kp 32/27-34
Mannuska...................kp 30/25-28
Ewa87..............................kp 29/30
Toiveikas1992..............kp 29/28
Eimy..........................kp 28/26-30
Hulda91...........................kp 23/30
Coguine.......................kp 21/28
Meemuli....................kp 20/35-43
Tulejonyyttti...........kp 20/?
Possu..........................kp 19/24-27
Mamtobe..................kp 15/28
Alinna86......................kp 12/28
SandraB......................kp 10/26
Eeva650.....................kp 9/28-36
Petronella09............kp 7/25-28
Esikoishaaveita........kp 6/29
Iinanen..........................kp 3/23-24
Innerchild...................kp 2/25-30
Suikku1..........................kp 1/26-28
Elsa96............................kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 17
Minnix…………………………dpo 11
Eimy..................................dpo 9
Saaga86.........................dpo 7
Possu..............................dpo 5
Tulejonyyttti..............dpo 2
Alinna86.......................dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Eipä tarvi tänäkään aamuna testailla. Mulle saa päivittää kp 1. Meillä alko nyt vasta yk 5, mutta jotenkin sellaset fiilikset että ”tauko” yrittämisestä ja oviksen kyttäämisestä vois tehdä hyvää. Mulla on ollu pahimman luokan pms-oireet läsnä ja pelkkä miehen läsnäolo on ärsyttänyt ihan totaalisesti. Välillä jopa niin paljon että oon meinannu kuopata koko vauvahaaveet, noh nyt toki jo vähän mieli tasaantunut. :LOL:
 
Minut voi myös poistaa piinalistalta. Tänään dpo 12 tikutetusta oviksesta ja negan taas tein, ja aiemmissa raskauksissa jo melkein tasavahvat viivat näillä tullut viikoilla. Ei muuta kun kohti kiertoa 11.

Nyt olisi kiva kuulla jos kellään olisi onnistumistarinoita, että näin monen kierron jälkeen olisi luomutärppi vielä tullut? Tuntuu palstoja lukiessa, että joko se tärppi tulee ekoissa kierroissa tai max. puolen vuoden sisään yrityksen aloituksesta (näihin onnekkaisiin olen itsekin kuulunut) tai sitten vasta hoidoilla. Olispa rohkaisevaa kuulla pitkän yrityksen luomutärppitarinoita.

Anyways, uuteen yritykseen uudella tarmolla! Ostin pc:n ovistikut valmiiksi niin ei ainakaan ajoituksesta jää kiinni, ja ajattelin ottaa taas macan käyttöön (myös miehelle). Tilasin myös maitohppobakteereita joissa karpalouutetta mukana ja uutena ostin kokeiluun siveydenpuuta. Näillä pitäis nyt saada hormonit ja alakerta viimesen päälle tasapainoon :D. Monivitamiinit Q10-lisällä otan myös ja mies myös. Mitä lisiä/kikkoja teillä on nyt käytössä tai hyväksi havaittu?
 
On: Täällä kans on ovistestit lähteneet tummumaan. Myös vatsassa kipuilee ja turvottaa aika lailla, niin testailen varmaan ainakin tänään ja huomenna 2 kertaa päivässä. Appi näyttää oviksen keskiviikolle. Jännää!
 
Täällä 9 DPO, menkkajomoilu jatkuu mutta tätiä ei vielä onneks näy.
Pregcheckillä saan viivanpaikan ja näemmä saan sen lähes jokaiseen testiin päivästä riippumatta. Vähän ärsyttää, koska musta testin pitäis olla täysin blanco jos se on nega eikä mitään viivoja.
Joten, nyt sit odotellaan vaan rauhassa (as if).
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Omaa napaa:
Täällä random vatsan nipistely ja paineen tunne jatkuu. Tässä melkein jo innostuu, vaikkakin ajankohta on vähän aikainen.. tikullahan en saanut ovista kiinni, joten teoriassa tässä voisi olla dpo 7 menossa ja silloin olisi ehkä mahdollista että tämä pari päivää jatkunut hassu olotila liittyisi kiinnittymiseen.. Saa nähdä, en kuitenkaan tahtoisi elätellä suuria toiveita, koska viime kuukaudet täti on kylään tullessaan aiheuttanut paljon mielipahaa.. :| ihan vielä en kuitenkaan ala testaamaan, ajattelin että perjantaina tai lauantaina voisi kokeilla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Hymynaama aamulla. Olisin ennustanut sen ilmankin testiä mut varmistelin nyt kuitenkin.
Mut vois laittaa piinailijoihin dpo -1 tai huomiselle 0.


Nyt oli tässä kierrossa tutut ovis oireet päänsärkyä myöten.
Mulla on nyt elämässä hirveesti kaikkea, vähän taka alalle menee nää vauva jututkin kun on paljon muuta ajateltavaa, yritän kuitenkin olla täällä aktiivinen ja tsempata muita :)

Ei voi ku ihmetellä tätä maailman menoa joka alkaa muistuttaa jo natsi meininkiä, miehen kanssa sitä kauhisteltu ja mietin myös että haluanko tosiaan näin sairaaseen maailmaan edes uutta lasta :rolleyes:
Täytyy vaan toivoa että parempia aikoja on luvassa ja nytpä testataan se luovutus tekniikkakin, kun sillon kuulemma kaikilla tärppää, joopajoo :LOL:
Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
Minut voi myös poistaa piinalistalta. Tänään dpo 12 tikutetusta oviksesta ja negan taas tein, ja aiemmissa raskauksissa jo melkein tasavahvat viivat näillä tullut viikoilla. Ei muuta kun kohti kiertoa 11.

Nyt olisi kiva kuulla jos kellään olisi onnistumistarinoita, että näin monen kierron jälkeen olisi luomutärppi vielä tullut? Tuntuu palstoja lukiessa, että joko se tärppi tulee ekoissa kierroissa tai max. puolen vuoden sisään yrityksen aloituksesta (näihin onnekkaisiin olen itsekin kuulunut) tai sitten vasta hoidoilla. Olispa rohkaisevaa kuulla pitkän yrityksen luomutärppitarinoita.

Anyways, uuteen yritykseen uudella tarmolla! Ostin pc:n ovistikut valmiiksi niin ei ainakaan ajoituksesta jää kiinni, ja ajattelin ottaa taas macan käyttöön (myös miehelle). Tilasin myös maitohppobakteereita joissa karpalouutetta mukana ja uutena ostin kokeiluun siveydenpuuta. Näillä pitäis nyt saada hormonit ja alakerta viimesen päälle tasapainoon . Monivitamiinit Q10-lisällä otan myös ja mies myös. Mitä lisiä/kikkoja teillä on nyt käytössä tai hyväksi havaittu?
Mulla on ollut lähes kaks vuotta ennen kun tärppäs toinen, olin jo luovuttanut ja pohdin et pitää mennä hakee jostain apuja. Sit pärähti plussa kun en niin ois sitä just siihen kiertoon toivonut kun oli laivareissu tulossa.
 
@Alinna86 Oi en olekaan ainut, joka miettii samaa. Paljon viimeaikoina stressannut ja ahdistanut maailman meno, ihmisten kahtiajako ja varsinkin kun en tän yrittämisen takia uskalla noita rokotuksia ottaa, kun en vaan ole varma mitä ajattelisin niistä ja on niin ristiriitaista tietoa :'( On käynyt mielessä, että onko lapsen saaminen edes hyvä juttu lopulta tällaisessa ajassa. Ajoittain sitä miettii niin, ja sit toisaalta silleen, et jos mun lapsi perisi mun rauhankyyhky-luonteen niin se tois paljon hyvää tähän maailmaan.
Oon etääntynyt tosi monista kavereista päätökseni takia, koska on kamalan ahdistavaa ja pelottavaa lukea heidän juttuja kuinka rokottamattomilta pitäisi evätä pääsy kaikkialle ja jopa sairaalahoitoon. Hui. En uskalla sanoa heille etten ole ottanut.

Anteeksi negistely. Toivottavasti tää maailmantilanne kuitenki saatais helpottumaan ja meidän kaikkien tulevat lapset saisi turvallisen ympäristön kasvaa ja kehittyä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Pc testattu. Onko vain räikeä viivanpaikka? Eilen aamulla sama homma. Terolut kuurin söin että saatiin kuukautiset alkamaan kun ei ole näkynyt maaliskuun alun jälkeen kun pillerit lopetin. Ovista tikutin mutta ei löytynyt.
Jotain tossa kyllä selvästi näkyy! Mut itellä kans just taistelu PC-viivanpaikkojen kanssa, niin en osaa sanoa kumpi kuvassa on, haamu vai viivanpaikka. Toivottavasti haamulainen!
 
@Alinna86 Oi en olekaan ainut, joka miettii samaa. Paljon viimeaikoina stressannut ja ahdistanut maailman meno, ihmisten kahtiajako ja varsinkin kun en tän yrittämisen takia uskalla noita rokotuksia ottaa, kun en vaan ole varma mitä ajattelisin niistä ja on niin ristiriitaista tietoa :'( On käynyt mielessä, että onko lapsen saaminen edes hyvä juttu lopulta tällaisessa ajassa. Ajoittain sitä miettii niin, ja sit toisaalta silleen, et jos mun lapsi perisi mun rauhankyyhky-luonteen niin se tois paljon hyvää tähän maailmaan.
Oon etääntynyt tosi monista kavereista päätökseni takia, koska on kamalan ahdistavaa ja pelottavaa lukea heidän juttuja kuinka rokottamattomilta pitäisi evätä pääsy kaikkialle ja jopa sairaalahoitoon. Hui. En uskalla sanoa heille etten ole ottanut.

Anteeksi negistely. Toivottavasti tää maailmantilanne kuitenki saatais helpottumaan ja meidän kaikkien tulevat lapset saisi turvallisen ympäristön kasvaa ja kehittyä <3
Niinpä. En uskalla ottaa koska ei ole tutkittu, en ymmärrä miten thl voi suositella ja sit toisessa rivissä lukee ettei tietoa miten vaikuttaa raskauksiin, sikiöstä puhumattakaa :(
Mieskään ei uskalla kun jos vaikuttaakin lasten saantiin kun meillä muutenkin kivinen tie ja pitkää yritystä niin sitäkää riskiä ei viitti ottaa. Mulla myös kaveri suhteet kärsiny, kohta varmaa sukulaisetkin juurikin tän kahtia jaon takia. Yritän luottaa siihen ettei tänne saatu maskipakkoakaan (perustuslaki) niin eivät saa myöskään toivottavasti passia.
 
  • Tykkää
Reactions: innerchild
Laitetaas tännekin. Uitin päiväpissaan uuden PCn ja hetken päästä myös CB viikkonäytöllisen. Digi sanoi "Not pregnant", PCssä näkyy viiva joka märkänä näytti vielä punertavan ja ehkä kyllä kuivanakin. Erona aiempiin Pregcheckeihin, niin nyt toi viiva kyllä erottuu, ihan sama kuinka kaukaa ja mistä kulmasta sitä yritän vilkuilla.
Kyl näkyy :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Niinpä. En uskalla ottaa koska ei ole tutkittu, en ymmärrä miten thl voi suositella ja sit toisessa rivissä lukee ettei tietoa miten vaikuttaa raskauksiin, sikiöstä puhumattakaa
Mieskään ei uskalla kun jos vaikuttaakin lasten saantiin kun meillä muutenkin kivinen tie ja pitkää yritystä niin sitäkää riskiä ei viitti ottaa. Mulla myös kaveri suhteet kärsiny, kohta varmaa sukulaisetkin juurikin tän kahtia jaon takia. Yritän luottaa siihen ettei tänne saatu maskipakkoakaan (perustuslaki) niin eivät saa myöskään toivottavasti passia.
Siis tämä! En yhtään tajuu miten voidaan suositella asiaa jota ei ole tutkittu. Ja just oli lehdessä juttua kun useat naiset raportoinu kuukautisten myöhästymisistä yms, niin oliks se THL kun vaan levittelee käsiään tyyliin "voi että, varmaan joo voi olla sattumaa tai ehkä stressiä mikä rokotuksen jälkeen kuukautiset myöhästyttää". Niinku, ömm eikö tätä asiaa oo ees viitsitty tutkia, miksi? Siitä on kuitenkin moni nainen tehny jo ilmotuksen mutta ei näköjään oteta taas tosissaan koska nehän on vaan naisten menkkajuttuja.

Jos rokote on häiriöksi kuukautisille niin sehän Voi vaikuttaa myös moneen muuhun asiaan ja se pitää tutkia ennen ku suositellaan lasta aikoville yhtään mitään.
Todennäköisesti joo se on harmiton, mutta en kyllä lähde sitä rulettia pelaamaan mahdollisen lapseni terveydellä saati hengellä.

That being said - toi on vaan mun oma tänhetkinen feministinen kanta, jokainen tehköön henkilökohtaset valintansa itse ja niihin ei oo mulla mitään koputtamista.
 
Siis tämä! En yhtään tajuu miten voidaan suositella asiaa jota ei ole tutkittu. Ja just oli lehdessä juttua kun useat naiset raportoinu kuukautisten myöhästymisistä yms, niin oliks se THL kun vaan levittelee käsiään tyyliin "voi että, varmaan joo voi olla sattumaa tai ehkä stressiä mikä rokotuksen jälkeen kuukautiset myöhästyttää". Niinku, ömm eikö tätä asiaa oo ees viitsitty tutkia, miksi? Siitä on kuitenkin moni nainen tehny jo ilmotuksen mutta ei näköjään oteta taas tosissaan koska nehän on vaan naisten menkkajuttuja.

Jos rokote on häiriöksi kuukautisille niin sehän Voi vaikuttaa myös moneen muuhun asiaan ja se pitää tutkia ennen ku suositellaan lasta aikoville yhtään mitään.
Todennäköisesti joo se on harmiton, mutta en kyllä lähde sitä rulettia pelaamaan mahdollisen lapseni terveydellä saati hengellä.

That being said - toi on vaan mun oma tänhetkinen feministinen kanta, jokainen tehköön henkilökohtaset valintansa itse ja niihin ei oo mulla mitään koputtamista.
Juuri näin! Ja sitten lisätään tähän nyt vielä se, että European Medical Agency ei suosittele raskaana oleville ja raskautta yrittäville, niin:

a. Suomi toteuttaa ihan omia juttujaan, ja
b. Mikä on todellinen vaikutus hedelmällisyyteen ja sikiöön?

Tiedän kyllä itsekin että suurin syy tuohon EMAn suositukseen on ettei asiaa ole tutkittu tarpeeksi, mutta kuten kaikki muutkin lääkkeet on tämäkin testattu lähinnä valkoisilla miehillä... Luin muuten myös Hesarista 'myytin murto' artikkelin, jossa asiantuntija lääkärit oikoi väärää tietoa, mutta sielläkin särähti kyllä korvaan 'ei ole näyttöä että rokotus vaikuttaisi raskauteen'. Ei tietenkään kun ei ole riittävää tutkimustietoa!! >_<

Omassa lähipiirissä on onneksi muitakin nuoria naisia jotka on vähän epäileviä tuon piikin suhteen, joten en ole joutunut eristäytymään kenestäkään ja hyvin on ihmiset ymmärtäneet mun perusteluni - toki yrityksestä en ole mitään sanonut mutta 30-vuotias naimisissa olevan naisihmisen suusta tuo perustelu ei tunnu synnyttävän mitään spekulaatioita onneksi :D

Kyllä se rokotus kiinnostaa siinä mielessä että matkustelu ilman karanteenia ja lisätestejä on tehty mahdottomaksi rokottamattomille (eli en pääse Suomeen käymään sukulaisten ja kavereiden luona ilman hirveää säätöä, enkä myöskään miehen sukulaisille naapurimaahan), mutten itse pystyisi elämään sen 'mitä jos' - ajatuksen kanssa, jos raskautuminen ei onnistu, tulee km, tms.

Kuitenkin kunnioitan jokaisen omaa valintaa tässä, omalla kohdalla en vaan uskalla lähteä kokeilemaan ilman varmaa tutkimustietoa asiasta.
 

Yhteistyössä