Haaveena vauva 2022

@Toiveikas1992 Meinaatko malttaa sinne sunnuntaille asti vai poltteleeko testilaboratorio jo näppejä?
Testejä saa sit laittaa tänne kans tuijoteltavaks, josko sieltä haamulainen löytyisi!! :love:

Itsehän kans mietin et alotan varmaan sunnuntaina testailut (silloin aamulämpöjen perusteella 8 DPO). Koska ihan turhaan yritän venyttää pidemmälle kun tiedän itekin ettei malta olla testaamatta! :LOL:
 
@Toiveikas1992 Meinaatko malttaa sinne sunnuntaille asti vai poltteleeko testilaboratorio jo näppejä?
Testejä saa sit laittaa tänne kans tuijoteltavaks, josko sieltä haamulainen löytyisi!!

Itsehän kans mietin et alotan varmaan sunnuntaina testailut (silloin aamulämpöjen perusteella 8 DPO). Koska ihan turhaan yritän venyttää pidemmälle kun tiedän itekin ettei malta olla testaamatta!
Kyllä mä ajattelin sinne sunnuntaille malttaa jos ei ennen sitä oo mitään tapahtunu, silloin olis sitte dpo 12 ja vois jo jotain näkyäkkin jos niikseen on. :unsure::geek:
Vähä kyllä jännittää, mulla olis alkamas nyt ihan lähiaikoina opiskelut ja stressaa jo vähän valmiiksi, että mitäs jos plussaanki ja opinnot jää sitten kesken...:confused:
Vaikka ei tollaista sais miettiä etukäteen.
Loputtomasti on aikaa opiskella ja tehdä töitä, lapsia ei hankitakkaan tostanoin vaan, kuten tässä on tullut nyt huomattua. :sneaky:
Oon jo haaveillut plussan kertomisesta miehelle, mulla on omassa piilossa sellanen pieni 50cm body jossa teksti "Hi Daddy, mommy told me that you are awesome, and that you will be an amazing father. I cant wait to meet you!".
Haaveilen, että saisin annettua vaikka aamupalan yhteydessä kyseisen bodyn ja digitaalisen testin jossa raskausviikot näkyy, ettei jää epäselväksi.
Näen jo silmissäni kun mies repeis liitoksistaan. :love::LOL:
 
vierailija
Moikka! Osaisiko joku teistä täällä auttaa, mikä voisi olla syynä ovulaation jälkeiseen runsaaseen limaiseen valkovuotoon? Ovulaatiota en tikuttanut, mutta oireista päätellen se olisi ollut n. viikko sitten. Limavuotoa on tullut kuitenkin senkin jälkeen joka päivä.

Ihanaa juhannusta kaikille! :)
 
On.

Kp 9 ja tuttu päänsärky, melkosen vahvat viivat jo ovis testiin, veikkaan että ylihuomenna pärähtää hymynaama, siisjuhannus ovis :D ...eli ois samoissa kiertopäivillä ku viime kierrossakin :) Ainakin pitäs rentous olla taattu ku kilistelee skumppaa ja on vapaata:LOL:
Tilastollisesti juhannuksenahan moni on saanu alkunsa, voi kun pääsiskin niihin tilastoihin :D
Me päädyttiin nyt pidättäytyy talletuksista n. 4 päivää ennen ovista ja vasta sit kun testi näyttää ni kaverit matkalle ja toivotaa taas parasta :D viime kierron teinijyystöt saavutti vaan kemiallisen et ei varmaan ollu tarpeeks kerenny kaverit kehittyä:X3:
Kaikkee sitä pitääkin pohtia ja kokeilla...
Piinapäivät yritän taas olla iisisti ja oonkin keksinyt paljon muuta tekemistä niille päiville.

Testaileeko siis tällä viikolla enään kukaan?
Kovin on ollut hiljasta plussaus rintamalla :(

Hyvää juhannusta naiset, nautitaan kesästä! ❤
 
Kyllä mä ajattelin sinne sunnuntaille malttaa jos ei ennen sitä oo mitään tapahtunu, silloin olis sitte dpo 12 ja vois jo jotain näkyäkkin jos niikseen on.
Vähä kyllä jännittää, mulla olis alkamas nyt ihan lähiaikoina opiskelut ja stressaa jo vähän valmiiksi, että mitäs jos plussaanki ja opinnot jää sitten kesken...
Vaikka ei tollaista sais miettiä etukäteen.
Loputtomasti on aikaa opiskella ja tehdä töitä, lapsia ei hankitakkaan tostanoin vaan, kuten tässä on tullut nyt huomattua.
Oon jo haaveillut plussan kertomisesta miehelle, mulla on omassa piilossa sellanen pieni 50cm body jossa teksti "Hi Daddy, mommy told me that you are awesome, and that you will be an amazing father. I cant wait to meet you!".
Haaveilen, että saisin annettua vaikka aamupalan yhteydessä kyseisen bodyn ja digitaalisen testin jossa raskausviikot näkyy, ettei jää epäselväksi.
Näen jo silmissäni kun mies repeis liitoksistaan.
Ihana ajatus ❤
Eli yks testaaja ainakin on tälle viikolle, jes :D
Varmasti asiat järjestyy vaikka opiskelis ja jäis raskaaksi, huoli pois:)

Itse haaveilen että saisin antaa mun miehelle "isyyspakkauksen", meidän taustalla odottelisin rakenneultraan asti ja yllättäisin just pakkauksella missä vauva sekä iskä juttuja.
Siinä kohdillahan saa suunnillee sen äitiyspakkauksenkin niin olis molemmille jotain :love:
 
Tänään kp8 ja nyt illasta alkoi samanlainen alavatsakipuilu, mitä oli joulukuisessa raskaudessa. Tää voi olla toki ihan paniikkikuvittelua, kun join eilen useamman lasin viiniä ja heti iski paniikki, et josko tää nyt sitten on se plussakierto. Ahdistaa.
Toivotaan parasta!
Ja huoli pois, jossei alkio ole vielä kiinnittynyt, ei alkoholikaan vaikuta.
Tai siis itse käytän tota mantraa kun herkuttelen salmiakilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
@Toiveikas1992 vähänkö ihana toi miehelle kertomisidea. Ja opiskella voi vaikka lapsi/lapsia olisikin! Itse opiskellut kahteen otteeseen lasten saamisen jälkeen ja hyvin onnistui.
Miten pian lapsen syntymän jälkeen oot palannut takasin opiskelemaan?
Itse siis aloitan lähihoitajaopinnot oppisopimuksella, joten töissä kuljen ja sillointällöin käyn koulussa opiskelemassa kaiken muun päälle.
 
Ihana ajatus
Eli yks testaaja ainakin on tälle viikolle, jes
Varmasti asiat järjestyy vaikka opiskelis ja jäis raskaaksi, huoli pois

Itse haaveilen että saisin antaa mun miehelle "isyyspakkauksen", meidän taustalla odottelisin rakenneultraan asti ja yllättäisin just pakkauksella missä vauva sekä iskä juttuja.
Siinä kohdillahan saa suunnillee sen äitiyspakkauksenkin niin olis molemmille jotain
Tuo myös ihana idea!
Tarviihan isätkin asioita niinkuin äititkin vaikka eivät lasta sisällään kannakkaan. :giggle:
Meillä lähisuvussa jonkinverran keskenmenoja ja selittämätöntä lapsettomuutta, joten vähän jännittää myös itseä, että olisiko niitä tarrasukkia matkassa tai päästäänkö koskaan edes plussaan asti.
Ihan lähimmälle suvulle haluaisin tuoda raskauden myös jotenkin spesiaalisti esille jossain vaiheessa, muut saisivat sitten tietää joko puheiden kautta tai facebookista. :ROFLMAO:
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.6. Perjantai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Daisy01.........................kp 52/35
Meemuli.........................kp 49/35-43
Gisella..............................kp 46/30
Skidi..................................kp 28/36-38
Toiveikas1992.................kp 27/28
Ewa87..............................kp 27/30
*Tähtipölyä*...................kp 26/30-32
Elsa96...............................kp 24/28
Eimy...................................kp 23/30
Marjusk...........................kp 19/32
Iinanen.............................kp 18/23-24
Mamtobe.......................kp 13/28
Jonna_83......................kp 13/27
Scarletta.........................kp 13/28
Coguine...........................kp 13/28
Keksi82............................kp 11/28
Alinna86...........................kp 10/26
Esikoishaaveita.................kp 9/29
Eeva650..........................kp 9/28-36
SandraB.........................kp 5/26
Petronella09................kp 4/27
Apustaja.........................kp 3/?
Minnix................................kp 2/34
Karen99...........................kp 1/27-34

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Toiveikas1992..............dpo 11
Elsa96...............................dpo 9
Ewa87...............................dpo 9
Tähtipölyä.....................dpo 7
Eimy...................................dpo 6
Mamtobe.......................dpo 3
Coguine............................dpo 2
Jonna_83.......................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Tämä on luokassa aivan liikaa informaatiota, mutta täällä taas pähkäilen miten ihmeessä lasken kp1:n. (jos olet herkkä ei kannata lukea)

Yöllä heräsin siihen kun yhtäkkiä valahti suojien ohi runsaasti verta ja vessassa pönttöön valahti vielä sellainen n. 3 cm hyytymä. Sitten sen jälkeen taas vuoto rauhoittui. Yleensä on n. puoli päivää runsaampaa vuotoa jonain päivänä, muuten tällaista epämääräistä on-off -vuotoa. Laskemisella ei ole muuten niin väliä, mutta pitäisi se Letrozol aloittaa kp3 ja klinikka on tietenkin juhannuksena kiinni. Onko kenelläkään muulla ollut tällaista? Tänään dpo 10.
 
Oli tässä keskustelussa puhetta opinnoista. Kun esikoinen syntyi, niin mulla oli vielä opinnot kesken.
Opiskelin monimuotona niin, että n. viikko koulua ja viikko-pari etänä. Jatkoin koulua ja sain kaikki ajallaan suoritettua. Meillä molemmat mummut olivat hurjasti apuna ja hoitivat vauvaa, samoin mies piti ylimääräisiä lomapäiviä vähän väliä jne. Kamalan raskasta ja koen että menetin jotain todella tärkeää vauvakupla-aikaa osittain, enkä tekisi samaa enää jos toinen tulee (ja onneksi ei ole enää ajankohtaistakaan kun olen normaalisti työelämässä). En kuitenkaan kadu ja ympäristön painostuksesta ja epäilyistä huolimatta suoritin kaiken kunnialla, mistä olen ylpeä! Jos päätät opiskella vauva-aikana ja motivaatiota löytyy, niin pystyt siihen kyllä. ❤ Minun täytyy kyllä kiittää tukiverkkoamme, ilman sitä ei olisi onnistunut.

Tänään kp23 ja dpo5 tai 6. Ei ole mitään oloja. Ajattelin testata ensi viikon sunnuntaina ekan kerran. :D Flo ennustaa menkkoja alkavaksi ensi viikon lauantaina.
 
Oli tässä keskustelussa puhetta opinnoista. Kun esikoinen syntyi, niin mulla oli vielä opinnot kesken.
Opiskelin monimuotona niin, että n. viikko koulua ja viikko-pari etänä. Jatkoin koulua ja sain kaikki ajallaan suoritettua. Meillä molemmat mummut olivat hurjasti apuna ja hoitivat vauvaa, samoin mies piti ylimääräisiä lomapäiviä vähän väliä jne. Kamalan raskasta ja koen että menetin jotain todella tärkeää vauvakupla-aikaa osittain, enkä tekisi samaa enää jos toinen tulee (ja onneksi ei ole enää ajankohtaistakaan kun olen normaalisti työelämässä). En kuitenkaan kadu ja ympäristön painostuksesta ja epäilyistä huolimatta suoritin kaiken kunnialla, mistä olen ylpeä! Jos päätät opiskella vauva-aikana ja motivaatiota löytyy, niin pystyt siihen kyllä. Minun täytyy kyllä kiittää tukiverkkoamme, ilman sitä ei olisi onnistunut.

Tänään kp23 ja dpo5 tai 6. Ei ole mitään oloja. Ajattelin testata ensi viikon sunnuntaina ekan kerran. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi ensi viikon lauantaina.
En kyllä haluais menettää sitä vauva-aikaa opiskeluille, jos tärppäiskin nyt lähiaikoina, että opinnot jäisi sitten kesken.
Mutta kai kaikki on soviteltavissa, jos opinnot voisi keskeyttää siksi aikaa, kun on vauvan kanssa kotona.
En osaa sanoa miten pitkään olisin kotona, mutta kuvittelisin, että ensimmäisen vuoden haluaisin viettää vauva arkea.
Tukiverkostoa meillä kyllä on ja mies pystyisi kyllä omilta töiltään varmasti olla sitten lapsen kanssa kotona, jos ei päiväkotiin laitettais.
Ollaan siitäkin keskusteltu ja mies on sanonut, että voisi olla lapsen kanssa kotona tarvittaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Miten pian lapsen syntymän jälkeen oot palannut takasin opiskelemaan?
Itse siis aloitan lähihoitajaopinnot oppisopimuksella, joten töissä kuljen ja sillointällöin käyn koulussa opiskelemassa kaiken muun päälle.
Mä sain mun esikoisen 21- vuotiaana, ja aloitin opinnot silloin kun meidän esikoinen oli 1v 8kk. Hän meni päiväkotiin mä päiväopiskelijaksi ammattikouluun. Sitten toisella kerralla kun opiskelin ammattikorkeassa sairaanhoitajaksi, olin yksinhuoltaja mun silloin 4- ja 8- vuotiaille tytöille. Ja siitäkin selvisi. Eli älä murehdi yhtään. Meillä sh koulussa jotkut sai vauvat kesken opintojen ja palasivat opiskelemaan sitten kun lapsi sopivan ikäinen. Eli opinnot voi keskeyttää ja palata sitten takaisin. Hyvä idea keskeyttää kokonaan vauva-ajaksi, ettei käy elämä liian raskaaksi. Nauttii vauvasta täysillä ja opiskella ehtii kyllä sen jälkeen!
Täällä dpo 1. Eli jos nyt tästä kierrosta tärppäis, ois tääkin ns juhannusvauva. :D Maalisvauva olisi aivan ihana. Mun esikoinen on maaliskuun alussa syntynyt ja se oli ihana aika saada vauva.
Mä oon suunnitellut että jos plustesti jossain kierrossa tulee, laitan plussatestin johonkin kirjekuoreen tai pieneen pakettiin ja ihan pokkana annan miehelle että katsopas tällainen oli sulle tullut. Ja se vois olla just toi viikkonäytöllinen niin ei tarvii selitellä. :D Sitten se sais avata sen tietämättä mistä kyse.
Pidetään peukut pystyssä seuraavaa plussa-aaltoa varten meille! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Mullahan itselläni alkaa syyskuussa opinnot ja tosiaan pari viikkoa sitten plussasin. En aijo ottaa asiasta stressiä vaan suunnitelmissa on suorittaa sen mitä jaksaa ja pystyy. Loput rykäsee sitte, kun elämä tasaantuu vauvakuplasta. ❤

Ja mullahan nimenomaan oli oireena oireettomuus. Ei tissituntemuksia, ei yhtään mitään. Menkkamaiset jomottelut vatsalla ja kannoinkin mukanani varuiksi tampooneja, kun olin ihan vatma, että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä. Plussa olikin sitten ihan täysi ylläri! Sen jälkeen kyllä jos jonkinmoista oiretta tullut ❤

Toivon kaikille niin kovasti plussatuulia ❤
 
@Charrypie - 86, muistatko, millon sulla alkoi menkkaolo?

Itellä nyt lämpöjen mukaan 6 dpo ja just vähän aikaa sitten alkoi sellainen lievä menkkaolo alavatsalla enkä uskalla lähteä juoksulenkille jos siellä yrittääkin nyt tapahtua jotain.

Tai sit kuvittelen vaan kaiken. :rolleyes:
 
@Charrypie - 86, muistatko, millon sulla alkoi menkkaolo?

Itellä nyt lämpöjen mukaan 6 dpo ja just vähän aikaa sitten alkoi sellainen lievä menkkaolo alavatsalla enkä uskalla lähteä juoksulenkille jos siellä yrittääkin nyt tapahtua jotain.

Tai sit kuvittelen vaan kaiken.
Ei mitään muistikuvaa, koska mullahan veny kierto niin pitkäksi että olin varma etten ole ovuloinut. Tämän vuoksi en ihan kauheasti kroppaani tutkiskellut. Plussan tein vasta kp63 ja luultavasti ovulaatio ollut kp50. Ensi viikolla varhaisultrassa selviää ❤
 

Yhteistyössä