Haaveena vauva 2022

Alinna86 toivotaan vahvistumista!

Mä palaan tänne haaveilemaan, sunnuntaina alkoi vuoto ja testit haalistuu pikku hiljaa, eli jäikin kemialliseksi/kesken meni (todennäköisesti).
Olikin jo heti alkuun tästä epäily, kun niin hitaasti tuntui viivat vahvistuvan ja digissäkin perjantaina (dpo16) vain 1-2 vko ja purettuna tosi hailakka viiva.
Tilkkaan en nyt saa yhteyttä, kun omapolku ei toimi, enkä voi töistä ruveta soittelemaan... Onko jollain kokemusta, seurataanko näitä ihan alussa kesken menneitä jotenkin, vai pitääkö vaan testailla itse?
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Alinna86 toivotaan vahvistumista!

Mä palaan tänne haaveilemaan, sunnuntaina alkoi vuoto ja testit haalistuu pikku hiljaa, eli jäikin kemialliseksi/kesken meni (todennäköisesti).
Olikin jo heti alkuun tästä epäily, kun niin hitaasti tuntui viivat vahvistuvan ja digissäkin perjantaina (dpo16) vain 1-2 vko ja purettuna tosi hailakka viiva.
Tilkkaan en nyt saa yhteyttä, kun omapolku ei toimi, enkä voi töistä ruveta soittelemaan... Onko jollain kokemusta, seurataanko näitä ihan alussa kesken menneitä jotenkin, vai pitääkö vaan testailla itse?
Voi ei, pahoittelut :(
Tätä mäkin pelkään, meillä ollut useampi kemiallinen jo takana:( Toki parempi et heti alussa menis eikä kuukausien päästä mutta harmittaahan se tietty aina :(
Meillä niitä ei seurattu mitenkään, kannattaa testailla vaan se nega, ja jos tulee kipuja niin poissulkea kohdun ulkoinen.
Tsemppiä !
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Nyt sitten vaan rajoitat vähän kahvia ja pidättelet iltapäivästä sen 4 h, niin josko jo vahvistuisi.
Emmä pysty pidättää noin kauan :D max. 2h :ROFLMAO:
Ainiin ja jos tämä tästä nyt etenis niin kerron sitten mikä kikkakolmas meillä oli nyt käytössä. Ihme että näinkin pitkällä matkalla löytyi vielä yks juttu mitä ei oltu kokeiltu ja jos se vielä toimi:D
 
Alinna86 toivotaan vahvistumista!

Mä palaan tänne haaveilemaan, sunnuntaina alkoi vuoto ja testit haalistuu pikku hiljaa, eli jäikin kemialliseksi/kesken meni (todennäköisesti).
Olikin jo heti alkuun tästä epäily, kun niin hitaasti tuntui viivat vahvistuvan ja digissäkin perjantaina (dpo16) vain 1-2 vko ja purettuna tosi hailakka viiva.
Tilkkaan en nyt saa yhteyttä, kun omapolku ei toimi, enkä voi töistä ruveta soittelemaan... Onko jollain kokemusta, seurataanko näitä ihan alussa kesken menneitä jotenkin, vai pitääkö vaan testailla itse?
Voi ei, olen kovin pahoillani :cry:

kannattaa ottaa sinne tilkkaan yhteyttä, voivat ehkä määrätä verikokeet tai sitten odotetaan raskaustestin haalenemista.
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Emmä pysty pidättää noin kauan max. 2h
Ainiin ja jos tämä tästä nyt etenis niin kerron sitten mikä kikkakolmas meillä oli nyt käytössä. Ihme että näinkin pitkällä matkalla löytyi vielä yks juttu mitä ei oltu kokeiltu ja jos se vielä toimi
No jaa meille kuumeilijoille tämä kikka varmuuden vuoksi joka tapauksessa :ROFLMAO:
 
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä kierto venyi ja pakkui ja epäilinki vahvasti ovuloimatonta kiertoa. 4 negatestiä tein ja viimeisimmän n. Viikko sitten. Mutta tänään kp 63 (aivan oikein kp 63!!!) tulikin ylläri plussa testiin tunnin pidätyksellä ❤❤❤ Aivan puulla päähän lyötynä, sillä ei mitään uskoa ollut siihen, että tästä kierross enää voisi ovulaatiotakaan tapahtua, mutta niin vain kävi. Hui!
 
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä kierto venyi ja pakkui ja epäilinki vahvasti ovuloimatonta kiertoa. 4 negatestiä tein ja viimeisimmän n. Viikko sitten. Mutta tänään kp 63 (aivan oikein kp 63!!!) tulikin ylläri plussa testiin tunnin pidätyksellä Aivan puulla päähän lyötynä, sillä ei mitään uskoa ollut siihen, että tästä kierross enää voisi ovulaatiotakaan tapahtua, mutta niin vain kävi. Hui!
Vau! Paljon onnea ja tarrasukkia. :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Charrypie - 86
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä kierto venyi ja pakkui ja epäilinki vahvasti ovuloimatonta kiertoa. 4 negatestiä tein ja viimeisimmän n. Viikko sitten. Mutta tänään kp 63 (aivan oikein kp 63!!!) tulikin ylläri plussa testiin tunnin pidätyksellä Aivan puulla päähän lyötynä, sillä ei mitään uskoa ollut siihen, että tästä kierross enää voisi ovulaatiotakaan tapahtua, mutta niin vain kävi. Hui!
Vau mahtavaa ! Paljon onnea !!
 
  • Rakkaus
Reactions: Charrypie - 86
Muuten kyssäri kuumeilijoille, onko myös muita jotka on ennemminkin "raskauskuumeessa"?
Itsellä muiden vauvojen näkeminen ei tuota oikein minkäänlaista reaktiota tai ajatuksia, vaan odotan nimenomaan että pääsen olemaan raskaana ja jos joku, niin muiden raskausmahat jne on se "kateuden" aihe, jos niin voi sanoa.

Tottakai myös siis tietenkin haaveilen siitä että saan oman, terveen lapsen, mutta monesti kun puhutaan vauvakuumeilusta, se yhdistetään siihen vauvankaipuuseen ja muiden lasten ihailuun, niin sellaista en ole koskaan kokenut. Vaikea kuitenkin pukea sanoiksi sitä omaa "kuumeilutunnetta".

Olenkohan ainoa tällainen?
 
Joku kyseli mikä auttaa negakiertoihin. Laskeskelin karkeasti, että mulla on kaikkien näiden yritysvuosien aikana (vuodet ennen esiaikoista ja vuodet toisen lapsen yrittämisessä) arviolta siinä 55-60 negakiertoa. Ainoat selvät plussat alkionsiirroista, ilman niitä useita haamuviivoja, jopa ihan vaaleanpunaisia välillä ja roskisplussia mut valtaosa negakiertoja. Sanomattakin selvää, että olen kyllä ollut myös pitkiä aikoja testaamatta, mutta ollut myös aikoja, että olen testannut ihan vimmatusti.
Mulla ei ole mitään yhtä konstia, jolla negan tekemiä tunnelmia vois vähentää. Se on ollut sellaista aaltoilua. Välillä ollut vaikeaa. Välillä ei tunnu miltään. Alussa oli vaikeaa. Vaikeinta oli siinä vaiheessa kun oli yrittänyt esikoista vuoden ja alkoi tajuta kunnolla, et kaikki ei ole hyvin. Aavistus siitä, että raskautuminen on mulle vaikeaa on jostain syystä ollut mulla aina.
Arkisiin asioihin, tavallisiin juttuihin keskittyminen auttaa. Tekee käsitöitä, lenkki koiran kanssa, jos on jo lapsi, niin hänen seurassaan ajan viettäminen, töihin keskittyminen, sit vaan se hiljalleen käyvä hyväksyntä et tällasta tämä on vaan mulla, minkäs teet ja mitäs läksit. Auttanut paljon myös se ettei yksinkertaisesti testaa. Nyt mä en esim testaa ollenkaan. Talvella vielä tein sitä ja keväälläkin, mut nyt en. Parhaiten auttaa jos antaa itsensä olla hetken surullinen eikä paina sitä pois. Jos antaa surun olla läsnä, se on siinä hetken mutta lähtee sit pois ja sitten voi taas suunnata katseen eteenpäin, kuten mummo lumessa.
 
@Eimy mulla ollut tuota raskauskuumetta. Tiedän mistä puhut! Tosin myös sitä vauvakuumettakin. Jos mä vähän kadehdin niitä, jotka on raskaana ja vähän myös ihan sitä vauvaa, mut sit mun vauvakuume haihtuu välittömästi, kun näen ne vauvat 1-3 -vuotiaina. Mä koen kauheen raskaaksi 1-3 -vuotiaat lapset nimittäin oi huhhuh… parasta hoitoa mulle mun lapsettomuustuskaan on yllättäenkin vierailu perheeseen, jossa on miel mahdollisimman monta ”hankalaa” 1-3 -vuotiasta lasta. Nolottaa tunnustaa…
 
[url=https://aijaa.com/AG1EqO][/URL]
Anteeksi kun spämmään näitä nyt.
Tämmönen on kuivuttuaan, ja tiedän ei sais kattoo mut minkäs teet :D

Ja @Eimy mä haluisin kans niin sen raskausmassun, ja kadehdin aina jos joku tulee vastaan, tosin mussa aiheuttaa haikeutta myös pikku vauvatkin...musta se massu vaan on niin ihana. Jos saan sen kasvateltua niin en todellakaan tuu peittelee sitä vaan päinvastoin :love:
 
@Eimy mulla ollut tuota raskauskuumetta. Tiedän mistä puhut! Tosin myös sitä vauvakuumettakin. Jos mä vähän kadehdin niitä, jotka on raskaana ja vähän myös ihan sitä vauvaa, mut sit mun vauvakuume haihtuu välittömästi, kun näen ne vauvat 1-3 -vuotiaina. Mä koen kauheen raskaaksi 1-3 -vuotiaat lapset nimittäin oi huhhuh… parasta hoitoa mulle mun lapsettomuustuskaan on yllättäenkin vierailu perheeseen, jossa on miel mahdollisimman monta ”hankalaa” 1-3 -vuotiasta lasta. Nolottaa tunnustaa…
Joo just tän allekirjotan itekin, tunnistan samoja juttuja! :LOL:
 
Mä taas pelkään vähän sitä vauva-aikaa koska pelkään etten osaa käsitellä sitä vauvaa, varoa päätä ym. Enkä myöskään odota raskausaikaa koska kkm:stä jäi trauma että vauva kuolee kohtuun. Odotan eniten sitä, että vauva olisi jo sen 1-3 tai yli ja tehdä asioita perheenä ❤ Mut kyl mä toivottavasti osaan nauttia niistä vauvajutuistakin toivottavasti! Jos sinne joskus siis päästään… niin erilaisia me ollaan :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mulla myös enemmänkin raskauskuume! Ja muistan, että niin se on ollut ennenkin. Vielä joskus isoillakin viikoilla (silloin kun oli vielä ihan ok olo ja pystyi nukkumaan) ajattelin, että ihanaa kun tämä on vielä mahassa ja saan levätä, enkä jaksais yhtään hoitaa vauvaa nyt :D Mutta kummasti se vauvakuumekin sitten ottaa vallan eikä malttais oottaa, että pääsee eroon siitä mahasta ja saa pukea vauvan niihin ihaniin vaatteisiin mitä on kuukausi tolkulla hypistellyt. Ja oi se vauvakupla synnytyksen jälkeen ja imetys ❤
 
Suhvelikirjautumatta
Hei,

Palasin kyselemään palstan yleistä mielipidettä koronarokotteestaan kun haaveena on vauva. En saanut haulla millään vanhoja kommentteja tästä auki. Joten pahoittelut, että aihe on monelle toistoa.
Eli otitko/aiotko ottaa? Kysymys kohdistettu vain heille, jotka ottaisivat ehdottomasti heti jos ei olisi vauvahaavetta. Tarkoitus ei ole siis herättää keskustelua rokotteesta yleensä.
Itse olisin saanut rokotteen nyt 2 viikkoa. Kieltäydyin aluksi, ihan vaan koska en jaksa mitään 2kk varoaikaa. Mutta nyt varasin lopulta ajan kuitenkin. Neuvolan mielipiteen kysyin ensin.
 

Yhteistyössä