Haaveena vauva 2022

Onnea @PiP83 ja vierailija <3

Täällä ois dpo13 mutta alan epäillä oliko ovis tuolloin. Menkoista ei tietoakaan ja r-testit negaa (tän aamuisessa oli joku viivalaseilla haamuksi jotenkin tulkittavissa oleva, mutta en usko että on mitään). Himskatti, pitää varmaan varsilla gynelle aikaa kun nyt kolmas kierto joka venyy. Mikäs tälläistä kiertohäiriötä voikaan aiheuttaa...?
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
mut voisi poistaa myös piinalistalta.

Täällä huomenna alkaa menkat, kellontarkasti. Saa nähdä onko vuoto nyt vähän pienempää kun kuparikierukan kanssa oli aivan jäätävän runsas vuoto. Mä oon iloinen menkoista ja siitä et meillä alkaa eka kunnon luomukierto. Jee!

Mamtobe: verigreippimehu ajaa saman asian ja mehua moni juo lasin pari päivässä menkkojen alusta oviksen saakka. Mäkin aion hakea tota mehua tänään! Auttoi tai ei, mutta ainakin sillä on semmonen psykologinen vaikutus että tekee jotain raskauden eteen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Kuulostaa kyllä lupaavalta

älä sitten osta niitä rfsu:n herkkiä raskaustestejä kun ne antaa niitä vääriä positiivisia! Muista merkeistä olen testannut vain first response raskauskeijulta ja ovat varmaan sama kuin predictor early. Ne olivat ainakin hyviä. Jos pregcheck näyttää jo nyt jotain niin voihan sitä testausta jatkaa silläkin, vaikkei ole ns. herkkä?
Kävim hakees nyt pari predictor earlyä, kyllä harmittaa jos ei ole raskaudesta kyse, kun on niin kalliita :D Pc:llä aion kyllä sitten jatkaa jos tuntuu, että on syytä jatkaa testailua :)
 
vierailija
Yrityksestä ja pahasta mielestä haluan vielä itsekin jotain sanoa. Itse olen harmitellut Jodelin ilmapiiriä juuri tämän osalta, tuntuu, että siellä suhtaudutaan vasta yrityksen aloittaneisiin, erityisesti nopeasti plussanneisiin tosi ikävästi. Ei tämä ole mikään kilpailu, ei sen suhteen, kuka raskautuu nopeiten, eikä sen suhteen, missä vaiheessa saa harmitella sitä, ettei tärpännyt. Itselle kovin pettymys oli ihan ekan kierron nega. Sitten kolmannen (olin jostain syystä ajatellut, että kolmas on viimeistään se, milloin tärppää). Niiden jälkeen pettymystä oppi hieman paremmin sietämään, kunnes keskenmenon jälkeen eka kierto oli taas kova pettymys. Ei näitä tunteita voi verrata toiseen, eikä toisen tunteita saa aliarvioida. Rohkeasti vaan kaikki jakamaan tuntoja, sitä vartenhan vertaistuki on <3

Työtilanteista ja raskauden yrityksestä. Itse tulin raskaaksi joulukuussa "juuri sopivaan aikaan". Töissä oli sellainen tilanne, että raskautuminen ja tuleva äitiysloma olivat kuin ajoitettuja. Keskenmenon jälkeisellä viikolla tuli hakuun sisäinen tosi mielenkiintoinen uusi tehtävä, vuoden projekti. Hain sitä, sain paikan. Tunsin valtavan huonoa omatuntoa, kun ajattelin, että raskaudun heti. Sitten yritin kääntää ajatuksen siihen, etten voi olla varma raskautumisesta, eikä se työnantajalle kuulu. Miesten ei tätä tarvitse hakiessa ajatella, vaikka heillekin voi tulla eteen tapaturma tai sairastuminen, tai muu elämäntilanteen muutos. Sen verran kyllä vielä takaraivossa tämä mietityttää, että olen ajatellut kertovani mahdollisesta raskaudesta vasta vähän myöhemmin, että pääsen varmasti kunnolla sisään tähän tehtävään, eikä minua siirrettäisi toisiin tehtäviin.

ON: kp12, aloitin tikuttamaan kaksoishormonidigeillä kp10. Totesin, että kokonaisstressiä lievittää se, kun tiedän oviksen ajankohdan, jotta tiedän myös menkkojen alkamisajankohdan, enkä ala elätellä liikaa toiveita sitä ennen. Lueskelen täällä taustalla, mutta jätän omat oirepohdinnat oviksen jälkeen vähemmälle.

Näistä ovistesteistä vielä kaipailisin kokemuksia: jos olet useammassa kierrossa näitä liloja digejä käyttänyt, onko vilkkuvien hymynaamojen määrä pysynyt suunnilleen samana? Edellisessä kierrossa aloitin myös kp10, kp12 tuli ensimmäinen hymynaama ja niitä tulikin sitten viikko putkeen niin, että tikut loppuivat ennen ovista ja jouduin jatkamaan liuskatesteillä. Nyt tietysti mietityttää, että kun nyt kp12 ei vielä vilkkuvaa näkynyt, siirtyykö ovis taas pidemmälle.. Minulla oli ennen keskenmenoa joka toinen kierto pidempi ja joka toinen lyhyempi (31/27/32/28/raskaus) ja keskenmenon jälkeen ollut samaan tapaan (28/31/29/32/), en tiedä onko vain sattumaa, mutta odottelin nyt taas vähän lyhempää kiertoa tässä kuussa.
Moi, n. 8v ajan kokemuksia kaksoishormoniovisdigeistä:
Raskauden ja imetyksen jälkeen ennen kierron kunnollista käynnistymistä on vilkutellut 9pvää ja ylikin ilman pysyvää hymynaamaa.
Tavallisesti vilkutellut 2-4pvää ennen pysyvää hymynaamaa n. kp 12-14.
Muutamassa kierrossa tullut pysyvä hymynaama heti ilman vilkkuvia.
Luteaalivaihe pysyvän hymynaaman jälkeen aina 16-18 pvää, joten pystyn aina laskemaan, milloin menkat alkaa.
Tästä syystä ostankin aina näitä testejä, vaikka ne ovat kalliita, nämä ovat kuitenkin suht varmoja, eikä tarvitse tihrustella ja arvailla viivoja.
Ja tosiaan mulla ovulaation hetki vaihtelee muutamalla päivällä, niin veikkaan, että ois jääny lapsia saamatta, jollen ois tällä testillä seurannut.
Itse kanssa käytän samaa laitetta, jos tikkuja jää edellisestä kierrosta. Harmi, ettei tikkuja voi ostaa erikseen lisää kun ne loppuu, säästäis paljon, sit aina joutuu ostaa uuden pakkauksen laitteineen.
Nimim. CB-superlahjoittaja (tähän nauruhymiö)
 
Onnea @PiP83 ❤
Tsemppiä @chili_ mua ihan jännittää sun puolesta! Tule heti sit kertomaan miten käy!

Täällä vähän tylsä vaihe kierrossa ja ovista odottelen. Mietin jo, että pitäisikö tässä kierrossa jättää ovis testaamatta, mutta totesin, että testaamattomuus aiheuttaa enemmän stressiä ku loppukierrosta sitten kuumeisesti pohtii oviksen ajankohtaa. Parempi tietää tarkkaan, millon se oli vaikkei ovisplussa ovista takaakkaan.

Hirveesti vauvauutisia tullut lähipiirissä nyt kevään aikana. Tuntuu hyvältä ja onnelliselta heidän puolesta, mutta samalla se sattuu omaan sydämeen, kun yli vuoteen ei oo yhtäkään haamua tai plussaa omaan testiin tullut. Se toive omasta lapsesta on jotain niin suurta ettei sitä pysty selittämään. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mulla noi raskauskeijun ovulaatiotestit on toiminut tosi hyvin. Ovulaation aikaan se testiviiva on ollut kirkuvan punainen, selkeästi vahvempi kuin kontrolliviiva (oon myös tarkastanut ovulaation cb:n digiovistestillä).
Sitten taas jos se testiviiva on ollut samanvahvuinen kontrolliviiva kanssa (sellaisia hailakan vaaleanpunaisia molemmat), niin ei oo vielä ollut oviksen aika (varmistus tehty digillä ja se on ollut nega).
Tässä esimerkkikuva:

Mutta varmasti nuo toimivat yksilöllisesti. Joku toinen saattaa saada selkeät tulokset rfsu:lla, joka ei ole omalla kohdalla toiminut.
Mutta voihan olla, ettei sulla vielä ollut ovisplussa? Mikä kp sulla on menossa?
Mulla tosiaan lähti todella nopeasti testit haalenemaan ja oviskipujakaan ei oikein ollut, ja tein tänään uuden ovulaatiotestin kun oli paineen tunnetta ja pientä nipistelyä alamahalla ja testi olikin selvä plussa! Tänään on kp 19 ja tämä oviksen ajankohta onkin mulle normaalimpi kuin että ovis olisi ollut kp 16 tai 17. Tätä kirjoittaessa korventelee mahaa ja luulen, että ovuloin parhaillaan.

Piinalistalle en nyt tule. Ainut talletus oli dpo -3 ja en jaksa uskoa, että se riittää.

 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja Lili_86
@Alinna86 tuuthan sitten kertomaan kun lääkäri soittaa
Ihana töppönen :love:EI tullu hyvii uutisii. Loppuvuoteen pitää oottaa ja jos ei tärppiä kuulu ni sit saa soitella uudestaa. Meillä kuulemma hyvä tilanne vaikka luomutärppi ollut viimeks 2 vuotta sitten ja ikää vaa tulee lisää...
Jotain hyvää kuitenkin et progesteroni arvo oli reilut 40 nyt ku viimeks oli vaa 20.
 
Ihana töppönen EI tullu hyvii uutisii. Loppuvuoteen pitää oottaa ja jos ei tärppiä kuulu ni sit saa soitella uudestaa. Meillä kuulemma hyvä tilanne vaikka luomutärppi ollut viimeks 2 vuotta sitten ja ikää vaa tulee lisää...
Jotain hyvää kuitenkin et progesteroni arvo oli reilut 40 nyt ku viimeks oli vaa 20.
Jo on käsittämätöntä ettei hoitoihin pääse! Hyvä tietää että näköjään julkiselta ei apua tule saamaan jos niikseen tulee. :(
 
Ihana töppönen EI tullu hyvii uutisii. Loppuvuoteen pitää oottaa ja jos ei tärppiä kuulu ni sit saa soitella uudestaa. Meillä kuulemma hyvä tilanne vaikka luomutärppi ollut viimeks 2 vuotta sitten ja ikää vaa tulee lisää...
Jotain hyvää kuitenkin et progesteroni arvo oli reilut 40 nyt ku viimeks oli vaa 20.
Ei oo mahdollista! Tuntuu niin turhauttavalta sun puolesta:mad:
No onneksi sentään tuommoinen hopea reunus tälläkin pilvellä, että se proge arvo on noussut. Toivottavasti teillä onnistaa ennen loppuvuotta! Mulla on hyvä luotto jo tähän sun nykyiseen kiertoon :LOL:
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
ON: Kp 13 tänään eikä YHTÄÄN MITÄÄN tunnetta mihinkää suuntaan.
Päätä vain särki herätessä, mutta oli yöunetki senverran huonot, että ei ihmekkään.
Ovistesti eilen illalla ja tänään aamulla todella haalea.
Jännä kun viimeksi oli jo kp 11 ihan kirkuvan punainen viiva ja selvä plussa.
Katsotaan josko saatais vkl:lle plussaa, oletettavasti ehkä myös kierto nyt venyy pitemmäksi kun 25 mitä on nyt viime kierrot ollut.
 
Ihana töppönen EI tullu hyvii uutisii. Loppuvuoteen pitää oottaa ja jos ei tärppiä kuulu ni sit saa soitella uudestaa. Meillä kuulemma hyvä tilanne vaikka luomutärppi ollut viimeks 2 vuotta sitten ja ikää vaa tulee lisää...
Jotain hyvää kuitenkin et progesteroni arvo oli reilut 40 nyt ku viimeks oli vaa 20.
Ihan uskomatonta... :(
Peukut pystyssä teille, että tärppi käy pian! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Ihana töppönen :love:EI tullu hyvii uutisii. Loppuvuoteen pitää oottaa ja jos ei tärppiä kuulu ni sit saa soitella uudestaa. Meillä kuulemma hyvä tilanne vaikka luomutärppi ollut viimeks 2 vuotta sitten ja ikää vaa tulee lisää...
Jotain hyvää kuitenkin et progesteroni arvo oli reilut 40 nyt ku viimeks oli vaa 20.
Onpa aivan käsittämätöntä!! Luulisi, että vuoden yritys yhteensä riittää! Eihän keskenmennyttä raskautta voi laskea raskaudeksi :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Muutaman minuutin jälkeen kuivana, eipä tää nyt vielä yhtään ratkennut mut kieltämättä toivo heröä kun eilen oli sama testi nega. Mut tuleeks näihin helpolla viivanpaikkoja?
Ainakaan niihin first response -testeihin ei ole tullut viivanpaikkoja ja tuo näyttää tismalleen samalta testiltä. Ja tuo näyttää mun silmissä punertavalta ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: chili_

Yhteistyössä