Haaveena vauva 2022

Varoitus! Kysymys limoihin liittyen. Hyppää yli, jos nämä jutut ällöttää!


Kysymys greippimehun ja/tai royal geleen käyttäjille. Eli täältä näistä ensimmäisen kerran kuulin ja otin tässä kierrossa kokeiluun. Kuinka nopeasti ne on teillä vaikuttanut limoihin? Oon ihan hämilläni, vasta vajaan viikon näitä käyttänyt ja nyt jo limaa on enemmän ja se on muodoltaan valkuaismaista, vaikka ovulaation ei pitäisi vielä olla ajankohtaista. Kaipa se on taas tikkuralliin ryhdyttävä.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä?
Sen verran osaan greippimehusta kertoa, että itselläni ne limat katosi kun käytin mehua..Nyt taas kokeeksi kokeilin pari päivää ja limoja vähemmän.
Tallettelujen jälkeen itsellä tulee välillä reippaasti valkuaismaista limaa joka hämääkin tosi paljon :/

Oletko tikuttanut ovista?Itse välillä tikutan ja luotan enemmän ovisplussaan kun limoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Keksi82
Mullakaan greippimehulla ei sen kummempia vaikutuksia ollut.

Nää piinapäivien ekat päivät on kyllä tuskaisia. Ei mitään erityisiä oireita lukuunottamatta paria alavatsan alueen vihlaisua ja hienoista lämpöjen nousua. Töissä onneksi tekemistä ja kaverien näkemistä sovittuna, niin saa ajatuksia vähän muualle.

Nyt jos tärppäisi, menisi la helmikuun alkuun. Ihannemaailmassa tämä motivoisi väikkärin kirjoittamista ennen rahoituksen loppumista, todellisuudessa ei voi yhtään tietää, millainen raskausaika olisi. Lähipiiriin mahtuu monenlaista, hypermeesistä ja supistelusaikkareista lähes oireettomiin raskauksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilihc ja minttuni
Sen verran osaan greippimehusta kertoa, että itselläni ne limat katosi kun käytin mehua..Nyt taas kokeeksi kokeilin pari päivää ja limoja vähemmän.
Tallettelujen jälkeen itsellä tulee välillä reippaasti valkuaismaista limaa joka hämääkin tosi paljon :/

Oletko tikuttanut ovista?Itse välillä tikutan ja luotan enemmän ovisplussaan kun limoihin.
On sitä tullut aiemmin tikutettua, olin ajatellut jättää sen tässä kierrossa pois, kun viime kierrossa koko touhu tuntui maaniselta ja kuluttavalta. Kaipa se on taas aloitettava.
 
Tsemppiä viikonloppuum @Mamtobe

Miten menee Piinailijat?
Onko mitään oireita?

On.
Eilen tuli itkettyä, harvemmin oon enää itkenyt negoja tehdessä, luulin että oonki jo niin turtunut näihin pettymyksiin mut eilinen oli kyllä niin huono päivä, sain jopa jonkinsortin ahdistus/paniikkikohtauksen
No, tänään (ainakin toistaiseksi) olo tuntuu paremmalta. En sitten ottanut edes viimistä teroluttia ja toivon että uusi kierto käynnistyis nyt pian.
Reilu pari viikkoa niin pääsee juttelee hoito vaihtoehdoista, sitä odotellessa

Mukavaa helatorstaita kaikille
Täällä melko oireetonta tai haluan kuvitella ainakin niin, jotain oireita on mitkä voi liittyä mielikuvitukseen tai ainaki uskottelen itselleni niin. :D Joka toinen päivä olo että on raskaana ja joka toinen päivä ei. Rinnat on kipeät mitä mulla ei yleensä tavallisesti ole ja närästää, mutta en halua kuvitella mitään etukäteen. On ollut myös erinäisiä muitakin mahdollisia oireita, mut pinoan ne sitten jos hyvä tuuri tässä käy. :)
Sunnuntaina aikaisintaan testaan, mutta koitan malttaa maanantaihin ja riippuu vähän koska mun tilaamat testit tulee. Yksi One Step on kaapissa.
 
Sen verran osaan greippimehusta kertoa, että itselläni ne limat katosi kun käytin mehua..Nyt taas kokeeksi kokeilin pari päivää ja limoja vähemmän.
Tallettelujen jälkeen itsellä tulee välillä reippaasti valkuaismaista limaa joka hämääkin tosi paljon :/

Oletko tikuttanut ovista?Itse välillä tikutan ja luotan enemmän ovisplussaan kun limoihin.
Mulla kävi ihan samoin. Yritysajan kuivin kuukausi seurasi greippimehuttelusta.
 
Varoitus! Kysymys limoihin liittyen. Hyppää yli, jos nämä jutut ällöttää!


Kysymys greippimehun ja/tai royal geleen käyttäjille. Eli täältä näistä ensimmäisen kerran kuulin ja otin tässä kierrossa kokeiluun. Kuinka nopeasti ne on teillä vaikuttanut limoihin? Oon ihan hämilläni, vasta vajaan viikon näitä käyttänyt ja nyt jo limaa on enemmän ja se on muodoltaan valkuaismaista, vaikka ovulaation ei pitäisi vielä olla ajankohtaista. Kaipa se on taas tikkuralliin ryhdyttävä.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä?
Minulla tuli greippimehusta ihan mahdottoman limat myös. Alkoi joskus kp7 jo, vaikka ovis tuli ihan ajallaan kp12.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Täällä dpo7 menossa eikä kyllä tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Niin makeat helteet tuli ettei voi oikein hikoilustakaan päätellä mitään :D Mutta ei oo kyllä yhtään semmonen olo, että tästä vois parin päivän päästä plussata. Ajatukset on olleet ainakin hyvin muualla tän kierron ajan, kiitos uuden työn. Että tuleepahan nyt testattua tämä ”älä stressaa, niin onnistuu” teoriakin, jotta voi sitten sanoa muille semmoistakin yrittäneen :D
 
@Mamtobe voimia viikonloppuun! Toivottavasti juhlissa tulee myös niitä hetkiä, kun oot tyytyväinen ettet vielä ole äiti... (esim. saat syödä herkut aivan rauhassa)


Täällä mulla on harvinaisen piinaton piina-aika. Ehkä tuo ihana sää ulkona saa ajatukset muualle. Tai sitten se, kun tallettelut ei olleet aivan optimiaikaan, niin mulla ei ole kauheasti odotuksia tältä kierrolta. Toisaalta välillä tämä tyyneys tuo ajatuksen että nyt varmaan on tärpännyt, mutta sitten taas muistan että viimeinen talletus oli dpo-2. Noh, onhan mulla vielä lähes 1,5 viikkoa aikaa keksiä kaikenlaisia olemattomia oireita :D
 
Varoitus! Kysymys limoihin liittyen. Hyppää yli, jos nämä jutut ällöttää!


Kysymys greippimehun ja/tai royal geleen käyttäjille. Eli täältä näistä ensimmäisen kerran kuulin ja otin tässä kierrossa kokeiluun. Kuinka nopeasti ne on teillä vaikuttanut limoihin? Oon ihan hämilläni, vasta vajaan viikon näitä käyttänyt ja nyt jo limaa on enemmän ja se on muodoltaan valkuaismaista, vaikka ovulaation ei pitäisi vielä olla ajankohtaista. Kaipa se on taas tikkuralliin ryhdyttävä.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä?
Samantien alkoi vaikuttamaan, en muista oliko viikko vai minkä verran, mutta kuitenkin heti siinä kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Löydän itseni taas täältä lukemassa, miten teillä menee. Olin jossain vaiheessa aktiivisempi tuolla Vauva 2020-ryhmässä, mutta sitten tuli joku ihme hylkimisreaktio koko vauvan yrittämiseen ja palsta sitten jäi. Nyt on jonkunlainen usko hommaan taas löytynyt tai ainakin pahimmat ikävät tunteet jääneet taakse ja on taas mielenkiintoista seurailla teitä ainakin taustalla. :) Ikävä tosin huomata, paljonko täällä vielä on tuttuja nimiä. :(

Ihan pakko kertoa, että ihanaa @minttuni , että teillä homma etenee. Toivon niin kovasti teille se plussa suodaan.

Voimia @Mamtobe ja @Alinna86

Geleehen kommentoin myös, että söin sitä 2,5 purkkia. Aiheutti niin pahan ummetuksen, että tuo puoli purkkia odottaa vielä hetkeään. Limat oli selvemmät ja menkat paljon runsaammat toisesta käyttökierrosta alkaen kuin ilman sitä, mutta lämmöt ei nousseet yhtä korkealle "kuurin" aikana eikä oikein sen jälkeenkään.

Muuten ei mitään uutta. Yk taitaa olla 21, kp 31, dpo 9, mutta emme ole käyneet tutkimuksissa tai ole edes harkinneet hoitoja. Siitä tulee vähän huijari-olo, kun tuntee elämän ihan hyväksi näinkin. Oviksen saan joka kierto kiinni, että siitä ei kait pitäisi olla kiinni. Ehkä se on vain tämä ikä ja ylipaino.

Kiitos ja anteeksi väliavautuminen. Vähän tekisi mieli tulla listoille, mutta en tiedä, olisiko minulla oikein annettavaa keskusteluun.
 
Varoitus! Kysymys limoihin liittyen. Hyppää yli, jos nämä jutut ällöttää!


Kysymys greippimehun ja/tai royal geleen käyttäjille. Eli täältä näistä ensimmäisen kerran kuulin ja otin tässä kierrossa kokeiluun. Kuinka nopeasti ne on teillä vaikuttanut limoihin? Oon ihan hämilläni, vasta vajaan viikon näitä käyttänyt ja nyt jo limaa on enemmän ja se on muodoltaan valkuaismaista, vaikka ovulaation ei pitäisi vielä olla ajankohtaista. Kaipa se on taas tikkuralliin ryhdyttävä.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä?
Minulla myös limat lisääntyi ja selkeästi enemmän valkuaismaista kun greippimehu käytössä. Oli myös tässä kierrossa käytössä ovulaatioon asti. Onneksi tykkään sen mausta, mutta ei se ehkä kaikkien mieleen ole :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä myös kokemusta greippimehusta ja gelee royalista ja kumpikaan ei aiheuttanut mitään huomattavaa suuntaan eikä toiseen, molemmat taisivat olla käytössä muutaman yk:n ajan.

Tänään pitäisi olla dpo 8, eikä mitään erikoisia tuntemuksia kuten ei aikaisemmissakaan kierroissa. Rinnat kipeytyneet tavalliseen tapaan oviksen jälkeen. Yritän olla sunnuntaintaihin asti testaamatta.

Kovasti toivon monta plussaa nyt menevistä kierroista!
 
Mut voisi lisätä piinalistalle, tänään dpo1 tai huomiselle dpo2. Flon mukaan nyt mennään oviksen ajankohdan suhteen ja seuraavaan kiertoon ajattelin ottaa ekaa kertaa ikinä ovistestit käyttöön, jos ei tästä kierrosta tärppää. Aikaisemmissa kierroissa meillä on tallettelut loppuneet hyvin pitkälle oletetun oviksen aikana, mutta nyt täytyy yrittää pitää säännöllisiä talletteluja yllä, jos siitä olis vaikka hyötyä :D Onko suosituksia, että mitkä ovistestit parhaita ja mistä kannattaa tilata?

Isot halit negan testanneille ❤ ja tsempit piinailijoille, toivottavasti olisi plussia tulossa :)
 
Mitä kettua tää on, tänää kai dpo9 ja äsken vessassa käydessä jotain jo tiputteli :( ja iha menkkaolo kipuineen kaikkineen. Et en usko mihinkään kiinnittymisvuotoihin. Miun luteliaali on aina ollu sen 11. Eikai letrozolin pitäisi kiertoa tälleen sotkea? :( Nyt tähän kiertoon ei ollu loppukierron tukea, mut ois vissiin pitänyt olla!

En oo kerennyt ees testata :D Hirvee kasa testejä ja tuleeko nyt eka kierto etten pääse niitä tuhlaamaan. Toki jos ei vuoto huomiseen aamuun mennessä kiihdy, niin sit teen testin.

Jotenkin jännä ku aloitin tosiaan siel uudessa työpaikassa ja aattelin et jos nyt tässä kierrossa ei tärppää, niin en oo niin pahasti pettunyt kun muulloin, ku täs on nyt tätä kaikkea muutakin ajateltavaa. Mut nyt kuitenkin meinaa tuntua pahalta, ku sitä vuotoa näkee.
 
Tsemppiä @minttuni ja kunhan jaksat niin tule kertomaan miten sujui!

Tajusin olleeni jotenkin todella negatiivinen itseäni ja omaa kehoani kohtaan ja koetan nyt nähdä enemmän positiivista! Nyt on kuitenkin eka kierto km jälkeen kun vielä näillä päivillä ei ole alkanut tiputtelu! Ehkä tässä olleen menossa parempaan suuntaan ja kroppa alkaa toipua :D
 
@Irtokehys kahdentoista jälkeen on aika. Terolut 1 kpl 3 kertaa pv. Kiitos ❤

@Iinanen harmi, jos luteaali nyt lyhyempi. Monesti tosin ajattelen, että parempi vaan sitten nopeasti päästä uuteen kiertoon. Mutta toisaalta, vielä voi yllättää, ehkä peli ei ole menetetty! Tsemppiä ❤

@Skidi minä olen tilannut one step ja clearblue digi (yksi hormoni, vaaleanpunainen testi) raskauskeijulta. Ne one stepin on sellaisia minulla, että ei mitään räikeää plussaa anna vaikka digi jo hymyilisi. Digi on ihana, helppo ja selkeä. Mutta kallis. Teen niin, että testaan liuskoilla ja kun näyttää plussalta, varmistan digillö.

.@mansikka_maanantai tsemppiä sinne vielä km toipumiseen. Armollisuus itseä kohtaan, ei ole aina helppoa. ❤
 
Moikka!

Ketju luettu ja nyt itsekkin aattelin kirjottaa jos vaikka saisi vähän kysymyksiin apua

Täytän 30v kuun lopussa ja mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäinen lapsi haaveissa. Lopetin e-pillerit helmikuun lopussa ja tyhjennysvuoto tuli mutta nyt ei ole kuukautisia näkynyt huhtikuun puolessa välissä aloin tikuttaan ovulaatiota joka toinen päivä ja nyt tikutan joka päivä eikä ole napannut. Eli ovuloinko ollenkan kun ei kuukautisia näy ja onko jo syytä mennä lääkäriin vai mitä?
 
@Skidi käytettiin clearblue digiä, esikoisen kohdalla. Siinä on tiettävä et se näyttää 2 parasta päivää eli me tehtiin niin et kun se näytti positiivista niin vasta seuraavana päivänä talleteltiin ja tämä oli parempi kuin ekalla kerralla jossa talleteltiin sinä päivänå kun näytti positiivista ekan kerran. Parashan ois varmaan molempina päivinä mut miestä, kun ei oikein koskaan noi hommat kiinnosta

@milimili menisin lääkäriin.

Omananpa: vähän elättelen toiveita, että menkat ois alkamassa, kun alavatsassa on kipuja. Haluisin kuiten sen yhen täyden kierron ennen kun alkaa yrittää, että sais sen lasketunajan selvästi, mutta toisaalta viimeksikin ne sekoili terveydenhuollossa sen LA:n kanssa niin et käytiin 2vk välein ultrassa ku oli niin "pieni" ja mun stressihormonit oli sit taivaissa. Mut niin...

Tsemppiä @minttuni tähän päivään.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kp9 mitä tämä voi tarkoittaa, tulee paksua "jäykkää" värillistä limaa (vaaleanpunaisesta ruskeaan, muistuttaa ihan limatulppaa raskausajalta) huomaa vessassa köynnin yhteydessä. Onkohan tämä merkki että on jotain kierrossa isommin sekaisin :/
Nauratti aamulla, oli yön aikana tullut postiluukusta (eilen helatorstai eli posti ei kulje) kaksplussalaiselta ostamani cb-ovistestit :D tämä tarkoittaa sitä että posti on keskiviikkona jakanut ne jo jollekin naapurille, joka on ilmeisesti torstain miettinyt mitä tekee testeillä ja todennut ettei tarvitse ja käynyt yöllä hipsimässä ne postiluukusta sisään :D asumme itä-helsingissä ja yleensä kaikki kelpaa ihmisille, mutta ovistestit ei nyt olleetkaan kelvanneet.
 

Yhteistyössä