Haaveena vauva 2022

Tsemppiä uuteen kiertoon @suhveli :)

Tsempit @minttuni punktioon :)

Omaa napaa: kp 9,ovis testailut aloitettu eilen. Joka toinen päivä tallettelu tekniikalla mennään:)Sain vahvempaa happolääkettä vatsavaivaan,kysyin voinko käyttää mikäli raskaudun,sain luvan.Tosin epäilyttää onnistuuko raskautuminen kun vaivaa on..Pääasia olisi nyt saada vatsa tasapainoon.

Koronarokote asia ahdistaa..kohta tulee varmaan oma vuoro,enkä tiedä mitä tehdä. Oma äitikin kokoajan patistamassa rokotteeseen :/
Ja jos työn puolesta aletaan painostamaan,niin en tiedä mitä tehdä :(

Mukavaa uutta viikkoa kaikille:)
 
Hei kaikki vastaan yhteisesti. Kiitos tsempeistä :) ❤

Ensimmäinen ivf-hoito menossa. Puoliso saa olla tosiaan mukana kaikilla käynneillä.

Amh ei ole mitattu. Kertoivat, että ei automaattisesti oteta kaikilta, jos näyttää tilanne hyvältä. Mutta molemmat lääkärit nyt siitä ovat puhuneet, otetaan, jos nyt onkin huono tulos. En tiedä, onko tuo 8 munarakkulaa kuitenkin aivan ok tässä kohtaa, jos niistä jotain sisältä löytyy.

Kyllä se jännittää. Sinänsä aikaa on, kun ollaan reilu 30v, että julkisella ja yksityiselläkin vielä vuosia aikaa. Mutta toive lapsesta on todella kova. Edelleen haaveilemme isosta perheestä. Tietenkin se ensimmäinen ensin, mutta toivon, että enemmänkin suotaisiin. Vielä en osaa ajatella, että jäisimme kokonaan lapsettomiksi, koska keinoja vielä on. Toki tähän ensimmäiseen ivf-hoitoon kovat odotukset, kun kaiken sanottu olevan mallillaan ja kuitenkin tehokas hoitomuoto.
 
Anteeksi on vähän omanapaisia viestini nyt, kun olen jotenkin niin syvällä tässä omassa tilanteessa, on niin jännät ajat käsillä!
Täysin ymmärrettävää! Onhan toi nyt iso iso juttu ja ihan jäätävän jännät paikat teillä! Sitten punktion jälkeen aika pian on kait se alkion siirto? Eikö niin? Ja siitä sitten pari viikkoa ja se ois raskaustestin paikka?
 
Täysin ymmärrettävää! Onhan toi nyt iso iso juttu ja ihan jäätävän jännät paikat teillä! Sitten punktion jälkeen aika pian on kait se alkion siirto? Eikö niin? Ja siitä sitten pari viikkoa ja se ois raskaustestin paikka?
Jos vointi minulla hyvä, tuoresiirtona tehdään. En vaan meinaa uskaltaa ajatella huomista pidemmälle, kun jännittää tuleeko munasoluja, hedelmöittyykö ne tai muuta. Hyperstimulaation riskiä ei ilmeisesti kuitenkaan ole, kun rakkuloita maltillisesti. Vai voikohan se kehittyä, vaikka ei olisikaan hirveän suurta määrää rakkuloita. No, kohta se nähdään! :)
 
vierailija
@Petronella luitko viimeviikolla netti hesarista jutun koronarokotteesta ja raskaudesta? Nyt suositellaan raskaana olevilleki rokotetta, ekan kolmanneksen jälkeen. Johtuen siitä, että kuoleman ja tehohoidon riskit on suuret loppueaskaudessa, jos saa rajun infektion. Ei pitäisi olla millään lailla vaarallinen eikä sen jälkeen tarvi odottaa, ennen kuin tulee raskaaksi. Käypä katsomassa, olikohan tiistain lehdessä viimeviikolla. Itse mieluummin otan rokotteen nyt kuin stressaan koko raskausajan infektiota. Kaveri sai rajun keuhkokuumeen loppuraskaudessa (ei korona vaan jokuihsn tavallinen bakteeri) ja vauva syntyi vammautuneena juuri tästä infektiosta. Äidin vasta-aineet suojaa myös imetykseen aikana.
 
Minäpä palailen tuolta Joulukuun ryhmästä tänne. Tuli kkm. Tässä odotellaan kuukautisia muutaman viikon päähän alkaviksi ja uutta yritystä kehiin. Kkm huomattiin rv 8. Alkion kehitys oli jäänyt viikolle 6. Lääkkeellinen tyhjennys oli melkoisen kivulias toimenpide, mutta kyllä sen kesti. Toivotaan että kaikki 2022 vauvaa haluavat, pääsee ensi vuonna nuuhkuttelemaan omaa pikkuista kultaa ♡
 
Minäpä palailen tuolta Joulukuun ryhmästä tänne. Tuli kkm. Tässä odotellaan kuukautisia muutaman viikon päähän alkaviksi ja uutta yritystä kehiin. Kkm huomattiin rv 8. Alkion kehitys oli jäänyt viikolle 6. Lääkkeellinen tyhjennys oli melkoisen kivulias toimenpide, mutta kyllä sen kesti. Toivotaan että kaikki 2022 vauvaa haluavat, pääsee ensi vuonna nuuhkuttelemaan omaa pikkuista kultaa ♡
Pahoittelut :( voimia toipumiseen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Samppa40
Minäpä palailen tuolta Joulukuun ryhmästä tänne. Tuli kkm. Tässä odotellaan kuukautisia muutaman viikon päähän alkaviksi ja uutta yritystä kehiin. Kkm huomattiin rv 8. Alkion kehitys oli jäänyt viikolle 6. Lääkkeellinen tyhjennys oli melkoisen kivulias toimenpide, mutta kyllä sen kesti. Toivotaan että kaikki 2022 vauvaa haluavat, pääsee ensi vuonna nuuhkuttelemaan omaa pikkuista kultaa ♡
Pahoittelut ja voimia toipumiseen sekä uuteen yritykseen:cry:❤

Jos haluat keskustella aiheesta enemmän löytyy mun tekemä ryhmä
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021❤
 
Jos vointi minulla hyvä, tuoresiirtona tehdään. En vaan meinaa uskaltaa ajatella huomista pidemmälle, kun jännittää tuleeko munasoluja, hedelmöittyykö ne tai muuta. Hyperstimulaation riskiä ei ilmeisesti kuitenkaan ole, kun rakkuloita maltillisesti. Vai voikohan se kehittyä, vaikka ei olisikaan hirveän suurta määrää rakkuloita. No, kohta se nähdään! :)
Voi vitsit, mua jännittää sun puolesta!
Kumpa kaikki menis mallikkaasti❤
 
❤❤V A U V A 2022❤❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

11.5.2021 Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Irtokehys.................kp 30/28-32
Gisella.......................kp 28/30
Leonida.....................kp 26/29
Mansikka_maanantai...kp 26/30
Alinna86......................kp 24/26
Mamtobe...................kp 24/28
Mirksukka..................kp 22/28-30
Esikoishaaveita..........kp 22/29
Skidi................................kp 21/35-36
Sinisilmät....................kp 21/29
Scarletta......................kp 19/28
Töppönen..................kp 18/26
Piipaa93.......................kp 17/?
Krippis..........................kp 16/25-28
Wbä..............................kp 16/27
Iinanen.........................kp 16/23-24
Minttuni........................kp 14/25
Ewa87..........................kp 14/30
Heidisofia.................kp 13/29-32
Sofialiina....................kp 12/24-27
Petronella09.............kp 10/27
Daisy01.........................kp 8/35
Toiveikas1992............kp 7/28
Keksi82...........................kp 6/28
Mozart.............................kp 6/28
Suhveli............................kp 5/27-29
Meemuli.........................kp 4/35-43



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mamtobe...................dpo 13
Gisella...........................dpo 12-13
Leonida.......................dpo 11
Alinna86......................dpo 10
Scarletta......................dpo 6
Esikoishaaveita............dpo 6
Iinanen............................dpo 6
Mirksukka...................dpo 5
Krippis...........................dpo 5
Töppönen_...............dpo 5
Wbä..............................dpo 3
Sofialiina...................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Hei

Minä tuun nyt kans tänne. Täällä oli niin paljon jo kaikkea, et en lukenut läpi ihan kaikkea, mutta jossain välissä pyrin käymään.

Sitten vähän musta eli oon 22v ja mun mies on nyt 27v. Meillä on marraskuinen esikoinen ja kesällä on tarkotus ruveta yrittämään toista sikäli mikäli mun menkat palaa... Toivon todella et saadaan vielä tälle vuotta raskaus alulle, mutta viimeksikin meni puoli vuotta ja ei ois varmaan tätäkään jos ei ois ollu ovulaatiotesti käytössä.

Si tieten pelottaa tosi paljon mitä ihmiset ajattelee kun näin "nuorena" hommataan useampi lapsi peräkkäin jne.

Mu ihana kun täällä on ihmisiä, jotka tukee toisiaan ja tsemppiä hirveenä kaikille missä vaiheessa vaan oottekaan❤
 
Tervetuloa @Minnix ! Ihan turhaan mietit, mitä muut ajattelee. Järkeväähän se on nuorena muksut hankkia. T. Yksi 10 vuotta vanhempi, jolla munasarjojen reservi näyttää ennen aikaisen ehtymisen merkkejä...

Omanapailua:
Ja taas turkasen hitaasti menevillä piinapäivillä. Veikkaan, että ovulaatio oli eilen. Iltapäivästä iltaan oli sellaisia menkkamaisia tuntemuksia ja vasemmalla puolella tuli sykäyksinä sellaisia pieniä kipupiikkejä. Nä on tuttuja tuntemuksia ajalta ennen kierukkaa. Lämpötilassa ei näkynyt aamulla muutoksia, unohdin tossa parilta aamulta mitata. Tosin jossain oli, että kainalo on turhan epätarkka. Lisäksi lämpimän aamuauringon lämmön takia tän aamun ”normaalilämpö” saattoi hyvin olla se pieni droppi. Greippimehulla en kyllä huomannut suurempia vaikutuksia, mutta saatan jättää aamurutiiniin ihan muuten vaan, koska verigreippimehu on hyvää ja tulisi juotua enemmän.

Oon tässä koittanut saada myös selkoa kierron vaikutuksesta uneen. Selvästi näyttää siltä, että alkukierto sekä ovulaation jälkeinen aika on helppoa. Myös viime kierrossa hiukan ennen ovulaatiota nukkuminen meni huonoksi, ja sitten taas ennen kuukautisia huononee unet hetkeksi.

Ihanat lämpimät kevätpäivät tulossa, nautitaan niistä!:love:
 
Hei

Minä tuun nyt kans tänne. Täällä oli niin paljon jo kaikkea, et en lukenut läpi ihan kaikkea, mutta jossain välissä pyrin käymään.

Sitten vähän musta eli oon 22v ja mun mies on nyt 27v. Meillä on marraskuinen esikoinen ja kesällä on tarkotus ruveta yrittämään toista sikäli mikäli mun menkat palaa... Toivon todella et saadaan vielä tälle vuotta raskaus alulle, mutta viimeksikin meni puoli vuotta ja ei ois varmaan tätäkään jos ei ois ollu ovulaatiotesti käytössä.

Si tieten pelottaa tosi paljon mitä ihmiset ajattelee kun näin "nuorena" hommataan useampi lapsi peräkkäin jne.

Mu ihana kun täällä on ihmisiä, jotka tukee toisiaan ja tsemppiä hirveenä kaikille missä vaiheessa vaan oottekaan
Tervetuloa ja tsemppiä matkaan :)

Itsehän olin 23v. 2 lapsen äiti, nyt "vanhoilla" päivillä uudestaan haaveilemassa :D
 
@minttuni Musta sektiossa pahinta oli kanyylin laitto. :D

Lueskelen täällä taustalla, mutta jään vähän ulkopuolelle kaikista jutuista kun mulla tosiaan kaikki on kiinni yhdestä alkionsiirtosta. Mitään ei tässä tapahdu eikä ole jännättävää sitä ennen. Mutta meillä oli siis vähän vielä vaiheessa neuvottelut miehen kanssa ja nyt vihdoin päästiin siihen pisteeseen, että pystyn varaamaan suunnittelukäynnin ens kuulle. Siinä on ensimmäinen jännä paikka kun pelottaa onko sektioarpi sen näköinen, että ylipäätään toinen raskaus on mahdollinen.

Mutta kamalasti tsemppiä kaikille vaiheisiinne! <3
 
@minttuni Musta sektiossa pahinta oli kanyylin laitto.

Lueskelen täällä taustalla, mutta jään vähän ulkopuolelle kaikista jutuista kun mulla tosiaan kaikki on kiinni yhdestä alkionsiirtosta. Mitään ei tässä tapahdu eikä ole jännättävää sitä ennen. Mutta meillä oli siis vähän vielä vaiheessa neuvottelut miehen kanssa ja nyt vihdoin päästiin siihen pisteeseen, että pystyn varaamaan suunnittelukäynnin ens kuulle. Siinä on ensimmäinen jännä paikka kun pelottaa onko sektioarpi sen näköinen, että ylipäätään toinen raskaus on mahdollinen.

Mutta kamalasti tsemppiä kaikille vaiheisiinne! <3
Sama juttu! Sektiossa eniten pelotti kanyyli ja sen laitto sattuikin eniten! :D Mulle joudutaan usein pistämään monta kertaa kun ei meinaa onnistua.
 

Yhteistyössä