Haaveena vauva 2022

Mulle saa merkitä huomiselle dpo 0.

Verikokeen tuloksetkin tuli ja ferritiini oli huippulukemissa onneksi ja kilppari arvot oli viitearvoissa. D-vitamiinia sais lisätä kyllä rutkasti ja kolesteroliarvoja kun katto niin kyllä sai potkua persuksille et nyt ne elämäntavat kuntoon ja painoa alaspäin.. Vielä folaatti arvo tulematta.

Onko täällä muita, jotka raskautunut reilusti ylipainoisena? Miten raskaus sujui? :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
https://aijaa.com/XL4qoI mulla tämmönen esim oli vaan viivanpaikka rfsulla ja testiajalla näissä tulee niin törkeitä! Rfsu siksi mun nou listalla, en ikinä osta. Pc taas ei anna tämmösiä turhaan.
No nyt on kyllä karmee viivanpaikka! Tämmöstä ei oo vielä mulla tullut vastaan. Mulle on tuloillaan apteekin paketti, tilailin muutamat testit. Täytyy testailla niillä alkuviikosta, jos tää jatkaa näiden hailuroiden antamista.
 
No nyt on kyllä karmee viivanpaikka! Tämmöstä ei oo vielä mulla tullut vastaan. Mulle on tuloillaan apteekin paketti, tilailin muutamat testit. Täytyy testailla niillä alkuviikosta, jos tää jatkaa näiden hailuroiden antamista.
https://aijaa.com/sSOEHu tässä muuten samasta pissasta pc... Eli selkeesti rfsu on iha persiistä. Laitoin asiasta sähköpostia niin pahoiteltiin vaan... :D lohdutti kovasti....
Tän takia yleensä oon tehny aina 2 testiä samasta pissasta ja eri testit. Nyt käytän jatkossa pctä ja apteekin omaa.

Mut tosiaan yritän välttää testejä ainaki dpo14 asti. Sen verran negoja tässä nähnyt ja viivanpaikkoja et ei enää jaksa :D

Voihan toi sun kuitenkin olla joku haamun esiäiti never know.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.4.2021 Sunnuntai

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi
Kiertopäivä

Wbä.......................kp 28/27
Heidisofia..........kp 28/29-32
Kirjoh89...................kp 26/28
Keksi82...............kp 26/28
Hulda91...............kp 26/30
Krippis..........kp 26/25-28
Bubbu..............kp 25/28
*Tähtipölyä*............kp 25/30-33
Skyela....................kp 25/27
Iinanen..................kp 23/23-24
Sofialiina.............kp 23/23-24
Meemuli...............kp 21/35-43
Petronella09......kp 20/27
Toiveikas1992....kp 17/28
Suhveli....................kp 16/27
Irtokehys..............kp 14/28-32
Leonida................kp 10/29
Mansikka_maanantai...kp 10/30
Minttuni................kp 8/25
Alinna86.............kp 8/26
Mirksukka...........kp 6/28-30
Skidi..........................kp 5/35-36
Sinisilmät.............kp 5/29
Scarletta...........kp 3/28
Töppönen...........kp 2/26



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Krippis.......................dpo 15
Wbä.............................dpo 14
Sofialiina.................dpo 13
Iinanen......................dpo 13
Kirjoh89....................dpo 13
Heidisofia................dpo 11
Bubbu.........................dpo 11
*Tähtipölyä*............dpo 8
Petronella09..........dpo 7


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa merkitä huomiselle dpo 0.

Verikokeen tuloksetkin tuli ja ferritiini oli huippulukemissa onneksi ja kilppari arvot oli viitearvoissa. D-vitamiinia sais lisätä kyllä rutkasti ja kolesteroliarvoja kun katto niin kyllä sai potkua persuksille et nyt ne elämäntavat kuntoon ja painoa alaspäin.. Vielä folaatti arvo tulematta.

Onko täällä muita, jotka raskautunut reilusti ylipainoisena? Miten raskaus sujui?
Menee nyt asian vierestä kun en oo koskaan raskaana ollut, mutta ylipainoa minultakin löytyy semmonen 20kg, jos haluaisin täysin normaaliin painoon päästä niin senverran pitäis pudottaa. Hyvä alku tietty olis se viisikin kiloa, suurentaa mahdollisuuksia huomattavasti.
BMI laskureilla noin 31,4 tällä hetkellä, olen muutenkin tosi kookas ja pitkä ihan ilman tuota vatsaakin.
Kaikki arvot tokikin on ollut talvella mitatessa hyvät, on tarkistettu rasvat, kilpirauhanen, ferritiini, perusverenkuva, sokeri, joitain vitamiineja, en muista oliko muuta, mutta jos niihin luottaminen niin kaikki ok sen suhteen.
Miehellä samoin kaikki ok, paitsi testosteroni alhainen ja siksi painonpudotus edessä.

Vähän kyllä jännittää jos tämän kokoisena raskaudun, kun oon lukenut, että ylipainoisena keskenmenoriski on suurempi ja muutenkin raskausajan vaivat sunmuut ovat riskinä paljon suuremmat.
Kierukkaa poistaessa terveydenhoitaja ei tokikaan ollut painosta huolissaan milläänlailla.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Moikka kaikille! Tulin kurkkimaan tänne pitkästä aikaa. Esikoista yrittäessä olin aktiivinen palstailija. En ole vielä ehtinyt lukea ketjua, että näkyykö tuttuja nimimerkkejä.

Päätimme puolisoni kanssa juuri, että toinen lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Mulla ei ole vielä edes kuukautiskiertoa kun söin pillereitä ja lisäksi imetän esikoista, joten olen asennoitunut siihen, että tässä voi kestää jo ensinnäkin kierron palautumisessa ja sitten vielä raskaaksi tulemisessa.

Mulla on matala ferritiini ja se voi myös hankaloittaa asioita raskaaksi tulemisen ja raskaana pysymisen suhteen.

En tule listoille ennen kuin kiertoni käynnistyy, mutta varmaankin alan seurailla ketjua nyt tästä lähtien.

Esikoinen syntyi 5/20. Sitä ennen oli keskeytynyt keskenmeno 2/19 ja olen myös joutunut keskeyttämään raskauden 12/16.

Plussaonnea kaikille!
 
Moikka kaikille! Tulin kurkkimaan tänne pitkästä aikaa. Esikoista yrittäessä olin aktiivinen palstailija. En ole vielä ehtinyt lukea ketjua, että näkyykö tuttuja nimimerkkejä.

Päätimme puolisoni kanssa juuri, että toinen lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Mulla ei ole vielä edes kuukautiskiertoa kun söin pillereitä ja lisäksi imetän esikoista, joten olen asennoitunut siihen, että tässä voi kestää jo ensinnäkin kierron palautumisessa ja sitten vielä raskaaksi tulemisessa.

Mulla on matala ferritiini ja se voi myös hankaloittaa asioita raskaaksi tulemisen ja raskaana pysymisen suhteen.

En tule listoille ennen kuin kiertoni käynnistyy, mutta varmaankin alan seurailla ketjua nyt tästä lähtien.

Esikoinen syntyi 5/20. Sitä ennen oli keskeytynyt keskenmeno 2/19 ja olen myös joutunut keskeyttämään raskauden 12/16.

Plussaonnea kaikille!
Tervetuloa mukaan!
Mä muistan sut myös :giggle:
Ollaan kuumeiltu ainakin 2020 ryhmässä jollei jo 2019 ryhmässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Testasin kuitenkin aamulla tälläisen sotkun. Alla tämänpäivöinen. Viivanpaikka näkyy, mutta hävisi testin kuivuttua. Sotku jäi.
Valkkari on muuttunut sellaiseki kokkareiseksi mitä minulla on aika usein ennen menkkoja. Ei kuitenkaan siis hiivaoireita, mutta hieman kokkareista ja se loppuu menkkoihin, eli ei paljoa toivoa ole. Harmittaa. Saa sanoa heipat tammikuiselle haaveelle. Helmikuu ei tunnu yhtään omalta. Intuiitio sanoo siis että ei onnistu ensikuussakaan. Tosin, la olisi kuun alussa joten voisihan se syntyä tammikuussakin :D vitsi, tule jo plussa, tule tule.

Tää on muuten jännä, tässä ennen uuden yrityskerran aloitusta kun söin sen pari kk minipillereitä tauon aikana, niin pelotti hirveästi ajatus raskaudesta ja vauvasta yms yms olin niin toisissa ajatuksissa asian suhteen. Ja sitten kun rohkaistui ja jätti ne pilsut, niin alkoi kuume :D


https://aijaa.com/rBbRjX
Ja ylempi siis eilinen puhdas nega iltapissasta, ilman viivanpaikkaa. Dpo minimissään 13 tänään
 

Yhteistyössä