Haaveena vauva 2022

Onpas tullut monelle negoja, tosi kurjaa :(

Aiempaan sukupuolikeskusteluun liittyen, toivoin esikoisesta poikaa, tyttö tuli. Nyt en voisi kuvitellakaan muuta ja toivon salaa toista tyttöä.

Olen elänyt hiljaiseloa, syynä ihan täysin ultimaattinen kiire. Teen täyttä päivää töissä ja vapaa-ajalla tehdään remonttia, joten päivät kuluu ennen kun huomaa. Lukemassa olen käynyt päivittäin :)

Tänään oletettavasti dpo 10 tai 11, testasin negan tänään. Meillä oli vauvantekoa vaan yhden kerran dpo -1 (-2), joten en oleta raskautuneeni tästä kierrosta. Vielähän sitä on mahdollisuus jos olisi kerrasta tärpännyt. Odottelen kuitenkin menkkoja tulevaksi su/ma -akselilla.

Tsemppiä piinailijoille!
 
@Wintersun Toiveissa pas heinä-elokuulle, mutta katotaan nyt. Pitäis vielä miehen kanssakin jutella... Kamala vauvakuume ja se yksi ainoa alkio siellä odottamassa, tuntuu aika epätodennäköiseltä että vielä toinenkin ihme meille suotaisiin. Mutta uusiin hoitoihin ei kyllä ole varaa ja johan tässä reilun vuoden kuluttua tulee ikärajakin vastaan. Ja kyllähän meille tämä yksikin riittäisi ihan hyvin, mutta kun jonkinlainen mahdollisuus on, niin ei osaa olla toivomatta.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.4.2021 Lauantai

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi
Kiertopäivä


Scarletta...........kp 30/27-28
Wbä.......................kp 27/27
Heidisofia..........kp 27/29-32
Kirjoh89...................kp 25/28
Keksi82...............kp 25/28
Hulda91...............kp 25/30
Krippis..........kp 25/25-28
Bubbu..............kp 24/28
*Tähtipölyä*............kp 24/30-33
Skyela....................kp 24/27
Iinanen..................kp 22/23-24
Sofialiina.............kp 22/23-24
Meemuli...............kp 20/35-43
Petronella09......kp 19/27
Toiveikas1992....kp 16/28
Suhveli....................kp 15/27
Irtokehys..............kp 13/28-32
Leonida................kp 9/29
Mansikka_maanantai...kp 9/30
Minttuni................kp 7/25
Alinna86.............kp 7/26
Mirksukka...........kp 5/28-30
Skidi..........................kp 4/35-36
Sinisilmät.............kp 4/29
Töppönen...........kp 1/26



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Scarletta...................dpo 16
Krippis.......................dpo 14
Wbä.............................dpo 13
Sofialiina.................dpo 12
Iinanen......................dpo 12
Kirjoh89....................dpo 12
Heidisofia................dpo 10
Bubbu.........................dpo 10
*Tähtipölyä*............dpo 7
Petronella09..........dpo 6


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tulin kurkkimaan joko plussia olisi tullut:D

Nämä päivät menee kyllä niin hitaasti ...Aamulämpö oli kivunnut jälleen vähän ylöspäin :) Matalin mihin laski kierron aikana oli 36,3 ja tänään mittasin korkeimman 36,8. Eihän nuo suuria ole nuo erot :/

Nyt on ollut muutaman päivän paha maku suussa,en tiedä johtuuko hampaista..Myös hiivatulehduksen oireita...ollut kyllä aiemminkin jossain kierron loppu vaiheessa. Kaksi testiä kuumottaa kaapissa,joka kerta päätän,etten testaa ennenkö edes päivän myöhässä,mutta joka kerta sorrun ja joudun tuijottamaan yhtä viivaa :(
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Minulta löytyy yksi poika, niin tyttöä olisin vailla. Netistä olen läpällä ja puolitosissaan myös lukenut kaikki vinkit tytön tekemiseen, vaikka en itse edes usko niihin :D

Ekan kohdalla olisin kovasti toivonut tyttöä, mutta maailman ihanin poika tuli. Ja niinhän se sitten menee, että se oma vauva on ihan kaikista rakkain, eikä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä sitten.

Ja niistä vinkeistä, minusta ainoat varteenotettavat olivat nämä, että jotain ruoka-aineita oli, millä vaikutetaan kehon happamuuteen ja sitten tämä ajoitustekniikka, että tyttöjä tehtäisiin puuhailemalla 2-4 pvä ennen ovulaatiota, että ne hitaammat tyttösiittiöt pääsee mestoille. En kyllä ehkä uskaltaisi jättää seksiä pois ovulaatiopäivältä. Mutta internet kertoo, että tämä toimi Teemu ja Sirpa Selänteelle :D
 
Minulta löytyy yksi poika, niin tyttöä olisin vailla. Netistä olen läpällä ja puolitosissaan myös lukenut kaikki vinkit tytön tekemiseen, vaikka en itse edes usko niihin :D

Ekan kohdalla olisin kovasti toivonut tyttöä, mutta maailman ihanin poika tuli. Ja niinhän se sitten menee, että se oma vauva on ihan kaikista rakkain, eikä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä sitten.

Ja niistä vinkeistä, minusta ainoat varteenotettavat olivat nämä, että jotain ruoka-aineita oli, millä vaikutetaan kehon happamuuteen ja sitten tämä ajoitustekniikka, että tyttöjä tehtäisiin puuhailemalla 2-4 pvä ennen ovulaatiota, että ne hitaammat tyttösiittiöt pääsee mestoille. En kyllä ehkä uskaltaisi jättää seksiä pois ovulaatiopäivältä. Mutta internet kertoo, että tämä toimi Teemu ja Sirpa Selänteelle :D
Niinhän sitä on uskomus, että ennen ovulaatiota seksiä niin tulisi luultavammin tyttö ja juuri ovulaation aikaan poika :) Molempia löytyy ja ei kyllä koskaan olla mitenkään " kikkailtu" :D
Nyt ainakaan ei uskalla "kikkailla" kun kello tikittää kokoajan.

Tilastollisesti taitaa silti syntyä enemmän poikia kun tyttöjä.
 
Minulta löytyy yksi poika, niin tyttöä olisin vailla. Netistä olen läpällä ja puolitosissaan myös lukenut kaikki vinkit tytön tekemiseen, vaikka en itse edes usko niihin

Ekan kohdalla olisin kovasti toivonut tyttöä, mutta maailman ihanin poika tuli. Ja niinhän se sitten menee, että se oma vauva on ihan kaikista rakkain, eikä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä sitten.

Ja niistä vinkeistä, minusta ainoat varteenotettavat olivat nämä, että jotain ruoka-aineita oli, millä vaikutetaan kehon happamuuteen ja sitten tämä ajoitustekniikka, että tyttöjä tehtäisiin puuhailemalla 2-4 pvä ennen ovulaatiota, että ne hitaammat tyttösiittiöt pääsee mestoille. En kyllä ehkä uskaltaisi jättää seksiä pois ovulaatiopäivältä. Mutta internet kertoo, että tämä toimi Teemu ja Sirpa Selänteelle
Meillä kans tää yks ihanin poika, mut kyllä mä siitä tytöstä vielä haaveilen! Oon kans kuullut tästä et seksin ajoittaa ennen ovulaation, niin parempi chäänssi tyttöön., mutta no kuka tietää. Siellä voi olla joukossa joku itsepäinen tyyppi kiilaus taktiikalla, joka sit onkin poika :D
Muutenkin oon tutkinut asiaa, niin tutkimuksissa -2 tai - 1päivää seksi ennen ovulaatiota näköjään parhaiten toimii ja näin isoimmat chäänssit. Mutta käy ihan järkeen, kun sit on simpat odottamassa siellä jo asemissa.
Meillä yleensä seksiä ollut kyllä joka toinen päivä läpi kierron, kun siitä nyt nautitaan anyway ni ei oo tarvinnu kikkailla noiden seksi päivien kanssa. Vielä ainakaan.
 
Meillä kans tää yks ihanin poika, mut kyllä mä siitä tytöstä vielä haaveilen! Oon kans kuullut tästä et seksin ajoittaa ennen ovulaation, niin parempi chäänssi tyttöön., mutta no kuka tietää. Siellä voi olla joukossa joku itsepäinen tyyppi kiilaus taktiikalla, joka sit onkin poika
Muutenkin oon tutkinut asiaa, niin tutkimuksissa -2 tai - 1päivää seksi ennen ovulaatiota näköjään parhaiten toimii ja näin isoimmat chäänssit. Mutta käy ihan järkeen, kun sit on simpat odottamassa siellä jo asemissa.
Meillä yleensä seksiä ollut kyllä joka toinen päivä läpi kierron, kun siitä nyt nautitaan anyway ni ei oo tarvinnu kikkailla noiden seksi päivien kanssa. Vielä ainakaan.
Viime raskaus alkoi ovulaatiopäivästä. Silloin tosin irrotus piikki käytössä niin oli helppo ajoittaa. Nyt en oo niinkään varma tapahtuuko ovista vaikka viivat testiin saankin mut selkeitä kipuja ei oo.
Klinikka neuvoi et joka toinen tai kolmas päivä. Niitäkin on kokeiltu :D Eka vuosi meni ihan innolla, toka vuosi alkoi jo hiipua, siihen toki vaikutti monet keskenmenotkin,nyt 4. Kkm jälkeen ei oo oikeestaan himoja kun pari kertaa kuussa jos sitäkään niin et vähän tullut pakkopullaa koko hommasta.
Ehkä sitä vähän innostuu kun pääsee takas hoitoihin, onnistumisen mahdollisuus ainakin nousee :)
 
Voi sanonko mikä...

Huumoria aamuun. Testipäivä tänään :D heräsin innoissani testiaamuun, ja ajattelin että teempä kaksi eri merkkistä testiä yhdellä kertaa.
Apteekin ultan ja pc:n, on sitten varman päälle.
Vetäisin pahvipaketista ultran ja PC:nki ohjeet "muistin" entuudelta. Ei tarvinnut lukea. 10sek virtsasuihkussa juu juu tuttua kauraa. Kova hätä....
Kiire kiire.
No negathan ne ainakin oli, olin nimittöin ottanu TOISSAPÄIVÄNÄ jo testaamani ultran uudelle kierrokselle, eikä omassa päässä sitten yhtään soittanut kun ei tarvinnut avata muoveista, vaan otin vaan laatikosta yhten :/ ...säästämäni että voi seurailla "viivan" kehitystä.
Ja oliko se ohje: pc 10sek pissasuihkussa... No eihän se ollut, kun olisi ollut 3sek dipattuna astiaan. Lisäksi kastui koko helvatan tikku päätä myöten siinä kahta tikkua kerralla yrittäessä aamun kovimmasta hädästä. Hienosti meni... Hienosti

Edit: kyllä ärsyttää, mies kyselee että joko testasit joko. Pitää sanoa että en vielä, päätinkin testata vähän myöhemmin...
 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa huomiselle laittaa kp2.

Vähän tylsää kun tietää itsensä jo niin hyvin, että viikkoa ennen menkkoja voi jo sanoa onko tärpännyt vai ei :D No ihan hyvillä mielin uuteen kiertoon. Alkaa se uusi työkin, niin tämä kierto menee varmaan nopsaa eikä niin kerkeä koko ajan pohtia kaikkia oireita!
 
Mulle saa huomiselle laittaa kp2.

Vähän tylsää kun tietää itsensä jo niin hyvin, että viikkoa ennen menkkoja voi jo sanoa onko tärpännyt vai ei No ihan hyvillä mielin uuteen kiertoon. Alkaa se uusi työkin, niin tämä kierto menee varmaan nopsaa eikä niin kerkeä koko ajan pohtia kaikkia oireita!
Just viimiset pari päivää mietinkin et oiskohan siel tärppi käyny. Kiva et mieli kuitenkin ihan hyvä❤
Ehkä uusi työ vie ajatukset muualle ja seuraavasta kierrosta tuliskin plussa ihan huomaamatta ;):whistle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Tänne ei uutta, nega tänäänkin. Nenä tukossa ja väsyttää.
Enää en jaksa uskoa tärppiin vaikka oloja onkin.
Ilman lugeja ois tänään menkkojen alkamispäivä. Kyllä nyt pitäisi jo haamulainen näkyä.
Pitää nyt miettiä millon noi luget lopettaa. Varmaa huomisen jälkeen.
Sit pääsenkin soittaa gynelle letrozoli reseptiä, kunhan vuoto alkaa. :)
 
Kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat raskausoireet on kyllä hävinneet sen mukana, mitä hcg hiipui pois elimistöstä 10 pv jälkeen pregnylistä. Tänään jo pikkuisen rusehtavaa tuhrua tullut ja testasin alle kahden tunnin pidätyksellä päiväpissasta puhtaan negan, niin uskon, että meille ei ainakaan tästä ensimmäisestä inseminatiosta ole tulossa tulokasta. Onhan tässä toki vielä jokunen päivä ennen kun menkkojen pitäis alkaa, mutta silti :(.
 
Heippa kaikille!

Oon jo pidemmän aikaa lukenut tätä ketjua, mutta nyt vasta rohkaistuin itse kirjoittamaan. Ollaan miehen kanssa puhuttu vauvasta enemmän tai vähemmän n. vuoden ajan mutta nyt viime kuun lopussa vihdoin uskaltauduin jättämään pillerit pois. Tällä hetkellä tilanne on se, että vauva saa tulla jos on tullakseen ja ovulaation tikuttaminen aloitetaan myöhemmin. Kierto siis mullakin tällä hetkellä hyvin sekaisin, eikä kierron pituudesta ole tietoa. Mulla on ollu ihme tuntemuksia tässä viime aikoina (arat rinnat, päänsärkyä, nippailua alavatsalla + tosi pikku tuhrumenkat) ja oon lihonukkin n. 5kg, joten oon alkanu miettimään jopa sitä että mitä jos oonkin tullut raskaaksi jo aiemmin pillereiden läpi. Flon mukaan tällä hetkellä dpo 3 (jos tähän on siis uskomista epäselvän kierron takia), niin ei kyseessä nyt varmaankaan ole vielä tämän kuun mahdollinen raskautuminen tai alkion kiinnittyminen tms.. Ajattelin huomenna kuitenkin tehdä testin oman mielenrauhan vuoksi! Tosi kiva tää keskustelu ja ihana että on aktiivista porukkaa. Toivottavasti saadaan kunnon plussa-aalto ja vauvoja heti vuoden 2022 alkuun :)
 
Tsemppiä kaikille jotka saaneet nega tuloksia.. Mulle varsinkin viime kierron menkat oli niin musertavat. Olin jostain syystä ihan satavarma tärpistä, kun olihan "jo" Yk5. Nyt yk6 oon jotenkin paljon rennommin mielin, koska oon tajunnut sen, että ei se vauva tule kunnes on sen aika tulla ja faktuaalisesti 20% mahdollisuus on joka kierrossa... Ni ei saa liikaa itseään soimata.. Ehkä eniten harmittaa kun anoppi ihmettelee usein "miksi me ei jo yritetä toista"tekisi mieli aina sanoa suoraan. Sit vielä äippäkavereista 2 nyt raskaana, joilla saman ikäiset lapset kun mun esikoinen niin ahdistaa kun meillä ei oo vielä tärpännyt. Mutta kyllä uskon et se toinen sieltä tulee kun hän niin haluaa :)
 

Yhteistyössä