Haaveena vauva 2022

@Skidi oliko sulla erityinen syy odottaa näin kauan ennen kun testaat? Eikö sulla oo menkat jo reippaasti myöhässä, ja oviksestakin aikaa? Pahoillani jos mulla on jokin muu seikka mennyt ohi, mutta näiden tietojen perusteella kuulostaisi aika lupaavalta sun tilanne!
Ei mulla erityistä syytä ollut, etten testannut aiemmin. Tai ehkä se, että oli vaan yks testi kaapissa odottamassa, niin en halunnut käyttää sitä liian aikaisin :D
Tänään sen kuitenkin aamulla käytin ja niin puhdas negatiivinen tulos, että ei voinu edes hyvällä mielikuvituksella saada siihen haamua tai viivanpaikkaa :( Menkat siis normikierrosta jo ainakin kolme päivää myöhässä eikä niitä vieläkään kuulu. Valkovuotoa kyllä on runsaasti.

Liekö se oletetusta oviksesta viikon päästä tullut kirkas lima olikin vasta todellinen ovis ja menkatkin sitten viikon myöhässä. Ottaa ihan huolella päähän, kun menkat ei voi tulla ajallaan, kun ei kerran raskaanakaan ole.. eikä tuohon jälkimmäiseen mahdolliseen ovisajankohtaan sitten kyllä osunut mikään tallettelu. Pahoittelut omanapailusta.

Mä oon kertonut muutamille kavereille ja siskolle, mies ei kenellekään eikä oikein tykännyt, että mäkään oon kertonut. Mä vaan ite tarvin jo odottavilta tai lasta yrittäviltä vertaistukea ja muutenkin sellasta keskustelua aiheeseen liittyen mitä miehen kanssa ei tuu puhuttua. Ja ehkä myös eri tavalla muutenkin puhun kavereiden kanssa sellasista asioista mistä mies ei taas kavereilleen puhu.

Millä keinoilla te saatte ajatukset irti vauvajutuista? Itellä tuntuu, että joka paikasta tursuaa vaan raskauksia ja vauvoja ja niistä tulee vaan kauheen paha mieli eikä saa ajatuksia mihinkään muualle.
 
Kuinka moni on kertonut raskauden yrittämisestä läheisilleen?

Itsellä tilanteesta tietää oma perhe, tää nyt johtuu osittain siskonikin tilanteesta. Lisäksi muutama läheistä ystävää. Lisäksi nyt anoppikin. Anoppi oli eilen kysellyt puolisolta (en ollut itse paikalla), että olenko ottanut koronarokotetta riskiryhmäläisenä, eikä puoliso sitten jaksanut kierrellä tai kaarrella asian suhteen.

Hyvää alkanutta viikkoa!
Me ollaan kerrottu kummatkin läheisille ystäville. En itse ainakaan tällä hetkellä halua muille kertoa ennen raskautumista. Tuntuu, että tulisi vielä enemmän paineita jos kaikki tietäisi
 
Onnea @pallomaha123 plussasta!

Itsellä on eilisestä aamupäivästä ollut outo vellova olo, vähän samanlainen kuin reilu vuosi sitten Gran Canarian vuoriston serpentiiniteillä ajelun jälkeen. Lisäksi suuhun nousee sellainen närästysmaku. Samaan aikaan on hullu nälkä. Heräsin jo eilen puoli seitsemältä ja tänään ennen kuutta huutavaan nälkään. Olen kyllä tunnettu hyvänä aamupalasyöjänä, mutta on tämä nyt silti jännä. Enteilisipä plussatuulia... :ninja::X3::giggle:
 
Ei mulla erityistä syytä ollut, etten testannut aiemmin. Tai ehkä se, että oli vaan yks testi kaapissa odottamassa, niin en halunnut käyttää sitä liian aikaisin
Tänään sen kuitenkin aamulla käytin ja niin puhdas negatiivinen tulos, että ei voinu edes hyvällä mielikuvituksella saada siihen haamua tai viivanpaikkaa Menkat siis normikierrosta jo ainakin kolme päivää myöhässä eikä niitä vieläkään kuulu. Valkovuotoa kyllä on runsaasti.

Liekö se oletetusta oviksesta viikon päästä tullut kirkas lima olikin vasta todellinen ovis ja menkatkin sitten viikon myöhässä. Ottaa ihan huolella päähän, kun menkat ei voi tulla ajallaan, kun ei kerran raskaanakaan ole.. eikä tuohon jälkimmäiseen mahdolliseen ovisajankohtaan sitten kyllä osunut mikään tallettelu. Pahoittelut omanapailusta.

Mä oon kertonut muutamille kavereille ja siskolle, mies ei kenellekään eikä oikein tykännyt, että mäkään oon kertonut. Mä vaan ite tarvin jo odottavilta tai lasta yrittäviltä vertaistukea ja muutenkin sellasta keskustelua aiheeseen liittyen mitä miehen kanssa ei tuu puhuttua. Ja ehkä myös eri tavalla muutenkin puhun kavereiden kanssa sellasista asioista mistä mies ei taas kavereilleen puhu.

Millä keinoilla te saatte ajatukset irti vauvajutuista? Itellä tuntuu, että joka paikasta tursuaa vaan raskauksia ja vauvoja ja niistä tulee vaan kauheen paha mieli eikä saa ajatuksia mihinkään muualle.
Mulla taapero pitää niin kiireisenä etten ehdi ajatella vauvaa. Muttakun hän nukkuu niin ajatukset laukkaa vauvassa ja raskaudessa. Musta kans tuntuu että vauvoja ja raskausmahoja sataa kaikkialla. Itseä se ei ahdista tai aiheuta pahaa mieltä, mutta ennen esikoista aiheutti kyllä. Tuntui niin väärältä että muut sai vauvoja.

Joo meillä mies ei kyllä intoile vauva jutuista ja oli huono tuki raskausaikana, jollonka omat ystävät oli kultaakin kalliimpia. Nytkin mun kaks ystävää jotka tietää et yritetään niin toinen on 2 lapsen äiti ja toinen saa lokakuussa vauvan eli tietävät mitä käyn läpi. Tosin nyt mies on puhunut vauvasta ennemmän kun ikinä (ei paljoa siltikään), kun esikoisesta sai hädintuskin jutella ennen syntymää. Mies ei siis tätä ilkeyttään tms tee, ei vaan osaa puhua tälläsistä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei kaikille Sain varovaisen plussan eilen tikkuun. olo on onnellinen. Laskettu ajoittuisi ihan tammikuun alkuun.
Onnea onnea ja tarrasukkia!

Omanapa
Kosteus on jatkunut poikkeuksellisen pitkään oviksesta näihin päiviin.
Kp 21/28. Tissit kipeänä myös. Mutta naamaan pakkaa näppyjä, mikä taas kuulostaa kyllä enemmän siltä että menkat lähestyy.
Ajattelin hankkia ovistestejä ensikiertoon. Ehkä ihan sellaisen kalliin paketin clearbluelta. Joskus ostin halvimpia liuskoja ja en niiden kanssa oikein osannut puljata. Jäi yhteen kiertoon kokeilu ja ovis bongaamatta. Olisi mukava tietää onko ovis flown kanssa suunnilleen kohdillaan. Jatkossa sitten voisi vain luottaa flowhun. Tosin meillä ei petipuuhia varmaan testin perusteella harjoiteta. Sitä harrastetaan aina kun olemme saman katon alla :D mutta tietäisi realiteetit kierroissa, että kannattaako edes jännäillä.
On kurjaa asua työntakia osa kuusta erillään.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.4.2021 maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Skidi.........................kp 41/35-36
Scarletta...........kp 26/27-28
Wbä.......................kp 23/27
Sinisilmät...........kp 23/29
Heidisofia..........kp 23/29-32
Töppönen.........kp 22/26
Kirjoh89...................kp 21/28
Keksi82...............kp 21/28
Hulda91...............kp 21/30
Krippis..........kp 21/25-28
Bubbu..............kp 20/28
*Tähtipölyä*............kp 20/30-33
Skyela....................kp 19/27
Iinanen..................kp 18/23-24
Sofialiina.............kp 18/23-24
Meemuli...............kp 16/35-43
Petronella09......kp 15/27
Toiveikas1992....kp 12/28
Suhveli....................kp 11/27
Irtokehys..............kp 9/28-32
Leonida................kp 5/29
Minttuni................kp 3/25
Alinna86.............kp 3/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Skidi...............................dpo 19
Scarletta...................dpo 12
Töppönen...............dpo 10
Krippis.......................dpo 10
Wbä.............................dpo 9
Sofialiina.................dpo 8
Iinanen......................dpo 8
Kirjoh89....................dpo 8
Heidisofia................dpo 6
Bubbu.........................dpo 6
*Tähtipölyä*............dpo 3
Petronella09..........dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Skidi ompa kurjaa että tuli negatiivinen testi. Olin jo aika varma että saisit plussan! Erityisen ikävää tuo nega kun menkatkin jo noin myöhässä :( toivottavasti ne alkaa nyt pian, jos olet sitä mieltä että myöhäisemmällä oviksella ei voi tärpätä!

Onnea @pallomaha123 plussasta, toivottavasti on tarttunut tiukasti matkaan!

Itse olen aloittanut aamun itkemällä heinäsirkkauutiselle: jokin on firma keksinyt käyttää heinäsirkkoja rehuksi, joten kun valtava heinäsirkkaparvi lentää Keniassa kylän läheisyyteen aikeenaan syödä kaiken vihreän, niin kyläläiset voi kerätä niitä ja saada hyvät tulot. Että olipa koskettava juttu :D
 
Miten saada pois huomio pois raskaushaaveista... Koitan keskittyä töihin, vielä enemmän pitäisi löytyä sellaista toimeliasuutta, kun tuli kielteisiä päätöksiä ensi vuodelle haettujen apurahojen suhteen. :cautious: Lisäksi koitan keskittyä harrastuksiin, erityisesti liikuntaan, kasviharrastukeen ja kirjojen lukemiseen. Ihmisiä olisi tosi kiva nähdä enemmän, tämä kotona kökkiminen kaventaa kyllä päässä pyöriviä ajatuksia. :rolleyes: Lähipiirissä ei ihan kauheasti ole tuota puolison veljen lasta lukuunottamatta raskautumisuutisia. Tai en oikeastaan tiedä, onko muilla meneillään raskausyrityksiä. Raskautumisuutisia on tulllut parin lähivuoden aikana lähinnä työkavereilta ja sellaisilta puolitutuilta.
 
Eilen koski kans päätä, ja samoin tänään herätessä. Toissapäivänä oli sentään välipäivä. Mielenkiintoista on kyllä, että johtuuko mahdollisesti tärpistä. Toki oon parin viikon päästä aloittamassa uudessa työpaikassa, kun hoitovapaat loppuu. Et voihan sekin miuta jo stressata alintajunnassa ja aiheuttaa migreenit.
Just listasta tarkistin et ahaa nyt onkin dpo8 jo, en oo jaksanut nyt ees mitää oireita tarkkailla. Parina päivänä ollu vähän tukkoinen olokin.

Ostin eilen kaupasta kaks pakettia pregcheckejä, niitä 25mlu. Milloha niillä vois testailla... En malttaisi millään odottaa viikonloppuun millo ois menkkojen alkamispäivä, jos ei lugeja käyttäisi. Haluisin jo aikaisemmin testata :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Petronella mulla myös kipeytyy tissit heti oviksen jälkeen hyvin kosketusaroiksi. Usein jo ovulaatiopäivänä. Ja kipuilu jatkuu menkkoihin asti. Eli puolet kuukaudesta on vaikea nukkua vatsallaan. Kipua oon koittanut lievittää mahdollisimman tukevilla ja pehmeillä kaarituettomilla rintsikoilla. Mulla myös raskauden alussa rinnat reagoi tosi vahvasti. Se kipu on aika tosi kovaa.

muille kertomisesta. Mä oon ollut niin innoissani tästä että vielä saan kuumeilla ja yrittää vauvaa monen vuoden jälkeen ihanan mieheni kanssa, että Oon kertonut kaikille sydänystäville. Töissä myös muutamalle jotka myös kuumeilee.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Eilen koski kans päätä, ja samoin tänään herätessä. Toissapäivänä oli sentään välipäivä. Mielenkiintoista on kyllä, että johtuuko mahdollisesti tärpistä. Toki oon parin viikon päästä aloittamassa uudessa työpaikassa, kun hoitovapaat loppuu. Et voihan sekin miuta jo stressata alintajunnassa ja aiheuttaa migreenit.
Just listasta tarkistin et ahaa nyt onkin dpo8 jo, en oo jaksanut nyt ees mitää oireita tarkkailla. Parina päivänä ollu vähän tukkoinen olokin.

Ostin eilen kaupasta kaks pakettia pregcheckejä, niitä 25mlu. Milloha niillä vois testailla... En malttaisi millään odottaa viikonloppuun millo ois menkkojen alkamispäivä, jos ei lugeja käyttäisi. Haluisin jo aikaisemmin testata
Mulla on nyt dpo 6 ja mietin sunnuntaina testaamista :D
aattelin käydä ostaan jonkun super herkän testin.. sinuna testaisin perjantaina.. tai torstaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Mulla on nyt dpo 6 ja mietin sunnuntaina testaamista :D
aattelin käydä ostaan jonkun super herkän testin.. sinuna testaisin perjantaina.. tai torstaina :)
Jos miulla ois herkkiä testejä, niin kyllä huomenna oisin jo testannu. Mut en tiiä raaskisko noita viel uhrata, vai voiskohan siellä haamu näkyä, jos siis ois näkyäkseen. Ehkä vasta torstaina kuitenkin!
 
Pahoittelut @Skidi negasta:(

Onnea @pallomaha123 plussasta:)

Plussat nyt tähän kiertoon @wbä ja @Iinanen :) Ollaan samaan aikaan aloitettu yritys, toivoisin jo kovasti,että olisi meidän vuoro:)

Tsemppiä myös muille piinailijoille :) pakko jonkun on plussakin saada !

Omaa napaa: dpo 2 ja olen palellut useamman päivän,eilen illalla poskia kuumotti ja kroppaa,mies epäili että olen kuumessa.Mittarin mukaan kuumetta ei ollut.Aamun lämmöt 36,5.Saas nähdä milloin lämmöt lähtee kunnolla nousuun.Alavatsan jomottelua on edelleen..kumpa siellä joku kiinnittyisi :)Tissit ei niin kipeät kun eilen.

Testejä kaapissa 2 one stepin liuskaa,tuli raskaus keijulta ovis testien kanssa.Mikähän niiden herkkyys mahtaa olla?En löytänyt tietoa pakkauksesta.

Ajatukset on jatkuvasti vauvassa ja yrittämisessä.Ei auta vaikka kuinka keksisi muuta.Mies ehdotti että aletaan suunnittelemaan kesälle 2022 40v synttäreitä, niin kyllä se raskaus sitten alkaa :D

Sitä on jälleen niin toiveikas ja sitten taas pettyy mikäli uuteen kiertoon mennään:/Nyt olisi hyvä hetki raskautua, kun kohta alkaa miehellä jälleen kiirus töiden kanssa(maanviljelijä),sitten en tiedä miten onnistuu tallettelut kun toinen käytännössä kokoajan töissä:(

Mutta kevät etenee ja kesä tulee,nautitaan siitä :)
 
Onnea plussanneille, toivotaan että plussa nyt pysyy matkassa!

Ja negan saaneille halit ja tsempit tulevaan. Etenkin kaikille teille, joilla hoidot menossa. Toivon todella, että tärppää.

Minulla vielä 2,5 viikoksi e-pillereitä jäljellä. Tuntuu ihan tyhmältä edes syödä noita loppuun, kun päätös vauvahaaveesta on nyt miehen kanssa tehty. Mies kuitenkin pitkän pitkän pohdinnan jälkeen suostui toiseen lapseen, joten en halua yhtään häntä ahdistella tai painostaa enempää asialla, vaan syön pillerit loppuun kuten sovittiin. Hän muutenkin toivoo, että tämä vauvan "hankinta" tapahtuisi omalla painollaan ilman stressiä. Haluaisin silti vähän tikutella ovista, kunhan kierto joskus alkaa, heh.

Olen nyt saavuttanut jonkinlaisen rauhan tämän asian suhteen - 3 vuoden piinan ja epätietoisuuden jälkeen. Todella vapauttavaa. On ihanaa, kun tietää, että pian vauva saa tulla jos on tullakseen. Meillä on nyt aikamoista hässäkkää omassa elämässä (molemmilla töissä kiirettä, kotona iso remppa menossa, esikoisen kanssa touhuamista...), joten onneksi ajatukset saa pois vauva-asioista päivittäin. Vaikka toisaalta asia kyllä takaraivossa koko ajan jyskyttää.

Koitan myös olla luottamatta siihen, että raskautuminen kävisi helposti ja nopeasti. Ikinä ei tiedä. Esikoisestahan olin raskaana jo muutama viikko pillereiden lopetuksen jälkeen ja edes menkkoja ei ehtinyt tulla. Taisi olla melkoista tuuria matkassa. Yritän asennoitua siihen, että yrittäminen voi tällä kertaa kestää kauankin, ettei tulisi pettymyksiä.
 
ELMUKKA
Taas oman navan päivitystä:

Noh, niinhän siinä pillereiden lopettamisen jälkeen kävi että oon ollu ihan hirveessä himoissa koko ajan! Ollaan siis harrastettu seksiä juurikin sillä mentaliteetillä että vauva tulee jos on tullakseen. Ovulaation ajankohdasta tai muutenkaan kierron pituudesta ei oo selvyyttä. Tänään huomasin, että nännit on tosi arat joten kertoisko se mahdollisesta ovulaatiosta. Mies lähti maanantaina työreissuun ja vasta perjantaina palaa takaisin kotiin, joten tais tää ovis mennä tässä. Mikäli se siis nyt on (tänään kp 14) Toki sunnuntaina kyllä talleteltiin..
 
Taas omaa napaa..
Mulla on siitä verisestä vuodosta asti juilinut alavatsaa. Ja muistin et esikoidestakin alko juilimiset kp20! Kun muistan ihmetelleeni et miks nyt jo alkaa menkkakivut kiusaan. Yritän toppuutella itteäni et ei mulla voi olla niin hyvä tuuri et heti tulisin raskaaks. Esikoinenkin tuli 5kk vai 6kk yrityksen jälkeen. Mutta samaan aikaan oon aivan varma et oon raskaana. Tuun varmaan itkeen kun ne menkat sieltä alkaakin


Onko kellään haavetta/toivetta sukupuolesta?
Itse toivoisin tyttöä. Meillä on jo poika ja miehellä on edellisestäkin liitosta poika, niin tyttö olis mukavaa vaihtelua.
 
Taas omaa napaa..
Mulla on siitä verisestä vuodosta asti juilinut alavatsaa. Ja muistin et esikoidestakin alko juilimiset kp20! Kun muistan ihmetelleeni et miks nyt jo alkaa menkkakivut kiusaan. Yritän toppuutella itteäni et ei mulla voi olla niin hyvä tuuri et heti tulisin raskaaks. Esikoinenkin tuli 5kk vai 6kk yrityksen jälkeen. Mutta samaan aikaan oon aivan varma et oon raskaana. Tuun varmaan itkeen kun ne menkat sieltä alkaakin


Onko kellään haavetta/toivetta sukupuolesta?
Itse toivoisin tyttöä. Meillä on jo poika ja miehellä on edellisestäkin liitosta poika, niin tyttö olis mukavaa vaihtelua.
Täällä vähä samat fiilikset, mulla sitä veristä vuotoa tuli JO dpo 4 ja 5 et vähä ehkä turhan aikasee mutta nyt sitte ollu vähän sellaista nipistelyä kaiken aikaa.. jännä nähä kuin täs käy
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Taas omaa napaa..
Mulla on siitä verisestä vuodosta asti juilinut alavatsaa. Ja muistin et esikoidestakin alko juilimiset kp20! Kun muistan ihmetelleeni et miks nyt jo alkaa menkkakivut kiusaan. Yritän toppuutella itteäni et ei mulla voi olla niin hyvä tuuri et heti tulisin raskaaks. Esikoinenkin tuli 5kk vai 6kk yrityksen jälkeen. Mutta samaan aikaan oon aivan varma et oon raskaana. Tuun varmaan itkeen kun ne menkat sieltä alkaakin


Onko kellään haavetta/toivetta sukupuolesta?
Itse toivoisin tyttöä. Meillä on jo poika ja miehellä on edellisestäkin liitosta poika, niin tyttö olis mukavaa vaihtelua.
Me toivotaan poikaa. Meiltä löytyy poikia ja tyttöjä, joista kaksi nuorinta 8v tytöt. Poikia kolme (miehen ja minun aiemmista liitoista)

Olemme molemmat olleet sitä mieltä näiden tyttöjen jälkeen että poika olisi ehkä mieluisin :D nimikin olisi, tai pari jos tulisi kaksi poikaa, heh. Mutta ei me oikeasti pahastuttaisi tytöstäkään. Meidän neidit on vaan niin rasittavassa iässä, kaikki se valitus, hienostelu ja nirppanokkailu... Aika varmaan vaan kullannut muistot pojista kun ovat jo isoja ja helppoja. Olihan niissä työ, poikien uskomattomat tempaukset ja jutut joita ei tytöt keksisi saada päähänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille <3

Ja tsemppiä meille muille! Menkat edelleen antaa odottaa itseään ja oon nyt vaan ihan varma, että ovulaatio oli viikon myöhässä ja menkat pärähtää loppuviikosta alulle. Jos olis kovin toiveikas, niin vois ajatella, että onkin raskaana, mutta ei vaan vielä eilen näkynyt testissä. En vaan jaksa tuohon uskoa, kun juilinnat alkanu helpottaa ja rintojen arkuuskin poissa. Tässä mitataan kyllä kovasti kärsivällisyyttä jokaisessa kierron vaiheessa :D
 
Taas oman navan päivitystä:

Noh, niinhän siinä pillereiden lopettamisen jälkeen kävi että oon ollu ihan hirveessä himoissa koko ajan! Ollaan siis harrastettu seksiä juurikin sillä mentaliteetillä että vauva tulee jos on tullakseen. Ovulaation ajankohdasta tai muutenkaan kierron pituudesta ei oo selvyyttä. Tänään huomasin, että nännit on tosi arat joten kertoisko se mahdollisesta ovulaatiosta. Mies lähti maanantaina työreissuun ja vasta perjantaina palaa takaisin kotiin, joten tais tää ovis mennä tässä. Mikäli se siis nyt on (tänään kp 14) Toki sunnuntaina kyllä talleteltiin..

Mulla rinta/nännikipu alkaa vasta juuri oviksen jälkeen, eli jos olisi sama, niin tallettelut olisi osuneet juuri kohdilleen!
 

Yhteistyössä