Haaveena vauva 2022

Täällä dpo8 menossa ja oon yrittänyt bongailla jotain kiinnittymiseen liittyvää, mutta turhaan. Jotenkin ihan semmoinen olo ettei oo tässä kierrossa napannut. En varmaan edes testaa. Toki vois positiivisesti yrittää ajatella, että ihan hyvä näin kun toukokuun alussa alkaa uusi työ, ei olis kiva heti mennä sinne oksentelemaan :D Ja seuraavassa kierrossa varmaan tulis sitten kuitenkin ens vuoden vauva jo.
 
Täällä dpo8 menossa ja oon yrittänyt bongailla jotain kiinnittymiseen liittyvää, mutta turhaan. Jotenkin ihan semmoinen olo ettei oo tässä kierrossa napannut. En varmaan edes testaa. Toki vois positiivisesti yrittää ajatella, että ihan hyvä näin kun toukokuun alussa alkaa uusi työ, ei olis kiva heti mennä sinne oksentelemaan Ja seuraavassa kierrossa varmaan tulis sitten kuitenkin ens vuoden vauva jo.
Minulla on juuri 6kk takana uudessa työssä. Yhä jännittää se että näin äkkiä "on siellä sitten oksentelemassa" :D la olis nyt 5.1.22. edellinen syntyi viikko lasketun ajan jälkeen 8vuotta sitten.
 
Täällä dpo8 menossa ja oon yrittänyt bongailla jotain kiinnittymiseen liittyvää, mutta turhaan. Jotenkin ihan semmoinen olo ettei oo tässä kierrossa napannut. En varmaan edes testaa. Toki vois positiivisesti yrittää ajatella, että ihan hyvä näin kun toukokuun alussa alkaa uusi työ, ei olis kiva heti mennä sinne oksentelemaan Ja seuraavassa kierrossa varmaan tulis sitten kuitenkin ens vuoden vauva jo.
Mulla kävi esikoisen kohdalla just noin. Pidin 2vkoa lomaa ennen uuden työ alkamista ja plussasin sillon. Jännitti ihan sikana sanoo rv13 uudelle pomolle et oon raskaana, mut onneks 7 lapsen isänä otti asian tosi hyvin. Ja siis mun oli pakko kertoo koska en voinu nostella mitään enää kun vilho kohtua aivan tajuttomasti. Työkavereille selvis vasta rv20 tienoilla asia ja ne vaan sano et olivat ollee huolissaan musta et onks kaikki hyvin kun olin aamusin niin kalpee ja huonovointinen :LOL:
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja, menossa jo kp39 ja dpo16 tai dpo17. Nivusissa tuntuu ajoittain vihlontaa esim. aivastaessa ja menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia ollut, toki vähenevissä määrin verrattuna torstaihin ja perjantaihin. Huomenna aamulla aion testata, vaikka tekis mieli vielä odottaa. Itelle olis helpompi, että vuoto alkais kun että tikku näyttää vaan yhtä viivaa. Mutta 50/50-mahdollisuudet tietysti, että näyttäiskin jo toista viivaa :D

Mulla oli maha täynnä ilmaa noin viikko oviksen jälkeen, mies vain käski piereskellä ne pois, mutta kun ei tullu röyhtäyksiä eikä sen enempää pieruja. Helpotti kyllä sit onneksi, olo oli ilmapallona niin tukala :D
 
Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa! Tsemppiä kaikille piinailijoille, nää päivät on niin pitkiä...

Itellä tuli taas jotain pientä vuotoa tänään ja vähän jo eilen, omituista koska vasta dpo4-5 että ei se nyt oikein voi olla kiinnittymistäkään vielä :(
Edellisessä kierrossa oli sama homma tosin vähän myöhemmin ja silloin sainkin olevinaan testiin toisen viivan mutta sieltä ne menkat sit alko ..
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.4.2021 maanantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Skidi.........................kp 40/35-36
Scarletta...........kp 25/27-28
Wbä.......................kp 22/27
Sinisilmät...........kp 22/29
Heidisofia..........kp 22/29-32
Töppönen.........kp 21/26
Kirjoh89...................kp 20/28
Keksi82...............kp 20/28
Hulda91...............kp 20/30
Krippis..........kp 20/25-28
Bubbu..............kp 19/28
*Tähtipölyä*............kp 19/30-33
Skyela....................kp 18/27
Iinanen..................kp 17/23-24
Sofialiina.............kp 17/23-24
Meemuli...............kp 15/35-43
Petronella09......kp 14/27
Toiveikas1992....kp 11/28
Suhveli....................kp 10/27
Irtokehys..............kp 8/28-32
Leonida................kp 4/29
Minttuni................kp 2/25
Alinna86.............kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Skidi...............................dpo 18
Scarletta...................dpo 11
Töppönen...............dpo 9
Krippis.......................dpo 9
Wbä.............................dpo 8
Sofialiina.................dpo 7
Iinanen......................dpo 7
Kirjoh89....................dpo 7
Heidisofia................dpo 5
Bubbu.........................dpo 5
*Tähtipölyä*............dpo 2
Petronella09..........dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

Turvotuksesta: minä turpoan oviksen aikaan ja menkkojen aikaan,ilmaa paljon vatsassa ja painokin nousee muutaman kilon.

Aamulämmöistä en edelleenkään ymmärrä yhtään mitään,joka aamu ollut sen 36,4 -36,6,mitään isompaa laskua ei tapahtunut oviksen kohdalla :/

Taas mennään hyvin samalla kaavalla kun aiemmat kierrot..ovis ilmeisesti tapahtui eilen tai lauantai iltana ja nyt on taas todella kipeät rinnat..Koetan olla nyt heti masentumatta,oletan että rintojen oireilu on merkki, että munasolu irtosi. Eri asia onnistuiko se tälläkään kertaa hedelmöittymään :/ Sain sieltä gyneltä kumminkin niin hyviä tuloksia,että haluan uskoa onnistumiseen:)

Joutuuko muut helpottamaan rinta aristuksia jollain lääkkeellä? Olen hautonut rintoja lämpimillä kaura pusseilla.Särkylääkettä en mielellään ota ja jos otan niin vain panadolia.Pahimpaan migreeniin joutunut ottamaan buranaa .
 
Kuinka moni on kertonut raskauden yrittämisestä läheisilleen?

Itsellä tilanteesta tietää oma perhe, tää nyt johtuu osittain siskonikin tilanteesta. Lisäksi muutama läheistä ystävää. Lisäksi nyt anoppikin. Anoppi oli eilen kysellyt puolisolta (en ollut itse paikalla), että olenko ottanut koronarokotetta riskiryhmäläisenä, eikä puoliso sitten jaksanut kierrellä tai kaarrella asian suhteen. :D

Hyvää alkanutta viikkoa! :cool:
 
Kuinka moni on kertonut raskauden yrittämisestä läheisilleen?

Itsellä tilanteesta tietää oma perhe, tää nyt johtuu osittain siskonikin tilanteesta. Lisäksi muutama läheistä ystävää. Lisäksi nyt anoppikin. Anoppi oli eilen kysellyt puolisolta (en ollut itse paikalla), että olenko ottanut koronarokotetta riskiryhmäläisenä, eikä puoliso sitten jaksanut kierrellä tai kaarrella asian suhteen.

Hyvää alkanutta viikkoa!
Mä oon kertonut mun kahdelle ystävälle. Myös töissä kaksi työkaveria tietää että yritetään.
En tiedä onko mies kertonut kellekkään, tuskimpa :D
 
Vähän kuulumisia täältä. Meillä oli tosiaan perjantaina punktio joka meni tosi hyvin. Ja tällä hetkellä meillä on 4 alkiota! Se on hurjan paljon paremmin mitä osasin odottaa. Oon niiiiin onnellinen vaikka tästä on toki vielä pitkä matka raskauteen ja etenkin vauvaan. Lääkäri suositteli pitkää viljelyä eli keskiviikkona sitten selviää päästäänkö siirtoon. Hurjan jännäöäää!

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! ❤
 
Kuinka moni on kertonut raskauden yrittämisestä läheisilleen?

Itsellä tilanteesta tietää oma perhe, tää nyt johtuu osittain siskonikin tilanteesta. Lisäksi muutama läheistä ystävää. Lisäksi nyt anoppikin. Anoppi oli eilen kysellyt puolisolta (en ollut itse paikalla), että olenko ottanut koronarokotetta riskiryhmäläisenä, eikä puoliso sitten jaksanut kierrellä tai kaarrella asian suhteen.

Hyvää alkanutta viikkoa!
Meillä tietää mun ystäväpiiristä osa ja miehen paraskaveri. Mun äidille en viitsi sanoa mitään, kun on odottanut mummoutumista varmaan siitä asti, kun täysi-ikäistyin :D
 
Hulda91 ja Kirjoh89 kanssa näköjään samoilla kp menossa. Itsellänikin tänään huono olo hetkittäin. Hajuherkkyyttä ollut perjantaista asti. Junassa matkustaessa haisee kaikki nenään ja ahdistaa maskin kanssa hengittää. Vatsa myös sekaisin...

Kp19 ja dpo5 tai jopa 7. Ihan tuntemuksista, ei tikun perusteella :)

Tänään tuli pyyhkiessä ihan kirkasta verta liman seassa, sellainen pisara.
@Keksi82 sullahan kuulostaa jo lupaavilta oireilta, toivotaan parasta, eli plussaa
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Keksi82
Kuinka moni on kertonut raskauden yrittämisestä läheisilleen?

Itsellä tilanteesta tietää oma perhe, tää nyt johtuu osittain siskonikin tilanteesta. Lisäksi muutama läheistä ystävää. Lisäksi nyt anoppikin. Anoppi oli eilen kysellyt puolisolta (en ollut itse paikalla), että olenko ottanut koronarokotetta riskiryhmäläisenä, eikä puoliso sitten jaksanut kierrellä tai kaarrella asian suhteen. :D

Hyvää alkanutta viikkoa! :cool:
@sofialiina miehen ystävä sai ensimmäisenä tietää, sit kerrottiin mun siskolle, joka oli rv 16 silloin kun ilmoitti mulle raskaudesta. Sen päivän jälkeen, kun oli ensimmäinen IUI hoito, niin ollaan kerrottu molempien äideille, sekä miehen molemmille sisaruksille. Sit mun kummi myös tietää, kun tiedän, että hänen lapsistaan useampi on kärsinyt lapsettomuudesta. Muille ei toistaiseksi kerrota, sitten vasta kun plussaa ja on ensimmäinen kolmannes ohi,niin on ajateltu kertoa.
 
Äsken tuli pyyhkiessä tippa kirkasta verta, nyt siis kp20. Kai ne menkat alkaakin sieltä reilusti ennen aikojaan.
En oikein keksi muutakaan miksi tulis noin kirkasta verta tippa tähän aikaan kuusta. Nyt jään seuraileen että tuleeko verta lisää vai..
 
Äsken tuli pyyhkiessä tippa kirkasta verta, nyt siis kp20. Kai ne menkat alkaakin sieltä reilusti ennen aikojaan.
En oikein keksi muutakaan miksi tulis noin kirkasta verta tippa tähän aikaan kuusta. Nyt jään seuraileen että tuleeko verta lisää vai..
Alkaako sulla yleensä vuoto tyypillisesti kirkkaalla? Itsellä nimittäin tulee vain hieman värjääntynyttä vuotoa, noin puoli vuorokautta joka hitaasti kirkastuu. Toivottavasti ei merkitse menkkoja, vaan kiinnittymistä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Hulda91
Alkaako sulla yleensä vuoto tyypillisesti kirkkaalla? Itsellä nimittäin tulee vain hieman värjääntynyttä vuotoa, noin puoli vuorokautta joka hitaasti kirkastuu. Toivottavasti ei merkitse menkkoja, vaan kiinnittymistä.
Viimeksi alkoi kirkkaalla, mut oli tyhjennysvuoto samalla kierukan jäljiltä. Yleensä alkanut vaaleanpunaisena ja siitä tummunut tummanpunaiseksi. Nyt viime menkat oli kyllä kirkkaan punaiset.
Mutta eläessäni ikinä mulla ei oo menkat alkanu kp20. Aikaisin on varmaan ollut kp27. No nyt jännittää alkaako menkat vai mitä kummaa. Yritän pessimistinä asennoitua menkkoihin..
 
Yrittämisestä kertomisesta
Meillä tietää aikalailla kaikki hoidoista. Tästä on sekä haittaa että hyötyä.
Haittaa sinällään, että nyt baana on auki mauttomille (ajattelemattomille) kommenteille. Ootteko muut joutuneet kuuntelee hölmöjä kommentteja aiheeseen liittyen?

Piinailuvaiheessa on moni! Toivotaan plussatuulia teille!

@AnsaK
Hieno saalis!


Omaa napaa
Meillä tosiaan hoidot tauolla loppuvuoteen leikkaukseni vuoksi. Luomuyrittäminen meneillään. Nooh, perjantaina saimme lisää kuraa niskaan. Mies on sairastunut vakavasti ja lääkitykset heikentävät siittiöiden laatua. Tämä oli ainoa hyvä asia meidän tilanteessa.
Tärkeintä on tottakai hänen parantumisensa ja lääkitys välttämätön. On tämä kuitenki jo ihan farssi. Alkaa pohtimaan pieni pääni, että yrittääkö korkeammat voimat estää tavalla tai toisella meidän lisääntymisen..

Aurinkoista viikkoa!
 
@Skidi oliko sulla erityinen syy odottaa näin kauan ennen kun testaat? Eikö sulla oo menkat jo reippaasti myöhässä, ja oviksestakin aikaa? Pahoillani jos mulla on jokin muu seikka mennyt ohi, mutta näiden tietojen perusteella kuulostaisi aika lupaavalta sun tilanne!

Onnea @AnsaK onnistuneesta punktiosta!

Muille kertomisesta: en ole kertonut oikeastaan kellekään, mutta ehkä osa saattaa ajatella että haluaisimme enemmän lapsia. Jos joskus tärppää ja nt-ultrassa on kaikki kunnossa, niin kerron sitten :D

Huomasin tänään, että molemmat rinnat aristaa. Oispa se tärpin ensioire! Kai tuo saattaa menkkojakin enteillä, mutta en muista koska viimeksi tällainen ois kuulunut mun pms-oirerepertuaariin.
Viime viikolla olin herkillä, mm. itkin miehelle ja lapsille kun suomalainen nuori nainen varattiin WNBA:han, vaikka en aivan koskaan katso korista tai ole siitä muutenkaan kiinnostunut. Mutta yllättävät itkut dpo5 kieppeillä johtuu varmaan jostain muusta kuin mun kohdun toiminnasta?
 
Pitkästä aikaa taas. :)
Täälä nyt kp 15 ja ovistestin viiva alkaa näkyä, et varmaan taas samoilla päivillä eli kp 19 tai 20 niiku ennenkin on ovulaatio.

Tilasin nyt Puhdin kautta sen raskautta suunnittelevan laboratorio testipaketin, niin näkee onko kaikki arvot kohdillaan ja näen myös ferritiini arvon nyt kun julkisella sitä ei suostuttu ottamaan. Ja painon pudotus käynnissä, josko kesään mennessä olis ainakin sen 10 kg kevyempi! :)
 
Mulla loppu vuoto, eli menkat ei tainnu alkaa. Verta tuli kaks kertaa loppujen lopuksi pyyhkiessä. Myös menkka jomotukset tuli. Kuinka tässä voi odottaa vielä viikon?! Pää huutaa et mitä jos tää olikin kiinnitysvuotoo! Ja samalla yrittää järkeillä itselleen et se saatto olla vaan jtn ohuiden limakalvojen vuotoo tms. o_O
 

Yhteistyössä