Haaveena vauva 2022

V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.4.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Skidi.........................kp 34/35-36
Alinna86.............kp 28/26
Mansikka_maanantai......kp 28/30
Leonida..............kp 27/29-30
Wbä.......................kp 16/27
Sinisilmät...........kp 16/29
Töppönen.........kp 15/26
Kirjoh....................kp 14/28
Keksi82...............kp 14/28
Hulda91...............kp 14/30
Krippis..........kp14/25-28
Bubbu..............kp 13/28
*Tähtipölyä*............kp 13/30-33
Skyela....................kp 12/27
Iinanen..................kp 11/23-24
Sofialiina.............kp 11/23-24
Meemuli...............kp 9/35-43
Petronella09......kp 8/27
Toiveikas1992....kp 5/28
Suhveli....................kp 4/27
Irtokehys..............kp 2/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Skidi........................dpo 12
Alinna86..............dpo 11
Leonida................dpo 10
Töppönen...........dpo 3
Krippis...............dpo 3
Wbä....................dpo 2
Sofialiina.........dpo 1
Iinanen.........dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Hmmm.... Jännät fiilikset. Samaan aikaan on tosi toiveikas olo, ja toisaalta kauhunsekainen sekä "turha haaveilla mitään". Terveisin pessimisti-pirkko. :rolleyes: Varsinkin kun mitään ihmeempiä oireita ei tullut. Tosin mietin liittyikö viikoloppuinen yöpissattaminen ovulaatioon, kun viime yönä nukuin taas hyvin. :unsure:Tosin jos muistelen, niin mulla ei kyllä aiemminkaan ole ollut oviksen tienoilla mitään ihmeempää. Tissien turpoilut yms. liittyy mulla enemmän menkkojen alkamiseen. Lisäksi aina ennen menkkoja pahenee levottomat jalat ja mieliala putoaa, koska estrogeenitasot putoaa. Tää syklinen vaihtelu näkyi mulla myös kierukan kanssa.

Jos nyt jo kuitenkin tärppäisi osuisi laskettu aika alkuvuoteen. Tarkoittaisi myös, että pitäisi miettiä vähän asumisjärjestelyjä. Asutaan edelleen opiskelija-asunnossa, kun väikkärin teko sen mahdollistaa. Kämppä on joku 50 neliötä ja realismia on, että ei tänne 3. asukasta, vaikkakin minikokoista, mahtuisi. Pitäisi punnita isomman vuokrakämpän ja asunnon ostamisen välillä. Meille riittäisi ihan hyvin jo 15-20 neliötä lisää, mitä isompaan ei varmaan edes olisi varaa, jos Turussa haluaa pysyä, mikä on kummankin toiveena.
 
vierailija
Greippimehusta kysyttiin. Ainakaan greippimehua ei
-statiinien (kolesterolilääke)
- tiettyjen verenpaine- ja psyykenlääkkeiden
- elinsiirtolääkkeen (siklosporiini)
- bentsojen (rauhoittavat)
käyttäjille.

Oma lääke + greippimehu sopivuuden voi tarkistaa apteekista.
 
  • Tykkää
Reactions: AnsaK ja minttuni
Hmmm.... Jännät fiilikset. Samaan aikaan on tosi toiveikas olo, ja toisaalta kauhunsekainen sekä "turha haaveilla mitään". Terveisin pessimisti-pirkko. Varsinkin kun mitään ihmeempiä oireita ei tullut. Tosin mietin liittyikö viikoloppuinen yöpissattaminen ovulaatioon, kun viime yönä nukuin taas hyvin. Tosin jos muistelen, niin mulla ei kyllä aiemminkaan ole ollut oviksen tienoilla mitään ihmeempää. Tissien turpoilut yms. liittyy mulla enemmän menkkojen alkamiseen. Lisäksi aina ennen menkkoja pahenee levottomat jalat ja mieliala putoaa, koska estrogeenitasot putoaa. Tää syklinen vaihtelu näkyi mulla myös kierukan kanssa.

Jos nyt jo kuitenkin tärppäisi osuisi laskettu aika alkuvuoteen. Tarkoittaisi myös, että pitäisi miettiä vähän asumisjärjestelyjä. Asutaan edelleen opiskelija-asunnossa, kun väikkärin teko sen mahdollistaa. Kämppä on joku 50 neliötä ja realismia on, että ei tänne 3. asukasta, vaikkakin minikokoista, mahtuisi. Pitäisi punnita isomman vuokrakämpän ja asunnon ostamisen välillä. Meille riittäisi ihan hyvin jo 15-20 neliötä lisää, mitä isompaan ei varmaan edes olisi varaa, jos Turussa haluaa pysyä, mikä on kummankin toiveena.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta mulle ainakin on tullut ovisoireet vasta kahden lapsen jälkeen 30+ iässä. En tiedä vaikuttaako mulla enemmän ikä vai raskaudet. Samalla PMS-oireet on muuttuneet täysin.
Niin ja silloin kun ovista en tuntenut mitenkään, niin raskaudet alkoi melko helpolla. Mutta se nyt johtui varmasti iästä, ei tuntemusten puutteesta :D
 
Se on kyllä jännä, kun oviksen aikaan ja sitä ennen on vahvasti ajatus, että nyt tää vois kyllä tärpätä, vihdoin onnistuu! Ja tänään mulla dpo2, ja ei enää ollenkaan olo että tulis tärppiä.
Ja miksi dpo2 tuntuu kuin ois kaksi viikkoa oviksesta? Tää loppukierto on aina niiiiiin piiiiiiitkä.
 
Tänään on vyöhyketerapia:)

Ja torstai iltana gynekologille meno.Jännittää ..

Oviksen tikutus alkoi tänään, kp8 ,vielä haalea toinen viiva.Digi lisäksi jota aattelin käyttää varmistuksena kp10 alkaen jos liuskatesti näyttää plussan tapaista:) Minulla aiemmin hymy tullut kp 10-12.
Jotenkin olen iloinen,että edes ovistesti näyttää kahta viivaa :)

@wbä samoilla mietteillä,tosin jo oviksen lähestyessä meinaa iskeä epätoivo,että ei voi onnistua nyt kun ei alemminkaan:( Sitten taas ajattelen että jospa nyt olisi se kunnollinen munasolu joka onnistuu hedelmöittyä:)

On kovat odotukset ja samalla pelot gyne käynnistä:/ Toivoisin että ainakin munasarjat ja limakalvo olis ok:)

Palaan sitten kertomaan mitä käynnistä jää käteen :)
 
Lisäsin itteni piinalistalle ja pistin et
tänään ois dpo 1. Eilen vielä nukkumaan käydessä nippaili ja tänään ei oo ollu enää mitään tuntemuksia. Ajattelin siitä, että ovis ois ollu illalla/yöllä. Jos noin oli, niin tallettelut ois menny nappiin ainakin (dpo 0, -2 ja -4).
Ärsyttää niin kovin, kun ei ollu testejä enää!!!

Yks minkä oon huomannut jo useassa kierrossa on, että oviksen jälkeen tulee olo et ois tulossa kipeäksi. Lievää tukkoisuutta/aivastelua yms. Mitään tautia ei kuitenkaan ikinä oo tullu. Tänään taas tää sama.

Mein Prismassa ei muuten ole mitään muuta greippimehua, kun god morgonin verigreippiä. Ai hitsi, et se on miusta pahaa. Tänään viel viimeiset join.
 
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta mulle ainakin on tullut ovisoireet vasta kahden lapsen jälkeen 30+ iässä. En tiedä vaikuttaako mulla enemmän ikä vai raskaudet. Samalla PMS-oireet on muuttuneet täysin.
Niin ja silloin kun ovista en tuntenut mitenkään, niin raskaudet alkoi melko helpolla. Mutta se nyt johtui varmasti iästä, ei tuntemusten puutteesta
Oon 32. Itseäni lähinnä kuumottelee se, että voiko ovis-testi pitää ihan oikeasti paikkansa, kun munasarjareservi on niin surkea. Mutta toisaalta kirukan poisottanut gyne sanoi, että jos kuitenkin ovuloi, ei matalakaan reservi välttämättä ole katastrofi. Toki aikaa ei ole kauheasti ja isoa lapsiktrasta tuskinpa siunaantuu. Menkat toki alkoi varsin kohtuullisen ajan jälkeen kierukan poistosta ja oli ihan normaalin oloiset, että antaa jotain viitteitä olemassa olevasta hormonitoiminnasta.

Koitan olla kyttäämättä jokaista mahdollista oloa kehossa (= todennäköisesti kuitenkin kyttään :poop:). Nuha mulla on nyt allergiakaudella vähän väliä, voisin ottaa päikkärit vaikka joka päivä ihan normaalistikin, vatsa on hiukan outo raudan syömisestä ja ne tissitkin voi turvota ihan vaan menkkojen lähestymisestä.:rolleyes:
 
Tänään dpo3 tai enintään dpo4 ja kummaa polttelua ja vihlontaa kohdussa. Eihän siellä vielä voi mitään muuta tapahtua kuin mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu on sinne juuri saapunut, mutta jännittäviä tuntemuksia silti! :X3:

Perjantaina on naistenpolilla lääkäriaika sen sektioarpiraskauden tiimoilta. Toivottavasti ultraaminen ei häiritse mahdollista kiinnittymistä.
 
Täällä saatu tänään ekaa kertaa ikinä selkeä ovisplussa, talleteltiin tossa jo sunnuntaina ja nyt tänään varmana kannattaa. Mä oon kyllä ihmetellyt et eikö ovulaation aikaan pitäisi olla halukas jne. Ei kyllä tee yhtään mieli ku on ihan turvoksissa ja koskee alavatsaan ja kun vielä se ite toiminta koskee minkä oletan johtuvan siitä et kohdun suu on sen verran alhaalla. No katsotaan mihin tää kierto johtaa vai eikö mihinkään.
 
Täällä alkoi myös tiputtelu, joten huomiselle voi merkata kp1/29 . Pettymyksen jälkeen on kyllä positiivinen olo. Olisi ihanaa jos kierto palaisi nyt normaalii 29, koska kemiallisen + keskenmenon jälkeen ollaan huideltu enemmän 30 toisella puolen. Ennen yritystä siis kierrot aina tasan 29 ja hormonaalista ehkäsyä ei ollut käytössä ennen yritystäkään. Nyt positiivisen kautta eteenpäin ja tällä jo jännitetään miten @petronella09 gynellä menee!

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti monen kanssa päästää tammikuisiin <3
 
Heippa kaikille :)

hieman tilannepäivitystä teillekkin. Anteeksi pitkä teksti.

Edelleen täällä sairaalassa ollaan viidettä päivää. Eilen oli sitten leikkaus ja huomenna toivottavasti pääsen kotiin.
Meidän yksi alkio ei selvinnyt eli alusta lähdetään kaiken tämän lapsiasian kanssa eli ekan IVF saldo oli 0

Munasarjat säästyi leikkaukselta eli tosi kokenut meidän klinikan lapsettomuus/naistentautien erikoislääkäri oli mukana mun hoidossa ja leikkauksessa kokoajan ja huolehti et mun ”munat” pysyy ehjinä ja on kyllä käynyt ihanasti tukena tässä.
Toisessa munasarjassa on siis edelleen verenpurkauma ja hyytymä kiinni ja sen odotetaan lähtevän pikku hiljaa itsekseen, eikä siihen uskallettu koskea ettei pahenna tilnnetta. Muuten mun elimistöön oli melkein 1litra verta joutunut ja se poistettiin eli ymmärrettävää miksi kipeä olin.

Tää Lääkäri klinikalta oli tutkinut mun tietoja ja et alunperinkin tää hoidon suunnittelu ei ehkä mennyt ihan putkeen et eri lääkkeillä olis pitäny lähtä liikkeelle. No tätä ivf ei meillä lasketa eli ainakin 3 hoitoa saadaan vielä kunnallisella.

nyt suunnitelma on se, et minä toivun ja pääsen kotiin. 3vkon päästä kontrolli ja katsotaan onko munasarjat palautunu hyvin ja onko mahdollinen veri jo poistunut. Mitataan AMH arvo et eihän tää aiheuttanut siihen muutoksia ja sit päästään heti uudestaan kun halutaan, mut puhuttiin et vois olla hyvä ootella heinäkuun loppuun kun kesätauko on ohi et mun kroppa varmasti on palautunu ennenkö aletaan toista hoitokiertoa aloittamaan.

ja tää lääkäri sano, et haluaa olla itse sit mukana ens kerralla katsomassa et kaikki menee hyvin, mutta lohdutteli et mitään ei oo vielä menetetty ja varmasti tullaan onnistumaan :)

tämmöistä siis tänne! Anteeksi ku en vielä ehtinyt lueskella teidän muiden kuulumisia mutta palaan niihin varmasti myöhemmin!
 
Heippa kaikille :)

hieman tilannepäivitystä teillekkin. Anteeksi pitkä teksti.

Edelleen täällä sairaalassa ollaan viidettä päivää. Eilen oli sitten leikkaus ja huomenna toivottavasti pääsen kotiin.
Meidän yksi alkio ei selvinnyt eli alusta lähdetään kaiken tämän lapsiasian kanssa eli ekan IVF saldo oli 0

Munasarjat säästyi leikkaukselta eli tosi kokenut meidän klinikan lapsettomuus/naistentautien erikoislääkäri oli mukana mun hoidossa ja leikkauksessa kokoajan ja huolehti et mun ”munat” pysyy ehjinä ja on kyllä käynyt ihanasti tukena tässä.
Toisessa munasarjassa on siis edelleen verenpurkauma ja hyytymä kiinni ja sen odotetaan lähtevän pikku hiljaa itsekseen, eikä siihen uskallettu koskea ettei pahenna tilnnetta. Muuten mun elimistöön oli melkein 1litra verta joutunut ja se poistettiin eli ymmärrettävää miksi kipeä olin.

Tää Lääkäri klinikalta oli tutkinut mun tietoja ja et alunperinkin tää hoidon suunnittelu ei ehkä mennyt ihan putkeen et eri lääkkeillä olis pitäny lähtä liikkeelle. No tätä ivf ei meillä lasketa eli ainakin 3 hoitoa saadaan vielä kunnallisella.

nyt suunnitelma on se, et minä toivun ja pääsen kotiin. 3vkon päästä kontrolli ja katsotaan onko munasarjat palautunu hyvin ja onko mahdollinen veri jo poistunut. Mitataan AMH arvo et eihän tää aiheuttanut siihen muutoksia ja sit päästään heti uudestaan kun halutaan, mut puhuttiin et vois olla hyvä ootella heinäkuun loppuun kun kesätauko on ohi et mun kroppa varmasti on palautunu ennenkö aletaan toista hoitokiertoa aloittamaan.

ja tää lääkäri sano, et haluaa olla itse sit mukana ens kerralla katsomassa et kaikki menee hyvin, mutta lohdutteli et mitään ei oo vielä menetetty ja varmasti tullaan onnistumaan :)

tämmöistä siis tänne! Anteeksi ku en vielä ehtinyt lueskella teidän muiden kuulumisia mutta palaan niihin varmasti myöhemmin!

Ihanaa kuulla että olet saanut hyvää ja oikeaa hoitoa vaikeassa tilanteessa. Pahoittelut, että hoidoista ei tullut tulosta :(

Paljon jaksamisia ja voimia sinne ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
@Sinisilmät ihana juttu, että olet saanut noin hyvää hoitoa lopulta! Ja ikävää se, että solu et ollut halukas yhteistyöhön :( toivotaan, että tärppää kun pääsette takaisin yrityksen pariin. Tsemppiä toipumiseen!

ON:
Mulle voisi huomiselle piinalistalle laittaa dpo 2 , limat tuli ja meni. Meidän tallettelut oli siis se -1, eipä oo ollut kiinnostusta tässä nyt petihommille. Jos tuosta kerrasta tulee niin sitten on vissiin jotain supersiittiöitä :censored:
 
Mut pakko kyl sanoa kun kuitenki näitten lapsiasioiden kanssa täälläkin painitaan ja etenkin me joilla se ei oo heti onnistunu. Et on meillä suomessa kyl huikea osaaminen lääkäreillä ja hoitoa saa ja varmasti jokainen meistä vielä onnistuu pienen syliin saamaan ❤

Tietenkin ymmärrän, et jos ikää on jo niin paljon et ei kunnalliselle pääse niin rahaa varmasti menee ja kunnallisella taas jonot on etenkin alkuvaiheessa pitkät ja odotus on raastavaa ja ahdistavaa, mut nyt ainakin minkä kokemuksen oon saanu niin hoitohenkilökunta kyllä kuuntelee ❤ Kaikista huolista kannattaa sanoa! Ne tietää ja osaa auttaa.
 
Teki ihan kamalasti mieli ostaa kauppa tyhjäksi raskaustesteistä, pääsin ulos testittä.. ihme kyllä.
Tunnen itteni et jos niitä on kaapissa niin testailen aivan liian usein ja turhaan. Nyt yritän olla et sit haen testin vasta jos menkat on myöhässä. Ovis kipuja oli eilen, mut ei niin selkeitä kun ennen esikoista. Joten en tiedä oliko ovis jo vai oliko vaan vihiä et tulossa on. Heilutettiin peittoa kumminkin eilen vaikka epäilin jaksamistani.
Ennen esikoista tosiaan oviskivut oli niin kovat että täyty särkkäriä syödä, myös rinnat kipeyty ja turpos. Nyt hädintuskin tuntu kipu ja tissit on normit.
Kuinkas ne ovulaatio testit toimii? Aattelin et jos nyt ei tärppää niin ens kierron voisin koittaa kattoo ovuloinko edes enää.
 
Heippa kaikille

hieman tilannepäivitystä teillekkin. Anteeksi pitkä teksti.

Edelleen täällä sairaalassa ollaan viidettä päivää. Eilen oli sitten leikkaus ja huomenna toivottavasti pääsen kotiin.
Meidän yksi alkio ei selvinnyt eli alusta lähdetään kaiken tämän lapsiasian kanssa eli ekan IVF saldo oli 0

Munasarjat säästyi leikkaukselta eli tosi kokenut meidän klinikan lapsettomuus/naistentautien erikoislääkäri oli mukana mun hoidossa ja leikkauksessa kokoajan ja huolehti et mun ”munat” pysyy ehjinä ja on kyllä käynyt ihanasti tukena tässä.
Toisessa munasarjassa on siis edelleen verenpurkauma ja hyytymä kiinni ja sen odotetaan lähtevän pikku hiljaa itsekseen, eikä siihen uskallettu koskea ettei pahenna tilnnetta. Muuten mun elimistöön oli melkein 1litra verta joutunut ja se poistettiin eli ymmärrettävää miksi kipeä olin.

Tää Lääkäri klinikalta oli tutkinut mun tietoja ja et alunperinkin tää hoidon suunnittelu ei ehkä mennyt ihan putkeen et eri lääkkeillä olis pitäny lähtä liikkeelle. No tätä ivf ei meillä lasketa eli ainakin 3 hoitoa saadaan vielä kunnallisella.

nyt suunnitelma on se, et minä toivun ja pääsen kotiin. 3vkon päästä kontrolli ja katsotaan onko munasarjat palautunu hyvin ja onko mahdollinen veri jo poistunut. Mitataan AMH arvo et eihän tää aiheuttanut siihen muutoksia ja sit päästään heti uudestaan kun halutaan, mut puhuttiin et vois olla hyvä ootella heinäkuun loppuun kun kesätauko on ohi et mun kroppa varmasti on palautunu ennenkö aletaan toista hoitokiertoa aloittamaan.

ja tää lääkäri sano, et haluaa olla itse sit mukana ens kerralla katsomassa et kaikki menee hyvin, mutta lohdutteli et mitään ei oo vielä menetetty ja varmasti tullaan onnistumaan

tämmöistä siis tänne! Anteeksi ku en vielä ehtinyt lueskella teidän muiden kuulumisia mutta palaan niihin varmasti myöhemmin!
Kokonaisuudessaan ikävä tilanne mutta hyvä, että oot saanu nyt ensiluokkaista hoitoa!

Luin viestiäsi ja mietin harmillista lopputulemaa. Onneksi kuitenkaan ette menettäneet nyt yhtä rundia tässä. Peukut pystyssä, että seuraavat kerrat lähtee paremmilla lääkkeillä ja tulee hyvät vasteet.

Paljon paranemisia sinulle!
 
Heippa kaikille

hieman tilannepäivitystä teillekkin. Anteeksi pitkä teksti.

Edelleen täällä sairaalassa ollaan viidettä päivää. Eilen oli sitten leikkaus ja huomenna toivottavasti pääsen kotiin.
Meidän yksi alkio ei selvinnyt eli alusta lähdetään kaiken tämän lapsiasian kanssa eli ekan IVF saldo oli 0

Munasarjat säästyi leikkaukselta eli tosi kokenut meidän klinikan lapsettomuus/naistentautien erikoislääkäri oli mukana mun hoidossa ja leikkauksessa kokoajan ja huolehti et mun ”munat” pysyy ehjinä ja on kyllä käynyt ihanasti tukena tässä.
Toisessa munasarjassa on siis edelleen verenpurkauma ja hyytymä kiinni ja sen odotetaan lähtevän pikku hiljaa itsekseen, eikä siihen uskallettu koskea ettei pahenna tilnnetta. Muuten mun elimistöön oli melkein 1litra verta joutunut ja se poistettiin eli ymmärrettävää miksi kipeä olin.

Tää Lääkäri klinikalta oli tutkinut mun tietoja ja et alunperinkin tää hoidon suunnittelu ei ehkä mennyt ihan putkeen et eri lääkkeillä olis pitäny lähtä liikkeelle. No tätä ivf ei meillä lasketa eli ainakin 3 hoitoa saadaan vielä kunnallisella.

nyt suunnitelma on se, et minä toivun ja pääsen kotiin. 3vkon päästä kontrolli ja katsotaan onko munasarjat palautunu hyvin ja onko mahdollinen veri jo poistunut. Mitataan AMH arvo et eihän tää aiheuttanut siihen muutoksia ja sit päästään heti uudestaan kun halutaan, mut puhuttiin et vois olla hyvä ootella heinäkuun loppuun kun kesätauko on ohi et mun kroppa varmasti on palautunu ennenkö aletaan toista hoitokiertoa aloittamaan.

ja tää lääkäri sano, et haluaa olla itse sit mukana ens kerralla katsomassa et kaikki menee hyvin, mutta lohdutteli et mitään ei oo vielä menetetty ja varmasti tullaan onnistumaan

tämmöistä siis tänne! Anteeksi ku en vielä ehtinyt lueskella teidän muiden kuulumisia mutta palaan niihin varmasti myöhemmin!
❤ ❤ ❤
 
Teki ihan kamalasti mieli ostaa kauppa tyhjäksi raskaustesteistä, pääsin ulos testittä.. ihme kyllä.
Tunnen itteni et jos niitä on kaapissa niin testailen aivan liian usein ja turhaan. Nyt yritän olla et sit haen testin vasta jos menkat on myöhässä. Ovis kipuja oli eilen, mut ei niin selkeitä kun ennen esikoista. Joten en tiedä oliko ovis jo vai oliko vaan vihiä et tulossa on. Heilutettiin peittoa kumminkin eilen vaikka epäilin jaksamistani.
Ennen esikoista tosiaan oviskivut oli niin kovat että täyty särkkäriä syödä, myös rinnat kipeyty ja turpos. Nyt hädintuskin tuntu kipu ja tissit on normit.
Kuinkas ne ovulaatio testit toimii? Aattelin et jos nyt ei tärppää niin ens kierron voisin koittaa kattoo ovuloinko edes enää.
Testistä riippuen ohje voi vaihdella, mutta käytännössä niin että katsot testin ohjeesta oman kierron mukaisesti testaamisen aloituspäivän ja testaat kerran päivässä siihen asti, että plussa tulee. Ihmisestä riippuen ovulaatio tulee plussasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. Omat vinkit testata aamulla, kahdesti päivässä, ettei mene ohi. Oon ite tykännyt testaamisesta ja oon saanut siitä mielenrauhaa, vaikka raskaus ei koskaan ole alkanut (y)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Hulda91
Mut pakko kyl sanoa kun kuitenki näitten lapsiasioiden kanssa täälläkin painitaan ja etenkin me joilla se ei oo heti onnistunu. Et on meillä suomessa kyl huikea osaaminen lääkäreillä ja hoitoa saa ja varmasti jokainen meistä vielä onnistuu pienen syliin saamaan

Tietenkin ymmärrän, et jos ikää on jo niin paljon et ei kunnalliselle pääse niin rahaa varmasti menee ja kunnallisella taas jonot on etenkin alkuvaiheessa pitkät ja odotus on raastavaa ja ahdistavaa, mut nyt ainakin minkä kokemuksen oon saanu niin hoitohenkilökunta kyllä kuuntelee Kaikista huolista kannattaa sanoa! Ne tietää ja osaa auttaa.
Kiitollinen olen mahdollisuudesta hoitoihin ❤ ihana kuulla, että susta pidetään siellä huolta ❤ monesti olen miettinyt, että mitenhän siellä menee.
 
❤ V A U V A 2022 ❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.4.2021 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Skidi.........................kp 35/35-36
Alinna86.............kp 29/26
Leonida..............kp 28/29-30
Wbä.......................kp 17/27
Sinisilmät...........kp 17/29
Töppönen.........kp 16/26
Kirjoh....................kp 15/28
Keksi82...............kp 15/28
Hulda91...............kp 15/30
Krippis..........kp15/25-28
Bubbu..............kp 14/28
*Tähtipölyä*............kp 14/30-33
Skyela....................kp 13/27
Iinanen..................kp 12/23-24
Sofialiina.............kp 12/23-24
Meemuli...............kp 10/35-43
Petronella09......kp 9/27
Toiveikas1992....kp 6/28
Suhveli....................kp 5/27
Irtokehys..............kp 3/28-32
Mansikka_maanantai....kp1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Skidi........................dpo 13
Alinna86..............dpo 12
Leonida................dpo 11
Töppönen...........dpo 4
Krippis...............dpo 4
Wbä....................dpo 3
Sofialiina.........dpo 2
Iinanen.........dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä