Haaveena vauva 2022

Rusinaleipä
Heippa! Olen seurannut tätä teidän ryhmää ja jo - 21 ryhmää aktiivisesti ja nyt kaipaisin teidän mielipiteitä omaan tilanteeseeni!
Lyhyesti sanottuna en ole tikuttanut ovulaatiota, mutta oireiden perusteella se olisi ollut viimeistään 27.3. Jos teen huomenna pe testin, pitäisikö siinä jo näkyä jotain jos on näkyäkseen? Piinallista kyllä tämä odottavan aika.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Heippa! Olen seurannut tätä teidän ryhmää ja jo - 21 ryhmää aktiivisesti ja nyt kaipaisin teidän mielipiteitä omaan tilanteeseeni!
Lyhyesti sanottuna en ole tikuttanut ovulaatiota, mutta oireiden perusteella se olisi ollut viimeistään 27.3. Jos teen huomenna pe testin, pitäisikö siinä jo näkyä jotain jos on näkyäkseen? Piinallista kyllä tämä odottavan aika..
KYllä pitäisi näkyä! Melkein pari viikkoa jo sitten ovulaatiosta (y)
 
Rusinaleipä
Ehkä uskallan huomenna testata jos menkat ei sitten yön aikana ala.. Oireista sen verran että kaikenlaista löytyy: nännit ovat olleet arat pari viikkoa, mutta ne kipeytyy nykyään aina ovulaation jälkeen, alavatsaa on vihlonut ja tällä viikolla on ollut erityisen viluinen olo iltaisin ja myös jalkasärkyä lähes joka ilta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ja lista jatkuu.. tänään dpo6 :D

Dpo -1 vatsa sekaisin, repäisykipuja, päikkärit, heräily yöllä
Dpo 0, paha olo
Dpo 1, aamulämpö nousi 37.7, hikoilu
Dpo 2, paha olo, väsymys, päikkärit, vatsakipuilu pitkin päivää, useampi finni naamassa
Dpo 3, useampi kovempi kramppi vatsassa,väsymys, palelu, unettomuus,kurkkukipu, päikkärit, päivälämpö 37.2, kipeähkö olo
Dpo 4, lämmöt dippas, aamulla 36.9, palelu, päikkärit, menkkamaisia jomotuksia, päivä lämpö 37.4
Dpo 5, vatsa sekaisin useasti, aamupäänsärky, aamulämpö kohosi takaisin 37.7, vatsan turvotus, jano, hikoilu, energinen olo, unettomuus
Dpo 6, räjähdysherkkä, aamulämpö 37.4, nälkä ja jano koko ajan, poskia kuumottaa, myös päivällä lämpö 37.4 ,elohiiri mahassa
 
Kiitos, toivotaan parasta! Vauvakuume jotenkin laantunut yritysaikana, mutta nyt alkaa jo innostumaan. En muista, lääkäri on ehkä sanonut, että miten menee lääkkeet. Nämä alkupään jutut vasta muistan
Jep, sama homma. Menny suorittamiseksi ja tätä perinteistä.. Pettymyksiä, odotuksia ja pettymyksiä. Joskus tulee harhailtua vaunukaupoilla ja sit vaan aattelee, et ei tuu koskee meitä.

Pregnyl pistetään isolla neulalla ja Ovitrelle on valmiskynä. Liputan noita valmiita kyniä kyllä (y)
 
@Sinisilmät pistitkö fyremadelin reiteen vai mahaan? Unohdin kysyä mihin kannattaa pistää. Ohjeessa sanotaan että mieluiten reiteen, mutta muistelisin että pistin viimeksi mahaan kaikki. Voin kyllä hyvin muistaa väärinkin.
mahaan pistin. :) Klinikalta sanoivat, että mahaan vaikka ohjeessa sanotaan reiteen. Ja en kyl olis halunnu reiteen tota pistääkkään. Olis sattunu mun reisiin varmaan ihan sikana
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja AnsaK
TSEMPPIÄ huomiseen punktiion!
Kerrothan kuulumiset ja montako saitte lopulta saaliiksi.

Onko sulla mimmonen tausta,, esim.PCO kun hyvät lukemat kasvamassa.
kiitos ❤ Ehdottomasti tuun kertomaan.

Mulla endotausta itsellä. Kaikki muuten siis täysin kunnossa ja arvot tosi hyvät, kierrot säännölliset ja toimivat. Endosta ei siis ole konkreettista syytä löytynyt lapsettomuudelle, mut itse uskon et se varmasti hommassa jarruttaa. Mut klinikalla ollaan selvittämättömiä :)

En osaa kyllä sanoa miks mulla iso määrä folleja on mut PCO ei kuulemma ole. Sillon ekalla tarkastuskäynnilläkin normi kierrossa pieniä folleja löytynyt aina noin 14-18kpl/puoli. Tosi pitkä (yli 180) ja hoikka nainen oon et en tiiä onko sillä mitään yhteyttä siihen. :D
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

9.4.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Skidi.........................kp 30/35-36
Irtokehys..............kp 29/28-33
Suhveli..................kp 28/27
Alinna86.............kp 24/26
Mansikka_maanantai......kp 24/30
Leonida..............kp 23/29-30
Wbä.......................kp 12/27
Sinisilmät...........kp 12/29
Töppönen.........kp 11/26
Kirjoh....................kp 10/28
Keksi82...............kp 10/28
Hulda91...............kp 10/30
Bubbu..............kp 9/28
*Tähtipölyä*............kp 9/30-33
Skyela....................kp 8/27
Iinanen..................kp 7/23-24
Meemuli...............kp 5/35-43
Petronella09......kp 4/27
Toiveikas1992....kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Suhveli................................dpo 12
Skidi......................................dpo 8
Alinna86.............................dpo 7
Leonida...............................dpo 6

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä taitaa menkat olla ohi,nyt kp 4.Kohta pääsee ovista metsästämään:)Kasvot kukkii nyt ihan kunnolla ja ollut tosi paljon menkka kipuja.

Ensi viikolla ohjelmassa vyöhyketerapia käynti, nyt kolmas jo. Terapeutti saa taas painella niitä jalassa olevia pisteitä mitkä vaikuttaa hedelmällisyyteen :) Ensi viikolla on myös se kauan odotettu ja pelätty gyne käynti:/

Olen tosi paljon miettinyt tikutanko ovista,tikutin nyt ainakin tämän kierron.

Tämä vauvakuume on ihan hullua,minulla om jemmassa nyt uusia vauvan vaatteita,olen ostanut siksi, kun sukulainen odottaa, mutta kokoajan toivon, että saisin ne omalle vauvalle laittaa:)

Onko muita jotka ostellut vauvan vaatteita?

Vaunujakin selasin joskus yrityksen alussa..nyt olen luovuttanut:(

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
Saataisiinko jo viikonloppuna pinoon plussa uutisia ❤
 
Tänään kp 10,ja ultra. Sitä varten testasin kahdella eri ovistikuilla, et miltä näyttää. Ylempänä rfsu ja alempana pregcheck. Testiajalla kuvattuna. Rfsu ei näytä kuin haalean viivan, pc huomattavasti tummempi, muttei kuitenkaan lähellekkään ovis +. Huomattava ero kuitenkin merkkien välillä. Jatkossakin aion ostaa pc testejä, näyttää mulla paljon selkeemmin vahvistumisen ja plussan.
Lähdetään viikonlopuksi reissuun, niin otan ovistestit matkaan, jos tulis hyvä ovis

 
Pakko tulla mainostamaan! Tein elämäni ekan ovistestin harjoituksena, odotusarvona oli tyhjä liuska eli puhdas nega.
Sainkin liuskaan 2 suht samannäköistä viivaa, ja ellei minulla olisi ollut sitä Premom-äppiä, olisin ihmetellyt että miten voi ovis tulla jo näin nopeasti. Äppi kuitenkin kertoi että eihän se mikään ovis oo vielä, lähelläkään!
Eli jos täällä on jotain muitakin ovis-noviiseja, ladatkaa ihmeessä se avuksi.
Sovellukseen voi siis ottaa kuvat testeistä ja se arvioi pitoisuuksia. Lisäksi siinä näkyy kuvan ottoajat joten niitä voi vertailla jälkikäteen.

Tämänkin vinkin ryöstänyt tältä palstalta aiemmin, kiitos siitä siis.
Pikku disclaimer loppuun, ettei tietty voi täysin luottaa äppiin sokeasti, mutta tulkinta-apua tuosta kyllä saa.
 
Ei ollut tarkoitus ottaa vielä mitään testejä tähän kiertoon tai mittailla lämpöjä yms. Mutta kuinkas ollakaan vahingossa aamulla ajelin kauppaan hakemaan ovistestit. En vaan millään malttais olla epätietoisuudessa siitä milloin saa alkaa laskemaan piinapäiviä :D Ei tän aamun testistä kyllä ollut mitään hyötyä kun en saa millään pidäteltyä pissaa edes kahta tuntia aamulla/aamupäivällä. Hailakka viiva tuli pc testiin laimeasta noin tunnin pidätetystä pissasta.
 
Ei ollut tarkoitus ottaa vielä mitään testejä tähän kiertoon tai mittailla lämpöjä yms. Mutta kuinkas ollakaan vahingossa aamulla ajelin kauppaan hakemaan ovistestit. En vaan millään malttais olla epätietoisuudessa siitä milloin saa alkaa laskemaan piinapäiviä Ei tän aamun testistä kyllä ollut mitään hyötyä kun en saa millään pidäteltyä pissaa edes kahta tuntia aamulla/aamupäivällä. Hailakka viiva tuli pc testiin laimeasta noin tunnin pidätetystä pissasta.
Itselläkin kuumottaa tuo 4 tunnin pidätysaika. Tänään pitäisi laskennallisesti alkaa testailemaan, jos siis kierto on se alle 25 päivää, mitä se oli ennen kirukkaa. En oo nyt aamulla juonut kuin puoli lasia vettä, sen verran että sain vitamiinit napattua. Kahvinkin jätin väliin. Laitoin kelloon ajastukseksi 3,5 h. Jäljellä 2 h 45 min.
 
Minä en ole hankkinut vielä etukäteen mitään, koska varmaan vähän pelkään kuitenkin, että lapsia ei koskaan tule. Nuorempana, hankin yhden laukun sillä ajatuksella, että se olisi sitten hyvä lapsen kansssa ja yhden kankaan, mistä ompelisin jotain lapselle. Koska luulin, että saan nuorena lapsia. Tai no vieläkinhän olen nuorehko, kolmekymppinen vasta! :D Mutta kuvitelmissani aina ollut, että lapsia tulee paljon. Ja nuorena jo aloittaisin. Nuo kaksi asiaa on kyllä edelleen tallessa, en ole hävittänyt. Toivottavasti tulee käyttöä. Laukkua voisi muutenkin käyttää ja kankaasta ommella jotain itselle tai jollekin toiselle, mutta aina kun näen ne, niin tulee muistutus siitä, että haave ei ole vielä toteutunut.
 
Itselläkin kuumottaa tuo 4 tunnin pidätysaika. Tänään pitäisi laskennallisesti alkaa testailemaan, jos siis kierto on se alle 25 päivää, mitä se oli ennen kirukkaa. En oo nyt aamulla juonut kuin puoli lasia vettä, sen verran että sain vitamiinit napattua. Kahvinkin jätin väliin. Laitoin kelloon ajastukseksi 3,5 h. Jäljellä 2 h 45 min.
Minä oon yleensä ihan suosiolla testannut aamun ekasta pissasta. Vaikka ohjeena vissiin on, että myöhemmin olis parempi. On mulla kuitenkin toiminut ihan oikein siltikin. Nyt ei vaan ollut testejä valmiina. Tuntuu, että liikaa säätöä ja stressiä monelle päivälle, jos pitää olla juomatta ja pidätellä monta tuntia :D
 
Minä oon yleensä ihan suosiolla testannut aamun ekasta pissasta. Vaikka ohjeena vissiin on, että myöhemmin olis parempi. On mulla kuitenkin toiminut ihan oikein siltikin. Nyt ei vaan ollut testejä valmiina. Tuntuu, että liikaa säätöä ja stressiä monelle päivälle, jos pitää olla juomatta ja pidätellä monta tuntia
Meille sanottiin klinikalta, että voi aamulla testata. Sitten tein myös illalla jossain kohtaa. Alkuun tein paketin ohjeen mukaan kerran päivässä joskus just keskellä päivää, vaikee töiden ja muiden menojen kanssa, että missä sen sitten tekee ja mitä voi juoda ja onko ollu tarpeeks monta tuntia välissä. Sain oviksen joka kerta kiinni, kun aloitin testaamaan aamulla ja hoitokierroissa ainakin näytti siltä, että osui kohdilleen ja ovis tapahtumassa.
 
Meille sanottiin klinikalta, että voi aamulla testata. Sitten tein myös illalla jossain kohtaa. Alkuun tein paketin ohjeen mukaan kerran päivässä joskus just keskellä päivää, vaikee töiden ja muiden menojen kanssa, että missä sen sitten tekee ja mitä voi juoda ja onko ollu tarpeeks monta tuntia välissä. Sain oviksen joka kerta kiinni, kun aloitin testaamaan aamulla ja hoitokierroissa ainakin näytti siltä, että osui kohdilleen ja ovis tapahtumassa.
Minä myös aloin ekaa kertaa testeillä saamaan oviksen kiinni kun siirryin aamutestaamiseen. En ikinä aiemmin saanut niin vahvoja viivoja. Hyvä kun aamutestaamiselle on tullut siunaus sieltä klinikaltakin. Ehkä tämän myötä muutkin voi hellittää niiden testien kanssa pelaamisen. :D
 
Moi!
Mä voisin tulla tähän ketjuun taustailemaan kun meille ei sitä 2021 vauvaa suotu ja tällä hetkellä yritys on tauolla tai ei niin aktiivisena.
Tuttuja nimiä täällä tuolta edellisestä ketjusta, mutta valotan vähän omaa taustaa. Eli miehen kanssa molemmat vm 83 ja ensimmäistä yhteistä lasta yritetty lokakuusta alkaen kun pillerit lopetin, itsellä esikoinen 01/19. Meidän aktiivinen yrittäminen jäi pienelle tauolle kun esikoiseni sairastui epilepsiaan ja halusin keskittyä hänen hyvinvointiin täysin. Toive pikkusisaruksesta kuitenkin on niin suuri joten meillä mennään nyt ihan sillä että tulee jos on tullakseen :)
Plussatuulia kaikille!

Ja listalle voisi laittaa (värit ei toimi)
SandraB, ya 10/2020, 2.lapsi
Kiertolistaan liityn sitten kun palaamme aktiiviseen yritykseen
 
Heippa rallaa,

täällä punktiosta selvitty, mutta ei ilman itkuja! Rakkuloita kerättiin 24 mutta niistä vain 1 oli munasolu:cry:
Itkuhan siinä pääsi ja hetki on mennyt sulatellessa tätä.:cry:
Lääkärikin oli niin harmissaan, että lääkkeen vaste on ollut tämä vaikka ultrassakin kaikki näytti hyvälle. Nyt siis löytyi se mahdollinen syy miksi raskautta ei oo alkanu eli vaikka ovuloin ja rakkulat kasvaa isoiksi niin välttämättä munasoluja ei ole niissä ollut

Nyt yritetään toivoa, että tämä yksi sinnikäs jaksaisi maanantaihin ja päästään siirtoon, mutta oma mieli on jo luovuttanut.

Lääkärit keskustelee viikon päästä meidän tilanteesta et mitä tehdään jatkossa. Tod näköisesti pillerit tulee kesän ajaksi ja joudutaan odottaan elo-syyskuulle ennen seuraavaa koitosta.

olo on kyllä niin pettynyt ja surullinen!:cry:
 

Yhteistyössä