Nyt vihdoin alkoi menkat eilen illalla!@Liljah
Mikäs tilanne, venyykö kierto?
Sorry jos olet jo kertonut ihan viimepäivinä, mennyt multa ohi silmien.
En ole ok seudulta, mutta kävin juuri kyseisessä ultrassa yksityisellä ja hinnaksi tuli 116€ kaikkinensa.Hei onko pk-seudulla kuka käynyt kohdun ja munasarjojen ua-tutkimuksessa yksityisellä? Ajattelin josko menisin ennen seuraavaa ovulaatio oletusta, mutta olisiko suosituksia ja hinta tietoja teillä?
Omassa kotikunnassani oli myös nuo hinnat edullisempia, kävin felicitaksella ja taisi olla noin 120€ kaikkinensa. mutta täällä helsingissä taitaa olla ulta 108 halvimmillaan plus lääkärin palkkio noin 100€ ja lisöksi toimistomaksu :I siksi ajattelinkin olisiko jossain kokemusta edullisemmista.En ole ok seudulta, mutta kävin juuri kyseisessä ultrassa yksityisellä ja hinnaksi tuli 116€ kaikkinensa.
No niinpä! Oli ihan liian lähellä että olisin taas testannut mutta yritän pysyä lujana!Viime kierrossa onnistuin olemaan testaamatta ennen kuukautisia ja tuntui jotenkin, että kuukautiset ei tuntunut niin pahalta kuin nähdä päivä toisensa jälkeen tyhjän testin… pystyin myös paljon helpommin ajattelemaan muuta ja keskittymään opiskeluun. Joten parempi nyt vaan odotella niitä kuukautisia toivotaan ettei meän kuukautiset ala ollenkaan!
Tuosta oireettomuudesta en olisi huolissani, mitä ymmärtänyt, niin taitaa olla yhtä paljon niitä joille ei tule oireita kuin niitä joille tulee jotain. musta taas tuntuu, että nämä mun runsaat tuntemukset oviksesta lähtien viittaa just siihen, että mitään mahdollisuutta raskaudelle ei ole.
Täällä tosi samanlaisia fiiliksiä! Kaikki saa tulla tänne just semmosenaan kuin on ja millaisella tilanteelle vain!Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!
Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi
Ymmärrän hyvin tuota pettymystä! Mulle oli kans aika kova paikka, kun viime kierrossa näytti negaa. Saatoin jopa soimata itseäni tuosta reagoimisesta, kun on paljon muita, jotka oikeasti ovat yrittäneet kauan. Mutta sitten ajattelin, että jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa ja tällainen totta kai aiheuttaa pahaa mieltä ja pettymystä, kun niin kovasti toivoo ne kaksi v. Huoltakin siitä epätietoisuudesta, että kuinka kauan juuri meillä menee tulla raskaaksi. Tuo on hyvä, että pääsee sitten sen tunteen yli, kun on sen käsitellyt. Toivon kovasti sinnekin plussatuulia!Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!
Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi
Hetkittäin tulee tunne, että haluais niin kovasti testata, mutta olen nyt pysynyt lujana (ihme kylläNo niinpä! Oli ihan liian lähellä että olisin taas testannut mutta yritän pysyä lujana! Mulla myös ois opinnot mihin keskittyä, tai no työharjoittelu mutta silti Saako kysyä mitä opiskelet?
Jospa se juilis vaikka kohdun kasvun takia! Täällä oli tänä aamuna lievää pahaa oloa, mutta mutta..Hetkittäin tulee tunne, että haluais niin kovasti testata, mutta olen nyt pysynyt lujana (ihme kyllä ). Onneksi enää pari päivää niin pääsee tästä jännityksestä. Tänään herättyä ollut menkkamaista juilintaa ja vähän luulen, että sieltä ne maanantaina alkaa
Mä opiskelen luokanopettajaksi. Teen just maisteriopintoja tässä. Millä alalla sä oot työharjoittelussa?
Mä näen tuossa harmaan haalean viivan. Oliko siinä punertavaa väriä testiajan sisällä? Onko sulla tietoa ovulaation ajankohdasta?Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.
Kyllä minäkin jotain näen! Se että onko viivapaikka vai plussa niin en menis sanomaan mitään tämän perusteellaNyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.
Minäkin kyllä näen, toivotaan kovasti, että lähtee tuosta vahvistumaanNyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.
Kaupallinen yhteistyö: Libero