kiitos
Väriä en erota, mutta jotain näkyyTänään dpo12. En sitten malttanut odottaa huomisaamuun ja (hölmönä) tein äsken kaapista lojumasta onestepin ovistestien mukana tulleen raskaustestin. Sanokaa pliis mielipiteenne, näänkö omiani vai näkyykö kuvissa jotakin?
Mä en valitettavasti näe mitään.
Ja tässä vielä eri testi.
En näe valitettavasti testeissä mitään
Ja tässä vielä eri testi.
Oliko sinulla pillerit tms. käytössä ennen yrityksen aloittamista? Itselläni pillereiden lopettamisen jälkeen kierto vaihteli kovastikin puolen vuoden ajan. Silloin muistelen täällä monenkin kirjoitelleen samankaltaisista kokemuksista. Pisin kierto kesti yli 60 päivää ja siinä ajassa tuli tehtyä aika monta turhautunutta testiä. Olin 40. kiertopäivän jälkeen yhteydessä terveyskeskukseen ja lopulta kierto sitten katkaistiin lääkekuurilla, minkä jälkeen kierto asettui uomiinsa. Toivottavasti sinulla pitkittynyt kierto toisi mukavia uutisia kummiskin, mutta jos kierto vaan pitkittyy, niin ota yhteyttä lääkäriin.Mäkin tuun tänne nyt ekaa kertaa ihmettelemään muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen. Mulla menossa nyt kp 32/27. Menkat siis myöhässä, mutta testit näyttävät aina vaan negatiivista. Ikinä ennen ei ole kuukautiset heittänyt päivää enempää, joten olin jo innoissani, mutta nyt olo on turhautunut. Ainakin kuvittelin tikuttaneeni tästä kierrosta ovulaation ihan onnistuneesti ja siitä on nyt jo 20 päivää. Huoh. Onkos muilla tämmöisestä kokemuksia?
Kiitos vinkeistä, pistän nämä tilaukseen@Untamoinen, ite suosin Kotitesti.fi:n Sofi-ovistestejä. Halpoja, luotettavia.
Oon testannut myös Raskauskeijun Onestepeillä, mutta niissä testiviiva värjäytyy aina "liukuvärjättynä" ja kontrolliviivakin on niin haalea että tulkinta oli välillä ihan arpapeliä.
Sofi-testit olleet helpompi tulkita.
Ekaan tikutuskiertoon ottaisin jopa lähemmäs 30 tikkua, jotta voi aloittaa tikutuksen heti ku menkat päättyy ja tarvittaessa tikuttaa vaikka kolmekin kertaa päivässä oletetun oviksen aikaan.
Lisäksi kannattaa jatkaa tikutusta niin kauan että on satavarma että ovis on mennyt, jotta näkee ettei LH lähde enää yhtäkkiä uuteen nousuun (= eka ovisyritys epäonnistui).
(Paitsi joillain LH nousee taas ennen menkkoja.)
Lisäksi suosittelen ihan kaikille aamulämpöjen mittaamista. Siten voi varmistaa, että ovis todella oli ja meni ja samalla näet, kuinka kauan sulla itellä menee ovisplussasta siihen että ovis oikeasti tulee. Helpompi ajoittaa tallettelut oikein ja laskea myös dpo:t oikein. Tiedät sen avulla tasan minkä kokonen sikiön pitäis milloinkin olla jne.
Kaupallinen yhteistyö: Libero