Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

3.8.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 52/28
Mannuska...................kp 38/25-28
Hulda91...........................kp 31/30
Coguine.......................kp 29/28
Meemuli....................kp 28/35-43
Tulejonyyttti...........kp 28/32
Possu..........................kp 26/24-27
Mamtobe..................kp 23/28
Alinna86......................kp 20/28
SandraB......................kp 18/26
Eeva650.....................kp 17/28-36
Petronella09............kp 15/25-28
Esikoishaaveita........kp 14/29
Iinanen..........................kp 11/23-24
Innerchild...................kp 10/25-30
Suikku1..........................kp 10/26-28
Elsa96............................kp 9/26-28
Mozart......................... Kp 7/25-29
Toiveikas1992..........kp 6/28-31
Ewa87.............................kp 5/32
Vane................................kp 5/27-28
Minnix................................kp 4/34

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 26
Possu..............................dpo 13
Tulejonyyttti..............dpo 10
Alinna86.......................dpo 7

Viimeksi muokattu:
Onpas vähän piinailijoita nyt listalla. Toivottavasti tässä kuussa saadaan paljon piinailijoita ja etenkin plussia! ❤

Täällä kp10 ja oviksen tikuttelun aloitan varmaan huomenna tai ylihuomenna. Viime kierrossa taisin bongata oviksen kp15. Pientä nippailua vasemmalla munasarjoissa on tuntunut, mutta muuten en ole niin kauheasti omaa oloa kytännyt. Tämä kuukausi mennään muutenkin rennommin, talletellaan kun siltä tuntuu (toistaiseksi on tuntunut lähes päivittäin :D) eikä tähdätä tiettyihin päiviin. Meillä on tiedossa tässä kuussa kesälomareissua ym. mukavaa, niin kiva pitää "vapaampi" yrityskierto välillä.

Täällä 3 viikkoa minipillereiden lopettamisesta ja menkkoja odotellaan edelleen. Negatestin tein viime torstaina. Pakko sanoa, että en ole varmaan koskaan odottanut kuukautisia näin hartaudella ja innolla :D Ärsyttää vaan kun rinnat olleet kipeänä jo yli viikon, joka aiemmin on enteillyt vuotoa (ja tässä välissä jo ehdin ajatella, että joko se heti nappasi kiinni), mutta odottelu jatkuu. Olisi tuolla toinen apteekin testi, mutta toisaalta tuntuu turhalta testailla, kun todennäköisesti vain kierron tasaantuminen antaa odotuttaa itseään pillereiden jäljiltä.

• Tykkää
Reactions: Suikku1
Saaga86
Ollaan miehen kanssa reissussa ja sain yhtäkkiä ihmeellisen huimaus kohtauksen, niin tuli tunne et pitäskö tehä testi kun päästään hotellille ja mies totes saman. Oletettu ovis limojen ja kipujen perusteella oli 23.7. joten nyt olis dpo 10.
Miltä nämä teidän mielestä näyttää?
2 ekaa testiajalla n. 4 min sisällä ja vika kuivuneena.

Minäkin näen jotain, toivottavasti vahvistuu!!

Täällä piina päättyi eilen illalla, ei tosin toivotusti. Tänään siis kp1/26-30.

@Suikku1 minulle on näköjään eksynyt yksi lisäpäivä kiertolistaan, tänään on siis päivä 26/24-27. Tuo on ollut jo aiemmin näköjään, en tiedä milloin ilmestynyt :D

Uusille tervetuloa ja tsempit kaikille piinailijoille ja oviksen metsästäjille. :)

Miäkin näin haamun tuolla edellisellä sivulla! Harmillisesti en pääse katsomaan kenen tikut siellä vilahti lopussa.

Omaa napaa:
Testistä ei eilen tullut mitään koska pidätyskyky oli hyvin rajallinen ja näin aikaisilla päivillä pitäisi olla aamupissa, joten odottelen torstaita nyt ja seuraan näkyykö tätiä. Uusia oireita on ilmaantunut sillä illalla tuntuu että joku antaisi sähköiskuja tisseihin, joten toistaiseksi ihan lupaavat fiilikset on. Hassua miten olen melkeinpä varma että jotakin on meneillään, vaikka testit on olleet todella haaleita haamuja vasta :D

Nyt on varustauduttu kunnolla tähän kiertoon - tilasin netistä ovulaatiotestejä. Viime kierrossa jäi ovis bongaamatta. Nyt alotan testaamisen ajoissa ja ehkä otollisina päivinä jopa kaksikin kertaa. Miten te muut testailette ovista?

Nyt on varustauduttu kunnolla tähän kiertoon - tilasin netistä ovulaatiotestejä. Viime kierrossa jäi ovis bongaamatta. Nyt alotan testaamisen ajoissa ja ehkä otollisina päivinä jopa kaksikin kertaa. Miten te muut testailette ovista?
Aloitan kp 10. Plussa tulee useimmiten kp 11-14. Vain kerran tullut jotain kp 16/17.
Mun kierto on ollu vaihtelevasti 26-30päivää :)

• Tykkää
Reactions: Vane
Mut voi poistaa listoilta toistaiseksi. Oon vaan jotenki niin tympääntynyt nyt tähän yrittämiseen ja näiden kusitikkujen tiirailuun. Oon ostanu nyt niin monta testiä että ei mitään järkeä enää.
Joka toisessa tikussa näkyy jotain ja joka toisessa ei. Eikä oo kyse edes enää rfsu testeistä. Herkissä testeissä early x 2 nyt haamut, samoin apteekin. Pc:ssä näkyy tehtäessä viivanpaikat ja jotain olemattomia. Tiedän jo että tää ei tuu olemaan yhtään mitään muuta ku kemiallinen. Ois näkyny jo jotain. Oon vaan niin väsynyt tähän yrittämiseen. Yli vuosi tikuteltu niin nyt saa riittää. En laita tälle hetkeen nyt ajatustakaan. Eikä edes itketä. Vaan pelkästään vituttaa.

Tsemppiä kaikille❤

Saaga86
Mut voi poistaa listoilta toistaiseksi. Oon vaan jotenki niin tympääntynyt nyt tähän yrittämiseen ja näiden kusitikkujen tiirailuun. Oon ostanu nyt niin monta testiä että ei mitään järkeä enää.
Joka toisessa tikussa näkyy jotain ja joka toisessa ei. Eikä oo kyse edes enää rfsu testeistä. Herkissä testeissä early x 2 nyt haamut, samoin apteekin. Pc:ssä näkyy tehtäessä viivanpaikat ja jotain olemattomia. Tiedän jo että tää ei tuu olemaan yhtään mitään muuta ku kemiallinen. Ois näkyny jo jotain. Oon vaan niin väsynyt tähän yrittämiseen. Yli vuosi tikuteltu niin nyt saa riittää. En laita tälle hetkeen nyt ajatustakaan. Eikä edes itketä. Vaan pelkästään vituttaa.

Tsemppiä kaikille

:( Kovasti tsemppiä myös sinne!

Mä aloitan kp 14, kierto 28-3x päivää, luteaali 12 päivää. Testaan vaan kerran päivässä, mut mulla ovistesti näyttää plussaa pari päivää. Testailu riippuu siis ihan omasta kierrosta, millainen se on. Kokeilemalla ja testaamalla selviää itselle hyvä tapa. :)

• Tykkää
Reactions: Vane
Tässä tämän illan testit, tein samasta paketista nuo ja samasta pissasta. Mietin et onko tuo vaan ns. oikean viivan vieressä tuo viiva et on värikertymää vai voisko se olla haamu??
Aamun testissä haaleampi kuin nyt illan..

• Tykkää
Reactions: KirJoh89
Nonii, eilen en ottanu pilleriä enää, yks etappi saavutettu. Saapa nähä millon alkaa vuoto, jos kerta @Andune lla jo kolmas viikko menossa, itekin minipillerit lopetin. Oliko sulla Andune mitkä minipillerit käytössä?
Mulla Cerazette. Pieni epäilys, että kun tuossa pari viikkoa ennen pillereiden lopettamista unohdin yhden välistä ja tuli saman tien päivä pari sen jälkeen hetki ruskeaa vuotoa, että sekoittaisko sekin.

Tuntuu, että kroppa tällä hetkellä pelleilee ihan omiaan. Eilen tuli etova olo iltapäivästä. Söin ja hetken päästä palasi. Ilta oli ok, nyt koko aamun ollut sama olo. Jos tää nyt jatkuu, niin kai se on hitto vie varmistettava huomenna testillä vaikka en plussaan uskokaan.

Mulla Cerazette. Pieni epäilys, että kun tuossa pari viikkoa ennen pillereiden lopettamista unohdin yhden välistä ja tuli saman tien päivä pari sen jälkeen hetki ruskeaa vuotoa, että sekoittaisko sekin.

Tuntuu, että kroppa tällä hetkellä pelleilee ihan omiaan. Eilen tuli etova olo iltapäivästä. Söin ja hetken päästä palasi. Ilta oli ok, nyt koko aamun ollut sama olo. Jos tää nyt jatkuu, niin kai se on hitto vie varmistettava huomenna testillä vaikka en plussaan uskokaan.

Okei, mulla oli ratiopharmin desogestrel, eli sama, mut eri valmistaja. Mullakin tuli aina rusehtavaa vuotoa, jos olin ottanu muutaman tunnin myöhässä, nytkin jotenkin ajattelin, että alkais heti seuraavana päivänä, kun en enää pilleriä ottanut. No, ei tässä oo itellä ku vasta kolmas päivä ilman pilleriä, että ehtiihän tuo vielä alkaa, aamulla oli vähän semmonen tunne alavatsalla.

Kannattaa varuilta testi tehä, ei sitä ikinä tiiä! Ja toivottavasti ne menkat alkais sulla pian, jos ei plussaa tule.

@Coguine oon pahoillani sun puolesta :( varmasti tilanne ärsyttää ja tikkujen tiirailu kyllästyttää. Toivon, että pieni tauko tekee sinulle ja etenkin mielellesi hyvää. Palaat sitten yritykseen jos itsestäsi siltä tuntuu. Hurjasti tsemppiä ja lämpöisiä ajatuksia jatkoon ❤

On: kp11 ja ei mitään ovisoloja. Puhuin aiemmin aloittavani tänään tikuttamaan, mutta päätin olla tämän kierron tikuttamatta. Mies kun kesälomalla ja itsekin jään 1,5vk päästä lomalle, niin talletellaan joka tapauksessa ahkerasti. Jospa jatkuvan tikuttelun poisjättö tekee tästä kuusta stressittömämmän ❤ Teen r-testiä sitten, jos ei menkkoja kuulu odotettuna päivänä.

Meillä vaihtui kaikki lupaavat oireet ja piina eilen tädin kyläilyyn, joten lienee kemiallinen kyseessä... :/

Minut voi siis ottaa pois piinalistalta ja päivittää kp 2/24-27. Tämä onkin sitten viimeinen yk ennen yritystaukoa, joka johtuu siis meidän häistä, jotka ensi kesänä viimein tanssitaan. Eilen halusin perua koko juhlat, koska niistä on korona siirtojen takia tullut lähinnä asia, joka pitää saada pois alta, mutta kyllä miä oikeesti haluan ne pitää, joten niin vaikeaa kuin se onkin niin yritykseen tullee tauko, jossei tässä kierrossa onnista.

Tässä tämän aamun testi. Ylin on otettu kuva testistä ennenkö uitin et näkee vähä onko viivanpaikka. Seuraava kuva testiajalla 3 min sisällä, toinen minuutti testiajan jälkeen ja viimenen kuivana. Mut kyllä tässä vähän jo toiveet nousi, et olisko se nyt meidän vuoro❤ olis se ihana jos meillä olis salamatkustaja reissussa mukana❤

Yhteistyössä