Haaveena vauva 2020

Tuntuu että on hurjan onnellinen fiilis. Tänä kesänä tulee 18 vuotta (yli puolet mun elämästä) yhteistä eloa miehen kanssa, josta 12 vuotta naimisissa. On meillä välillä ollut kriisejäkin mutta niistä on selvitty. Kuopuksen jälkeen oltiin niin varmoja että ei haluta enempää lapsia. Kun mulle yhtäkkiä iskikin vauvakuume olin valmistautunut väsytystaisteluun ja pettymykseen. Se tunne kun mies olikin samaa mieltä oli jotain mahtavaa <3 Uskomatonta että löysin miehen joka ilman uskonnollista vakaumusta halusi perustaa mun kanssa ison perheen. <3 Jos tärppää nyt heti laskettu aika olis 28.12.


Jotenkin sellanen fiilis että kai me nyt vielä kerran onnistutaan saamaan vauva, toki mum hedelmällisyys on lähtemässä laskuun iän puolesta.. mutta toivottavasti onnistuu.

Kuinka pitkiä suhteita muilla on takana? :)
 
@Wanti
Meillä nyt yhteiseloa reilu 4 vuotta, josta yhdessä asuttu 3,5 ja naimisissa 2 kuukautta :love:
Pillerit jätinkin heti häiden jälkeen pois.
Haaveena olisi 2-4 lasta, molemmilla meillä on 2 sisarusta eli 3 lapsisista perheistä lähtöisin, niin tuo 3 kuulostaa ihan hyvältä määrältä itsellekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
@Wanti Me ollaan oltu yhdessä 5vuotta. Josta kesällä tulee vuosi naimisissa :love:
Toiveissa eka yhteinen lapsi, miehelle esikoinen, mulle kolmas:giggle:
Vuosi sitten jätetty ehkäisy pois, ovulaatiotikut otettu avuksi viime kesästä lähtien. 3 keskenmenoa mahtunut tähän vuoteen ja kemiallisiakin.
Toivottavasti vielä saataisiin loppuunmenevä raskaus ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
Ei vissiin oo testikuvia kellään?? :love:
Hmm mun piti oottaa dpo15 sit testii mut kummasti se testihirmu taas nostaa päätään:X3::D
Ja su. Aattelin tuhota yhden viinipullon, jäädään miekkosen kans kahestaan niin pitäsköhän sit kuitenki varmuuden vuoks testaa? Silloin ois ekasta ovisplussasta kulunut 14päivää niin vois jotain näkyä jos on näkyäkseen. Sit toki jos näkyis niin jäis viinit juomatta :LOL:
 
Voi että täää on ärsyttävää, koko ajan fiilis onko eikö. Joka kierrossa on se hetki, kun oikeasti luulee olevansa raskaana ja se fiilis voi muuttua ihan muutamassa tunnissa, onko muilla??! :sneaky:

Nyt on aika luottavainen fiilis että raskaana ollaan mutta, ainahan sitä kuvittelee joka kuukausi. Jos en ois nuita haamulaisia tehny ni empätiiä mitä oisin veikannu :ROFLMAO: , tässäkin kierrossa oli minusta pmsoireita, eli ei näistä kyllä tiiä.
 
@Alinna86 Oot taas kuumeessa!! Saikkua?!
Vauvakuume on niin kova näköjää et kroppaki oikeest kuumeilee :D
Mut ei oo kylmä tai semmost, pikemminkin läkähtyy kokoaika ja saa laittaa ikkunoita auki ku on kuuma!:LOL:
Tänää en ollu töissä, jotenkin outo olo ja sit toi lämpö, nythän täs tuleekin pitkät vapaat onneks..eli piinapäivät kuluu vieläkin hitaammin:X3::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree ja Lilmi89
Voi että täää on ärsyttävää, koko ajan fiilis onko eikö. Joka kierrossa on se hetki, kun oikeasti luulee olevansa raskaana ja se fiilis voi muuttua ihan muutamassa tunnissa, onko muilla??!

Nyt on aika luottavainen fiilis että raskaana ollaan mutta, ainahan sitä kuvittelee joka kuukausi. Jos en ois nuita haamulaisia tehny ni empätiiä mitä oisin veikannu , tässäkin kierrossa oli minusta pmsoireita, eli ei näistä kyllä tiiä.
No kyllähän sie raskaan oot ku kaks viivaaki näytti (y):giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree ja Lilmi89
Ilmoittaudun jännäilemään teidän kanssa. Kp16/27 ja dpo2 menossa. Ehkä jopa 3, mutta vaikea sanoa kun kivut kestää useamman päivän ovulaation aikaan. Useampi lapsi jo on. Ajauduin tänne jännöilemään, kun tässä kuussa menty vähän tjot meiningillä. Varsinaista yritystä ei olla aloitettu. Kiva lueskella pitkästä aikaa täällä muiden kuumeilua ja ehkä itsekin vielä päästä kunnolla kuumeilemaan.
 

Yhteistyössä