Haaveena vauva 2020

vierailija
Hei!
Täällä uusi vauvasta haaveilija, mutta koko tää korona hässäkkä on nyt niin pahasti laittanut mun mielen matalaksi, etten uskalla lähteä yrittämään ja päätin odotella ainakin kesän ohitte ihan rauhassa. Mies olisi valmis ja haluaisi vaan jatkaa, mutta ymmärtää mua ja arvostaa mun mielipidettä, että odotetaan. Toisaalta sydän haluais niin jatkaa, järki sanoo toista. Mitä jos tässä kestää ja kestää.. ja myös lapsen saaminenkin, raskaaksi tuleminen on iso ?, mites sit. Onko tämä tyhmyyttä pidättäytyä yrittämisessä..

Nyt kun tuli uutta tietoa miten tämä korona voi vaikuttaa raskaanaoleviin. Iski todella huoli.
Miten teillä muilla yrittäjillä, vieläkö olette ihan rauhallisin mielin?
Onko täällä joku joka on laittanut yrittämisen myös tauolle kuten minä?
Toivottavasti kaikki pysyy terveinä <3
Tämä tieto siis kopioitu ylen netti sivuilta:

"Koronavirus voi aiheuttaa odottavalle äidille hengitysvaikeuksia – Naistenklinikalle perustetaan osasto ennenaikaisia synnytyksiä varten
HUS arvioi koronapotilaiden synnytysten lisääntyvän Suomessa lähikuukausina huomattavasti."
 
@Loree Onko mitään fiiliksiä?
Meillä samat dpo:t
Ei niin mitään!
Viime nega kierrossa oli kaikenlaista muka oireita, etenkin tissit kipuili monta päivää. Mutta nyt ei oo ollu oikeestaan mitään tuntemuksia. Väsyttää kyllä enemmän, etenkin aamusin vaikka nukun vähintään 9 tuntia joka yö, saattaa toki olla, että nukun vähän liikaakin:D Lämmöt heittelee ihan kuinka sattuu, niihin ei oo luottoa. Aika matelee hitaasti kohti testipäivää tai menkkojen alkamista..
Mites sulla?
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Hei!
Täällä uusi vauvasta haaveilija, mutta koko tää korona hässäkkä on nyt niin pahasti laittanut mun mielen matalaksi, etten uskalla lähteä yrittämään ja päätin odotella ainakin kesän ohitte ihan rauhassa. Mies olisi valmis ja haluaisi vaan jatkaa, mutta ymmärtää mua ja arvostaa mun mielipidettä, että odotetaan. Toisaalta sydän haluais niin jatkaa, järki sanoo toista. Mitä jos tässä kestää ja kestää.. ja myös lapsen saaminenkin, raskaaksi tuleminen on iso ?, mites sit. Onko tämä tyhmyyttä pidättäytyä yrittämisessä..

Nyt kun tuli uutta tietoa miten tämä korona voi vaikuttaa raskaanaoleviin. Iski todella huoli.
Miten teillä muilla yrittäjillä, vieläkö olette ihan rauhallisin mielin?
Onko täällä joku joka on laittanut yrittämisen myös tauolle kuten minä?
Toivottavasti kaikki pysyy terveinä <3
Tämä tieto siis kopioitu ylen netti sivuilta:

"Koronavirus voi aiheuttaa odottavalle äidille hengitysvaikeuksia – Naistenklinikalle perustetaan osasto ennenaikaisia synnytyksiä varten
HUS arvioi koronapotilaiden synnytysten lisääntyvän Suomessa lähikuukausina huomattavasti."
Mä oon jo plussanneissa, mut ihan rauhallisin mielin yritimme vauvaa ja olemme edelleenkin rauhallisia. Itse toki vältän kontaktia muihin ihmisiin, mutta niin pyrkisin tekemään vaikka en olisikaan raskaana.
Tietysti tää korona pelottaa monia, mutta edelleenkin on melko pieni mahdollisuus sairastua siihen suomessa ja luulenpa, että tavallinen kausi-influenssa voi olla lähes yhtä vaarallinen odottavalle äidille, eikä sitäkään varmaan kukaan erityisesti pelkää. Ja mistä sitä tietää, vaikka odottaisi tämän pandemian yli, että mikä pandemia sitten tulee, kun viimein onkin uskaltanut raskautua?
 
Mahtavaa! Ja piti vielä tulla kommentoimaan tätä sun tilannetta, että jos jotain positiivista etsii, nyt sulla on ainakin aikaa muhinoida miehen kanssa ja ehkä lepäily ja stressitasojen lasku auttaa luomutärppiin!
No tämä (y)
Mut kuinkahan sitä stressaa sit, kun joutuu opettaa lapsia kotona :D No se on sen ajan murhe. Mut tosiaan työstressi jää ainakin pois :)
 
Huomenna kp50 :D lol. Yksi testi jäljellä ja teen sen aamulla. Jos vuoto ei ole alkanut..

Kiva kun täällä edelleen päivitetään listaa, kiitos siitä aktiivisille :) Teettekö päivityksen puhelimella vai koneella? Voisin myös tulevissa vauva21 ryhmissä osallistua päivittelyyn, jos joku vaan kertoo kokemuksella että se onnistuu puhelimella :)

Onko piinailijoita, jotka testaa huomenna? Itselläni on kyllä menkkajomot päällä niin että taas tuntuu kuin vuoto pian alkaisi. Hmm. Saa nähdä ehdinkö testin tehdä vai en.
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
Tein taas extempore iltalirutestin, kun menin googlettamaan apteekin testien roskishaamuista enkä tosiaan kellosta tajunnu kattoa kun sitä ekaa plussaa tein, j kerkesin jo laittaa pois sen :notworthy: Oli se ehkä ihan hitusen vahvistunu. Aivan älyttömiä jomoja ollu tänään selässä ja vatsassa, ja nyt tuntuu vatsa taas tosi turvonneelta koko ajan, mut tää turvotus jossain vaiheessa muistaakseni onneksi vähenee. Yks oire muuten mikä tuli mieleen, mikä oli oviksen jälkeen finnien lisäksi oli kauhea jano! Mikä on vieläkin, mutta siis heräsin yöllä siihen aiemmin että kieli oli kurkussa aivan kuivana :O

 
@Lilmi89 Hyvältä näyttää viivat :love:
Toivotaan että pysyy kyydissä(y):giggle:

Ja nyt kun mainitsit ton janon ni se mulla kyl on ihan jäätävä, herään öisinkin juomaan mikä ei oo yhtään tyypillistä mulle:unsure:
Ja tosiaan siihen oirelista hämmennykseen voi lisätä sen vitutuksen mikä nyt alko niin aikasin ku yleensä se näkyy vasta muutama päivä ennen menkkoja mut nyt oon ollu jo monet päivät kiree ku viulun kieli ja räyhänny menemään:D:poop:

Mut nää nyt voi olla ihan perus pms eri aikaa vaa jostain syystä, ja janokin voi olla jostain muusta, ei oo kyl raskautunu olo ees:rolleyes:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 50/29-43
Mandariinilohko.......kp 38/xx
Masu90............................kp 36/27-30
Krippis..............................kp 33/22-24
BonBon88.....................kp 32/30-32
Amadecasa.................kp 30/34-55
Lilmi89..............................kp 28/29
Keltasirkku-.................kp 26/28-32
Nieve30..........................kp 24/29
Loree................................kp 24/23-28
Wanti................................kp 24/30-48
Alinna86.........................kp 21/28
Kasikuus........................kp 18/27-28
Jjenn................................kp 18/30-31
Futurmama.................kp 18/29-34
Pampula3.....................kp 17/21-26
Hipposka......................kp 16/30
LaTiLa..............................kp 16/27
Brunet82.......................kp 14/26-28
Shibali...............................kp 14/23-28
Ilona Eloisa...................kp 12/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 9
Loree........................................dpo 9
Kasikuus.................................dpo 5
Pampula3.............................dpo 5
Wanti........................................dpo 3
LaTiLa.......................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alinna86 ja Helmiii
@Kasikuus mikä sovellus toi on? Mä oon joskus 100 vuotta sitten mittaillut lämpöjä, nyt en enää. En tiiä jos innostuisin seuraavassa kierrossa mittailemaan.

Mua väsyttää ihan sairaasti. Mun pitäs myös käydä verikokeissa tarkistuttaa ferritiini mut en muista oliko se huhti vai toukokuu milloin mun piti. Pitää ehkä nostaa rauta-annostusta kun oon syönyt vaan "puolikasta" annosta. Mun maha ei tahdo kestää rautaa.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
@Loree 18.12 tais olla.. Esikoisen LA oli.melkein sama, se viikolla aikaistettiin 9.12, sillon plussasin pääsiäisen jälkeen ja ihmettelin kun kiikuttiin tunturin päälle ja nukahdin sen jälkeen autoon väsytti niin. Nyt turha suunnitella mitään reissuja... Pysyttävä visusti kotona, korona piikkiä ennustettu tänne vasta juhannukselle :(
 
  • Tykkää
Reactions: Loree

Yhteistyössä