Haaveena vauva 2020

Täällä myös oltu jo 2 viikkoa lomautettuna, hieman ahdistaa taloudellisesti jos vauva tulee. Varsinkin kun ei ole mitään käsitystä miten kauan tämä jatkuu..
:( 3kk on kai se maximi määrä, mut mullakin lukee tossa, että 30.6 asti, mutta jos tilanne on huono, niin sitä voidaan jatkaan 30.9 asti :eek: Huippua! Pitää varmaan pistää talon rakennus jäihin ja samoin vauvahaaveet :(
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
@Kasikuus Pahoittelut huonoista uutisista, onpas ollut käsiteltävää tälle päivälle :cry:
Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja luomunakin voi tärpätä(y)
Tsemppihalit!❤
@Titi-Love Jospa se jomotus enteilis plussaa;):love:
Nopea omanapailu:
Missä mun jomot on? Tai mitkään oireet, ei ees valeraskaus oireita, mitä hittoa!? :oops:
Päivälämpö 37.3 ja vähän väsyttää mut ihan perus siis. Paitsi et normi jäätymisen sijaan mul on kuuma yötä päivää..hormonit ilmeisesti hyrrää:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Mulla oli eilen niitä menkkamaisia kipuja ja pelkäsin vuodon alkua, mutta ne sitten illemmalla loppui eikä tänäänkään ole ollut mitään. On tämäkin hassua. Noh, vaikka menkat sieltä alkaisikin, niin ainakin mun myöhäisen oviksen luteaali olisi tällaisella pidemmällä kierrolla tarpeeksi pitkä, ja sen voimalla jaksaa hyvin jatkaa yrittämistä :giggle: Toki saisi nämä testit nytkin vahvistua. Hop hop kroppa toimis nyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Kasikuus hyvä, että nyt pääsette tutkimuksiin. Mutta ymmärrän täysin harmituksen, prosessi on hidas. Meillä on yksityisen ensikäynnistä aikaa 7kk eikä mitään hoitoja ole aloitettu, tässä kierrossa olisi voinut alkaa. Ja yksityisellä edelleen ollaan. Mitenhän jonot kertyy tässä aikana :( todella turhauttavaa, mutta ei voi kuin odotella. Minä sain eilen tiedon lomautuksesta myös. Arvattavaa, mutta mietityttää toki.
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

8.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 49/29-43
Mandariinilohko.......kp 37/xx
Masu90............................kp 35/27-30
Krippis..............................kp 32/22-24
BonBon88.....................kp 31/30-32
Amadecasa.................kp 29/34-55
Lilmi89..............................kp 27/29
Keltasirkku-.................kp 25/28-32
Nieve30..........................kp 23/29
Loree................................kp 23/23-28
Wanti................................kp 23/30-48
Alinna86.........................kp 20/28
Kasikuus........................kp 17/27-28
Jjenn................................kp 17/30-31
Futurmama.................kp 17/29-34
Pampula3.....................kp 16/21-26
Hipposka......................kp 15/30
Brunet82.......................kp 13/26-28
Shibali...............................kp 13/23-28
Ilona Eloisa...................kp 11/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 8
Loree........................................dpo 8
Kasikuus.................................dpo 4
Pampula3.............................dpo 4
Wanti........................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Alinna86 Kiitos ❤ Kyl tää tästä, kun ensi järkytyksestä selviää. Tuli vaan kaikille työkavereille ja jopa asiakkaille yllätyksenä, et mut laitettiin pois ja noin pikäksi aikaa. Kaikki on vähän sitä mieltä, että aika nopsaa tajuavat, et ei siellä pärjää ilman kuskia :D

@minttuni Onpas teillä pitkä aika ensikäynnistä :( Hemmetin korona, kun sotki teidänkin asiat! Ja vielä lomautuskin tähän päälle sinullakin. Huoh, on tää kyl aikamoista. Ei olis alkuvuonna uskonut, että 2020 vuosi tulee olemaan tällainen. Mä haluan uskoa, että tällä kaikella on tarkoitus ja minun ei ole vielä tarkoitus saada lasta. Jospa sitten, kun talo on pystyssä, niin on hyvä hetki jäädä vauvan kanssa kotia ❤ Ei muuta kuin katse eteenpäin.
 
Tää alkaa mennä jo inhottavaksi, kun testaan joka aamu ja aina vaan nega. Toisaalta on tosi korkeat odotukset että plussa vaa näkyisi myöhään (koska miksi muuten menkat näin myöhässä?) ja toisaalta taas testeissä sanotaan että tulos 99% varma siitä kun vuodon olisi pitänyt alkaa :( Tänään tosiaan jo kp49/29-43

Itku tulee joka tapauksessa kun tämä tilanne lähipäivinä toivottavasti suuntaan tai toiseen ratkeaa.

Alkaa jo vaikuttaa jaksamiseen kun en pysty nukkumaan yhtäjaksoisesti kun jotenkin alitajuisesti mietin jo seuraavaa testiä ja viimeistään aamuyöllä nousen sitä tekemään kun ei pysty enää pidättää. Plääh
 
Ehdin yhden pc-liuskan aamulla testata, mutta oli tyhjää täynnä. Ja kah kun äskeisellä vessareissulla alkoikin vuoto! Ihan ilman kipuja tuosta vaan. Olipas kaiken kaikkiaan kummallinen kierto. Ja todiste, että viivanpaikkoja antaa sekä cb early detection että apteekin ultra.

Mut kuten sanoin, ei sureta, koska luteaali oli hienot 11-12 päivää verrattuna viime kierron surkeaan n. 7 päivään, olettaen että ovis oli silloinkin myöhemmin. Tammivauvaa kohti siis :love: Minut saa poistaa kiertolistalta.

Käyn täällä kurkkimassa miten teille muille piinailijoille käy, kiitos kaunis teille tsempeistä tähän asti ja törmäillään muissa ketjuissa :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Helmiii Pahoittelut negatestistä ompa kyllä inhottava ja outo juttu :( Oliko sulla nyt oireita?

@Riama Meinas huomenna testata? :)

Eilen oli aivan järkkyjä vatsakipuja, huh... Hiestä märkä oon ollu koko aamun mutta lämpö näyttää 36.2 kun mittasin, eli sama kun esikoisen kohalla (jos tässä raskaana ollaan) että koko alkuraskauden lämmöt alhaalla :unsure:
 
@Lilmi89 Joo tämmöistä tämä on, mut ihanaa et sulla siellä kummittelee :giggle: Laitahan taas testikuvia!!

@Kasikuus En usko että oli kemiallinen, eikös siitä pitäisi semmonen "kunnon haamu" tarttua tikkuun? Mulla nuo oli vähän siinä ja siinä, erottiko väriä vai ei. Ja kai kipuja ja joku extra-runsas vuoto sit olisi. Noh ei voi tietää, joka tapauksessa hyvä tulos kuitenkin et myöhäsellä oviksella myöhäsempi kierto :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Riama Voi harmi et noin kävi:cry:
Tsemppiä uuteen kiertoon (y):giggle:

Apteekin ultrassa ei viivanpaikkoja ole et voihan se olla et oli kiinnittymis yritys, ja hetken näkyi testissä. Mulla on ollut kunnon haamulainen viikonkin testissä ja se oli sit kemiallinen ja nyt pari kiertoa sitten kävi parissa tikussa just semmoin kääntelemällä erottuva mut oli kans kemiallinen kun tunsin irtoomisenkin mut kummassakaan ei ollut erityisiä vuotoja ihan normi menkat.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
@Alinna86 Kiitos :) Kyllä niihinkin vaan voi viivanpaikkaa tulla, ei tarvi paljoa googletellakaan kun löytää jo jos jonkinlaista kuvaa ja kommenttia. Nyt kun aukaisin testin ja sitä katselin, niin erottaa hyvin sen alueen johon väri kertyy, inasen tummempi muttei ainakaan enää yhtään punertava.

Kaipa noita voi tulla mihin tahansa testiin. Jopa sieltä luotettavimmasta päästä oleviin pregcheckin liuskoista on nyt raportoitu viivanpaikoista, ne on vissiin jotenkin muuttuneet ja uudessa erässä tällaisia :rolleyes:

Eli mitä tästä opimme, sen ainaisen et voi kun malttaisi odottaa menkkojen alkupäiville testausta :LOL::poop:
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Meillä on siis yrityksessä ensimmäinen ja aloitettiin 7/2019.ei siis kokemuksia raskaudesta.

On ollut menkkamaisia jomotuksia yli viikon, koko ajan tuntuu että vuoto voisi alkaa ja sitten taas jomotus loppuu ja unohdan koko asian. Nännit oli arat viime viikon mutta nyt 4 päivää olleet suht normaalit. Vv on päivittäin. Alavatsan turvotusta viimeiset 4 päivää.. Sitä ei ole muulloin kun ennen menkkoja mulla.

Saapi nähdä nyt. Viimeisin talletus ollut 15vrk sitten, joten mahdollisuus raskauteen on, mutta kyllä sen kai pitäisi kohta näkyä. En yhtään tiedä mikä tänä juttu nyt on :D toivon niin kovasti että olisin raskaana että vuodon alkaessa en tiiä kuinka kestän sen pettymyksen. :(
 

Yhteistyössä