Haaveena vauva 2020

Eneris3
Täältä tulisi eka tulkittava, valitettavasti leffaviivat siintänee vielä (kaukana) tulevaisuudessa Näettekös tässä edes mitään?

Edit. Jahas foorumin mielestä suora pikkukuva on epäilyttävä, joten tässä linkki:
https://aijaa.com/KRzIUT
Emmä kyl valitettavasti nää :( Mun sunnuntainenki viiva tais olla vaan viivapaikka, tän aamun clearblue selkee nega :/ Ärsyttävää ku kierto venyy ja kerkee jo toivoo..

Noh, ei muuta ku uutta yrittämään. Miestä ei haittaa, urheilijana hän on sitä mieltä että on hyvä syntyä alkuvuonna, niin oot aina vanhin ryhmässäs, haha :D:D Tsemppiä kaikille vielä jännittäville<3 En tiedä liitynkö ollenkaan tuonne 2021 ryhmään, en oo varma "stressaako" silloin vain enemmän, mutta mahdollisesti nähdään siellä, ne jotka sinne siirtyy! Muistakaa kuitenkin nauttia vauvanteostan ;)
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89 ja Riama
@Riama ihan kun mä siellä jotain haaleaa näkisin!

Hetken vielä notkun täällä. Menkat ja menkkakivut loppui illalla kuin seinään. Nyt sitten ihmettelen mitä tuo runsas tunnin kestävä vuoto oli, ei oikein kiinnittymisvuodostakaan mene. Ehkä se vuoto taas tänään alkaa.
Huoh. Ei auta kun taas odotella mitä tässä tulee tapahtumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
@minttuni Voin vain kuvitella miltä tuntuu odottaa niin kauan, että esikoisen vihdoinkin aluille saa :( Se on varmasti sydäntä riipivää, kun ei tiedä syitä, kuinka kauan menee vai saako pientä ollenkaan syliin ❤ Toivon sydämeni pohjasta, että korona olisi pian ohi ja pääsisitte vihdoinkin aloittamaan hoidot, jonka tuloksena vihdoinkin pitkän odotuksen jälkeen on pienen pieni nyytti ❤
Vaikka olen kokenut äitiyden, niin silti sattuu, jos en saa kokea sitä ihmisen kanssa, joka on yhtä omistautunut kuin minä ❤❤

@Wanti Minulla kestää yleensä 4-5pvä, mut nyt se plussa tuli niin yllättäen, et ei tainnut kestää oireet ku päivän.

@Riama Kyllä siellä jotain näkyy ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Riama ja minttuni
Voi olla että tuo hailura on vaan tämän testin (apteekin ultra) viivanpaikka. Testiajalla tuli ihan muutaman minuutin sisällä ja koitin kovasti kannustaa et tummeneppas nyt, mut ei se totellut :p

Pc liuskojakin löytyisi, mut en viitsi koittaa kun ei kerran herkempään testiinkään tartu väri. Jos nyt saisi pidettyä testeistä näppinsä erossa ja seuraava testikerta torstaina. Sillon pitäisi kyllä jo jotain näkyä jos on näkyäkseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona Eloisa
  • Tykkää
Reactions: Ilona Eloisa
Voi olla että tuo hailura on vaan tämän testin (apteekin ultra) viivanpaikka. Testiajalla tuli ihan muutaman minuutin sisällä ja koitin kovasti kannustaa et tummeneppas nyt, mut ei se totellut

Pc liuskojakin löytyisi, mut en viitsi koittaa kun ei kerran herkempään testiinkään tartu väri. Jos nyt saisi pidettyä testeistä näppinsä erossa ja seuraava testikerta torstaina. Sillon pitäisi kyllä jo jotain näkyä jos on näkyäkseen.
Noissa ei oo viivan paikkoja (y)
Mutta itsekin sain toissa kierrossa tollasen joka jäi kemialliseksi mutta toivotaan että sulla vahvistuis:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Riama
@Riama jotain pientä kyllä näkyy! <3

Nosiiis minusta oli pmsoireetki, kainalot kipuilee niinku ennen menkkoja, tissejä polttelee mut ei ooo kipeät jos puristaa, vvtä tulee nyt ihan tosissaan eilen oli vielä kuivaa, aamulla vatsa sekasin ja turvoksissa niinku ennen menkkoja, iho vähän huonossa kunnossa.. Niin ja 5pv oletetun oviksen jälkeen oli kirkasta ovismaista vuotoa kp18, nyt on kp 26/29. Oon järkyttyny!
 
@Titi-Love Meillä kans lapset alkaa hyppii seinille tän etäopiskelun kaa, ja miks pitää tehä niin vaikeeks, on teamsii, whatsappii, wilmaa, ja muita sivustoi..joka tuutista tulee viestii ja yritäpä ite sit käydä siin sivus töissä ja pysyä kärryillä:cautious:
Toivottavast tää menis syksyy mennes ohi, lapset jopa jo toivoo kouluun, niin tää kotoilu opettaa et ei se koulu ookkaa paha paikka:LOL:
Hassui noi unet, mieki nään niitä, viimeks oli sellain et tein sen ja yhes miehen kaa itkettii ja sanoin ettei saa kertoo kellee viel ku ne on töissä et ne käy kans itkee:D
Toivotaa et sul ois enne uni mut ilman noit epäilevii fiiliksii:D
 
@Alinna86 ja @Titi-Love Meillä kans alkaa kotikoulu nyppii ihan urakalla ja just toi, et miks ketus ne tehtävät ja viestit ei tuu yhteen ja samaan paikkaan, kun ei me aikuisetkaan pysytä perässä, ni miten lapset sit pysyy. Meillä tehdään työpäivän päätteeksi toinen työpäivä, kun illalla saatetaan vielä 8 aikaa tehdä rästihommia :( Ja täällä kans lapset jo toivonu, et pääsis kouluun. Tehtäviä on aivan LIIIIIIKAAAA.

Ihmeellisiä unia täälläkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Lilmi89 Mahtavaa! Ihan selvä haamu. ❤

@Riama Hentoista haamua näkyy sullakin. ❤ Mä sain edellisessä kierrossa noihin just tommosia koko ajan ja kemiallista veikkaisin eli ehkä sullakin siellä jotain tapahtuu. :love: Noi on siitä hyviä ja herkkiä testejä, että plussakierrossa ne tummu selkeästi joka päivä, kun taas onestepit tummu vasta ehkä viikon päästä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Riama ja Lilmi89
Vau @Lilmi89 ❤

Ja samaa mieltä kotikoulusta! On kyllä haastavaa kaikinpuolin, nyt ehkä hiljalleen alkanut sujua jo meijän 9-vllä. Meillä vielä päiväkoti-ikäinen jota pitää myöskin viihdyttää joten iltaan asti menee päivittäin kouluhommat, kun mäkin oon normaalisti töissä päivät. Mies ollut nyt saikulla joten ollaa saatu pidettyä lapset tähän asti kotona, mut hänkin menee pääsiäisen pyhiksi ja siitä eteenpäin töihin. Eli ensi viikolla alkaa normiarki (koululainen jää yksin kotiin) ja pienempi on vietävä päiväkotiin kun ei enää mitkään lomapäivät ja muut riitä että saisi oltua lasten kanssa kotona. Voi kumpa oliskin mahdollisuus etätyöhön ja kotoiluun tässä tilanteessa.

Raskautta toivon enemmän kuin mitään, mutta minulla edelleen myös suuri riski saada töistä korona, joten toisaalta viime kierrossakaan ei niin kovin harmittanut kun ei tärpännyt. Eri asia tosiaan ois jos ois mahdollisuus eristäytyä kotiin ainakin kriittisiksi alkuraskauden viikoiksi. Mut nyt kun tuota mahdollisuutta ei oo, niin viime kierrossakin olin menkkojen alettua hieman jopa helpottunut. Tosi ristiriitaista on.
 
Ensikäynnillä käyty ja ei juuri kerrottavaa :( Otti tiedot ylös ja laitto lähetteen labroihin ja käski miehen mennä antaa näytteen simpoista. Sit on seurattava kaupungin sivuja, että millon hoidot taas alkaa ja soitettava aikaa lääkärille, kun nyt niitä ei tosiaan anneta. Sano, että voi mennä pitkälle hoitojen alku, kun jouduttu perumaan muiden lääkäriaikoja ja sit kun taas homma lähtee pyörii, ni toki he ovat ekana jonossa. Noh, ei auta! Tähän on tyydyttävä.
 
Meillä on onneks vaan yhteen paikkaan tulee viestillä viikko lukujärjestys, jossa on tunti kohtaisesti selitetty mitä tehdään milläkin tunnilla ja mikä päivä. Ja meillä ei oo wilmaa, käytössä pelkästään Helmi. Ja Teamsin käyttö ei onnistunut, kun kaikilla luokkalaisilla ei ollu tietokonetta, nii opettaja laittaa linkit opetusvideoihin joita hän on kuvannut, mun mielestä helpompi näin. Sähköpostilla voi lähettää tehdyistä tehtävistä kuvat opettajalle, nii pystyy tarkistamaan. Onneks tää menee aika helposti. Mutta kavereita en pysty korvaamaan, nii se sit meinaa turhauttaa välillä.

Mulla on oudosti jatkunut menkkamainen jomotus ja keltarauhasjomo oviksesta asti. Pelottaa vähän et ovis ei tapahtunutkaan ja nyt sinne kasvaa joku kysta :|
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89

Yhteistyössä