Haaveena vauva 2020

@Wanti onneksi ei käynyt kuinkaan!

Täällä myös edelleen, toiseenkin jo kirjoitellut, kun en usko että heti nyt tärppäisi uudelleen.
Omien tuntemuksien mukaan dpo 5 menossa, eli jonnekki joulun tienoille vielä menisi la (en jaksa tarkistaa), jos nyt edes oli ovulaatio saati sitten plussaisikin vielä. 5 päivää niin saan tehdä r testin.. Ovistestejä alan uittamaan jo dpo 8 jos niissä jotain vahvistumista alkaisi näkymään
 
@minttuni Varmasti sitä pääsee juttuun mukaan, samanlailla kuin tännekin tultaessa. Muistaakseni kesä tai heinäkuussa hyppäsin joukkoon itse ja yritys alkoi toukokuussa.
Jotenkin sitä on vaan niiiin pettynyt, että ei saa 2020 vauvaa :( Minulla lapset -06, -08 ja -10 syntyneet ja -20 vauva olisi sopinut hyvin jonon jatkoksi :D 2021 vauva rikkoisi hyvän suoran :p Vitsi vitsi ❤
Minulla muuten vuotaa edelleen ruskeaa. Tosin hyvin haaleaa enää ja kp15 menossa. Ei päivääkään ilman vuotoa tässä kierrossa.

Mä en tiedä johtuuko väsymyksestä, mut kyl tänään on pari kyyneltä vierinyt poskelle, kun mietin, että "ystävällä" (eikai me väleissä enää olla) vahinkoraskaus on jo yliajalla ja he saavat hetkellä millä hyvänsä vauvan. Minusta se vain on niin väärin, että lapsia toivovat ei sitä saa ja niitä ei niin haluavat saa :( Ja kyyneleet valuu senkin takia, että olen jo aika kyllästynyt pettymään joka kk, ei jaksais!
 
Eneris3
@minttuni Varmasti sitä pääsee juttuun mukaan, samanlailla kuin tännekin tultaessa. Muistaakseni kesä tai heinäkuussa hyppäsin joukkoon itse ja yritys alkoi toukokuussa.
Jotenkin sitä on vaan niiiin pettynyt, että ei saa 2020 vauvaa Minulla lapset -06, -08 ja -10 syntyneet ja -20 vauva olisi sopinut hyvin jonon jatkoksi 2021 vauva rikkoisi hyvän suoran Vitsi vitsi
Minulla muuten vuotaa edelleen ruskeaa. Tosin hyvin haaleaa enää ja kp15 menossa. Ei päivääkään ilman vuotoa tässä kierrossa.

Mä en tiedä johtuuko väsymyksestä, mut kyl tänään on pari kyyneltä vierinyt poskelle, kun mietin, että "ystävällä" (eikai me väleissä enää olla) vahinkoraskaus on jo yliajalla ja he saavat hetkellä millä hyvänsä vauvan. Minusta se vain on niin väärin, että lapsia toivovat ei sitä saa ja niitä ei niin haluavat saa Ja kyyneleet valuu senkin takia, että olen jo aika kyllästynyt pettymään joka kk, ei jaksais!
Oon paljon miettinyt samaa, että niiiiiiin moni jotka ei missään nimessä haluais lapsia niin tulee vahingossa raskaaksi, ja itse joutuu sitten monta kk yrittämään vaikka sais tulla heti.. :(

Kävin kaupassa niin ei ollut Clearbluen early detection, mutta tavallinen cb testi löytyi kyllä, onkohan niissä merkittävä ero? Jos tulee pienikin haamu niin haen seuraavaksi digitaalin :D
 
Terveisiä testiostoksilta. Ajoin työmatkalla apteekkiin vähän kauemmas ja ostin ultria johon kehuskelin eilen että ei tule viivanpaikkoja. Niinpä niin.

Tulin kotio, tein testin 2h pidätyksellä. Testiajalla yritin siristää ja selvittää tuliko haamu. Mielestäni ei. Alle 30min sisään purin testin tuhannen palasiksi ja siinä näkyy oikeassa kuvakulmassa katsottuna viivanpaikka. Tai tahra. Tai haamu?

Ja kun sitä ei saa kuvattua edes niin lähinnä naurattaa itseni kuinka hörhöksi olen tullut. :'D

Kyllä on piinallista :D
 
  • Vau!
Reactions: Riama ja Lilmi89
Eneris3
Terveisiä testiostoksilta. Ajoin työmatkalla apteekkiin vähän kauemmas ja ostin ultria johon kehuskelin eilen että ei tule viivanpaikkoja. Niinpä niin.

Tulin kotio, tein testin 2h pidätyksellä. Testiajalla yritin siristää ja selvittää tuliko haamu. Mielestäni ei. Alle 30min sisään purin testin tuhannen palasiksi ja siinä näkyy oikeassa kuvakulmassa katsottuna viivanpaikka. Tai tahra. Tai haamu?

Ja kun sitä ei saa kuvattua edes niin lähinnä naurattaa itseni kuinka hörhöksi olen tullut. :'D

Kyllä on piinallista
Mulla meinaa itku tulla, kävin just vessassa ja pyyhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa.. Kumpa ne ei nyt alkaisi :'(

Lohduttakaa nyt joku että teillä on ollut tämmöistä ja silti olleet raskaana???:(:(:(:(:(

Ei kuitenkaan yhtään mahakipua vielä?
 
  • Surullinen
Reactions: Riama ja Lilmi89
Mulla meinaa itku tulla, kävin just vessassa ja pyyhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa.. Kumpa ne ei nyt alkaisi :'(

Lohduttakaa nyt joku että teillä on ollut tämmöistä ja silti olleet raskaana???

Ei kuitenkaan yhtään mahakipua vielä?
Voi harmi :( :'( aika usein enteilee ainakin itselläni alkavaa vuotoa. Toivon tietysti että sun kohdalla ei!

Tuu päivittää taas miten etenee.
 
Eneris3
Voi harmi :'( aika usein enteilee ainakin itselläni alkavaa vuotoa. Toivon tietysti että sun kohdalla ei!

Tuu päivittää taas miten etenee.
Mulla on pari kiertoa sitten käynyt niin, että tämmöinen vuoto alkoi kp29 ja sitten kp 31 alkoi yöllä ihan kunnon vuoto ja aivan helvetin kipee maha ja selkä, ja vuoto oli tosi runsasta.. Mietin silloin että olisko tärpänny ja menny tosi varhain kesken. Silloin ei raskaustestiin kyllä ilmestynyt haamun haamuakaan ennen vuodon alkua, joten toivotaan että tämä olisi osaa alkuraskautta eikä menkkojen alkua :(

Kerkes jo vähän innostumaan liikaa..
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
@Wanti apua, hurja tilanne varmasti onneksi selvisitte säikähdyksellä!!!

Pahoittelut menkoista kellä alko ja kyllä itestäki tuntuu että menkat sieltä vaan alkaa, oireita taas on kyllä, tänään oksu nousi kurkkuun siis närästys, tissit on tulessa, kuumottaa koko ajan, tänäön jomotellu taas ja turvottaa mutta kyllä 85% varma että menkat alkaa viim perjantaina,en ees ala testaan:cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: Kasikuus ja Helmiii
Tsemppiä kaikille teille joilla ei menkkoja kuulu, toivottavasti menkkoja ei tule ja plussaatte :)

@Alinna86 mekin alettiin aika tarkkaan vuosi sitten yrittää, tarkalleen se oli viime vuonna pääsiäisen jälkeen, ja 15 kiertoa vuoteen mahtunut. Kyllä on mun mielestä jo liian pitkä aika haaveiluun... Minkälaisissa tutkimuksissa te muuten olitte ja koska tulokset tulee? Paljon tsemppiä ❤

@Kasikuus ymmärrän täysin mitä tunnet, kyyneleiltä ei ole vältytty täälläkään vaikka kyllähän näihin pettymyksiin jo vähän turtuu. Oon jo pitempään valmistautunut siihen lopputulemaan ettei vauvaa välttämättä enää koskaan saada ja tehnyt surutyötä asian kanssa. Mut jos se on lopullinen kohtalo, niin kyllähän sitä surua toteutumattomasta haaveesta kantaa mukanaan loppuelämän. Ja tiedän ettei elämässä saa kaikkea haluamaansa, mutta kyllä näin isoa pettymystä voi olla vaikea hyväksyä. Koska teidän ensikäynti on ja tulethan kertomaan sitten mitä sanottiin? Mulla ja sulla on suunnilleen saman verran ikää, yritystä, ja vielä sektiotaustat molemmilla, siksi aina erityisellä mielenkiinnolla seuraan sinun polkua täällä kun on niin helppo samaistua ❤
 
Meillä on kyllä @Pampula3 hyvin samanlainen tilanne molemmilla ja itsekin seuraan ja odotan aina sinun kuulumisia ❤ Voi kunpa pian pääsisimme yhdessä odottajien ryhmään :love:
Kiitos kysymästä, huomenna ensikäynti puolen päivän aikaan :) Tulen sitten kertomaan kuulumiset, kun töiltäni ehdin :giggle:
 
@Kasikuus minun on myös vaikea hyväksyä sitä, että ei tullut vauvaa 2020. 2019 vauvaan oli vain pari mahdollisuutta, joten se ei kirpaissut niin paljoa.

Vuodon alkaminen ei ole enää niin suuri pettymys tai reaktioni ei ole enää niin voimakas. Mutta kun vuosia olen jo lasta toivonut, ennen yritystä siis, aina haaveillut äitiydestä ja omista lapsista. Kuunnellut lähipiirin vihjaillut ja seurannut, kun muut saavat perheenlisäystä. Mutta vasta kun ehkäisy jätettiin pois, kaikki nuo on alkanut sattumaan entistä enemmän. Ja kun ei voi tietää, onnistuuko koskaan ja kuinka pitkä polku on edessä. Olen tänään miettinyt asiaa paljon ja itkenyt koko illan. Pakko käsitellä myös surua, vaikka tähän ei voi jäädä vellomaan.
 
@minttuni ja muut niin ikävä lukea nuista teidän tuntemuksista, minun suurin unelma oli myös tulla äidiksi ja jokaisen tulisi saada se kokea, olen kyllä aivan varma että teillekin se päivä vielä tulee <3 Ilmotelkaa mitä seuraavaksi kun pääsette ensikäynneille, harmi kun tää korona sotkee.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Eneris3
@Kasikuus minun on myös vaikea hyväksyä sitä, että ei tullut vauvaa 2020. 2019 vauvaan oli vain pari mahdollisuutta, joten se ei kirpaissut niin paljoa.

Vuodon alkaminen ei ole enää niin suuri pettymys tai reaktioni ei ole enää niin voimakas. Mutta kun vuosia olen jo lasta toivonut, ennen yritystä siis, aina haaveillut äitiydestä ja omista lapsista. Kuunnellut lähipiirin vihjaillut ja seurannut, kun muut saavat perheenlisäystä. Mutta vasta kun ehkäisy jätettiin pois, kaikki nuo on alkanut sattumaan entistä enemmän. Ja kun ei voi tietää, onnistuuko koskaan ja kuinka pitkä polku on edessä. Olen tänään miettinyt asiaa paljon ja itkenyt koko illan. Pakko käsitellä myös surua, vaikka tähän ei voi jäädä vellomaan.
Vaikka itselläkin vasta tosi lyhyt (puoli vuotta) yritysaika takana, niin silti itketti hetki sitten kun vuoto alkoi.. Just se mistä puhuitkin, kun on jo niin monta vuotta ollut haaveena päästä äidiks, ja nyt kun se voisi muuttua todellisuudeksi niin ei onnistu.. Parin päivään sisään kaks fb kaveria ilmoittaneet raskaudestaan ja puolisokin just kertoi, että työkaverin uusi tyttöystävä saattaa olla raskaana (vahingossa), niin perkele. Miksi ei minä. Sit kun itseä alkoi itkettää, niin puolison kommentti "älä ressaa" ei auttanu yhtään :D Onneks hän tajus virheensä ja otti sitten kainaloon itkemään, hehe :) Täällä nyt vaaleanpunainen valkovuoto muuttunut vähän enemmän veren muotoiseksi, mutta niin kauan kun en "vuoda kunnolla", mä vielä halun toivoo et on mahollista vaikka todennäköisyys minimaalinen :D

Tai sitten on vaan pian pakko siirtyä tuonne 2021 ryhmään..
 
@Helmiii Mä ostin kans apteekin ultria, jotkut haukkuu et nekin tekis viivanpaikkaa ja jotkut kehuu hyviksi?? Itse kyllä huolin mielellään sen viivanpaikankin tihrustettavaksi täysin blankkon testin sijaan mutmut :LOL:Jospas sulla kurkisteli haamu siellä ❤

@Lilmi89 Ja mulla kun on juuri tuollaisia oireita ollut tänään, varsinkin turvotusta, kuumotusta ja juilimista ja silti haluaisin plussaan uskoa :X3:

Eneris3, voi eii, toivottavasti nyt ei kunnon vuodoksi ala. (n)Voihan joillakin vaikka niukemmat "menkat" tulla raskauden aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Eneris3
@Helmiii Mä ostin kans apteekin ultria, jotkut haukkuu et nekin tekis viivanpaikkaa ja jotkut kehuu hyviksi?? Itse kyllä huolin mielellään sen viivanpaikankin tihrustettavaksi täysin blankkon testin sijaan mutmut Jospas sulla kurkisteli haamu siellä

@Lilmi89 Ja mulla kun on juuri tuollaisia oireita ollut tänään, varsinkin turvotusta, kuumotusta ja juilimista ja silti haluaisin plussaan uskoa

Eneris3, voi eii, toivottavasti nyt ei kunnon vuodoksi ala. Voihan joillakin vaikka niukemmat "menkat" tulla raskauden aikana.
Voihan niitäkin olla, mut jotenki oon varma ettei nää sitä oo, eipähän ainakaan pety
 
@Pampula3 meillä tutkittiin keskenmenon syitä ja niitä kokeiden tuloksia on odoteltu jo pari kk. Aika lääkärille piti olla loppukuusta mutta koronan takia aika vaihtuikin puhelinsoitoksi.
Ilmeisesti siinä sitten keskustellaan tulevasta mut mies on sitä mieltä ettei mihinkään hoitoihin lähdetä. Siksipä toivon tavallaan ettei mitään vikaa olisi koska en tiiä miten kova romahdus se mulle olisi sitten jos toivoa ilman hoitoja ei olis :(
@Loree Yritän sinnitellä vielä sen 9päivää en vaan kestä ajatusta enää nega testeistä enkä toisaalta haluu nähdä edes sitä kemiallista. Antaa vaan turhaa toivoa... Hienompaahan se olis ku sais heti ekalla testillä sit ne räiskyvät leffaviivat:X3:

Omat tuntemukset tänään, lämpö jääny koholle, päivälläkin vielä 37.5 ja päikkärit oli otettava niinku eilenkin ja ihan jäätävä turvotus mut sitä mulla nyt on aina muutenkin joten ei voi päätellä yhtään mitään:LOL:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
@minttuni paljon voimia sinullekin ❤ Uskon että kun teillä kunnolla hoidot alkaa, on niistä toivottavasti apua ja tulet äidiksi. Tosi harmillista kun tämä korona sotkee ihan kaiken, myös lapsettomuushoitoihin pääsyn. Sydämestäni toivon sinulle kaikkea hyvää, ja että plussaat mahdollisimman pian, ja toivottavasti saat juuri niin monta lasta kuin toivot. Voin kuvitella ja tuntea surusi, vaikka ei ihan samanlaisessa tilanteessa ollakaan. Voimahali!!
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 48/29-43
Mandariinilohko.......kp 36/xx
Masu90............................kp 34/27-30
Riama...............................kp 32/27-29
Krippis..............................kp 31/22-24
BonBon88.....................kp 30/30-32
Amadecasa.................kp 28/34-55
Lilmi89..............................kp 26/29
Keltasirkku-.................kp 24/28-32
Nieve30..........................kp 22/29
Loree................................kp 22/23-28
Wanti................................kp 22/30-48
Alinna86.........................kp 19/28
Kasikuus........................kp 16/27-28
Jjenn................................kp 16/30-31
Futurmama.................kp 16/29-34
Pampula3.....................kp 15/21-26
Hipposka......................kp 14/30
Brunet82.......................kp 12/26-28
Shibali...............................kp 12/23-28
Ilona Eloisa...................kp 10/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Riama......................................dpo 12
Alinna86.................................dpo 7
Loree........................................dpo 7
Kasikuus.................................dpo 3
Pampula3.............................dpo 3
Wanti........................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi laittaa nyt dpo 1 :)

Kävin eilen hakemassa ovistestejä. Eilen oli lähes yhtävahvat viivat, tänään selkeästi hailakampi. Veikkaan että ovisplussa olis ollut sunnuntaina jos oisin testannut :) Joten tallettelut meni aika nappiin. Nyt tuntuu siltä että yritys on alkanut "virallisesti".

Kuinka pitkään muilla kestää ovisoireet?

Mulla ovisoireet alkoi kp12 ja ovis oli kp 21. :O

Täällä odotellaan aamun testaajien tuloksia <3

Mihis muuten hymiöt häviää viesteistä? Vaikka yritän laittaa ne näkyy hetken mutta kun jatkaa kirjoittamista ne katoavat.
 

Yhteistyössä