Haaveena vauva 2020

Eneris3
@Korallikala Joo mä olisin halunnut yhdeksi testiksi just vaikka tuon ultran, mutta yllättäen ei ollutkaan apteekissa tarjolla kuin kahta eri cb:n testiä. Yleensä löytyy useampaakin eri merkkiä. Ilmeisesti jokunen muukin tällä hetkellä vauvapuuhissa

Mulla ei ole menkkafiiliksiä näkynyt ja on kyllä aika hämmentävää. Toki epäilyt herää heti jokasesta pienestäkin tuikkasusta, oli se sitten suolisto tai joku muu
Mäki alan jokasesta tuntemuksesta epäilee et nytkö alkaa..:D
 
  • Haha
Reactions: Riama
Huomenta maanantai! Täällä eletään kp47/29-43 ja testi nega. Yllätyittekö :D

Ja tokihan pistin eilisen päivän testit talteen ja nyt tuossa iltasella tehdyssä testissä näkyy haamu. Mutta koska aamun testi puhdas nega niin taitaa olla eilinenkin vaan viivanpaikka. Ei pitäisi säilyttää vanhoja testejä, mutta kun tilanne näkyy pyörivän nyt viikkoja tässä tilanteessa niin onpahan jotakin pähkittävää :D
 
Eneris3
Huomenta maanantai! Täällä eletään kp47/29-43 ja testi nega. Yllätyittekö

Ja tokihan pistin eilisen päivän testit talteen ja nyt tuossa iltasella tehdyssä testissä näkyy haamu. Mutta koska aamun testi puhdas nega niin taitaa olla eilinenkin vaan viivanpaikka. Ei pitäisi säilyttää vanhoja testejä, mutta kun tilanne näkyy pyörivän nyt viikkoja tässä tilanteessa niin onpahan jotakin pähkittävää
Huomenta! Eikäää, aina vaan :( Itellä ei vieläkään menkkatuntemuksia muuta kuin tissit kipeät.. Huomasin semmoisenkin asian, että yleensä just ennen kun menkkojem pitäis alkaa seksin harrastaminen saattaa tuntua vähän ikävältä/sattua, mutta eilen ei ollut mitään ongelmia ja tuntu itseasiassa ihan tosi hyvältä, haha :D Huomenna aamulla taas testaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Noh, kyllähän se cb early uittoon päätyi, kun ovistikkuunkin tuli vähän väriä. Ja oon näkevinäni siinä haamuviivan :oops: Voi olla viivanpaikkakin, mutta ihan testiajan puitteissa ilmestyi ja mielestäni siinä on väriä. En oo itse saanut noihin viivanpaikkoja, mutta kyllähän niitäkin voi tulla.. Ärsyttää vaan kun en saa sitä kunnolla edes kuvaan!

Ainakin tää saa tuhlaan rahat lisätesteihin jos ei muuta :ROFLMAO:
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

6.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 47/29-43
Mandariinilohko.......kp 35/xx
Masu90............................kp 33/27-30
Riama...............................kp 31/27-29
Krippis..............................kp 30/22-24
BonBon88.....................kp 29/30-32
Amadecasa.................kp 27/34-55
Lilmi89..............................kp 25/29
Keltasirkku-.................kp 23/28-32
Nieve30..........................kp 21/29
Loree................................kp 21/23-28
Wanti................................kp 21/30-48
Alinna86.........................kp 18/28
Kasikuus........................kp 15/27-28
Jjenn................................kp 15/30-31
Futurmama.................kp 15/29-34
Pampula3.....................kp 14/21-26
Hipposka......................kp 13/30
Brunet82.......................kp 11/26-28
Shibali...............................kp 11/23-28
Ilona Eloisa...................kp 9/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Riama......................................dpo 11
Alinna86.................................dpo 6
Loree........................................dpo 6
Kasikuus.................................dpo 2
Pampula3.............................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Huomenta naiset! :)

Ikävää, kun testit näyttää negaa ja menkkoja ei vain kuulu :(
Haamulaisille vahvistumista ja toivotaan, että ne ei olis viivanpaikkoja (y)

Täällä on aika varma olo, että vuoden 2021 ryhmään siirtyminen tulee tapahtumaan. Vaikka vasta dpo2, niin on kyl ollut niin ihme kierto lämpökäyriä myöten, että ketuikshan tämäkin kierto taitaa mennä. Enpä olisi melkein vuosi sitten uskonut, että täältä vielä seuraavan vuoden puolelle mennään, mutta minkäs teet, aina ei voi voittaa.
Yöllä oli ihan pirun kipee kurkku ja ei sen takia saanut kunnolla unta. Hikisenäkin heräsin yhdessä vaiheessa. Aamulla onneksi kurkkukipu oli vain muisto ja nyt ei mitään.

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja Riama
Eneris3
Siiis apua missä teidän menkat on!! Tulis nyt se plussa! Tulisin kyllä hulluksi jos itelläki nyt kävis noin, kun ei oo koskaan ollu myöhässä

Plääh oon taas varma ettei oo tärpänny, alakerta niin kuiva että huhhuh
Mullakin tuli se perus menkkojen edeltävä kuivuus joka kesti päivän-pari ja olin varma et se oli siinä, mut nyt valkovuotoo taas tullu :eek: Joten älä luovuta!!
 
Eneris3
Noh, kyllähän se cb early uittoon päätyi, kun ovistikkuunkin tuli vähän väriä. Ja oon näkevinäni siinä haamuviivan Voi olla viivanpaikkakin, mutta ihan testiajan puitteissa ilmestyi ja mielestäni siinä on väriä. En oo itse saanut noihin viivanpaikkoja, mutta kyllähän niitäkin voi tulla.. Ärsyttää vaan kun en saa sitä kunnolla edes kuvaan!

Ainakin tää saa tuhlaan rahat lisätesteihin jos ei muuta
Laitetaan sormet ja varpaat ristiin että on haamu!!!<3 Olispa ihanaa!!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja Riama
Mulla on nyt oletettavasti dpo 2. Tänään ku heräsin, oli rinnat aivan sairaan kipeät, lisäksi munasarjoissa vihlontaa edelleen ja kohdunnapukassa vihloo,sekä päätä juilii. Ihan kuin pms oireita, mutta kiva jos nyt näitä kestää sen pari viikkoa, kun yleensä tulevat n. Viikko ennen menkkoja. Jotenki ei oo sellane fiilis enää, et ois tärpännyt. Eikä se sinällään ees haittaas jos ei tässä kierrossa, sit vaan suosiosta 2021 vauvaa haaveilemaan.
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
Mulla on nyt oletettavasti dpo 2. Tänään ku heräsin, oli rinnat aivan sairaan kipeät, lisäksi munasarjoissa vihlontaa edelleen ja kohdunnapukassa vihloo,sekä päätä juilii. Ihan kuin pms oireita, mutta kiva jos nyt näitä kestää sen pari viikkoa, kun yleensä tulevat n. Viikko ennen menkkoja. Jotenki ei oo sellane fiilis enää, et ois tärpännyt. Eikä se sinällään ees haittaas jos ei tässä kierrossa, sit vaan suosiosta 2021 vauvaa haaveilemaan.
Mullakin tuli jo tosi aikases vaihees näitä nyt ja sekös ihmetyttää :D
Parin päivän hedari onneks loppu jo mut sen tilalle tuli ärtymys:oops:
Tää yleensä alkaa vasta muutamaa päivää ennen menkkoja, kyl on miehel kestämistä:LOL:
Jännä myös et mitään maha tuntemuksia ei oo, ei siis niinku mitään pienintäkään nippailua:unsure:
 
En tiiä onko oire mistään, mutta äsken tuossa treenatessa tein liikettä "alaspäin katsova koira" - niin voi kauhea kun alkoi oksettaa ja närästää, oli pakko jättää kyseinen liike tekemättä. Syömisestäkin oli kuitenki jo se pari tuntia aikaa, joten ei sen pitäisi ainakaan vaikuttaa. Nyt lounasta nassuun, niin helpottaa ällötys oloa (y)
 
@Helmiii ja Eneris3, ei vitsi me testaillaan varmaan vielä viikonkin päästä vaan negoja eikä menkoista merkkiäkään :ROFLMAO: No mut eipähän olla yksin tässä hommassa :D ❤

Mä kans oon nyt kuvitellut kaiken maailman etomisia mitä vois heti raskauden piikkiin laittaa. Nälkä koko ajan ja kahvi ei olis maistuvinaan. Toisaalta nyt on kyllä mahaa ehkä vähän menkkamaisesti juilinut, jos ne sieltä sit kuitenkin pärähtää... varmaan tietty heti kun oon saanut ostettua testejä lisää o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89 ja Helmiii
Tsempit kaikille piinailijoille <3

Meillä oli aika dramaattinen aamu. Mies ajoi kolarin ja auto hajosi täysin. Henkilövahinkoja ei tullut, luojan kiitos. Reilu 2 tuntia oli tarkkailussa tkssa. Mä olin ite ekana kolaripaikalla kun olin lapsia viemässä hoitoon. Oon vieläkin shokissa oli kamalaa nähdä meidän auto niin rutussa. Onneks sain saikkua tän päivän. Ollaan nyt miehen kaa molemmat saikulla. =D
 
@Wanti :eek: Hyvä, ettei käynyt mitään ❤

Ai kauhea mikä palelu :( Kädet aivan jäässä, vaikka sisätiloissa istuskelen. Mitään ei jaksa tehdä ja väsyttääkin ihan hemmetisti. Työkaveritki maininnu jo monta kertaa, et oon ihan kalpea. Jospa vaikka ens yönä sais nukuttua paremmin, ni ois huominen pvä parempi.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Pitäisköhän monen kuukauden tauon jälkeen tulla oikein listoille mukaan, viimeistää kertaa ennen kuin keskustelu tällä palstalla ihan hiljenee... Eli kp 14/21-26 ja dpo2, en saa tähän väriä... Kiva piinailla muiden kanssa yhdessä, kun on muitakin ihan samoilla dpo päivillä. Muutenkin iskee vähän haikeus kun tämä 2020 haaveilijoiden ryhmä tässä hiljenee. Täällä on monia nimimerkkejä jotka muistan ihan lähtien niistä ensimmäisistä keskusteluistani täällä palstalla. Mietin jo etten tuonne uuteen keskusteluun enää siirtyisi, mut pakko kai se on, koska haluan tietää miten teillä muilla hommat etenee jos ei tässä kierrossa plussaa tuu.

Meillä osui taas tallettelut kohdilleen, bongasin oviksen kunnon limoista ja testi vahvisti oviksen, tutut kivutkin tuli. Mutta ihmetyttää miksei vaan tärppää, meillähän jo yk 15 eikä mitään merkkiäkään että voisi vielä raskautua. Toisaalta ei tutkimuksissa löytynyt mitään selkeää syytä, joten turhauttavaa tämä on. Voi kumpa tietäisi saadaanko koskaan enää vauvaa vai kestääkö tärpissä vaan pitkään...

Lisäksi nyt dpo2 ihme oireita, ihan ku ois jo pms:ää. Nännit kipeät, heikko olo ja oon todella kiukkuinen. Ilmeisesti hormoonitasot heittelee oikein kunnolla. Ennen ovista lievää päänsärkyä oli 3 päivää, mitä ei yleensä ole kuin ihan loppukierrossa. Ja @Kasikuus on pitänyt jo monta kertaa kommentoida, mullakin on monissa kierrossa ovikseen asti ruskeaa vuotoa (ei verta), limatkin usein sekä ruskeaa että kirkasta. Mulla lääkäri sanoi että on ihan ok, tiedä sitä sitten...
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
Eneris3
Tsempit kaikille piinailijoille <3

Meillä oli aika dramaattinen aamu. Mies ajoi kolarin ja auto hajosi täysin. Henkilövahinkoja ei tullut, luojan kiitos. Reilu 2 tuntia oli tarkkailussa tkssa. Mä olin ite ekana kolaripaikalla kun olin lapsia viemässä hoitoon. Oon vieläkin shokissa oli kamalaa nähdä meidän auto niin rutussa. Onneks sain saikkua tän päivän. Ollaan nyt miehen kaa molemmat saikulla. =D
Ei kamala, onneks ei käyny pahemmin!! Peltiä saa aina tilalle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
@Pampula3 Listoille lisätty :)
No hyvä (tai no onko se nyt niin hyvä) , että en ole ainut tuon vuodon kanssa ja muillekin on sanottu, et se olis ok.
Mä en myöskään haluaisi 2021 ryhmään mennä, mutta kovasti haluan johonkin odottaja ryhmään päästä ja en tahtois hypätä joukkoon ns. ulkopuolisena ja sen takia on kivempi olla ensin haaveilijoissa, jotta ehtii ehkä tutustua porukkaan aiemmin :) Mutta jospa me nyt päästäis kuitenkin joulukuisiin, vaikka odotukset ei ainakaan minulla ole kovin korkealla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Pampula3
@Kasikuus minä menin ryhmään 2021 viikko sitten ja ihan rohkeasti vain aloin juttelemaan, kyllä sielläkin tutustuu. Tännekin tulin vasta marraskuussa vaikka yritys oli jo aiemmin alkanut :) toivon, että ei tarvitse teidän toki sinne tulla ❤

Minulla nyt kp7 ja tulee edelleen ruskeaa vuotoa. Harvoin näin on, tuleekohan pitkään vielä. Mutta ihan hyvä kuulla, mullakin on, ehkä ei tarvitse huolehtia. Yleensä loppuu kp 4 jälkeen siis vuoto. Että eipä ole kovin kauaa siitäkään. Mutta mitä lie.

Tsemppiä kaikille ja toivon teille onnistumista ❤
 
Eneris3
Onkohan normaalia että jännittää näin kauheesti tehdä uusi testi huomenna.... Jotenkin kerennyt vähän "innostua" kun eiliseen testiin ilmestyi myöhemmin jonkinnäköinen viiva, mut mitä jos se onkin vain viivapaikka tai kuvittelin vain ja odotan nyt ihan liikoja..? Jos huominen testi on negatiivinen niin pettymys on valtava :'( Miks tää paksuks pamahtaminen ei vaan voi olla semmonen asia johon riittää se, että teen päätöksen että nyt haluan vauvan, ja sit on raskaana :D:D
 
Pitäisköhän monen kuukauden tauon jälkeen tulla oikein listoille mukaan, viimeistää kertaa ennen kuin keskustelu tällä palstalla ihan hiljenee... Eli kp 14/21-26 ja dpo2, en saa tähän väriä... Kiva piinailla muiden kanssa yhdessä, kun on muitakin ihan samoilla dpo päivillä. Muutenkin iskee vähän haikeus kun tämä 2020 haaveilijoiden ryhmä tässä hiljenee. Täällä on monia nimimerkkejä jotka muistan ihan lähtien niistä ensimmäisistä keskusteluistani täällä palstalla. Mietin jo etten tuonne uuteen keskusteluun enää siirtyisi, mut pakko kai se on, koska haluan tietää miten teillä muilla hommat etenee jos ei tässä kierrossa plussaa tuu.

Meillä osui taas tallettelut kohdilleen, bongasin oviksen kunnon limoista ja testi vahvisti oviksen, tutut kivutkin tuli. Mutta ihmetyttää miksei vaan tärppää, meillähän jo yk 15 eikä mitään merkkiäkään että voisi vielä raskautua. Toisaalta ei tutkimuksissa löytynyt mitään selkeää syytä, joten turhauttavaa tämä on. Voi kumpa tietäisi saadaanko koskaan enää vauvaa vai kestääkö tärpissä vaan pitkään...

Lisäksi nyt dpo2 ihme oireita, ihan ku ois jo pms:ää. Nännit kipeät, heikko olo ja oon todella kiukkuinen. Ilmeisesti hormoonitasot heittelee oikein kunnolla. Ennen ovista lievää päänsärkyä oli 3 päivää, mitä ei yleensä ole kuin ihan loppukierrossa. Ja @Kasikuus on pitänyt jo monta kertaa kommentoida, mullakin on monissa kierrossa ovikseen asti ruskeaa vuotoa (ei verta), limatkin usein sekä ruskeaa että kirkasta. Mulla lääkäri sanoi että on ihan ok, tiedä sitä sitten...
Toivottavasti ei tarttiskaan siirtyä 2021 ryhmään❤
Kiva kyllä huomata että jotkut vielä viittii piinailla täälläkin ettei yksin tarvi jännitellä :love:
Tääl samaa hormoniheittelyy liian aikases vaihees, hirveen huonolla tuulella koko aika ja äkänen ku ampiainen, vai johtuuko se tästä corona tilanteesta tai lasten kotiopiskelusta, tiedä sitä sitten:X3:
Meillä tulee tässä kuussa vuosi täyteen ku jätettii ehkäisy pois, pitkältä on tuntunut, lähes ikuisuudelta...tosin raskauksiakin on ollut mut ei syliin saakka.
 
Onkohan normaalia että jännittää näin kauheesti tehdä uusi testi huomenna.... Jotenkin kerennyt vähän "innostua" kun eiliseen testiin ilmestyi myöhemmin jonkinnäköinen viiva, mut mitä jos se onkin vain viivapaikka tai kuvittelin vain ja odotan nyt ihan liikoja..? Jos huominen testi on negatiivinen niin pettymys on valtava :'( Miks tää paksuks pamahtaminen ei vaan voi olla semmonen asia johon riittää se, että teen päätöksen että nyt haluan vauvan, ja sit on raskaana
Ihan normi settiä:ROFLMAO:
On kyllä tullu innostuttua ja petyttyä monesti tässä vuoden aikana.
Toivotaan että tuut huomenna kertomaan meille ilouutiset❤
 

Yhteistyössä