Haaveena vauva 2020

@Kasikuus en muista tarkkaan oisko ti vai ke oltu viimeks. Minä kun olin laskeskellut että ovis olis tänään tai huomenna mutta kaikesta päätellen olikin eilen. Noh vastahan tää yritys alkoi.. kai me tänään varalta talletellaan vaik myöhästä se jo onkin.
 
Blaah tyhjää oli testissä täälläkin. Mutta ei tässä vielä muutamaan päivään välttämättä mitään näykään, esikoisestakin näkyi hailura vasta dpo12. Tosin mulla ei ole ollut yli 30päiväisiä kiertoja ikinä, että sekös vähän ihmetyttää. Ehkä myöhäinen ovulaatio nyt tällä kertaa pidensi luteaalivaihetta?

Eli tänään kp 30/27-29 ja dpo10. Voi myös olla vasta dpo9. Noh anyway, jos vaikka tiistaihin malttaisi odotella seuraavaa testausta? Menkoista ei merkkiäkään.. :)
 
@Riama toivotaan todella että plussa tulisi nyt! Mitään oireita?

Oon alkanu vähän elätteleen toiveita plussasta nyt, vv lisääntyny, tissejä nipistelee vähän väliä ja iho huonossa kunnossa ollu oviksesta lähtien. Mutta ei muuta... Eli eiköhän menkat tuu ja vois olla vaikka aikasemmassa nyt! Vielä muutama päivä odottelua kp 24/29.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja Alinna86
@eneris3 uskon itse että niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa. Itselläni on koko viikon ollut vatsassa tuntemuksia että vuoto alkaa hetkellä millä hyvänsä. Rinnat olleet arat myös toista viikkoa jo... Jomottelut vähentyneet kyllä nyt viikonloppuna selkeästi. Jotenkin ihan sellainen olo ett voisi olla raskaana :D vai haluanko vain niin kovasti :D Ei ole näin pitkä kierto ollut koskaan... Viimeisin talletelu on ollut 12 päivää sitten, joten jos ei tiistaihin mennessä ole alkanu menkat tai tullut plussaa niin sitten huolestuttaa vähän. Siihen asti hyvällö fiiliksellä, koska uskon täysin että plussa mahdollinen.
 
Eneris3
@eneris3 uskon itse että niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa. Itselläni on koko viikon ollut vatsassa tuntemuksia että vuoto alkaa hetkellä millä hyvänsä. Rinnat olleet arat myös toista viikkoa jo... Jomottelut vähentyneet kyllä nyt viikonloppuna selkeästi. Jotenkin ihan sellainen olo ett voisi olla raskaana vai haluanko vain niin kovasti Ei ole näin pitkä kierto ollut koskaan... Viimeisin talletelu on ollut 12 päivää sitten, joten jos ei tiistaihin mennessä ole alkanu menkat tai tullut plussaa niin sitten huolestuttaa vähän. Siihen asti hyvällö fiiliksellä, koska uskon täysin että plussa mahdollinen.
No niin mäkin halun uskoo!! Nyt ku tuo raskaustesti ollu siinä pöydällä parisen tuntia, niin vilkasin vielä et onko ilmestyny muuta, mut veikkaan et pääkoppa temppuilee ku oon näkevinäni tietys kulmas hyvin hyvin minimaalisen haamun :'D En tietenkään voi luottaa siihen ku ollut kiin pitkään tossa, mut katotaan taas parin päästä jossei ala näkymään menkkoja Tässä äsken kävin veskissä, ja tuli taas ihan valkoista valkovuotoa.. Yleensä pari pv ennen menkkoja ei tule minkäänlaista vuotoa vaan ihan kuiva kausi.. oli tossa pari pv, mutta nyt taas valkosta valkovuotoo :eek: yleensä tässä vaiheessa voi tulla rusehtavaa ennenku alkaa kunnon menkat...
 
Meneepä jännäks @eneris3 ja @Helmiii :love:
Pidetään peukkuja :whistle:

Mulla on pari päivää nyt särkenyt päätä mikä ei lähe panadolilla, eilenkin otin niitä 4 mut ei niin vaikutusta, ärsyttävää ja buranaa en tietenkää syö.
Tilasin ens viikolle hieronnan jospa tää johtuis siitä et on vaa niskat jumissa.
Tietysti jo mieleen juolahti lokakuinen plussa kierto missä tämmöstä oli myös mut yritän nyt olla maalailematta piruja seinille:LOL:
Vielä 10 päivää testiin:X3:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Riama ja Lilmi89
@Lilmi89 No sekös tässä onkin outoa, kun ei ole oikein mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen :D ei merkkiä menkoista eikä oikein raskaudestakaan. Vai olisko tissien kihelmöinti ja seesteinen mieli sit niitä raskausoireita :unsure: Mut joo ei oikein mitään mainittavaa. Lievää polttoa alamahalla satunnaisesti.

@Helmiii Joo mäkin kyllä testailisin niin kauan kun menkat pysyy poissa! Oikein super piinailut :D

Eneris3, ihan hyvin voi vielä plussa tulla, kun hcg-tasot nousee erilailla tai oviksen paikka kierrossa heittää. Syyllistyn myös noiden "roskishaamujen" metsästykseen, siitäpä fiksu fiilis tuleekin :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Eneris3
Meneepä jännäks @eneris3 ja @Helmiii
Pidetään peukkuja

Mulla on pari päivää nyt särkenyt päätä mikä ei lähe panadolilla, eilenkin otin niitä 4 mut ei niin vaikutusta, ärsyttävää ja buranaa en tietenkää syö.
Tilasin ens viikolle hieronnan jospa tää johtuis siitä et on vaa niskat jumissa.
Tietysti jo mieleen juolahti lokakuinen plussa kierto missä tämmöstä oli myös mut yritän nyt olla maalailematta piruja seinille
Vielä 10 päivää testiin
Oioi, pian jänniä aikoja siellä kans!! Tuo pääkipu on paha, kun se voi johtua niin monesta eri asiasta! Mä ajattelin että tänään hakisin Clearbluen testejä ja tekisin semmosen parin päivän päästä, tähän saakka menty raskauskeijon puikkotesteillä ja pregcheck.. Onko kellään käyny niin että joku testi on ollu nega ja toinen plussa? Hitto ku toivoo niin paljon et ois tärpänny ja ovis ois vaikka vaan ollu vähän myöhemmin tässä kierrossa!!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86 ja Lilmi89
Eneris3
@Lilmi89 No sekös tässä onkin outoa, kun ei ole oikein mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei merkkiä menkoista eikä oikein raskaudestakaan. Vai olisko tissien kihelmöinti ja seesteinen mieli sit niitä raskausoireita Mut joo ei oikein mitään mainittavaa. Lievää polttoa alamahalla satunnaisesti.

@Helmiii Joo mäkin kyllä testailisin niin kauan kun menkat pysyy poissa! Oikein super piinailut

Eneris3, ihan hyvin voi vielä plussa tulla, kun hcg-tasot nousee erilailla tai oviksen paikka kierrossa heittää. Syyllistyn myös noiden "roskishaamujen" metsästykseen, siitäpä fiksu fiilis tuleekin
Mulla vähän samanlaisia fiiliksiä ku sullaki Riama.. Tissit on kipeet (ehkä inan kipeemmät ku yleensä?) muttei oikeen mitään muuta :D välillä satunnaisesti tuntuu jotain mahassa, ja kerkeen jo säikähtää et nyt ne menkat alkaa, mut sit meneeki ohi Enkä mielestäni oo sen kummemmin stressannu tässä kierrossa mikä siirtäis menkat?
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja Lilmi89
Ompa teillä jännät paikat kun menkat yhtäkkiä myöhässä, plussa voi pärähtää testiin vaikka viikonkin myöhässä! ;)

Hitto ku närästää, tuntuu ettei voi makoilla. Mutta vatsassa tuntuu kyllä erittäin tyhjältä, ei kai siellä vauvan alkua voi edes sillon olla?! Minusta joku möykky tuntu jo viimeksi, paitsi nyt on tuota rasvaaki kyllä +8kg viime kerrasta :LOL:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Riama ja Alinna86
Oioi, pian jänniä aikoja siellä kans!! Tuo pääkipu on paha, kun se voi johtua niin monesta eri asiasta! Mä ajattelin että tänään hakisin Clearbluen testejä ja tekisin semmosen parin päivän päästä, tähän saakka menty raskauskeijon puikkotesteillä ja pregcheck.. Onko kellään käyny niin että joku testi on ollu nega ja toinen plussa? Hitto ku toivoo niin paljon et ois tärpänny ja ovis ois vaikka vaan ollu vähän myöhemmin tässä kierrossa!!
Minusta parhaimmat on pregcheck ja clearblue. Varsinkin clearblue early näytti mulle viimeks lokakuun plussasta jo viikkoa ennen menkkoja(y)
Noi molemmat näyttää jo hyvin varhaisessa vaiheessa jos on raskaana. Tietysti se hcg nousu on yksilöllistä mut näin mulla.
Rfsu näyttäny mulle plussia vaikka pc negaa. Ja en ollut siis raskaana...
 
@Alinna86 mä en kärsi ikinä päänsäryistä, mutta tässä kierrossa oli viikon jakso kun särki joka päivä! Ihmettelin sitä ääneen miehelle ja työkavereille... Voi että jos se olisikin merkki tärpistä :D

Kävin hakemassa lisää testejä kaappiin. Nyt on pari rfsu ja yks digi.

Voiko hormoni nousta niin nopeasti että jos pidätän 4h nii illalla testissä voisikin näkyä plussa :'D kertokaa ny muutkin, missä menee normaalin innokkaan testailun ja himotestailun raja :D
 
Eneris3
Minusta parhaimmat on pregcheck ja clearblue. Varsinkin clearblue early näytti mulle viimeks lokakuun plussasta jo viikkoa ennen menkkoja
Noi molemmat näyttää jo hyvin varhaisessa vaiheessa jos on raskaana. Tietysti se hcg nousu on
yksilöllistä mut näin mulla.
Rfsu näyttäny mulle plussia vaikka pc negaa. Ja en ollut siis raskaana...
Noniin, täytyypäs lähtee clearblue ostoksille :D Pregcheckillä testasin torstaina, mutta silloin vielä nega. Se olikin viimeinen, ja tänään oli se raskauskeijun puikko Kerran testailin rfsun aikaisella testillä, mutta se epäonnistui kun ei näkynyt mitään
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Eneris3
@Alinna86 mä en kärsi ikinä päänsäryistä, mutta tässä kierrossa oli viikon jakso kun särki joka päivä! Ihmettelin sitä ääneen miehelle ja työkavereille... Voi että jos se olisikin merkki tärpistä

Kävin hakemassa lisää testejä kaappiin. Nyt on pari rfsu ja yks digi.

Voiko hormoni nousta niin nopeasti että jos pidätän 4h nii illalla testissä voisikin näkyä plussa :'D kertokaa ny muutkin, missä menee normaalin innokkaan testailun ja himotestailun raja
Haha, tunnistan itseni ton testailun suhteen :D Silti oon aika hyvin onnistunut hillitsemään itseni, oon tehny itelleni säännön et vähintään yks päivä välissä ennenku testaan uudestaan sillä logiikalla, et oon vielä kahenki päivän päästä raskaana vaikka nyt oisin :'D

Taas tässä tunti sitten ku touhusin pihalla, niin alkoi alavatsaan vähän sattumaan, mutta ei menkkakivun kaltaista kipua.. Ja vain vaaleaa vv.. Hmm.. En tiedä onko tahto suurempi kuin todennäköisyys että olis raskaana, niin alkaakin kuvittelemaan..
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
Eneris3
Kävin vilkasemassa aamun testiä (testauksen jälkeen totesin heti et negatiivinen ja menin takas nukkuu:D) ja en tiiä temppuileeko vaan silmät vai onko siinä TOSI vaalee toinen viiva... Puolisonki mielestä siinä näkyy jotain.. En sit tiiä kui luotettava on vaikka oiski, kuitenki ollu sii jo muutama tunti
 
  • Haha
Reactions: Lilmi89
Kävin vilkasemassa aamun testiä (testauksen jälkeen totesin heti et negatiivinen ja menin takas nukkuu:D) ja en tiiä temppuileeko vaan silmät vai onko siinä TOSI vaalee toinen viiva... Puolisonki mielestä siinä näkyy jotain.. En sit tiiä kui luotettava on vaikka oiski, kuitenki ollu sii jo muutama tunti
Käytitkö rfsu testiä? Sori en lukenu aiempia, jos siellä olit maininnut jo merkin... Kokemukseni mukaan rfsu violetti tekee myöhemmin viivanpaikan. Nämä ovat ainoita joita meidän kylästä saa markettitestinä, niin Niinpä itselläni on kuitenkin taas niitä. Ja kyllä, tihrustan aamuista testiä ja tietyssä kulmassa näen sen hailuran joka on monesti viivanpaikaksi todettu.....

Mutta samaa siis täällä tehdään :D
 
Mä puhuin tiistaina testaamisesta seuraavan kerran, mutta saas nyt nähdä syyhyykö näpit liikaa aamulla :LOL: Vielä löytyisi yksi cb early detection digien lisäksi, tänään testasin jollain rfsu:n herkällä puikolla. Jos tuhlais ensin mieluummin vaikka ovistikun ja katsoisi tuleeko yhtään väriä.. sen verran kallis tuo cb ettei viitsisi liian aikaisinkaan uittaa, mutku :D
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lilmi89 ja Alinna86
Eneris3
Käytitkö rfsu testiä? Sori en lukenu aiempia, jos siellä olit maininnut jo merkin... Kokemukseni mukaan rfsu violetti tekee myöhemmin viivanpaikan. Nämä ovat ainoita joita meidän kylästä saa markettitestinä, niin Niinpä itselläni on kuitenkin taas niitä. Ja kyllä, tihrustan aamuista testiä ja tietyssä kulmassa näen sen hailuran joka on monesti viivanpaikaksi todettu.....

Mutta samaa siis täällä tehdään
Ei ollu rfsu, nyt oli raskauskeijun puikkotesti! Ajattelin seuraavaks ostaa cleaebluen early detection, kunhan menkat nyt ei ala ennen sitä.. Taas tuli lisää valkosta vv vessakäynnin yhteydessä, toivottavasti hyvä merkki.. Onko sullaki vähän väliä semmonen olo et nyt ne menkat alkaa, mut sit ei alakaan?:D
 
@Korallikala Joo samaa mieltä! Ihan parhaita ne apteekin ja sanan hintaisia. Ei tuu viivanpaikkoja. Ostan aina ku mahdollista niitä.
@eneris3 Joo ollu jo viikon se fiilis et NYT alkaa. Ei oo alkanu vielä. Mut kramppailee kyl taas siihe malliin et ehkä NYT alkaa oikeesti.

Palaan aamulla asiaan.

Ehkä mut kannattaa ottaa pois dpo listalta kun venyy vaa? Jättää vaa tonne kärkipaikalle kp listaan. Dpo oli pisimmän kierron mukaan mutta tästä tulikin nyt uusin ennätyspitkä taas.
 
@Korallikala Joo mä olisin halunnut yhdeksi testiksi just vaikka tuon ultran, mutta yllättäen ei ollutkaan apteekissa tarjolla kuin kahta eri cb:n testiä. Yleensä löytyy useampaakin eri merkkiä. Ilmeisesti jokunen muukin tällä hetkellä vauvapuuhissa :LOL:

Mulla ei ole menkkafiiliksiä näkynyt ja on kyllä aika hämmentävää. Toki epäilyt herää heti jokasesta pienestäkin tuikkasusta, oli se sitten suolisto tai joku muu :D :D
 

Yhteistyössä