Haaveena vauva 2020

Voih, kieltämättä aika nopeasti muuttuu tilanteen ovistestien kanssa.
Oon nyt tikuttanut kp 9, 10, 11 ja tänään kp 12. Kerran päivässä. Oon ottanut kuvat ja linkitän ne teille varmaan illalla, jos vielä satun tikuttaa töiden jälkeen tai sit kohta, kunhan toi 10min on mennyt, et testi on luotettava lukea, mutta nyt jo näyttää uhkaavasti ekan minuutin aikana, et plussa pärähti :( Eilen en osannut vielä aavistaa, et se tänään tulis ja illalla onnellisena vaan nukkumaan, et kyl täs vielä ehtii huomenna talletella ja nyt harmittelen ja kiroon et prkl, kun ei talleteltu eilen. Viimeisin talletus kp9 ja luottoa ei ole, koska siittiöt n. 3.5vko vanhoja :cry:
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.4.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Helmiii..............................kp 44/29-43
Vaniljapulla.................kp 34/30
Mandariinilohko.......kp 32/xx
Masu90............................kp 30/27-30
Riama...............................kp 28/27-29
mimmi92........................kp 28/26
Krippis..............................kp 27/22-24
BonBon88.....................kp 26/30-32
Piipaa93..........................kp 26/26-28
Amadecasa.................kp 24/34-55
Lilmi89..............................kp 22/29
Keltasirkku-.................kp 20/28-32
Nieve30..........................kp 18/29
Loree................................kp 18/23-28
Wanti................................kp 18/30-48
Alinna86.........................kp 15/28
Kasikuus........................kp 12/27-28
Jjenn................................kp 12/30-31
Futurmama.................kp 12/29-34
Hipposka......................kp 10/30
Brunet82.......................kp 8/26-28
Shibali...............................kp 8/23-28
Ilona Eloisa...................kp 6/28
Mmohini.........................kp 3/32-42

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Vaniljapulla.........................dpo 16
Helmiii......................................dpo 16
Riama......................................dpo 8
Alinna86.................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiii ja Alinna86
Ja lisään vielä, kyllähän tässä vielä ehtii ja onneks toi plussa ei oo niin vahva vielä, kun edellis kerralla, kun tikutin. Mut mulla ovis aina samana päivänä, kun tikkuun plussan saan :( Pikkusen on tuikkinut oikealle puolen ja se nyt kertoo, et lähettyvillä ollaan h-hetkeä. Ehkä mä tässä ressaan jo valmiiksi liikaa ja huomenna sit pärähtää vasta se kunnon plussa.
 
Voih, kieltämättä aika nopeasti muuttuu tilanteen ovistestien kanssa.
Oon nyt tikuttanut kp 9, 10, 11 ja tänään kp 12. Kerran päivässä. Oon ottanut kuvat ja linkitän ne teille varmaan illalla, jos vielä satun tikuttaa töiden jälkeen tai sit kohta, kunhan toi 10min on mennyt, et testi on luotettava lukea, mutta nyt jo näyttää uhkaavasti ekan minuutin aikana, et plussa pärähti Eilen en osannut vielä aavistaa, et se tänään tulis ja illalla onnellisena vaan nukkumaan, et kyl täs vielä ehtii huomenna talletella ja nyt harmittelen ja kiroon et prkl, kun ei talleteltu eilen. Viimeisin talletus kp9 ja luottoa ei ole, koska siittiöt n. 3.5vko vanhoja
Hei, meillä oli täysin sama tilanne tässä tärppikierrossa! -3 viikkoja vanhalla tavaralla, 0 ja +1. Epäilytti kyllä itseäkin, että meniköhän v*tuiks, mutta näköjään ei. :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja Kasikuus
Toi voi olla ovisplussa, jotkut eivät saa näillä testeillä kunnollista ovisplussaa. Etsin sulle pari esimerkkikuvaa mun yhdestä kierrosta...
Ylempi testi on pregcheck ja alempi on sama kuin sulla molemmissa.
Tässä siis eka on ovisplussa ja toinen on testiviivat ovispäivänä samassa kierrossa.


Testasitko kerran päivässä? Mulla ei tainnut oikein koskaan olla näissä oikeaoppista plussaa. Samoin ei rfsu;n testeissä. Pc ja digi tais olla ainoa ja pc:kin yleensä vasta ovispäivänä ihan kunnon plussa.
Testasin viikon ajan 2-3 kertaa päivässä ja tuo kuvan mukainen oli tosiaan vahvin mitä tikkuun tuli. Tuon viivan jälkeen samana päivänä uuden tikutuksen viiva enää tosi haalea ja seuraavana päivänä ei ollut enää mitään.
Ja lämmot tuona oletettuna ovispäivänä (dpo 0) laski 0,3 astetta normaalista ja nyt nousseet näinä dpo 1-3 päivinä 0,6-0,8 astetta.
 
Viimeksi muokattu:
Eneris3
Ääääh on niiiin semmonen olo että pian ne menkat alkaa, vaikkei edes oo niin kipee maha ku yleensä.. Maha oli "menkkamaisen" kipeä 2-3 pv sitten, ja rinnat on vähän kipeät niinkuin näinä aikoina muutenkin. Tänään aamulla tuli ihan valkosta valkovuotoa, niin vielä elättelen toiveita ettei ne tästä ala.... Tänään 30-28/30
 
Toivottavasti @Helmiii menkat alkaisi pian tai sit toivotaan, että ovis olisi ollut muulloin kuin olet ajatellut ja se plussa sieltä vielä ehtisi tulla. Todella kurjaa tuollainen pitkä kierto :(

Mä muuten olen ihmetellyt, että miksi mulla on kurkku kipeä joka kk parina päivänä (tänä aamuna myös) ja nythän mä vasta hokasin, et se on just oviksen lähettyvillä :eek: Outo ovis oire o_O
 
  • Vau!
Reactions: Riama ja Lilmi89
Voieiii eikö oo ennen @Helmiii ollu menkat myöhässä? :/

@Kasikuus Sullako tuli ylläriplussa, hitsi, mutta jospa tuo riittäisi ei koskaan tunnu kyllä tietävän koska se tärppää :O

Täällä jomottelut loppunu, viim viikon päästä vasta alkaa menkat on tää aika odottelua :cautious: Repäisykipuja on ollu mutta sekin normi hommaa. Yllättävän pientä tää vatsanturvotus tässä kierrossa :)
 
Lämmöt pysyneet edelleen ylhäällä eikä ole menkkakipujakaan kuulunut. Eikä ole sellaista oloakaan, että pitäisi näillä näppäimillä alkaa. Johan tässä alkaa jännittään:X3: Joka vessareissulla tulee tarkoin syynättyä, olisko jotain kiinnittymisvuodon tapaista havaittavissa, mut ei oo näkynyt :p
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja Kasikuus
Mä oon täällä ihan hämilläni, kun ei osannut tota plussaa yhtään odottaa :D Tuli kyl niin puskista, et oon ihan ihmeissäni, et kui se nyt jo tuli. Tallettelut tehty ja kylläpäs se tuntui ikävältä, kun oikea puoli kipuili :( No tässä kierrossa ei ainakaan ehtinyt paljoa stressata ja ei ollut sellaista painetta, et nyt pakko tallettaa, oli klo mitä tahansa :) Haluja ei edelleenkään ole samanlailla kuin yleensä ja aika kuiva alakerta, todella todella outoa, et se plussa tuli :cautious:
Huomenna 4.4 siis dpo0 ja voi lisätä piinailijoihin, jos en ole aamulla ite kärppänä päivittämässä :D
Nyt saa tää omanapailu tälle päivää riittää :censored:
 
Mä jo myös menin tuonne 2021-puolelle, pessimisti (realisti) kun olen.. mutta pysyn nyt vielä täälläkin listoilla kun mahikset 2020 vauvaan on vielä teoriassa olemassa. Ovista odotellen viikonlopulle! Oireet on lupaavat, mulla aina rinnat kipeytyy pari päivää ennen ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja Lilmi89
Mä jo myös menin tuonne 2021-puolelle, pessimisti (realisti) kun olen.. mutta pysyn nyt vielä täälläkin listoilla kun mahikset 2020 vauvaan on vielä teoriassa olemassa. Ovista odotellen viikonlopulle! Oireet on lupaavat, mulla aina rinnat kipeytyy pari päivää ennen ovista.
Mä olen käynyt pari kertaa siellä kurkkimassa, mutta en vielä ole "uskaltautunut" sinne tulla juttelemaan :(
Kiva muuten lukea ihmisten ovis oireita, ne kun näyttää olevan monella niin erilaisia :) Toivottavasti sinulla pian ovis, niin päästään yhdessä jännäilemään loppukierto ;)
 
@lilmi mulla kierrot on heittänyt kaikkea 29-43 päivän välillä. Viime kierto oli toi ennätyspitkä jossa vuoto alkoi kp43 eli se muuttui kp1. Ja tosiaan siis ovis oli vaa oletus pisimmän kierron mukaan laskettu kun en tikkuun sitä saanut varmaksi.

Toivoisin tietty et ei vaa näy vielä testissä plussa. Mutta voi hyvin olla taas joku uusi ennätyspitkäkierto. (hohhoh...) ei oo siis vuoto alkanut tänään(kään).
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
Minäkin roikun täällä keskustelussa vielä :) oon käynyt päivittäin lukemassa mut en oo ehtinyt kirjoittamaan mitään. Mä oon ihan normaalisti töissä kun etätyömahdollisuutta ei ole, joten illat menee pitkälti pientä koulaista auttaessa tehtävissä ja myös pienempi toki kaipailee nyt yhteistä aikaa enemmän kun ei kavereitakaan nyt nää.

Mulla kp 11 ja sain myös ovisplussan tänään testiin. Ei pitänyt testailla tässä kierrossa mut eilen ja tänään ollu niin reiluja ovislimoja et aattelin sit huvikseni tikutella kun plussaa arvelinkin ehkä olevan. Raskaustestiinhän en ole tässä vuoden yrityksen aikana mitään saanut, niin tykkään kyllä tuosta oviksen testailusta kun saa edes silloin viivoja näkymiin ja ovis löytyy helposti. Mulla kyllä tuo ovisplussa on yleensä 2 päivää jonka jälkeen tunnen oviksen, joten luulen et ovis voi olla joko huomenna illalla tai vasta sunnuntaina, tunnen sen kyllä sitten. Mut @Kasikuus päästään piinailemaan yhdessä :) vaikkei toiveet mulla kovin korkealla oo.

En oo vielä käynyt kurkkaa uutta keskustelua, voi olla pidän tän kierron jälkeen taukoa ja liityn sitten kun hoidot joskus toivon mukaan jatkuu. Mut katotaan nyt osaako sitä elää ilman tätä palstailua ❤
 

Yhteistyössä