Haaveena vauva 2020

Onnittelut @marrrsipaani!! <3 ihana juttu :)

Ja mulla voimistuu vaan kaikki menkkatuntemukset, vuoto ei alkanu tänää vielä. Testaan aamulla taas jos ei ennen sitä ala. Huomenna dpo13. Jos järjellä ajattelee niin menkat alkaa dpo14 nii kuin aiemminkin. Kun on nämä kaikki oireetkin. Ja silti, siis silti sitä on niin kauhean toiveikas loppumetreille asti. Pitkä aika ollut tänä yli 40vrk kierto, vikoja päiviä viedään.......
 
Kiitos kaikille onnitteluista! ❤

@Alinna86 Oireista. Ei oo juuri mitään! :D Kun aloin kunnolla mietiskellä, niin hengästyn todella helposti. Oon kans ollut väsyneempi ja mielialat ovat heitelleet. Ei kai muuta? :D Jotain mahatuntemuksia pieniä on ollut.
Ihan eri tavalla nää oireet, kun esikoisesta, jossa oli tosi vahvat oireet heti.


Muoks. Ja tänään illasta on ollut pientä etovaa oloa.
 
Onnittelut @marrrsipaani!! <3 ihana juttu

Ja mulla voimistuu vaan kaikki menkkatuntemukset, vuoto ei alkanu tänää vielä. Testaan aamulla taas jos ei ennen sitä ala. Huomenna dpo13. Jos järjellä ajattelee niin menkat alkaa dpo14 nii kuin aiemminkin. Kun on nämä kaikki oireetkin. Ja silti, siis silti sitä on niin kauhean toiveikas loppumetreille asti. Pitkä aika ollut tänä yli 40vrk kierto, vikoja päiviä viedään.......
Jännää! ❤
 
Mahtavat viivat @Alinna86 !!!
Oon alkanu miettiiin että voisko ovis olla sittenki 10päivää ennen menkkoja, että ne alkukierron olot ei kerrokkaan mitään :poop: Meillä ei oo normisti tähän aikaan kierrosta seksiä ollenkaan, mutta tuo ovistikku, aikalailla nega, en kyllä edes tiiä miten se pitää tehdä kun ne ohjeet on ruotsiksi :ROFLMAO:Järkky turvotus ja jomotus on kyllä alavatsassa, mutta oon aatellu aina että pms... Finnejäki on.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mä tein just päätöksen omasta eristäytymisestäni, koska en halua riskeerata tätä alkavaa ensimmäistä ja viimeistä (jos pysyy loppuun asti) raskautta mitenkään. Olen niin onnellinen, että työ/opiskelutilanne sallii tämän ilman suurempaa taloudellista tappiota.
Me ollaan kumpikin oltu kotona etähommissa 13. pv alkaen. Ruokakaupassa ja apteekissa vain käydään.

Tsemppiä kaikille ❤
 
@MalluLeena tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta. Lasken oviksen olevan ovisplussasta seuraavana päivänä.

@Lilmi89 mulla vuodot tuli tässä kierrossa yhtäkkiä, ovisplussa tuli ehkä 4pv päästä niistä.

@Wanti täällä kohtalotoveri, sain aika kovan täräytyksen viikonloppuna kaatumisesta :(

@Kasikuus mulla yhdessä kierrossa oli sellaista, että koko ajan vuoteli jotain. Mut en tiiä oliko kkvuodon loputtua sitten ovisvuotoa jo vai mitä lie.

Ei vielä menkkoja näy, kp26/26 päättymässä. Mies ehdotti, että testaisisin aprillipäivänä, mutta kerroin olevani mukana dpo15-haasteessa. Höpöhommaa hänen mukaansa.. :D ❤
 
Mahtavat viivat @Alinna86 !!!
Oon alkanu miettiiin että voisko ovis olla sittenki 10päivää ennen menkkoja, että ne alkukierron olot ei kerrokkaan mitään Meillä ei oo normisti tähän aikaan kierrosta seksiä ollenkaan, mutta tuo ovistikku, aikalailla nega, en kyllä edes tiiä miten se pitää tehdä kun ne ohjeet on ruotsiksi Järkky turvotus ja jomotus on kyllä alavatsassa, mutta oon aatellu aina että pms... Finnejäki on.
Mulle tuli yllätyksenä, että ovis tuleekin vasta kp16 tietämillä. Kierto keskimäärin ollut 26 vrk. Oletin oireiden perusteella olevan aiemmin. Toki ultrissa nähty niitä ovuloimattomia kiertoja ja niissäkin olen luullut ovuloivani. Jotain tapahtuu, mutta ei loppuun asti riitä että ovis tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@minttuni mua alko nyt kyl jo jännittää vähän sun puolesta
Mikä kp bongasit nyt viimeks oviksen?
Kp 15 tuli plussa testiin ja lasken, että olis ollut kp 16. Toisaalta tuolloin kp 15 oli illemmasta kivut. Viime kierrossakin kyllä tuntui, että voisko olla raskaana, mutta jokainen kierto on uusi mahdollisuus! Ja jos ei nyt tärppää, niin lohduttaudun sillä, että ainakin luteaalivaihe on nyt ollut sen 10-11 vrk jos ovis tosiaan on tullut. Ja pääsee tekeen sen aukkarin seuraavassa kierrossa. Mutta täytyy myöntää, että viime päivinä on monesti tullut mieleen ajatus joulukuun vauvasta.. ❤
 
Peukut pystyyn että nyt olis @minttuni tärpänny!!! :love:

@Kasikuus en oo kuullu ennen ruskeasta ovislimasta! Mutta kyllä kai ne polilla tietää että on ok! Ootko nyt ovista tikuttanu? :sneaky:

Ompas kyllä hankalaa ettei voi omiin oloihin luottaa.... Pöh ja pah. Noh empä saanu miestä taas huijattua sänkyyn, hän sanoo että iltaisin ei haluta, aamuisin ei ole aikaa kun herää jo 5.30 ja no, tuo rakas lapsi hankaloittaa myös :sneaky:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Kp 15 tuli plussa testiin ja lasken, että olis ollut kp 16. Toisaalta tuolloin kp 15 oli illemmasta kivut. Viime kierrossakin kyllä tuntui, että voisko olla raskaana, mutta jokainen kierto on uusi mahdollisuus! Ja jos ei nyt tärppää, niin lohduttaudun sillä, että ainakin luteaalivaihe on nyt ollut sen 10-11 vrk jos ovis tosiaan on tullut. Ja pääsee tekeen sen aukkarin seuraavassa kierrossa. Mutta täytyy myöntää, että viime päivinä on monesti tullut mieleen ajatus joulukuun vauvasta..
Wääää toivotaan nyt, että ois tärppi!! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Heipähei täältä taustalta. Täällä alkoi menkat ja minut voi poistaa listalta. Koska nyt jos tästä kierrosta raskautuisin niin la olis jo 2.1.21! Eli taidan suunnata jossain vaiheessa ensi vuoden keskusteluun, nyt saattaa kyllä olla että pieni paussi pidetään yrityksestä koronan takia.. yritän ajatella positiivisesti että meillä kuitenkin vielä toivottavasti 10 hedelmällistä vuotta edessä, niin ehkä tässä jaksaa pari kuukautta himmailla ja tjottailla. :)

Onnea tuhannesti plussanneille ja voimia muille! ❤

pehmis 30v. /yk 6/ 2.lapsi
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

31.3.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Koodikissa..................kp 71/24
Vauvameille..............kp 70/28-35
Minttara........................kp 70/26
taikinatonttu.............kp 67/28
Mirella92..................... kp 66/29
Tupsahus......................kp 61/x
Zennuli...........................kp 54/26-28
lolu.....................................kp 51/28
Helmiii..............................kp 41/29-43
Mmohini.........................kp 36/32-42
Persikka123.................kp 32/32
Vaniljapulla.................kp 31/30
Mandariinilohko.......kp 29/xx
Millimetrii........................kp 28/27
minttuni...........................kp 27/26
Marrrsipaani...............kp 27/27-28
Masu90............................kp 27/27-30
Lina87...............................kp 26/28
Riama...............................kp 25/27-29
mimmi92........................kp 25/26
Krippis..............................kp 24/22-24
BonBon88.....................kp 23/30-32
Piipaa93..........................kp 23/26-28
Amadecasa.................kp 21/34-55
Lilmi89..............................kp 19/29
Keltasirkku-.................kp 17/28-32
Nieve30..........................kp 15/29
Loree................................kp 15/23-28
Wanti................................kp 15/30-48
Alinna86.........................kp 12/28
Kasikuus........................kp 9/27-28
Jjenn................................kp 9/30-31
Futurmama.................kp 9/29-34
Hipposka......................kp 7/30
Vesinokkaeläin.........kp 5/28
Brunet82.......................kp 5/26-28
Shibali...............................kp 5/23-28
Ilona Eloisa...................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Marrrsipaani......................dpo 13
Vaniljapulla.........................dpo 13
Helmiii......................................dpo 11
Zennuli....................................dpo 12
minttuni..................................dpo 11
Lina87......................................dpo 11
Riama......................................dpo 5
Alinna86.................................dpo0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@minttuni Olisipa nyt raskaus alkanut ❤ Jännää. Mulla pari kiertoa ollut, et koko ajan vuotaa jotain ovikseen asti, mut nyt vuoto on poikkeuksellisen ruskeaa :(

@Lilmi89 No äläpä. Outoa kyllä kun ovislimat mulla aina rusehtavaa. Ilmeisesti mulla jää vanhaa verta aina jonnekin ja sit se valuu ovislimojen kanssa ulos ja on sen takia rusehtavaa. En ole vielä tikuttanut, mut kai sitä vois tänään tai huomenna aloittaa. Tallettelutkin aloittamatta, kun koko ajan vuotanut :( Ja EI yhtään haluja, eli sen puolesta ei vielä kiire, kun tuskin ovis on vielä ainakaan 4päivään :D Tai sit halut on hukassa stressin takia.

Tänään saa varmaan tietää, kuka meidän firmasta joutuu lomautukselle :( Nyt vasta alkaa kunnolla korona ärsyttää, kun ei mulla ois varaa jäädä lomautukselle taloprojektin takia :( Mut sit taas toisaalta olis helpompaa, kun sais päivisin auttaa lapsia kouluhommissa, jos kotia jää.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vois käydä kirjottolemassa parin tunnin välein niin osaa vastailla kaikille :LOL::love:

Jos nyt ei naiset tärppää niin tammikuu vauvaa yrittämään vielä kovemmin! Kuinka moni juo vielä greippimehua? Tuntuu kyllä että tuon koronan takia ei viitti laukkoa kaupoissa, me käydään nyt max kerta viikkoon, käyn yksin ja pidän hanskat koko ajan kädessä. Muuten ollaan varauduttu henkisesti pysymään kesäkuuhun asti näin.... Mies kyllä kulkee omalla työpaikallaan, jossa on lähinnä vain yksin.

Puhuttiin muuten miehen kanssa niin hällä selvästi testosteronitasot laskeneet, joku aika sitten sai diabetestuomion mutta painoa pudottanu kovasti sen jälkeen ja ruokavaliossa petrattu, muttakun liikuntaa ei harrasta toisin kuin minä... Olipa taas sekava väsymyssepustus, kunn yö meni valvoskellessa. Ps. aamulämpö 36.1 kp 20/29 :notworthy:
 
@Kasikuus onko teidän alueella koronaa? Nyt kun tuli se uus juttu että pienet alakoululaiset saa olla koulussa niin onko siellä luokat lähessä täynnä? Oishan se varmasti ihana olla kotonakin, mutta lomauttaminen ei oo kyllä kiva... Voispa kaikki tehdä etätöitä!
 

Yhteistyössä