Haaveena vauva 2020

Juu, se on suositus, ja Suomessa valvovat viranomaiset Fimea ja Valvira ovat ohjeistaneet toimimaan suosituksen mukaan, ei siis määränneet. Mitenköhän kunnallisella ovat reagoineet suositukseen? Mekin kun ollaan yksityisellä niin oishan tässä mahdollisuus vaihtaa klinikkaa ja jatkaa pistoshoitoja, mutta työläältä tuntuu ehkä sekin. Mä oottelen rauhassa tämän kierron ja luomuna mennään. Mut tosiaan hyvä juttu teille ettei tule taukoa, kun kyllähän tässä koko ajan on se olo et valuu viimeinenkin hedelmällinen aika käsistä.
 
Juu, se on suositus, ja Suomessa valvovat viranomaiset Fimea ja Valvira ovat ohjeistaneet toimimaan suosituksen mukaan, ei siis määränneet. Mitenköhän kunnallisella ovat reagoineet suositukseen? Mekin kun ollaan yksityisellä niin oishan tässä mahdollisuus vaihtaa klinikkaa ja jatkaa pistoshoitoja, mutta työläältä tuntuu ehkä sekin. Mä oottelen rauhassa tämän kierron ja luomuna mennään. Mut tosiaan hyvä juttu teille ettei tule taukoa, kun kyllähän tässä koko ajan on se olo et valuu viimeinenkin hedelmällinen aika käsistä.
Kunnallisellahan on vähennetty kiireetöntä hoitoa ja kai nämä sellaisiksi lasketaan vaikka kyllähän tässä "kiire" on itse kullakin. Tosi kurja juttu kyllä monen kannalta ja klinikan vaihtaminen ei olis tullut itsellänikään kysymykseen vaikka ikää on mittarissa pian jo 37v.:confused:
 
Meilläkin lapselta julkisella peruttiin juuri korvien putkitus. Eipä kyllä itsekään niitä oltaisi tällä hetkellä haluttu laittaa. Katsellaan syksyllä uudestaan.
Eli siis taitaa olla paljon kaikesta sairaanhoidosta laitettu tauolle
 
Gyne määräsi mulle vuotohäiriöihin Primolut Nor kiertopäivät 15-24. Mulla on ollut nyt lämpöä ja lieviä flunssaoireita nyt kiertopäivät 18-nyt 24 eikä loppua näy. Onko jollekin käynyt samoin? En tiedä, uskallanko käyttää toista kiertoa (muita syitä, mm. sukurasitetta sydänkohtauksiin jne.) Toista määrättyä Caprilonia ei ole saanut apteekista vissiin syyskuussakaan enää..Onko niin että siitä on joku toinen versio, mitä sais?
 
Hei! Mä oon näköjää jääny tonne yrittäjien listaan roikkuu, oon plussannu. Nenskuli, voi siis poistaa listalta!

Tuumpa nyt samalla tännekki päivittää meijän tilannetta vähän, en yhtään tiedä mitä on luvassa

Meillä tilanne siis se, että marraskuussa oli tämä kkm joka tyhjennettiin lääkkeillä rv14. Tyhjennysvuodon jälkeen meillä onnellisesti tärppäs kolmannessa kierrossa (vai onko se nyt neljäs)..
Eilen kävin sitten varhaisultrassa, missä todettiin heti, että odotan kaksosia. Olin ihan järkyttyny asiasta, eniten siks, että en tiedä tuleeko mun kohtu kestämään kaksosraskautta aiempien sektioiden takia. :( Nyt on siis 8+5. Mulla on huomiseks aika sitten äitiyspolille, missä käydään asiaa läpi. Riskit ja mahdollisuudet ja mitä pitäis tehdä... Pelkään, että tätä raskautta ei voida jatkaa näin.
 
Voi ihanaa @Hypsy ❤ eipä tarvitsekaan sun varmaan enää hoitojen jatkumista pohtia.

Tsemppiä paljon tilanteeseesi @nenskuli ❤ vaikea tilanne tosiaan. Toivottavasti saat kuitenkin hyviä uutisia että raskaus voisi jatkua. Tarkempi seuranta ja sektio todella ajoissa tms. Mulla on todettu nyt hoidoissa myös monessa kierrossa että folleja irtoo kaksi ja aluksi saatiin yrityskielto päälle, koska aiempien sektioiden ja jälkimmäisessä tapahtuneiden komplikaatioiden takia kaksosraskaus on ehdottomasti kielletty. Saatiin sit kuitenkin taas lupa yrittää ja nyt mulle on jopa ehdotettu pistoshoitoja. Niissä riski kaksosraskauteen on vielä suurempi, joten oon niiden alottamista nyt lykännyt. Kun tottakai se omakin terveys on pakko ottaa huomioon. Mut ajatuksen tasolla oon paljon käynyt läpi tuollaista tilannetta, et voisi hyvin osua myös omallekin kohdalle. Toivottavasti kaikki kääntyy sulla parhain päin!

Keskenmenoista: mulla kakkosta yrittäessa km viikolla 6. Tulin kuitenkin onnellisesti raskaaksi heti km:n jälkeen ilman että yhtään kuukautisia tuli välissä. Siitä raskaudesta syntyi meidän toinen lapsi. Sen jälkeen ei onni olekaan ollut yrittämisessä myötä, 15 yk nyt menossa eikä edes pienintäkään haamua tms. Nähtäväksi jää, vieläkö onni osuu joskus kohdalle.
 
@Vesinokkaeläin Näköjään! Toivottavasti vaan vahvistuu. :love:

@Pampula3 Kunpa oliskin niin! ❤

Kiitos @Brunet82 Jospa sullekin viiva ilmestyis! ❤

@Lilmi89 Onhan tässä jotain oireita ollut, mutta kun on näin pitkä yritys takana, niin ei ole ollu odotukset kovin korkealla. Nyt on koko illan ollu alavatsassa/selässä aikamoinen paine, tuntuu kuin olis ilmapallo mahassa. Jännittää tulevat testipäivät! :eek::D
 

Yhteistyössä