Haaveena vauva 2020

Hmm tätähän täytyy ehdottomasti kokeilla sitten seuraavaksi
Suosittelen! Päätöstä seurasi hyvä fiilis heti ovulaatiosta lähtien, koko ajan olo että nyt tärppäs ja tää ei mee kesken niinku edelliset. Oon koittanut tässä toisella kierroksella päättää kans, mut en pääse ihan saman mielentilaan kun jotenkin töiden ja muun kans on koko ajan säpinää ja säätöä. Siis siihen tyyliin että ei nyt oo maailmanloppu jos ei tärppääkään, kun sit saan ensin hoidettua tämän ja tuon.
 
Hehe tampio taas kyselee.
Otin nyt rfsu ovistestit käyttöön. Tuli haalea viiva eli nega (sanotaanko edes ovistesteistä näin?)
Mutta kysymys: tummeneeko testi asteettain, jos siis testaa päivittäin vai pamahtaako se vain ovulaatiopäivänä yhtä tummiksi viivoiksi? Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan :)
 
Hehe tampio taas kyselee.
Otin nyt rfsu ovistestit käyttöön. Tuli haalea viiva eli nega (sanotaanko edes ovistesteistä näin?)
Mutta kysymys: tummeneeko testi asteettain, jos siis testaa päivittäin vai pamahtaako se vain ovulaatiopäivänä yhtä tummiksi viivoiksi? Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan
Mulla ainakin plussa tulee yhtäkkiä, eli ei tummene tasaisesti. Voi olla vaikka edellisenä iltana vitivalkoinen ja seuraavana päivänä kirkuvan punaiset viivat.
 
  • Tykkää
Reactions: bellaella22050909
Äääh mitä palelua koko ajan, kuuluu asiaan dpo ööö onkohan nyt 5 vai mikä, kun lämmöt koholla oviksen jälkeen vaikka aamulla oli kyllä taas 36.2 mutta heräsin normaliia aikasemmin :LOL:.. En jaksa kirjata oireita tässä kierrossa.. Aika varma fiilis ettei tässä kierrossa tärppää. Suht virkeä olokin, kauhulla ootan taas pms masista ja väsymystä, oon nyt ulkoillu kolmesti päivässä ja dieettikin menny ihan ookoo. Mitä nyt eilen ahmin suklaata huuups. Harmi ku punabiini ei nyt sovi tähän dieettiin, sillon kun aloin ottamaan esikoista niin join sitä pullollisen dpo4 :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hehe tampio taas kyselee.
Otin nyt rfsu ovistestit käyttöön. Tuli haalea viiva eli nega (sanotaanko edes ovistesteistä näin?)
Mutta kysymys: tummeneeko testi asteettain, jos siis testaa päivittäin vai pamahtaako se vain ovulaatiopäivänä yhtä tummiksi viivoiksi? Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan :)
Voin laittaa kotona kuvan, niin näkee miten mulla tässä kierrossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: bellaella22050909

Jo on hyvä kuva, mutta parempaa en saa :D kp 13 lähti tummumaan ja kp 15 tuo alin on se mistä digi antoi plussan! En tiedä olisko digi antanut pluaässaj lyös kp 14 P, mutta en siitä tajunnut testata ja kun myöhemmin vielä kp 14 testasin liian laimeasta ehkä, niin hailakka viiva tuli ja digi nega. Huono kuva tosiaan, mutta alimmassa kp 15 tuon vaaleamman eli testiviivan vasen reuna on yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Ja tosiaan tuli digillä siitä plussa. Ja kyllä, testaan sekopäänä kaksi tai jopa kolme kertaa päivässä.

Nyt vaan aloin miettimään, että olisko plussa tosiaan voinut tulla jo kp14 ja voisko nyt olla jo dpo 11 hehe :D
 
Suosittelen lämpimästi digitestejä, koska en noita liuskoja osaisi kyllä tulkita. Ja mies varmaan luulis (tai ymmärtäis) mun menneen sekaisin, jos tietäis että postaan nettiin kuvia kuivuneista pissaisista tikuista.

Tänään on kyllä ollut sellainen raivo ja ahdistus, että menkat voi hyvinkin olla tulossa. Aina kun olen yksin, niin tuntuu jotain menkkatuntemuksiakin, mutta ihmisten seurassa ei.. ihan yli menee tää oireiden tutkiskelu, mutta varmaan ymmärrätte :D ❤
 
@minttuni kiitos paljon! ❤ Tää selkeyttää kovasti tällaisen kokemattoman ovistestailjan ymmärrystä :) minulla oli tänään tuollainen sinun tikuttaman kp13 A :n kaltaiset viivat, mutta selkeästi huomenna voi olla vaikka viivaton testi :D Saas nähä mitä nyt seuraavaksi sitten tapahtuu. (y)

mulla ei tällä hetkellä ole yhtään digiä, kun en raaskinut niitä ostaa vielä kun apteekista sanoivat, että kandeis ainakin ne yhet kuukautiset odotella ennenkuin alkaa metsästämään ovulaatiota. Mutta ajattelin nyt kuitenkin kokeilla, kun ei siitä haittaakaan ole.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oon näköjään listalla entisessä kierrossa vielä, huomenna kp 3 ja voi poistaa piinailijoista. Iso kiitos kaikille jotka ehtii päivittää

Siis mikä on tää veren määrä?!? Järkyttävää. 2-3h välein saa kuukuppia tyhjätä ja silti ehtii vuotaa yli. Kp2 illasta kyllä yleensä jo vähenee. Onko teillä miten runsasta vuoto? Mulla on ollut ekan raskauden jälkeen tällästä ihan älytöntä vuotoa pari ekaa päivää. Ei onneks mitään menkkakipuja oo, mut silti mietin onko tää nyt ihan normaalia..

Mäkin joskus mittailin lämpöjä, mut ei ne oikeen mulla toiminu kun heräilin aamulla ihan miten sattuu.. @minttuni käyrät näyttää lupaavalta
Veren määrä joo. Ensimmäisen raskauden jälkeen ihan järkyttävät olleet nuo menkkojen ekat päivät. Varsinkin aamulla herätessä saa juosta jalat ristissä vessaan ja silti kerkee sotkemaan. Heräänkin monesti jo yöllä siihen kun kuppi falskaa ja pitää kipittää tyhjentämään. Mistä lie johtuu tuommoinen muutos, ennen raskautta oli aivan järkevät menkat.
 
Veren määrä joo. Ensimmäisen raskauden jälkeen ihan järkyttävät olleet nuo menkkojen ekat päivät. Varsinkin aamulla herätessä saa juosta jalat ristissä vessaan ja silti kerkee sotkemaan. Heräänkin monesti jo yöllä siihen kun kuppi falskaa ja pitää kipittää tyhjentämään. Mistä lie johtuu tuommoinen muutos, ennen raskautta oli aivan järkevät menkat.
Mulla aiemmin luneten pienempi tuli yli, mutta nyt isomman kanssa ei ongelmia. Mutta toki runsailla menkoilla sekin varmasti menee yli. Hmm :/
 
En enää muista kuka asetti haasteen olla testaamatta ennen kuin kuukautiset on myöhässä..... minä osallistun:)) ! Mulla on tuolla kaapissa tasan 2 kpl digitestejä ja niillä on pärjättävä:)
Kp 6 menossa ja fiilis hyvä:)
Varasin ajan gynelle pitkästä aikaa ihan vaan tarkastukseen. Se mikä minua eniten mietityttää niin on tämä mun ikä että mahdanko enää lasta saada.
Kaksi aikaisempaa poikaani on tullut ihan yhdestä yrityskerrasta mutta silloin olen ollut toki paljon nuorempi..... noh katsotaan miten nyt sitten. Yritän olla mahdollisimman stressivapaa ja nauttia elämästä❤❤
On mukavaa lukea teidän muiden viestejä ja ihan aidosti iloitsen jos ja kun niitä plussia teille tulee❤
Tämä painonpudotus prokkis alkoi eilen ja koko ajan tekee mieli suklaata:p
 
No mulla tais ainakin toissapäivän haamulainen olla vaan vielä jämiä tosta keskenmenosta... Tänään illasta pc ainakin ihan blankko tai no kai siihen jonkun viivanpaikan saa kuviteltua jos tarpeeksi tuijottaa xD Flo ennustaa huomiselle tätiä et toivotaan et tulis ajallaan mutta ei ainakaan vielä oo tuntemuksia. Hyvin kyllä kroppa kehittelee valeraskaus oireita kun nyt useamman päivän ollut tosi huono olo. Tänäänkin piti ihan hengitellä ettei menis oksentaan. Mietin jo et voisko mulla tulla ovis uudelleen ku siihen liittyy joskus kans oksetusta... Nännit kans aivan pirun kipeet ei muuten tissit arista mikä outoa varsinkin loppu kierrosta
 
@amadecasa Ei mitään tietoa mutta kellä olis jo jotain oireita?!
Täällä olis kyllä oireita, joita ei kukaan osaa kyllä tulkita! Nyt siis menossa dpo 11 tai 9, vähän riippuen, ett koska se ovis oikeesti on ollut. Mut merkittävimpänä nyt oviksesta alkaneet jokapäiväiset menkkajomottelut ja alaselän särky sekä vähän joka toinen päivä jonkun näköstä vihlontaa/sähköiskua tonne kohdun vasemmalle puolelle. Tissejä vihloo tämän tästä ja nännit kipeet. Tietty kaikkia keskusteluja kahlannut läpi ett kellä mikäkin oire on tienny plussaa ja mikä ei kamalan piinaavaa! Mojovat menkat on ainakin alkamassa, jos tämmösellä kahen vkon oireilulla alkaa sit lopulta vuoteleen millään ei kyllä meinaa pää kestää vkonloppuun asti odotella testausta
 

Yhteistyössä