Haaveena vauva 2020

Taas yksi suht huono yö takana ja TAAAAAS vuotaa verta :mad: Pitääkin varmaan soittaa työterveyteen ja pyytää päästä verikokeisiin. Edelleen aika rento fiilis ja yksi pvä lähempänä menkkoja. Tiistaina ne kai alkaa. Huomenna viim. pitäis alkaa rinnat kipeytyy, ku yleensä 4-6pvä ennen menkkoja se rauhanen alkaa kasvaa ja tulee kipeäksi. Vielä ei merkkejä siitä. Mua niiiin väsyttää ja tekis mieli jättää menemättä töihin :sleep:
 
  • Surullinen
Reactions: Hypsy
Taas yksi suht huono yö takana ja TAAAAAS vuotaa verta Pitääkin varmaan soittaa työterveyteen ja pyytää päästä verikokeisiin. Edelleen aika rento fiilis ja yksi pvä lähempänä menkkoja. Tiistaina ne kai alkaa. Huomenna viim. pitäis alkaa rinnat kipeytyy, ku yleensä 4-6pvä ennen menkkoja se rauhanen alkaa kasvaa ja tulee kipeäksi. Vielä ei merkkejä siitä. Mua niiiin väsyttää ja tekis mieli jättää menemättä töihin
Tsemppiä päivään! :love:
Mä jätän menemättä töihin, kun oon yskiny koko yön ja lämpö on edelleen yli 37. Ja katsokaapas tätä, nyt voikin alkaa jännittelemään tosissaan. Ylin testattu dpo 0 Pregnylin pistoa seuraavana päivänä ja alin tänä aamuna dpo 8. :oops::eek:

https://aijaa.com/rkwK4Q
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86.........................kp 67/28
Hipposka.......................kp 52/30
Nerthus..........................kp 50/28
Töppönen.......................kp 48/26-28
linneah........................... kp 47/26
Mmohini.........................kp 38/32
Hope91...........................kp 38/30-37
Nenskuli........................kp 32/28-33
Hypsy..............................kp 30/34
Koodikissa......................kp 30/24
Vauvameille....................kp 30/28-35
Minttara.............................kp 30/26
Mandariinilohko..............kp 29/xx
taikinatonttu....................kp 27/28
Futurmama......................kp 27/29-34
Mirella92......................... kp 26/29
Kasikuus..........................kp 26/27-28
Ninnanen.........................kp 25/24-26
niinaj91...........................kp 25/26-28
Persikka123....................kp 23/32
Vaniljapulla.....................kp 23/30
Snanniska.......................kp 23/28
Amadecasa..................kp 22/34-55
Tupsahus.........................kp 21/x
Shibali................................kp 20/23-28
Janet88............................kp 20/28-38
Ilona Eloisa....................kp 19/xx
pehmis26........................kp 17/27-29
PumpuliNunpuli.........kp 17/26
Haavejuttu....................kp 16/29
Masu90............................kp 16/27-30
Lina87...............................kp 16/28
Napsunen......................kp 14/35
minttuni...........................kp 14/23-32
Marrrsipaani................kp 14/28
Zennuli.............................kp 14/26-28
lolu......................................kp 11/28
Piipaa93..........................kp 9/25-27
Keltasirkku-..................kp 7/28-32
Lilmi89..............................kp 6/29
Jjenn..................................kp 6/30-31
W.we..................................kp 5/25
Nieve30...........................kp 5/29
Krippis..............................kp 4/22-24
Magnolia89.....................kp 1/26
Helmiii............................kp 1/29-43

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 36
Ninnunannu...................dpo 27
Mandariinilohko..........dpo 15
Alinna86.............................dpo 13
Ninnanen..........................dpo 12
Hope91................................dpo 12
Kasikuus............................dpo 10
Hypsy..................................dpo 8
Snanniska........................dpo 8
Mirkkuli26.........................dpo 6
Vaniljapulla.....................dpo 6
Tupsahus..........................dpo 4
PumpuliNumpuli.........dpo 4
Pehmis26..........................dpo 4
Haavejuttu......................dpo 3
Lina87.................................dpo 1
Zennuli................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Korallikala Harmi kun tuli km, mutta ihanaa kun otat heti suunnan eteen päin ja jatkat yritystä. Pidän peukkuja että sun ovis löytyy pian! :love:

Itse olen melko pohjamudissa tällä hetkellä, kun mikään ei kiinnosta, väsyttää ja tekisi mieli vain kääriytyä peittoon takkatulen äärelle. Tänään meinasi mennä hermot kun pöydälle oli jätetty leivänmuruja. Yleensä en kierron tässä vaiheessa ole näin ärtynyt. Aika kulkee liian hitaasti, enkä millään voi uskoa että mulla on vasta dpo4 menossa. Näin toissayönä unta, että aika pysähtyi dpo14 ja siitä tuli ikuinen piina. Nyt en kyl jaksa edes piinailla.
 
Kiitos @Hypsy
Oi, oispa nyt raskaus kyseessä, kun alkoi vahvistumaan viiva taas

Mä täällä odottelen yhteydenottoa työterveydestä, että saisi ajan. Jo 2 kertaa tänään tullut verta, naaman iho tosi hellä myös
Eilen tuli oikein venyvää vv illalla
Toivottavasti on vain raskauden oireita. :love:

Mulla ei ole ollut vv juuri ollenkaan, mut ei mulla ole oikeastaan koskaan. Alavatsaa vain juilii taukoamatta.
 
vierailija
Toivottavasti on vain raskauden oireita.

Mulla ei ole ollut vv juuri ollenkaan, mut ei mulla ole oikeastaan koskaan. Alavatsaa vain juilii taukoamatta.
Toivottavaahan se ois, mut jotenkin edelleen epäilen vahvasti, et nyt kyseessä jotain ihan muuta.
Mulla tullut nyt joka pvä ovulaation jälkeen vv. Yleensä se lakkaa joksikin päiviksi ja alkaa taas pari pvä ennen menkkoja holahtelee. Mut ikinä ennen ei ole ollut tuollaista venyvää (ihan kuin ovislimaa) tässä vaiheessa kiertoa.

Peukut meille molemmille.

Ps. En jaksa kirjautua ... Kasikuus täällä :D
 
Mennyt jossain kohtaa sekaisin listassa ja mulla tänään vasta kp 7.

Mieli on maassa, kuinkas muuten. Sitä vaan odottelee, että saadaan vuosi yritystä täyteen (nyt yk11) ja voi lähteä tutkittavaksi. Minua tsemppaa kovasti kaikkien muiden viestit, oltiin sitten hoidoissa tai onnistutaan luomuna. Valaa jotenkin edes vähän uskoa minuunkin, että kyllä mekin voidaan vielä onnistua.

Aika kauhea tämä uusi päivitys :(. Ei oo kyl minun makuun yhtään.
 
Sori omanapa TAAS. Dpo 6 ja nenän tukkosuus hellittäny. Ei muutenkaan oikeen mitään oireita. Lähtiessäni kauppaan haistoin kotona pahan hajun, luulin että se oli eteisen roskis. Tulin kaupasta ja hyi kun haisi vieläkin ja kysyin mieheltä että haiseeko täällä joku paha haju ja hän sanoi että ei. Noh otin kaapissa olevan roskiksen ja laitoin sen parvekkeelle.

Pelkäämpä et pms kiukku nostaa päätään kun ärsyttää tuo mies kun makoilee sohvalla ja valittaa kun sillä on tulossa kiire päivä. Olis tehny mieli vetää sellanen itku huuto raivari kohtaus, mut en sit viittiny. :devil:Nyt ku aloin miettii et mun pitäis tehdä makaronilaatikkoo ni alkaa melkee itkettää.:LOL:

nii ja sitten vielä, tein vähän sisätutkimusta ja paikat tuntuu jotenki turvonneelta. Kn ei ollut mitenkään erikoisen kaukana, mutta oli kivikova. Noh en oo juur aiemmin seuraillut, silloin tällöin vain. Eli tosta nyt ei voi päätellä yhtään mitään.:rolleyes:
 
Oi oi miten jännää @Hypsy <3 ihan selkeä haamu kyllä! <3 Toivottavasti siitä vielä vahvistuu :)

Ja siellä myös jännää @niinaj91 , toivotaan että on ihan oikea plussa <3

Voi ei @Alinna86 , pahoittelut negasta :( Mutta jospa se vielä muuttuisi plussaksi <3

Hyvä @Kasikuus että sait jo huomiselle ajan (y) Toivottavasti ois raskaus syynä tuollekin <3 On myös tosi jännä ja lupaavaa että oot noin viilipytty <3 Toivottavasti meinaa sitä että saat pian menolipun marraskuisiin <3

Hitto että mua ärsyttää tää uus palsta. On niin vaikee löytää noita eri palstan osioitakin, esim. missä on odotusajan keskustelut yms. Ja sit välillä kun yritän valita emojia tosta tykkää-kohdasta, niin ei annakaan valikkoa vaan pystyy vaan tylsästi valita sen pelkän "tykkää". sit taas joskus se valikko tulee näkyviin ja toimii. Ja sit nää hiton hymiöt ei toimi...

No, jos jotain positiivista, niin muuten täällä on yllättävän rento meininki. Ei tietoo mikä dpo mut varmaan joskus viikon päästä vois ootella menkkoja. Ens maanantaina on lääkärin aika Felicitakselle, niin sekin jotenkin helpottaa et saa sit tutkittua voisko tätä prosessia jotenkin auttaa ja mikä on tilanne. Tosin se myös pelottaa jos onkin sit jotain pielessä niin pahasti että oiskin tosi huonot mahkut onnistua... Mutta katotaan mikä on tuomio... Siihen nähden on yllättävänkin rento olotila, enkä ees kyttäile oireitani, ainakaan vielä :D
 
@Hypsy ja @niinaj91 ❤❤❤ Vahvistumisia molemmille!

@Shibali (y) rauhalliselle mielelle. Tällanen olo on aika jees ;)

@Mirkkuli26 Kuulostaa ihan lupaavalta, jospa sieltä plussa tulisi ❤

Omaa napaa vielä. Oon nyt kolmena päivänä vollottanut sen 90 päivää morsiamena ohjelman takia. Mies eilen sano, että hän on nyt 3pvä kattonu tätä mun herkkyyttä ja on jo aika varma raskaudesta.. Joo en minä vaan :D No eilen kattelin myös valokuvia kännykästä ja yht'äkkiä alko vaan kyyneleet valumaan :rolleyes:
 

Yhteistyössä