Haaveena vauva 2020

Voin niin samaistua noihin masisfiiliksiin. Aiemmissa kierroissa on helpottanut menkkojen loputtua, mutta nyt ei vaan kohene fiilis.
Keskittymiskyky töissäkin kärsii ja surullinen mieli koko ajan.
Vaikka on vasta yk 4 menossa, on iskenyt sellainen varma olo siitä, ettei tämä enää onnistu.
Pitäisi jotenkin saada asenne muutettua siten, että elämä on tässä ja nyt, tämänlainen ja sellaisena hyvä ja jos vielä vauva saadaan, se on mahtava bonus.
Minä vaan kuvittelin jo mielessäni pääseväni takaisin kotiin lasten luo :cry:

Seuraavien menkkojen aikaan sitten irtisanoutumassa :rolleyes::ROFLMAO::poop::X3:
 
Onnea kaikille plussista! :barefoot:

Täällä piinaillaan edelleen, vaikka tavallaa heitin jo tiistaina kirveet kaivoon tän kierron osalta kun testi oli niin nega kun olla ja voi :poop: (kp 31 oli sillon). Menkat kuitenkin loistaa edelleen poissaolollaan. Mutta eiköhän ne sieltä tuu..:unsure:

Lämmöt on edelleen 37, eli aika korkeet mulle. Palelen ja nukun edelleen villasukat jalassa. Mutta lienevät vaan PMS-oireita.

Joku kysyi mitä testejä käytätte, ite oon käyttänyt PC:n markettiliuskoja. Koskaan en oo saanut viivanpaikkaakaan niihin.. :(Auttaiskohan jos vaihtais testimerkkiä..:whistle::geek:

Nyt odottelen menkkoja maanantaihin, kp37 asti ja testaan sitten uudestaan. Koskaan ei niin pitkää kiertoa ole ollut.
 
@Hipppu Varmasti tuo pistää mietityttämään että missä vika! Tähtien asennosta vai mistä lie riippuu... Olisin kans aika hermona jos monta kuukautta menee vaikka oviksen bongaa, vaikka onki vain se ei 20% mahdollisuus raskauta.. Ite oon niin malttamaton että kokeilisin kans kaikki poppaskonstit! Se hormoonihoito voiski olla hyvä (y) Onko teillä ensimmäinen lapsi yritteillä?

Meinaan nyt yrittää saada tuon ukkelin parin päivän välein heilutteleen peittoja vaikka eka ajattelin etten jaksa, ärsyttää niiiin ku se ovisajankohta on hukassa. Jospa lämpöjä seuratessa löytyis se ovis, minusta on jotenki stressaavaa kun pitää koko ajan olla touhuamassa vaikkei tekisi mieli. No saapa nähdä miten menee.. Mutta jos nyt ei tärppäää niin kevät vauva vasta ihana olisikin, täällä Lapissa on niin järkyt pakkaset talvella!
 
@Hipppu Ei se masis vain mene pois, vaikka kuinka yrittää :unsure: Hetkellisiä hyviä hetkiä, mut sit aina jostain hiipii se kaipuu ja epätoivo, että miksi ei voi onnistua :( Kovasti tsemppiä :love:

Mä tuun vikan kerran tälle viikkoo märisee ja sit rauhotun vkl viettoon.
Tein rfsun normaalin testin ja se oli nega (ei edes sitä hemmetin viivan paikkaa.) Mutta kyllä alkaa jo ärsyttää, ku koko ajan olo 'nyt alkaa vuotaa. Eiku nyt. Nyt nyt nyt' mut ei niin ei. Toi alaselän polttelu on toispuoleista ja toi kipu/polttelu alavatsalla on ihan samanlaista, kuin päivänä jolloin menkat alkaa, mut miks ne alkais 3pvä etuajassa (n) Mulla alkaa menkat aina tasan sillon, ku pitäis olla dpo15 ja nyt on dpo12. Ja mun suu, se on vaan enemmän ja enemmän kuin sahara ja ei auta, vaikka kuinka jois. En ees kiinnittänyt siihen niin paljoa huomiota, ennen kuin @Helmiina1978 mainitsi omasta suun kuivuudesta. Sit vasta pistin merkille, et hemmetti ku itellä on kans ollut suun kuivuttaa ja koko ajan jano, eikä mulla ikinä oo jano :eek:

Oikein ihanaa vkl kaikille :love:
 
Onko täällä one stepin ovulaatiotestien käyttäjiä? Aloin testaamaan tänään ja siihen tuli roskisviiva. Mietin onko se viivanpaikka vai hä? Toki otin sen aamunpissasta enkä tiiä saako niillä tehdä niin (n)
Mulla nyt käytössä, aloitin kp6 testaan ja koko ajan tulee hento v.pun. viiva. Teen sekä aamu-, että päiväpissasta. Tänään oli ekaa kertaa vähän tummempi aiempiin päiviin verrattuna se toinen viiva, mut nega vielä. näytMyös digi näytti negaa. Testaan nyt digillä joka päivä myös.

Yritin saada hoitajaa kiinni, soitti just takas kun olin töissä kiinni. Maanantaihin menee. Kyselen jatkoista ja pitääkö nostaa vielä tyroksiinilääkitystä. Eipä se tietenkään ole päivän päälle, mut kyllä sitä malttamaton on. Tämä yk12 matelee..
 
  • Tykkää
Reactions: KukkaSosuli
Tsemppiä kaikille :love:

Kovin samanlaisia alakuloisia fiiliksiä täälläkin. Meillä yk 12 menossa, oviksen bongaan joka kierrossa, seksiä harrastetaan läpi kierron paljon ihan muistakin kuin vauvahaave syistä, ja oviksen läheisiin päiviin osuu aina monta kertaa. Silti kun ei tärppiä tule niin väkisinkin ahdistaa ja miettii missä vika. Mulla on jo ollu 5 kiertoa hormoonihoidotkin menossa. Tosin kun mun omassa hormoonitoiminnassa ei ole mitään vikaa, niin eihän nuo lääkkeet tavallaan muuta mun kohdalla tilannetta miksikään. Lääkäri sanoi et tämä ikä (34) on jo sellainen et kaikilla ei enää ainakaan helpolla onnistu. Munasolut, limakalvo jne, saattaavat olla jo laadultaan huonompia ja mm. siksi raskaaksitulo vaikeutuu ja keskenmenojen riski kasvaa. Mutta mistäs sitä tietää. Toiset vasta aloittavat yli 35-vuotiaina ja hyvin onnistuu. Täällä myös oli joitain jolla oli mennyt pitkään jo nuorempanakin yrittäessä, mutta silti lopulta onnistuneet. Joten se taas valaa hiukan toivoa. Vaikeaa hyväksyä että omalla kohdalla 34 v saattaa olla jo liian vanha saamaan lapsia :( Katsotaan kuinka kauan jaksaa vielä yrittää kun luvassa ei ole enää mitään tutkimuksia tai hoitoja, tuntuu että ihmettä tässä vaan odotellaan.

Anteeksi taas alakuloinen viesti ja kiitos teille kaikille vertaistuesta. Täällä meitä on monta samassa tilanteessa, ja ihanan tsemppaavaa ja ymmärtävää porukkaa ❤
 
Tosiaan kaikille tsemppiä :love: ei ole aina helppoa raskaaksi tulo. Mulla oli jo paniikki yk3. Sitten rauhotuin ja nyt on jotenkin parempi mieli, kun ollaan lääkärillä käyty ja näitä perussairauksia löytynyt ja laitellaan kuntoon. Aluksi oli raskaampaa, kun aikaa mennyt eteenpäin, niin jotenkin hyväksynyt tilanteen. Mutta silti tulee usein surua, epäreiluuden kokemuksia jne. Joidenkin raskausuutiset on helppo sulattaa, toisten taas ei. Ja vuoden aikana ehtinyt kuulla monet tarinat vahingoista, ehkäisystä huolimatta raskaaksi tulemisesta jne. Niin ihmetyttää, miksi meille ei suotu nopeaa luomuonnistumista. Toisaalta myös kuullut paljon lapsettomuudesta ja ymmärtänyt, että on loppujen lopuksi yleistäkin. Täältä saa kyllä tärkeää vertaistukea :love:
 
@Lilmi89 dpo 10, en saanu kyl täysin bongattua ovista. Huomenna uus testi, onesteppejä on viel muutama ja digi löytyy kans. Alko jo jännittää aamu, saakohan tässä edes unta o_O tänää töihin kävellessä yökkäilin mennessäni ohi koirapuiston, haisi niin kauheasti koiran pissa. Kävelen siitä ohi joka päivä mennessä ja tullessa töihin. Et jos toi ei oo plussa, niin mun kroppa on kyl sekaisin ja bränkkää mua täysin! :LOL: mut joo, kävin pussailee ton ukon körilään täysin :whistle:
 
@Alinna86 Oispa se uus raskaus nyt :love: Ikävää kyllä kun ei tiedä kumpaa on!!! Kummallista kyllä jos muka vieläkin vuotaa keskenmenon tiimoilta. o_O

@mincha eli pitää tulla. huomenna jännäämään testitulostasi!! Ihana kun aina jotain odotettavaa :D

Mulla jomottelee vasenta munasarjaa vaikka on vasta menkat ohi eilen, plääh outoa.. eihän ovis voi olla aikasin jos on yleensä 30päivää kierto :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@mincha minäkin näen jotain, ainakin yläreunassa näkyy (y) Tosiaan pakko tulla huomenna jännäilee tänne sun testiä, toivottavasti on oikea plussa eikä mikään viivanpaikka. Mulla ei ole ollenkaan kokemusta noista testeistä, mut monet täällä kertoneet saavansa niihin sen viivanpaikan. Mut jos on väriäkin niin sitten on kai selvä peli, eli lupaavalta näyttää nyt :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Ei hemmetti! Mä tuun niin tippuu korkealta ja kovaa, mut tein onestepin testin nyt, ja mä nään siinä haalean viivan :cry: oonko mä näin vainoharhanen???
Kyllä tuossa tosiaan vähintäänkin viivanpaikka näkyy, jollei vähän väriäkin! Saa tosiaan jotain jännäiltävää huomiselle, tulepa kertomaan sitten miltä näyttää!! Toivotaan parasta että lähtee tummumaan :love:
 
@Hipppu Ei se masis vain mene pois, vaikka kuinka yrittää :unsure: Hetkellisiä hyviä hetkiä, mut sit aina jostain hiipii se kaipuu ja epätoivo, että miksi ei voi onnistua :( Kovasti tsemppiä :love:

Mä tuun vikan kerran tälle viikkoo märisee ja sit rauhotun vkl viettoon.
Tein rfsun normaalin testin ja se oli nega (ei edes sitä hemmetin viivan paikkaa.) Mutta kyllä alkaa jo ärsyttää, ku koko ajan olo 'nyt alkaa vuotaa. Eiku nyt. Nyt nyt nyt' mut ei niin ei. Toi alaselän polttelu on toispuoleista ja toi kipu/polttelu alavatsalla on ihan samanlaista, kuin päivänä jolloin menkat alkaa, mut miks ne alkais 3pvä etuajassa (n) Mulla alkaa menkat aina tasan sillon, ku pitäis olla dpo15 ja nyt on dpo12. Ja mun suu, se on vaan enemmän ja enemmän kuin sahara ja ei auta, vaikka kuinka jois. En ees kiinnittänyt siihen niin paljoa huomiota, ennen kuin @Helmiina1978 mainitsi omasta suun kuivuudesta. Sit vasta pistin merkille, et hemmetti ku itellä on kans ollut suun kuivuttaa ja koko ajan jano, eikä mulla ikinä oo jano :eek:

Oikein ihanaa vkl kaikille :love:
Hö. Voi harmi.
Olisin just tullut mainostamaan kuinka toi tavallinen rsfu on kyl hyvä vrt siihen herkkään. Ja PC on myös vaaleampi samasta pissasta.
Turhia viivanpaikkoja kyllä näihin kai kaikkiin ilmeisesti tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
@Lilmi89 dpo 10, en saanu kyl täysin bongattua ovista. Huomenna uus testi, onesteppejä on viel muutama ja digi löytyy kans. Alko jo jännittää aamu, saakohan tässä edes unta o_O tänää töihin kävellessä yökkäilin mennessäni ohi koirapuiston, haisi niin kauheasti koiran pissa. Kävelen siitä ohi joka päivä mennessä ja tullessa töihin. Et jos toi ei oo plussa, niin mun kroppa on kyl sekaisin ja bränkkää mua täysin! :LOL: mut joo, kävin pussailee ton ukon körilään täysin :whistle:
Mä en todellakaan nukkunut seuraavana yönä kun olin ne haamut saanut. :sleep::D

Kyllä selkeä punertava on. (y):love:
 
Mulla nyt käytössä, aloitin kp6 testaan ja koko ajan tulee hento v.pun. viiva. Teen sekä aamu-, että päiväpissasta. Tänään oli ekaa kertaa vähän tummempi aiempiin päiviin verrattuna se toinen viiva, mut nega vielä. näytMyös digi näytti negaa. Testaan nyt digillä joka päivä myös.

Yritin saada hoitajaa kiinni, soitti just takas kun olin töissä kiinni. Maanantaihin menee. Kyselen jatkoista ja pitääkö nostaa vielä tyroksiinilääkitystä. Eipä se tietenkään ole päivän päälle, mut kyllä sitä malttamaton on. Tämä yk12 matelee..
Niin, se on kyllä. Meillä kans yk 12 ja hirveästi kyl helpottaa se, et nyt sitä apua on vihdoin saatu. Tässä kierrossa kyllä pudotaan korkealta jos ei tärppää
 
Viimeksi muokattu:
@mincha Näen haamun! Toivotaan että vahvistuu :love:

Huh, vihdoin sain kilpirauhas verikokeiden tulokset! Ja kuten arvelinkin TSH on koholla hieman. Googletin, niin 95% terveistä tuo arvo on 0,4-2,5 vaikka viitearvot onkin 0,4-4,0. Eli tuo 4,0 voi olla normaali, mutta harvemmin. Ja minulla tuo arvo oli 4,5. T4 arvo oli ihan alarajalla. Toivon että tässä on syy siihen etten ole raskaana, tuo on varmasti helppo korjata lääkityksellä (y)
 
Heips ja apuva :)

täällä uusi kuumeilija linjoilla, ensimmäistä kertaa tikuttelemassa ;) mahtaakohan tää olla mitään vai jatkanko tikuttelua (n) tuli minuutin sisällä viivat o_O
Ihan vielä ei taida olla plussaa. Eli tuo vasemmanpuoleinen testi viiva tulis olla yhtä tumma tai tummempi kuin oikeanpuoleinen kontrolliviiva. Ainakin mun silmään on vielä vähän vaaleampi. Mut uskoisin et huomenna tai lähipäivinä plussa (y)
 
@Hipppu Varmasti tuo pistää mietityttämään että missä vika! Tähtien asennosta vai mistä lie riippuu... Olisin kans aika hermona jos monta kuukautta menee vaikka oviksen bongaa, vaikka onki vain se ei 20% mahdollisuus raskauta.. Ite oon niin malttamaton että kokeilisin kans kaikki poppaskonstit! Se hormoonihoito voiski olla hyvä (y) Onko teillä ensimmäinen lapsi yritteillä?

Meinaan nyt yrittää saada tuon ukkelin parin päivän välein heilutteleen peittoja vaikka eka ajattelin etten jaksa, ärsyttää niiiin ku se ovisajankohta on hukassa. Jospa lämpöjä seuratessa löytyis se ovis, minusta on jotenki stressaavaa kun pitää koko ajan olla touhuamassa vaikkei tekisi mieli. No saapa nähdä miten menee.. Mutta jos nyt ei tärppäää niin kevät vauva vasta ihana olisikin, täällä Lapissa on niin järkyt pakkaset talvella!
Meillä siis toka haaveissa :) Eka tuli toisella yk:lla 3.5 vuotta sitten, niin nyt on jo varma, että ei sitä toista tule. Alkuunhan olin ihan varma että tottakai tää toka tulee yhtä helposti mutta nyt on jalat tiukasti maassa ja varmaan jo vähän maan allakin, nöyränä ollaan! Vaikka siis vasta puolisen vuotta ollaan nyt yritetty. Toki keskeytetyllä ollaan menty pari kk ennen varsinaista yrityksen aloittamista, niin sekin vähän mietityttää. Nyt alkaa tuntumaan siltä, että ei se raskaaksi tulo voi olla mahdollista ainakaan omalla kohdalla. Se tuntuu jo ihan saavuttamattomalta (onko tuo edes oikea sana :LOL: ) asialta, suorastaan.

Kiitos kaikille tsempeistä!:love: On lohduttavaa lukea, että muilla on samoja ajatuksia. Voi kun kaikki saisitte sen plussan :love:
 

Yhteistyössä