Haaveena vauva 2020

  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Oi ihanaa, @Helmiina1978 onnea:love::love::love:

Pahoittelut negan saaneille:(

Omaa napaa...Mun kroppa on ilmeisesti ihan sekaisin, monta päivää ollu oireita et alkais menkat, eilen meni ihan kippurassa vatsakipujen kaa ja yhtäkkii autoa ajaessa viils munasarjoihin niin kovasti et melkee oli pakko pysähtyä :confused: Ja sit nipisteli kummallisesti navan alapuolelle(n)
Tein sit ovis testin aamul kun ne on viime päivin ollu hailukoita jo ni mitä mitä, pärähti punaiselle heti parin min. Jälkeeo_O jospa tää ois nyt se oikee ovis (?) onneks miehel alko tänään vapaat (y):D Ois kyl kiva päästä jo kärryille et mis mennään, huoh...

Ps. Ja siis en oottan ens viikkoo niinku piti vaa kävin illal hakee nipun testejä:whistle::X3:
Tässä tän päivän ovis testi, tuli tehtyy kyl aamupissistä:D
20200123 074629
 
Oliko täällä kuinka monella ongelmana lyhyet menkat?? Mulla näköjään yhen päivän runsasta ja tokapäivänä jo melkein olematonta... Jännä kun ennen kesti 5 päivää
@Lilmi89 Mulla ensimmäisenä päivänä tulee jonkinverran, toisena oikeastaan loppuvuoto ja kolmantena päivänä ihan pienesti, pikkuhousun suoja riittää. Lyhyet menkat siis, ei mitenkään runsaat.
 
Onnea @Helmiina1978 :) ihanaa!

Tänään taitaa olla dpo3 mulla, liittyisin piinalistalle jännittämään tätä viidettä yritystä :geek: Viluttaa ja jo tuli ekat finnit :unsure: migreeniäkin pukkaa ja tänään sopivasti neurologilla käynti vaikkei sielä todennäköisesti mitään muutoksia tehdä kun on raskaustoive.

en muista tuliko onniteltua jo @hemuliina90 mutta onnea vielä! :)
 
Onnea @Helmiina1978 :love:

Pahoittelut negan saaneille.

Mä pärjäsin tämän kierron yhdellä ainoalla ovistestillä:eek:. Eli eilen iltapäivällä, kp9 tuli olo et ovis on varmaan ihan pian, ja sain sitten heti räikeän plussan ovistestiin vaikka pissa oli ollu rakossa vaan 1.5h. Sitä ennen en ehtiny testailee. Tänään sit tutut oviskivut alkoikin aamulla. Eli tänään ovispäivä ja dpo 0.

Seksiä oli dpo -4, -2 ja -1 eli hyvät lähtökohdat taas, mut ei ole ennenkään auttanut vaikka ajankohta menny nappiin. Ja nyt kun ovis on jo kp10, onkohan liian aikaisessa? Aiemmissa kierroissa ultratessa kohdun limakalvo on tosin ollut jo kp 8 tai kp9 kolmikerroksinen ja hyvän paksuinen lääkärin mielestä, joten en tiedä vaikuttaako mitenkään, voi olla mun kohdalla jopa hyvä juttu et ovis on aikaisessa. Ainakin pääsee uuteen kiertoon ja yritykseen tosi nopeasti jos ei plussaa taaskaan tuu.

@Snanniska juu kyllä antaa kolmonen odotuttaa itseään. Meillä jo yk 12. Tosin kierrot on lyhyet joten ajallisesti "vasta" reilu 9 kk yritystä takana. Välillä olo et tässä nyt vaan kestää, välillä tuntuu ettei meillä enää tule onnistumaan, sillä koko yritysaikana en ole rtesteihin saanut yhtään mitään. En kyllä toisaalta ole myöskään kova testailemaan. Voi kumpa tietäis saako sitä raskautta ja vauvaa enää koskaan, vai turhaanko tässä piinailee:rolleyes: No, yrittämättä ei ainakaa onnistu. Kaikenkaikkiaan parin viime kierron piinailut menneet rauhallisin mielin, toivottavasti myös tässä kierrossa. Tsemppiä taas kaikille :love:
 
Vitsi miten ihanaa @Wintersun, paljon onnea vielä! :love:

Tänään dpo5 eikä fiiliksiä mihinkään suuntaan. Tai ehkä enemmän siihen, että tuskin tärppäsi. Haaveilin tuossa just että olisinpa laittanut ylös oireita edellisen plussan alkutaipaleelta ja kas, olinhan mä, en yhtään muistanut. Oireet tuntuvat vastaavan silloisia oireita, ja normaalissa kierrossa niitä taas ei yleensä ole. :ninja: No, katsellaan. Luulen että testaan ehkä dpo10 tai vieläkin myöhemmin.
 
Eihän tosta tosiaan osaa sanoa mitään
No niinpä :unsure: Mut kyl vähän toiveet kaatu.
Mua ahdistaa täällä ja lujaa, kun haluais testata, mutta pelottaa se nega niin paljon :cry: Sit aika vaan matelee ja matelee ja ei millään jaksais odottaa tiistaihin asti, jos käviskin niin ihanasti, että ei alkaisikaan menkat. Tosi ristiriitaisia fiiliksiä, enkä tykkää tästä yhtään.
Meinaatko liittyä syyskuisten ryhmään vai la mukaan lokakuisiin? Ite pohdin, et kuinka se menee, jos saisin plussan, ni mun la ois 5.10, mutta sektio tehdään ilmeisesti viim. Rv37, ni sithän se ois reippaasti syyskuun puolella.
 
Onnea @Helmiina1978 ja ihania uutisia sulla @Wintersun, ihanaa odotusta <3

Ja näkyihän se ovulaatio tosiaan ultrassa, lääkärin arvio oviksen ajankohdastakin osui niin hyvin yksiin omien tuntemusten kanssa, että voisin aivan piinailemaan nyt kuitenkin alkaa. Eli tänään dpo4.

Tai ihan piinailuun tämä nyt menee joka tapauksessa, huh, mitään muuta pysty nyt ajattelemaankaan. Tulis edes joku akuutti työkiire joka veis ajatukset muualle noin 10 päiväksi :p
 
Oi miten ihanaa @Wintersun :love:

@Kasikuus älä vielä toivoa menetä, mulle yks lääkäri sanoi, että lämpötilat on hyvin vaihtelevia ja erilaisia eri ihmisillä, että niistä ei oikein voi mitään päätellä. Niin kauan kun ei oo menkat alkanu on toivoa (y):love:

Tsemppiä @Piipaa93 ultraan <3

Ja onnea vielä kerran @Helmiina1978 :love: Toivottavasti nyt menee kaikki loppuun asti hyvin ja ongelmitta :love::barefoot:

Täällä oudot fiilikset, nännit hieman arat ja edelleen valkovuotoo, vaikka yleensä mulla on sitä vaan pari-kolme päivää oviksen aikaan. Lisäks tullu jotain ihme sydämentykytyksiä eilen ja tänään ja tietty googlatessa selvis et joillain ne on ollu raskausoire. Mutta koska en nyt yhtään tiedä millon on ollu ovis (kun en saanu sitä tikulla kiinni), niin en oikein tiedä voisko ees olla vielä mitään oireita. Koska veikkaan enemmänkin et oviksesta on vaan muutama päivä (jos ovista ees oli). Mut eipä auta kun jatkaa piinailua, aattelin testata ens viikon torstaina jos ei menkat sitä ennen ala. Tosin nyt kyl tuntuu etten sinne asti malta :ROFLMAO: :D
 
Kiitos @Shibali :love: Kyl tääl on taas tänään käyty tunteiden kanssa sellaista vuoristorataa ettei tosikaan :unsure: Pikkusen on outoja "nippailuja" tuntunut tuolla alavatsalla, mut oon yrittänyt sivuuttaa ne tuntemukset, ettei liikaa toivoa herättelis. Ja samalla miettinyt, et no, onhan näitä lukuisia oireita ollut joka hemmetin kierrossa tarkoittamatta yhtään mitään :devil: Nyt nää piinapäivät tuntuu tosissaan olevan piinapäiviä :LOL:

Toivotaan, että sinulla olisi tärppi käynyt (y):love:

@Piipaa93 Tsemppiä ultraan :love:
 
@Shibali kuulostaapa jännältä, tykytys tosiaan on oire (y) Pidetään peukkuja et tykyttelis ihanasta syystä:love::love:
Heti kyl sit tänne kertoo ku testaat:D:barefoot:
@Kasikuus Jopas on oireet sullakin, enteilispä ne nyt tällä kertaa plussaa :love:
Tsempit piinailuun(y)
Mul ihan jäätävät mahakivut:mad: oliko täällä kkm jälkeen kellään ne ekat menkat aiheuttan vatsakipuja? Mul ei kyl vuotoo tuu vielä(n) Mul ei normi menkois oo kyl tälläsii nää on jo verrattavissa kystan kipuihin, niitäkin mul kyl on ollu, ettei vaa oiski sitä, hemmetti soikoon:eek:o_O
 
@Alinna86 Samaa itsekin toivon, mutta ei uskalla täysillä mukana olla tunteissa ja oireissa, koska pms on tehnyt niin monesti mulle jo tepposet. Nyt lämpöä pikkusen enemmän kuin aamulla. Yleensä päivällä/illalla on vähemmän, kuin aamulla. Mut ei saa taas tostakaan innostua :D

Kystakivut on kyl hirveitä. Mulla oli niitä teininä. Puhkes aina tasan viikko ennen menkkoja ja sit mentiinkin tk/sairaalaan vintti pimeenä, kun kivut sai pyörtymään. Määräsivät keltarauhaslääkityksen niihin ja sen jälkeen ei ole ollut. Tai ei ainakaan tietoa, että olisi ollut, koska kivut on pysynyt siedettävänä.
 
@Kasikuus Mulla minipillerien kaa puhkes joka toinen kk ja sit sairaala keikka. Muutenkin on ollu tarkkailussa kasvun takia.
Mut se puhkeamis kipu on kyl niin jäätävä et sillon ei pysty tekee mitään, ja tuntuu et maha repee kahtii :confused:et nää ei oo ihan sitä onneks vielä.
 
@Kasikuus Mulla minipillerien kaa puhkes joka toinen kk ja sit sairaala keikka. Muutenkin on ollu tarkkailussa kasvun takia.
Mut se puhkeamis kipu on kyl niin jäätävä et sillon ei pysty tekee mitään, ja tuntuu et maha repee kahtii :confused:et nää ei oo ihan sitä onneks vielä.
Se on kyl ihan järkky kipu. Mä en ehtinyt sillon juuri sanoa mitään, ku jo pyörryin ja sit mua jo kiikutettiin lääkärille. Eikö sulle ole kokeiltu siihen mitään, joka estäis niiden tulemisen?
 
Se on kyl ihan järkky kipu. Mä en ehtinyt sillon juuri sanoa mitään, ku jo pyörryin ja sit mua jo kiikutettiin lääkärille. Eikö sulle ole kokeiltu siihen mitään, joka estäis niiden tulemisen?
Mul ei oo nyt ollu niitä kohtauksii kun ne pillerit lopetin n. Vuosi sitten, sain siis sillon vast tietää et just ne mun pillerit aiheuttaa niit puhkeamisii ni aattelin et se kärsimys ei oo sen arvoista ni lopetin ne ja tietty ku tää vauva proggis oli jo mielessä :love:
Viimeks ku käytii varhaisultrassa 8.11 se gyne sanoi oikeella olevasta kystasta jotain (En ees muista mitä kun vaan itkin siellä) mut sanoi sen ainaki et ei tarvii huolestua. No nähtäväks jää yltyykö nää kivut :unsure:
 
Ihanaa @Wintersun :love::love:

@Shibali mainitsi sydämentykytykset ja siitä tuli mieleen, että onko kenelläkään rytmihäiriöitä loppukierrosta? Mulla on muutaman vuoden ollut ja lopulta tajusin yhteyden kiertoon ja lueskelin netistä, että nekin voivat liittyä hormonitoimintaan. Loppuvat kuin seinään, kun menkat alkaa. Jännää mitä kaikkia oireita naisen elimistö voi tehdä. :LOL:
 

Yhteistyössä