Haaveena vauva 2020

Kuten @Kasikuus mä ajattelin myös testata dpo15/16, mutta se on joskus pitkällä ensi kuun puolella vasta eli siihenhän on ikuisuus. :ninja: Milloin hätäiseksi tunnustautuvat testailevat? Eilen illalla tutkin noita herkkiä testejä, melkein mieli tekisi sortua sitten kun niiden aika on. Etenkin kun fiilis nyt on, mikä on, kuten tuossa edellisessä viestissä mainitsin. Vaikka toisaalta onhan se ihan "turhaa" rahanmenoa, olisi halvempaa ja selkeämpääkin odotella sinne tarpeeksi pitkälle asti. :rolleyes:

Dpo 8 oon testaillut yleensä. Tänään oli dpo8. Unohdin tänään ostaa lisää testejä, joten en ainakaan aamulla heti voi uittaa tikkua.
Aiemmin mulla on aina ollut niitä herkkiä testejä "testaa 6 pv ennen oletettuja kuukautisia" Mut nyt oli vaan tavalliset tikut.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Mulla ollut tänään epäilyttävää kipua /vihlontaa oikealla munasarjojen kohdalla. Ärsyttää kun tulee mieleen se kesäinen kohdun ulkoinen raskaus. No, toivon ettei nyt semmosta vaan joku muu tätä aiheuttaa. Luultavimmin surkastuva keltarauhanen...
Tänään ollut semmonen "hormoonit alkaa laskemaan" - päivä. Maanantaina pitäs sit taas olla kp1. Ellei tässä nyt jokin ihme ole tapahtunut.
 
Mulla on todella puhti pois ja pahoittelut että pelkkää omanapailua tänään. Onnittelut kuitenkin plussanneille, pahoittelut uusista kierroista ja erityisesti @Wintersun isot tsempit vielä.

Käytiin viimeviikolla uudestaan ensimmäisellä lapsettomuushoito- käynnillä ja saatiin taas lähetteet labroihin ja sairaalaan. Nyt kuitenkin menkat myöhässä, kp 26/24. Oon kalenteriin kirjoittanut että kovia mahakipuja kp 15 kohdalle, joten menkat saattaisi olla tulossa 5 pv normaalia myöhemmin niin en ole vielä halunnut testatakaan. Se nega testi on paljon isompi pettymys kuin menkat.
 
Kiitos @Helmiina1978 vastauksesta. :) Mulla on dpo8 tän viikon sunnuntaina, saa nähdä maltanko vai pitääkö hakea niitä herkkiä testejä. Mulla jäi ekasta raskaudesta vähän harmittamaan, kun testasin ensin simppelillä testillä ja sit olisin halunnut varmistaa vielä sillä viikkonäytöllisellä, mutta otinkin vahingossa sen toisen digin, joka näyttää vain viivaa tai plussaa tai mitä ikinä. En raaskinut sitä viikkonäytöllistä enää sen jälkeen ostaa, mut jospa sit mahdollisen seuraavan plussauksen aikaan.
 
Mäkin oon salaa aina haaveillut kaksosista :LOL:
Mulla lähisuvussa olis, muttei silti omalle kohdalle ole osunut :p

Mä aattelin nyt juonia tän kierron itselleni niin,etten testas ollenkaan mitään, edes ovista. Psyykkaan itseäni: "en mä mitään vauvaa halua" niin sit se tulee :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Mulle vois päivittää huomiselle kp 1/34

Mua jännittää vähän myös toi monikkoraskaus-asia, geenien puolesta sekä nyt näiden hoitojen myötä. Kohtuullisen epätodennäköistähän se olisi joka tapauksessa, mutta olishan se hämmentävää. Toisaalta sit ei tarvis ainakaan enempää miettiä lasten saamista. :LOL:
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille:( ja tsemppiä kaikille hankaliin tuntemuksiin/ turhautumiseen ym:unsure::love:

@Helmiina1978 Mulla ollu tänää ihan sama fiilis, että hormonit lähtee laskee, vähän tässä jo luopunu toivosta(n) Toivotaa kuitenkin että se ihme tapahtuisi:)

ON taas..: Tänää dpo 8 ja viimeinen päivä Terolut kuuria. Tää ruskea vuoto on taas aika voimakasta ja mulla on siis aivan kaikki oireet, mitä raskauteen vois keksiä. Eli joko tässä on vaa pahat pms-oireet/teroluteista johtuvaa tai sitten ollaan raskaana. Luulen että on tuota ensimmäistä, koska vähän taas masennus ja epätoivo pukkaa:( Kyllä sen negan saaminen on aina pettymys, mut mä en oo koskaa saanu mitää viivoja tai haamuja, joten en osaa edes odottaa muuta ku valkoista, vaikka sit kuitenkin odotan sitä plussaa(n) Ylihuomenna eka testaus päivä, joka kyl jännittää kuitenkin. Tuun sillo illasta viimeistää päivittää oliko dpo 10 mitää. Melkei ei malttais enää oottaa sinne asti ja toisaalta vaa oottaa et alkaispa ne menkat:cautious: Menkat pitäis alkaa tällä viikolla, viimeistään varmaan sunnuntaina..
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Äh, jopas tosiaan nyt usealla pettymyksiä :( tsemppiä tosiaan kaikille!

Minä olen nähnyt myös enneunen, että kaksoset tulee. Usein mun unet jollain tapaa toteutuu, eli ehkä joku muu läheinen kaksoset saa. Meillä suvussa joitain kaksosia kyllä on.

Päivän toinen ovistesti negaa, mut ehkä hieman tummempi. Odotellaan.
 
@Kasikuus mullakin kaksosraskaus ois suuri riski aiempien sektioiden ja niissä tapahtuneiden komplikaatioiden takia, joten mä taas pelkään suuresti ettei vaan kaksosia. Silti nyt näyttää siltä että mulla irtoo lähes joka kierrossa (ainakin letroilla) kaksi munarakkulaa. Viimeksi kun ultrattiin oli kolme. Aluksihan meillä oli tämän kahden follin selvittyä yritystauko tossa syksyllä, mut sen jälkeen päädyttiin yhteistuumin lääkärin kanssa et voidaan yrittää kun riski kaksosraskauteen on kuitenkin minimaalinen. @Shibali mun ystävä kärsi lapsettomuudesta ja hoidoilla saivatkin sitten kerralla kaksoset. Sehän tosiaan ois aika ihanaa kun vähän myöhemmällä iällä yrittää ❤ Toivon niin että pian saat kokea äitiyden.

@Ananas90 olitkohan sinä kun kysyit niistä lugeista. Ne on mulla tosiaan määrätty lyhyeen luteaaliin (10-11 pv). Tiputtelua ei ole koskaan ennen menkkoja.
 
Onpas aikamoinen viestitulva! En ole pariin päivään täällä käynyt oman huonon fiiliksen takia, mutta koitin nyt suurin piirtein lueskella teidän juttuja läpi... :) Alkoi tää koko vauvahössötys mennä niin yli, että oli pakko hetkeksi unohtaa... Samalla itselle tullut nyt kunnon menkkaoireet kera jättifinnien ja menkkatuntemusten :cry: Kyllä, hanskat on heitetty tiskiin jo tän kierron osalta, vaikka ei varmaan saisi... Huomenna dpo ehkä 14, ellei muutu kp 1:ksi. Sais kyllä alkaa se uusi kierto sitten saman tien! :unsure: Mä oon myös nähnyt unia plussatesteistä... Se pettymyksen tunne on kamala kun herää..
 
@taikinatonttu tuttuja ajatuksia. on kyllä niin ärsyttävää, kun alkaa huomaamaan menkkaoireita. Mulla kans iskee jättifinnit naamaan ja toki menkkatuntemuksetkin. Toisaalta se on niin raastavaa, kun voi olla joko pms tai raskausoireita. Jospa raskaus voisi joskus yllättää, vaikka toivon olisi jo heittänyt. Ja muuten mulla plussaunien jälkeen itkettää, kun herään. Välillä liiaksikin taitaa olla raskaushaave mielessä, mutta kun unohtaakaan ei voi :(
 
@Kasikuus mulla kans joku helekatin rauhanen mikälie patti ilmestyy kainaloon ennen menkkoja o_O

@Alinna86 Eikä ompa ikävää, ootko ihan romuna :cry:

Kylläpäs täällä on nyt epäonnista, ääh :cry: Mutta kyllä joku varmasti vielä plussaa menossa olevasta kierrosta!! :love:

Itellä menkat vielä vähän päällä, sit entiiä mitä meinataan, ei olla ukkelin kanssa puhuttu ollaanko rennosti vai.. Viime kierrossa oli vaan 5 kertaa peittojen heilutteluja ja oviksesta ei tietoo. Pitäis varmaan alkaa nuita vuotoja seuraamaan. Huomenna haen sen öljyn!
 
Viimeksi muokattu:
Tyhmä kysymys mutta kysynpä silti :DVoiko raskaustesti näyttää ovulaation?

sain siis r-testiin viivan (herkkään) vko sitten ma ja seuraavan päivän testi oli jo nega. Ja nyt aloin miettimää et voikohan ovis näkyä r-testissä koska ei ole menkat alkanut ja testeissä ei näy mitään (n)
 
@Lilmi89 on ollut vähän vaihtelevia tunteita tän päivän (n)välil surullinen ja haikee kun jo elätteli toiveita..mut välil miettii et tää on ihan hyvä juttu, ehkä kroppa ei oo viel valmis uuteen, ja tuleva spessu viikonloppu on kiva viettää ihan rennosti miehen kanssa..tiiä vaikka siellä sit tärppi kävis:p
Söin myös puol levyy suklaata ja join pari saunasiideriä..helpotti sekin vähän :D
Mul ei oo mitää tikkuikaa nyt, enkä taida ainakaa täl viikol hakeekaan. Katellaan sit ens viikol (y)
 
Mulla on kans suvussa kaksosia, isänäidin puolelta hyvinkin paljon. Nyt näin unta positiivisesta raskaustestistä :love: olihan se ihana lentelevä fiilis siin unessa. Empä oo pitkään aikaan mitään unia nähny, ja nyt jo kahtena yönä peräkkäin nään hyvin todentuntuisen unen.
Hormooninäppyjä täällä kans leuka täys.
Se on kumma, ku ei yritä niin ei huomaa mitää ennakoivia menkkaoireita. Ne vaan alkaa. Sit ku yrittää, niin jokaisen oireen googlailee et voiskos tää tietää hyvää :whistle:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


HMami............................kp 79/28
Elllla...............................kp 79/30
Tingeli............................kp 66/34-36
Nenskuli..........................kp 64/ ?
tupsahus.........................kp 55/30
Mustikka89.....................kp 38/25
hemuliina90....................kp 38/28
Alina86............................kp 36/28
Persikka123....................kp 36/32
Napsunen.......................kp 30/28-35
niinaj91...........................kp 29/26-28
Snanniska.......................kp 29/28
taikinatonttu....................kp 29/28
Mirella92........................kp 25/34
Kasikuus........................kp 24/28-31
Kuumeilija23...................kp 24/25/27
Helmiina1978.................kp 23/29
Amadecasa....................kp 23/34-55
Hipposka........................kp 23/30
Unimaa...........................kp 23/27
Ninnanen........................kp 23/24-26
Korallikala......................kp 22/32
Masu90..........................kp 22/27-30
Nerthus..........................kp 21/28
Shibali............................kp 20/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 19/xx
linneah........................... kp 19/26
Töppönen.......................kp 19/26-28
Karvakorvat....................kp 18/28
Haavejuttu......................kp 16/29
Lina87............................kp 16/28
Jjenn..............................kp 14/30-31
KukkaSosuli...................kp 12/33-65
Marrrsipaani...................kp 12/28
mimmi92.........................kp 11/30
Minttuni...........................kp 11/23-32
Mmohini..........................kp 9/32
Pampula3.......................kp 9/22-27
Keltasirkku-..................... kp 7/28-32
Ananas90.......................kp 5/25-26
piipaa93.........................kp 5/27-28
Lilmi89............................kp 5/28-30
Mandariinilohko...............kp 2/xx
Hypsy..............................kp 1/34
Koodikissa......................kp 1/24
Vauvameille....................kp 1/28-35

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


niinaj91..........................dpo 15-16
Mandariinilohko..............dpo 14
Mirella92.........................dpo 9
Ninnanen.......................dpo 9
Helmiina1978.................dpo 9
mincha...........................dpo 8
Nerthus..........................dpo 7
Korallikala......................dpo 4
Karvakorvat....................dpo 4
Haavejuttu.......................Dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Grr, mä näin viime yönä raskaus unien sijaan unta, että menkat alkoi kp21, mut se päivä on jo onneks ohitettu :ROFLMAO: Ja voi luoja, et mulla on maha kovalla. Eipä oo sellaista tapahtunut vuosiin. Yleensä se on löysällä aina..
 
Kaksosista oli puhetta. Tosta mun allekirjoituksesta voi sitten kopioida itselleen, jos haluaa. :D:p
Joo. Tuskin luonnollisesti mulle enää kaksosia tulee, vaikka riski kasvaa iän myötä. Mut sanottakoon, että oli todella ihanaa saada yksi vauva kerralla. :rolleyes: Toki toivon teille, ne kaksi tai enemmän, joilla ei vielä yhtään ole. :love::love:

Pissasin kippoon, mutta testit pitää ostaa. Aika myrkkyä se pissi sit päivällä on; varmaan pelkästään sen takia viivat tulee esiin. :ROFLMAO:
 
Oivoi, kylläpäs täällä on kaikilla vähän "synkät" ajat, missä tän ryhmän plussat viipyy? o_O

Itsellä ei oikein mitään raportoitavaa, menkat odotuttaa itseään kp36/32 menossa, ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Tosiaan tämä eka kierto keskenmenon jälkeen, niin voihan se kiero sekaisin olla. Ovista en saanut tässä kierrossa kunnolla bongattua, tai mulla oli niitä cb:n vilkkuvia ovistestejä, niin vilkkuvan naaman testiin sain, mutta en pysyvää, joten en edes odota ovuloineeni. En oo raskaustestiäkään edes viitsinyt tehdä, kun ei oireen oiretta. :unsure: Alkais vaan uus kiero niin vois olla polille yhteydessä seuraavista hoidoista.

Ovistesteistä kun on ollu puhe niin itse yleensä tikutan kp 12 lähtien pregcheckin liuskoilla, ovat kuitenkin kohtalaisen halpoja, sitten kun viivat ovat lähes tasasivat testaan lisäksi myös cb:n hymynaamalla :) muut lisukatestit eivät jostain syystä mulla oo toimineet.
 

Yhteistyössä