Haaveena vauva 2020

Täällä myös tänään testattu nega :poop: Taidan jo valmistua siihen että tässäkään kierrossa ei tärpännyt :cry: Ärsyttää vielä se kun en tiedä ovulaation ajankohtaa ja menkat voi alkaa huomenna, tai sitten vaikka viikon päästä. Vv on edelleen runsasta, mielestäni ollut koko ajan joka on aika erikoista (n) Heittääkö tää mun kierto nyt ihan häränpyllyä, ties vaikka ovulaatio ei olisi vieläkään tapahtunut.
Oliko sinulla pillerit käytössä aijemmin? Itsellä nyt 13pvä pillereiden lopetuksesta ja ei vieläkään minkäänlaista vuotoa tai vv.
 
Omaa napaa taas. Ehkä mä kuitenkin hätäilen. Selasin aiempia viestejä ja löysin kuvan edellisestä plussasta, apteekin ultra ollut tämän näköinen dpo 11 ja dpo 12. Ja sehän on 10 mlu, pc on 25mlu. Tosin tuo raskaus meni kesken, viivat ei koskaan kunnolla vahvistunut. Mutta mieliala on vähän parempi nyt, vielä on toivoa saada se plussa :rolleyes: Jos ovulaatio oli kp 15, niin tallettelut osui hyvin dpo -1 ja -2, joten raskaus voisi hyvinkin olla mahdollinen. Mutta on tallettelut aiemminkin nappiin osunut eikä plussaa ole testiin kuitenkaan tullut.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@nenskuli Tsemppiä! Onneksi nyt on ohi. Kyllä se näissä taitaa niin mennä, et kroppa toipuu nopeammin kuin mieli. Nyt pitää koettaa kuunnella mitä se pää sanoo, et mikä tuntuu hyvältä :love:

@Haavejuttu No mutta, minäkin näen tuossa alemmassa jotain!

Täällä kierto päättyi 41 päiväisenä terolutien avulla. Onpa jännä kuinka välillä on niidenkin kanssa 42 päiväinen kierto ja nyt taas päivän lyhyempi vaikka syön aina samasta päivästä lähtien. Tällä viikolla on eka aika lapsettomuuspolille! Jännittää ja hirvittää samaan aikaan. Toivotaan että meidän tulokset oli hyvät vaikka toki tämä PCOS pysyy varmasti matkassa
 
@KukkaSosuli Tuo kuva on siis syyskuulta, jolloin plussasin mutta raskaus päättyi keskenmenoon rv 4+6. Nyt siis on dpo 13 ja pc (25mlu) oli nega. Löysin siis tuon kuvan selaamalla tätä keskustelua taaksepäin, ja ajattelin että jos viimeksi haamut tuli apteekin ultraan (10mlu) dpo 12, niin ehkä olisi vielä toivoa saada plussa tähän kiertoon. Jos olisi samoja testejä nyt ja olisi nega niin valmistautuisin 100% menkkoihin, mutta nyt kun testinä onki pc niin pieni toivon kipinä heräsi.
 
Apteekkarin raskaustesti (25mlu) nega :poop: Ei ole myöskään olo että menkat olisi alkamassa. Eilen illalla kun otin rintsikat pois, rinnat tuntui jotenkin raskailta. Ei kipeät, mutta vähän sen tuntuiset että voisi kipeytyä (n) Tai sitten kuvittelen vain :LOL: Vv edelleen runsasta. Kp 19 ja 26 oli menkkakipujen kaltaista, hetkittäistä poltetta alamahalla. Ja semmosta "kuplintaa" oli kp 26. Muuten ei mitään oireita mihinkään suuntaan.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 89/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 37/28-30
HMami...........................kp 35/28
Elllla..............................kp 34/30
Jjenn.............................kp 33/30-31
Pikkuhaave....................kp 32/xx
Haavejuttu.....................kp 29/29
Amadecasa...................kp 28/34-55
Tiukuliina89.................. kp 26/31
hemuliina90...................kp 25/28
Marrrsipaani..................kp 24/28
Tingeli...........................kp 23/34-36
mimmi92........................kp 22/30
Masu90..........................kp 20/27-30
Nenskuli.........................kp 20/ ?
Keltasirkku.................... kp 19/28-32
Mustikka89....................kp 19/25
taikinatonttu...................kp 14/28
Unimaa..........................kp 13/27
Ananas90......................kp 12/25-28
Snanniska......................kp 12/28
nessu87.........................kp 11/28
tupsahus........................kp 11/30
Hipposka.......................kp 10/30
W.we..............................kp 10/25
Babyfever1....................kp 10/xx
Mirella92.......................kp 9/34
Helmiina1978................kp 8/29
Kasikuus.......................kp 7/28-31
Koodikissa.....................kp 7/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


pikkuhaave...................dpo 13
marrrsipaani.................dpo 13
Mirkkuli26.....................dpo 7
mimmi92.......................dpo 4
Mustikka89....................dpo 4



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Hulluus varoitus: kp10 eikä ovulaatiotesti ala vieläkään tummua ja ylihuomenna pitäisi saada plussa :notworthy:
Ero on myös huomattava apteekin omissa kp8 ja9 joissa näkyy edea viivat, verrattuna rfsu:n liuskoihin...
Kova ahdistus ja pelko vaan meneekö inssi sivusuun jos en ovista löydä :cry:
 

Attachments

@Haavejuttu minökin testasin eilen dpo 12 pcllä negan, mutta nyt sinun juttuja lueskelleena taidan testata 10mlu one stepillä vielä tänään :ROFLMAO:

Minulla oli eilen ihan menkkaolot ja olin varma, että ei tärppiä tästä kierrosta. Kuitenkin koko illan oli kamalat sukkapuikkokivut, jotka jatkuivat vielä tänä aamuna. En tiedä maltanko odottaa testin kanssa loppuviikkoon, jos menkat ei alakaan :LOL:
 
Olen lukenut kaikki viestit ja nyt tulen kertomaan omaa napaa :whistle:

Ollaan pian taas jännän äärellä. Halut ovat palanneet ja limailut alkaneet. Äsken tuli ovistestiin lähes tasavahvat viivat, vaikka edellisestä vessareissusta oli ehkä 15-30min!
Pitää yrittää iltapäivällä pidätellä, josko se huippu onkin tänään ja ovis kp13. Viime kierrossa oli kp14.
Sopisi myös kokonaiskuvaan, kun selailin viimeisen vuoden kiertojani ja joka toinen on ollut 25, joka toisen ollessa 26-28.
Viime kierto oli 26, joten nyt olikin lyhyemmän vuoro.
Ei yhtään mielenkiintoisia juttuja mulla, tiedän, mutta pakko "sanoa ääneen" edes jossain :LOL:

Nämä kierron ekat 11 päivää on menneet uskomattoman nopeasti, enkä ole edes kummemmin ajatellut asiaa. Onnistuin siis pitämään itseni kiireisenä (y)
Vielä/enää toiset 2 viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Hulluus varoitus: kp10 eikä ovulaatiotesti ala vieläkään tummua ja ylihuomenna pitäisi saada plussa :notworthy:
Ero on myös huomattava apteekin omissa kp8 ja9 joissa näkyy edea viivat, verrattuna rfsu:n liuskoihin...
Kova ahdistus ja pelko vaan meneekö inssi sivusuun jos en ovista löydä :cry:
Oisko toi alimmainen kp9 kuitenkin tummenemaan päin? Rfsun ovistestit ei toimi mulla ainakaan kunnolla, pct ainakin huomattavasti parempia. Koska inssi pitäis olla? Itse sain viime kierrossa irroituspiikin, josta säkin mainitsit. Sillä oviksen ajankohta pystytään varmistamaan, jos munarakkula ok eli hyvin kypsynyt. Irroituspiikistä pitäis mennä 36-40 h siihen että munasolu irtoaa. Mulla selkeet oviskivut alkoikin tasan 36h piikin saannista. Sain felicitaksesta siis reseptin, ja ite pistin. Ton kans ainakin sit tietäis oviksen ajankohdan muutaman tunnin tarkkuudella, auttaisko sun tilanteessa?
 
@Haavejuttu ja @pikkuhaave, toivottavasti plussaksi muuttuu. Tsemppiä muillekin.

Täällä dpo 6 ja ihmeen rauhallinen mieli, vaikka huomaankin et loppukiertoa kohti aika tuntuu matelevan ja asia pyörivän mielessä yhä enemmän. Lauantaina ois mahdollisuus mennä juhlimaan ystävien kanssa. Silloin vasta dpo11 enkä haluis vielä niin aikaisin tehdä testiä vaan vasta jos menkat ei ala. Mut katon vähän fiiliksen mukaan, jos on juhlafiilis, niin sitten on kyllä varmuudeksi testattava. Luultavasti jätän juhlat ja testin kuitenkin väliin. Sillä mulla myös loppukuusta juhlat tiedossa ja vähän sama fiilis kuin sulla @Snanniska, koitan asennoitua niin ettei ole kova kolaus jos plussaa ei tässä kierrossakaan tuu, ainakin sitten on jotain muuta kivaa tiedossa. Toki oikeasti miljoona kertaa mieluummin näkisin sen plussan ja jättäisin kaikki maailman juhlat väliin, jos vauvan saisin. Mut jos ei plussaa tuu, niin pääsepähän vähän tuulettamaan tätä vauvakuumeilusta seonnutta päätä o_O:LOL:
 
Oisko toi alimmainen kp9 kuitenkin tummenemaan päin? Rfsun ovistestit ei toimi mulla ainakaan kunnolla, pct ainakin huomattavasti parempia. Koska inssi pitäis olla? Itse sain viime kierrossa irroituspiikin, josta säkin mainitsit. Sillä oviksen ajankohta pystytään varmistamaan, jos munarakkula ok eli hyvin kypsynyt. Irroituspiikistä pitäis mennä 36-40 h siihen että munasolu irtoaa. Mulla selkeet oviskivut alkoikin tasan 36h piikin saannista. Sain felicitaksesta siis reseptin, ja ite pistin. Ton kans ainakin sit tietäis oviksen ajankohdan muutaman tunnin tarkkuudella, auttaisko sun tilanteessa?
Kiitos, selvensi kyllä aika paljon omia ajatuksia ja mietteitä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pampula3
Hulluus varoitus: kp10 eikä ovulaatiotesti ala vieläkään tummua ja ylihuomenna pitäisi saada plussa :notworthy:
Ero on myös huomattava apteekin omissa kp8 ja9 joissa näkyy edea viivat, verrattuna rfsu:n liuskoihin...
Kova ahdistus ja pelko vaan meneekö inssi sivusuun jos en ovista löydä :cry:
Kannattaisi ehdottomasti käyttää niitä digitestejä, mulle klinikalta sanottiin ettei he hyväksy edes inssiin näitä liuskoja kun ne on niin epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia! Digillä ei jää arvailujen varaan!
 
Olis hienot viivat jos ois. Kauankohan keskenmenossa yleensä kestää että saa negan tai ees lähelle negan? (n)
Km:n saatua googlasin kaiken maailman keskustelut ja sivustot, ja ikävä kyllä se voi kestää kaikkea välillä 3pv - 6 viikkoa :devil: Mulla oli vielä 4,5vkon jälkeen plussa, mutta siitä parin päivän päästä alkoi menkat, ja sitten en ole testiä enää tehnytkään. Ois pitäny, mutta unohdan joka aamu.
 
Tänään kp 19/26 dpo 7 ja pitkin päivää nippaillut ja ajoittaista menkkajomotusta ja yöllä heräsin plussalle. Pieni mahis on raskauteen, mut hyvin pieni. Viime kierrossa nippailua kp20 ja siitä kaks päivää ni alko ylläri menkat. Toivottavasti ei käy taas niin.


Onko jollaki kokemusta plussakierrossa nippailusta ja mikä dpo alkanut?
 
Näköjään jossain vaiheessa mulle tullut yksi lisäpäivä, tänään mulla on kp 28, huomenna vasta kp 29.

Kaupasta tarttui mukaan 8 testin rfsu paketti, ei tarvitse tässä kierrossa testejä enempää ostaa. Ei ole edes kallis tuo pakkaus, 7,80€ eli alle 1€/testi. Noh, nuohan on kuuluisia niistä törkeistä viivan paikoista jonka takia itsekkin jossain vaiheessa lopetin niiden oston, mutta nyt ei ollut muita tarjolla niin oli ostettava. Tein kauppareissun jälkeen heti yhden parin tunnin pissasta ja hyvällä mielikuvituksella saa jonkinmoisen viivan paikan näkyviin. Eli siis nega :poop: Ei ole yhtään olo että menkat olisi alkamassa, ja kun en sitä ovulaatiota saanut tikkuun niin eihän ne välttämättä vielä ala (n) Mutta jos ovis oli kp 14 tai kp 15 niin sitten menkat alkaisi ke tai to.
 
Hellurei! Tää kierto menny super helposti, toki vauvakuumetta löytyy muttaei oo niin piinaavaa, ja oon voinu keskittyy muihinkin juttuihin. Asennoiduin lähtökohtasesti siihen ettei täs kierros keritä talletella, mutta, nyt näyttääkin siltä että mies pääseekin kotia
0 - aikana:love::) ressiä en silti aijo ottaa, kai joulu pitää kiireisenä :ROFLMAO: sopivasti tänään tuli ovis testit postiluukusta, kaippa tuota voi alkaa mittaileen jo :) olisipa ihana kun jouluksi tulisi plussia tännekkin, toki koska vaan tervetullut plussat mut joulu ois vaan jotenkin ihana aika plussata!
 
Onnittelut @Marilainen :love:

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä lähinnä ihmettelen, että miten porukka voi bongata oman oviksen ilman tikuttamatta? Yritin nyt ovisplussan aikaa tarkkailla tarkemmin omaa kehoa enkä kyllä huomannut mitään erikoisia tuntemuksia yms.
Kaippa se vaan on niin yksilöllistä sitten :confused:
Eihän sitä välttämättä mitenkään bongaa, edes tikuttamalla. Mulla tulee ainakin niin kovat kivut ettei sitä voi olla huomaamatta. Kaks kertaa oon kokeillu sillo kipujen aikaa tikulla ja kas kummaa se on selkeä plussa ollu. Joten mä en sillei tikuta ollenkaan, muutaku mielenkiinnosta joskus että onko se lähestymässä. Mulle ainakin gyne sanoi että vaikka tikuttelis, nii silti jos rupee hommiin kun näyttää plussaa nii voi kuulemma olla jo myöhäistä.. tiedä tästä sitten. Oisko ne parhaimmat päivät kuitenki sit ennen sitä plussaa vaio_O
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89

Yhteistyössä