Haaveena vauva 2020

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

27.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 67/30
vauvahaaveilija2396......kp 62/28-30
Pilvinentaivas................kp 59/28-30
Millimetrii...................... kp 52/28-29
Tingeli...........................kp 44/34-36
Daana.......................... kp 44/23
FaBuu...........................kp 41/28
nieve30.........................kp 41/28
Mape19........................ kp 36/25
mimmik..........................kp 32/28-32
Vaniljapulla....................kp 31/30-32
nessu87........................kp 29/28
Retkunen......................kp 28/26-29
rosemarie......................kp 28/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 27/28
Jjenn.............................kp 27/30-31
Mirkkuli26.....................kp 24/23-28
poreilevalimu.................kp 21/25-26
Shibali.......................... kp 21/23-26
Amadecasa..................kp 20/34-55
Marilainen.....................kp 20/28
Helmiina1978...............kp 20/31
Mirella92.......................kp 19/34
Kasikuus.......................kp 19/28-31
W.we.............................kp 18/25
Ilona Eloisa...................kp 18/30
Titi-Love.......................kp 17/28-30
Haavejuttu....................kp 16/29
Hope91.........................kp 14/32-37
Tiukuliina89.................. kp 10/31
Marrrsipaani..................kp 9/28
Koodikissa.....................kp 7/24
Veevavi..........................kp 7/26-28
mimmi92........................kp 6/30
taikinatonttu...................kp 5/28
Keltasirkku.................... kp 3/28-32
Snanniska.....................kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 15
Vaniljapulla..................dpo 14
Retkunen.....................dpo 12
poreilevalimu...............dpo 10
W.we............................dpo 6
Helmiina1978...............dpo 5
Mom_89.......................dpo 1
Titi-Love........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tänään dpo 0.

Me ollaan päästy talletteleen viimeks torstai illalla koska ollaan eri osoitteissa. Ja mun ovulaatio myöhästelee, olis pitäny olla jo to-pe.
Mies tosin tulee ens yönä, et mahiksia olis vielä peittoja heilutella, mut epäilen että nukun jo sikeetä sillon. En tiedä nyt luottaako torstain siemeniin vaiko pitääkö miestä käskeä herättämään yöllä (n)
 
Huomenta :love:

Tulen vähän kyselemään :D Kuinka moni tietää jo varmaksi heti alkuun, että yritys ei ole onnistunut. Olenko ainut, jolla on niin vahvoja tuntemuksia, että jo näin dpo3 kohdalla on varma, että ei ole tärpännyt? Mahdotontahan se on varmaan näin ajoissa tietää, mutta jotenkin se fiilis on vaan niin vahva, että ei, ei tälläkään kertaa onnistunut. Joka kuukausi sitä kuitenkin toivoo, että ne tuntemukset olisi väärät :unsure:
 
Huomenta :love:

Tulen vähän kyselemään :D Kuinka moni tietää jo varmaksi heti alkuun, että yritys ei ole onnistunut. Olenko ainut, jolla on niin vahvoja tuntemuksia, että jo näin dpo3 kohdalla on varma, että ei ole tärpännyt? Mahdotontahan se on varmaan näin ajoissa tietää, mutta jotenkin se fiilis on vaan niin vahva, että ei, ei tälläkään kertaa onnistunut. Joka kuukausi sitä kuitenkin toivoo, että ne tuntemukset olisi väärät :unsure:
Mulla on varmaan keskimäärin joka toinen kiero ollut tuollainen viimeisen 3 vuoden aikana, mutta aina siinä dpo8 tienoilla tuleekin fiilis "mitä jos" ja eikun negoja testaamaan :cautious:
Toivottavasti teillä nyt tulisi se plussa fiiliksestäsi huolimatta :love:
 
Mulla on varmaan keskimäärin joka toinen kiero ollut tuollainen viimeisen 3 vuoden aikana, mutta aina siinä dpo8 tienoilla tuleekin fiilis "mitä jos" ja eikun negoja testaamaan :cautious:
Toivottavasti teillä nyt tulisi se plussa fiiliksestäsi huolimatta :love:
Tän fiiliksen kanssa on varmaan helpompi hyväksyä negatesti, kuin fiiliksen kanssa "jes, nyt onnistu varmasti" ja sit tuleekin nega (n) Haluan varmaan suojella itseäni jotenkin. Mut aina sitä tosiaan kuitenkin joku pieni tuolla taustalla huutaa, oo fiilis väärässä :love: Osaispa sitä vain ottaa rennosti ja unohtaa koko asian :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Tän fiiliksen kanssa on varmaan helpompi hyväksyä negatesti, kuin fiiliksen kanssa "jes, nyt onnistu varmasti" ja sit tuleekin nega (n) Haluan varmaan suojella itseäni jotenkin. Mut aina sitä tosiaan kuitenkin joku pieni tuolla taustalla huutaa, oo fiilis väärässä :love: Osaispa sitä vain ottaa rennosti ja unohtaa koko asian :ROFLMAO:
Ei sitäse negaa oo ikinä helppo hyväksyä.. oli yritystä takana se alle vuosi tai nyt se neljä.
Mutta parempi aina ettei odota liikoja, josko tulisi positiivinen yllätys :love:
 
@Helmiina1978 koska sulla on testipäivä ?
Olet aika samoissa dpo:issa kanssani niin jos piinailisin puoliksi sinun puolestasi, en itse ehkä olisi niin kärsimätön :whistle:
Mulla edelleen vihloo tuo alamaha, mutta se ei ole poikkeavaa vaan niin käy joka kierto näillä tienoilla :notworthy:
Emmää tiä koska testaan. Ei oo nyt oikein luottoa tärppiin. Ovis oli kp15 aamulla ja viimeinen talletus kp13 illalla. Toki teoreettinen mahdollisuus, mut vähän kyllä jo varmat fiilikset et ei oo tärpännyt.
 
Ei sitäse negaa oo ikinä helppo hyväksyä.. oli yritystä takana se alle vuosi tai nyt se neljä.
Mutta parempi aina ettei odota liikoja, josko tulisi positiivinen yllätys :love:
Ei ole helppo hyväksyä, siinä olet oikeassa. Itse huomasin, että kun teki negatestejä, niin oli tosi paha mieli. Sit yks kuukausi jätin testit tekemättä ja odotin menkkoja alkavaksi, niin oli paljon helpompaa olla, kun menkat alkoi. Jotenkin ne menkat oli helpompi hyväksyä ilman sitä negatestin tekoa (n)
 
Olen seuraillut taustalla myös tätä ketjua tuolta kesäkuisista ja nyt halusin tulla kommentoimaan. Meillä oli juurikin plussa kierrossa tallettelua dpo-2, joten se voi tosiaan hyvinkin riittää haluttuun tulokseen (y) Itse mietin, että ehkä siellä oli nyt enää vahvemmat pelurit odottamassa oviksen aikaan ja heikommat ehtivät jo sopivasti karsiutua joukosta ;)
 
Oi kuinka monta plussannutta on tänne ilmaantunut, ihanaa! Onnea ja tarrasukkia:love::barefoot:
Tsemppipeukut myös @Wintersun, hyviä uutisia on aina ilo lukea. Toivottavasti teillekin se pikkuinen käärö syliin asti suodaan, @W.we lle myös peukut pystyssä ja varpaat ristissä:)(y)

Itse olen nyt reissussa eikä täällä ole kuin digejä:confused: tein sit eilen yhen ja tulos "ei raskaana".. no enhän edes muuta odottanutkaan..silti se tuntu pahalta:( avasin testin katsoakseni sisältöä..niinku siitä nyt ois apua:rolleyes::ROFLMAO:
Huomenna aattelin toisen digin tehdä ja sen jälkee odotan menkkoja alkavaksi jos tulos olis taas negatiivinen..
 
Mulle voi huomiselle päivittää kp 4 ja ottaa pois piinailijoista. Menkat alkoi perjantaina työpäivän aikana, lauantaisin on vaan niin aikanen herätys aina töihin ja töiden jäljiltä ihan poikki, etten oo jaksanut käydä päivittämässä. Vaikka kyllähän tän tiesi jo, kun oli niin samanlaisia mahan nykimisiä kuin aiemmin. No, ei tässä mitään, uuteen yritykseen vaan. Meillä käynnistyi siis yk7.
 

Yhteistyössä