Haaveena vauva 2020

Oli pakko ostaa eilen pc paketti ja testata aamulla. Olin niin unessa vielä, et en tajunnu ottaa kuvaa heti testin teon jälkeen. Oon huomannut nyt kun oon tehny PC testejä sekä raskauskeijun One steppejä et mulla ainakin pct antaa paljon haaleempaa viivaa märkänä ku onestepit.
Tossa tiistain one steppi märkänä ja tän aamun pc kuivana. PC oli paljon haaleempi märkänä ku mitä one steppi oli.
https://aijaa.com/Xl9vbS
Ja tässä molemmat kuivana
https://aijaa.com/mZ2Aoo
Huomenna soittoaika lääkärille, koitan saada uusinta ultran mut jos ei niin sitte edes vielä yhdet labrat. :whistle::cautious:
 
@Mahaotus mulla tullu yleensä parin pvä sisällä 2-4 päiväs viilestään,mutmuistan nekin ajat ku tuli seuraavana päivänä ite pistän tilauksen Uudestaan meneen ku edellisen taisin töppäillä ku ei tullu vahvistus viestiäkään... Oisko sit ni paljov vauvakuumeisii että menee lähetyksetki ihan tukkoon
 
Voi luoja mikä aamu :cry: Mä voisin kirota nää pms-oireet alimpaan hel*******, kun on taas pinna niin kireällä, et en yhtään jaksais kuunnella ku tuo niin rakas adhd poikani on äänessä 24/7. Se höpöttää tauotta koko ajan ja jotenkin se nyt kiristää aivoja tosi paljon :( Ja sit samalla morkkis/paha mieli, kun ei jaksa kuunnella. Välillä menkkamaista jomotusta (eilen oli alaselkä toisinaan tulessa hetkellisesti) ja puhumattakaan tästä päänsärystä o_O
Jospa tää tästä. Pitää varmaan lähteä hetkeksi johki tuulettuu.
 
Voi luoja mikä aamu :cry: Mä voisin kirota nää pms-oireet alimpaan hel*******, kun on taas pinna niin kireällä, et en yhtään jaksais kuunnella ku tuo niin rakas adhd poikani on äänessä 24/7. Se höpöttää tauotta koko ajan ja jotenkin se nyt kiristää aivoja tosi paljon :( Ja sit samalla morkkis/paha mieli, kun ei jaksa kuunnella. Välillä menkkamaista jomotusta (eilen oli alaselkä toisinaan tulessa hetkellisesti) ja puhumattakaan tästä päänsärystä o_O
Jospa tää tästä. Pitää varmaan lähteä hetkeksi johki tuulettuu.
Tsemppiä! Pääsitkö yhtään purkamaan esim urheilun parissa tms? Ite huomaan tarvitsevani purkua liikunnan ja päiväkirjan avulla. Muuten ei pää pysyisi kasassa.

Omaa napaa: ahdistaa kaikki babyshowerit ympärillä ja syli tuntuu niin tyhjältä. Polilta ei oo tullut vielä aikaa ekalle käynnille. Odottavan aika on pitkä... :poop:

Päätin et vedän terolutit sen ekan ohjeen mukaan kp30 lähtien, josko jäis enempi mahdollisuuksia ovikselle ja luteaalivaiheelle. Vaikkei sitä ovulaatiota siis välttämättä tuukaan. Huoh
 
Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
 
Kp1 ja yk4 alkaa... alan jo epäilee että en enää pysty raskautua vaikka tuntuu tosi tyhmältä aatella niin kun monet on yrittänyt pidempään. Tuntuu itsekkäältä surra kun näin lyhyt yritys takana. Mutta tänää ois voinu itkeä. Lyhyt luteaali ei taaskaa helpota toiveita jatkon suhteen.

Tulevassa kierrossa yritän pitää huolen itsestäni paremmin ja keskittyä tekemään muutakin kuin googlaamaan oireita ja oloja. Stressihän ei tutkitusti vaikeuta raskautumista mutta muuten vaan etten tuhlaa aikaani.

Tsemppiä kaikille :love: tänään ei jaksais hymyillä.
 
Kp1 ja yk4 alkaa... alan jo epäilee että en enää pysty raskautua vaikka tuntuu tosi tyhmältä aatella niin kun monet on yrittänyt pidempään. Tuntuu itsekkäältä surra kun näin lyhyt yritys takana. Mutta tänää ois voinu itkeä. Lyhyt luteaali ei taaskaa helpota toiveita jatkon suhteen.

Tulevassa kierrossa yritän pitää huolen itsestäni paremmin ja keskittyä tekemään muutakin kuin googlaamaan oireita ja oloja. Stressihän ei tutkitusti vaikeuta raskautumista mutta muuten vaan etten tuhlaa aikaani.

Tsemppiä kaikille :love: tänään ei jaksais hymyillä.
Kuin pitkä sun luteaalivaihe nyt oli? Mulla taitaa olla sama ongelma sen kanssa. Meillä 7yk juuri päättymässä ja kaikella todennäköisyydellä yk 8 parin päivän sisään alkamassa. Eilen mieli oli tosi maassa tästä kaikesta kun tajusin et menkat alkamassa ja samanlaisia pelkoja juuri tosta et jos ei enää raskaudukaan. Mäkin koitan keskittyä ens kierrossa muihin juttuihin, ja onkin onneksi kaikenlaista kiirettä ja happeningia tiedossa, joten jos sais hiukan ajatuksia muualle ja vähän positiivisempaa fiilistä. Tsemppiä kaikille :love:
 
Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
Hirveesti tsemppejä! <3 Melkein samassa veneessä ollaan, mulla 6+5 mutta en uskalla innostua enkä edes ajatella mahdollista raskautta ennen kuin saan 100% varmuuden asiasta. Mulla ei näkynyt ultrassa kuin se paksu limakalvo ja vähän verta niin sain silloin suoraan km tuomion, mut nyt sekin on kumottu ku hcg lähtiki nousuun. Silti mulla on niin vahva ku tai km tunne... Ajattelin mennä yksityiselle ultraan jos tk ei huomenna siihen suostu, mutta milloinhan ois järkevät viikot käydä yksityisellä?(n)
 
Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
Toivotaan, et oli vielä liian aikaista. Oliko ovulaation ajankohta tiedossa? Jos vain onkin vähemmän päiviä, mitä pitäis olla laskurin mukaan (n)
Piinaavaa tuo odotus kyllä on, tsemppiä! (y)
 
"jee" menkat alko, jee siis siks ettei alkanu myöhäs ja tarvi arpoa millon ovikset jne, pysyy kärryil paremmin
mut voi lisää: kp1 /28

Yleensä nää päivät ovikseen menee helpommin, mut oviksen jälkeist 2 viikkoa ei turhaan kutsuta piina päiviks :D onnea uusista plussista!

@Mammakatri otat oman aikas, poistut sit ku tuntuu varmemalta, on tääl muitakin jo plussaneita jääny viel varmuuden vuoksi :) Niin varmasti itsekin teen sitten kun plussa pärähtää, tuli hätiköituu edellisel kerral ja siirryin samantien toukokuisiin innokkaana ja pari pvä pääst tänne Kuumeileen... Uskon kyllä vahvasti ettei sua täälä nähdä kun lähdet, monesti km jälkeen seuraava raskaus sujuu hyvin mut tiiän se pelko on silti läsnä
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kuin pitkä sun luteaalivaihe nyt oli? Mulla taitaa olla sama ongelma sen kanssa. Meillä 7yk juuri päättymässä ja kaikella todennäköisyydellä yk 8 parin päivän sisään alkamassa. Eilen mieli oli tosi maassa tästä kaikesta kun tajusin et menkat alkamassa ja samanlaisia pelkoja juuri tosta et jos ei enää raskaudukaan. Mäkin koitan keskittyä ens kierrossa muihin juttuihin, ja onkin onneksi kaikenlaista kiirettä ja happeningia tiedossa, joten jos sais hiukan ajatuksia muualle ja vähän positiivisempaa fiilistä. Tsemppiä kaikille :love:
Nyt ollut 8-10 päivän luteaalivaiheita, nyt tais olla 10. Onko sulla ollut muissa raskauksissa lyhyitä luteaaleja? Mulla ei oo hajuakaan kun sillon kun pamahdin vahingossa paksuksi kondomin läpi vuosia sitten ei paljoa ovulaatioita tarkkailtu :ROFLMAO: olin vielä sen tyypin kanssa tapaillut alle kuukauden... semmonen muistikuva kuitenkin että kierto ollut suht lyhyt aina... munki pitäs kehittää mulle kaikkea ohjelmaa ja jotain mielenhallintaa että osais nauttia elämästä tässä yrittäessä :love:
 
Toivotaan, et oli vielä liian aikaista. Oliko ovulaation ajankohta tiedossa? Jos vain onkin vähemmän päiviä, mitä pitäis olla laskurin mukaan (n)
Piinaavaa tuo odotus kyllä on, tsemppiä! (y)
Tunnen ovulaation ja joka tapauksessa se pussi on sen kokonen, että siellä pitäs muutakin näkyä. Katsotaan ilmaantuuko sinne joku.
 
Tsemppiä! Pääsitkö yhtään purkamaan esim urheilun parissa tms? Ite huomaan tarvitsevani purkua liikunnan ja päiväkirjan avulla. Muuten ei pää pysyisi kasassa.

Omaa napaa: ahdistaa kaikki babyshowerit ympärillä ja syli tuntuu niin tyhjältä. Polilta ei oo tullut vielä aikaa ekalle käynnille. Odottavan aika on pitkä... :poop:

Päätin et vedän terolutit sen ekan ohjeen mukaan kp30 lähtien, josko jäis enempi mahdollisuuksia ovikselle ja luteaalivaiheelle. Vaikkei sitä ovulaatiota siis välttämättä tuukaan. Huoh
No en mä yksinäni mihkään päässyt. Sen sijaan 3h uimahallissa kahden nuoremman kanssa. Vähän sentään helpotti. Menkkamaiset jomotukset jatkuu alaselässä ja menkkojen pitäis alkaa vasta 12pvä päästä :cautious:

Sinulle tsemppiä ja paljon :love:
 
@Binky ja @Karvakorvat, molemmille hirmuisen paljon tsemppejä. Ei varmasti ole helppoa olla epätietoisuudessa. Toivotaan, että sieltä pikkuinen ilmestyisi esiin piakkoin :love: Voimahalit!

Hitto, että olen huono kirjoittamaan mitään, kun meinaa samantein unohtaa mitä kukakin on kirjoittanut ja puhelimella selaus on jotenkin niin hankalaa :unsure: Pahoittelut, jos tunnun töykeältä, mutta aina kun alkaa kirjoittaa, ni jotain unohtuu ja sit ei voikaan palata taaksepäin ku tämä hävittää kaiken tekstin :mad: Pitäis varmaan alkaa selaa tietsikalla, ni ei ois niin hemmetin hankalaa ja vois toivotella onnea ja tsemppejä kaikille tasapuolisesti :love: Ja noin muutenkin vastailla, jos vain suinkin osaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kukapakuka ja Binky
Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
Voih. Tsemppiä kovasti sulle,on kurjaa elää epätietoisuudessa. Toivotaan että pikkuinen olisi siellä missä kuuluu:love:
 
Kp1 ja yk4 alkaa... alan jo epäilee että en enää pysty raskautua vaikka tuntuu tosi tyhmältä aatella niin kun monet on yrittänyt pidempään. Tuntuu itsekkäältä surra kun näin lyhyt yritys takana. Mutta tänää ois voinu itkeä. Lyhyt luteaali ei taaskaa helpota toiveita jatkon suhteen.

Tulevassa kierrossa yritän pitää huolen itsestäni paremmin ja keskittyä tekemään muutakin kuin googlaamaan oireita ja oloja. Stressihän ei tutkitusti vaikeuta raskautumista mutta muuten vaan etten tuhlaa aikaani.

Tsemppiä kaikille :love: tänään ei jaksais hymyillä.
Voin jakaa nämä sun ajatukset,täällä nyt alkaa yk4..Negaa näytti testi tänään ja huomiseksi odotan kuukautisia. Niin kamala harmitus päällä vaikka sitä tietää,että monet yrittänyt pidempään. Sitä vaan on itse niin malttamaton..
Itsekin yrittänyt olla rennosti ja ajatella,että kyllä se plussa tulee kun on tullakseen mutta se vaan on niin vaikeaa.
Plussa tuulia sulle seuraavaan kiertoon:love:
 

Yhteistyössä