Haaveena vauva 2020

@Wintersun no kylläpä onkin selviä viivanpaikkoja, jos niitä on.

@Päppyrä hienosti vahvistuu.❤

Ja omanapaa plääh ja ketutus ja harmitus.
No, mut niinhän mä aavistin et tämä kierto ei ollut meidän kierto.
Mut tietty tuo kemialinen taas oli ihn pepusta.

Eli kp 1. Ei ainakaan myöhästynyt menkat, vaan päinvastoin. Jäi lyhyehköksi tämä väli oviksesta vuotoon.
Mullahan on ollut niitä tosi lyhyitä luteaalivaihitakin.
Et sekin voisi kertoa jotain, et jotain pientä ongelmaa on, kun kiinnittyminen ei onnistu.
 
Miksi oi miksi oma kroppa nyt alkaa temppuilemaan, aiemmin kierto ollut säännöllinen.. No stressi tämän kai aiheuttaa :/
Täällä oli useamman päivän itselle epänormaalia tiputtelua ja tietysti ehdin kuvitella kuitenkin itselle huonoa olo ja fiilistä että josko sitten, mutta juu ei :sick:

Tilasin jostain sekä maca että niitä gele royale tabletteja, niitä kai voi syödä molempia? :D greippimehu lienee se viimeinen käyttöönotettava, olen niin huono syömään/juomaan mitään pahanmakuista.

Olen kyllä hieman outo tässä porukassa, koska en näe järkeä tehdä testiä ennenkun on aika varmaa että olis tärpännyt :ROFLMAO: en viitsi masentaa itseäni enkä aiheuttaa lisä stressiä sillä että näkyykö jotain vai ei. Olen siis tehnyt tässä n 9 kk aikana kai 3 testiä, ja ed raskaudessa 2. mutta onneksi jokainen saa toimia tyylillään, enkä tarkoita että toisten tyylisi olisi joten huono :rolleyes::D
 
@Päppyrä Hienosti vahvistuu, ihan selkeä punertava viiva :love:

@Wintersun Törkeitä viivanpaikkoja jos eivät mitään merkitse o_O Mutta mun silmään viiva olisi kuitenkin vahvistunut (n) Mutta sinun taustasi tietäen en tahdo innostaa liikaa, mutta toivottavasti viiva jatkaa vahvistumistaan, olisi vihdoin teidän aika :love:

Ja pahoittelut kaikille negoista ja menkoista!

Omaa napaa. Tilasin raskauskeijulta 14kpl ovistikkuja ja 9kpl 25 herkkyisiä raskaustestejä. Eipähän ainakaan lopu kesken, kotoa löytyy jo 14kpö ovistikkuja ja pari raskaustestiä :LOL: Mun menkat on kyllä nykyään ihan erilaiset. Teininä ennen pillereitä menkat oli tosi runsaat ja kivuliaat. Pillerit lopetettua palasi kamalat kivut ja vuoto oli runsasta. Muistan kun yhdetkin menkat oli niin runsaat että illalla kun laitoin tamponin ja yösiteen niin kahden tunnin päästä heräsin kun vuodin läpi :confused: Mutta nykyään onneksi vuodan vain yhtenä päivänä runsaasti, yleensä kp 2 kuten tässäkin kierrossa. Muina päivinä vuoto on niukkaa tai normaalia. Ja kipujakin on vain parina ekana päivänä (y)
 
Minäkin täällä kurkkimassa @Wintersun in tilannetta :) kökköjä nuo viivanpaikat, muistaakseni viime kesänä tein noita samoja pc puikkoja muutaman :poop: toivotaan että vielä vahvistuisi, ja jos ei niin elokuu on ihan just!! :love:
(Niinkuin taitaa syyskuukin olla :eek: )

Paljon onnea plussanneille :love:
 
Ihanan aktiivinen tämä ketju, vaikken olekaan ehtinyt käydä kuin lukemassa! Jännitän silti mukana kaikkien haamulaisia ja että onko tärpännyt. Sais kyllä lyhentyä toi meidän lista useammalla nimellä taas!

ON: flo ennusti ovista eiliselle, saa nähdä oliko vai eikö kun en testaa. Pitää jatkaa talletteluja. Meillä oli tänään 4 hääpäivä niin olisipa mukavaa jos tästä kierrosta nyt tärppäisi ^^. Ovulaatioon asti syön normaalisti kaikkea, mutta sen jälkeen meen aina raskauden ajan rajoitteiden mukaan varmuuden vuoksi. Näin alkuvaiheessa jaksaa vielä haaveilla salmiakeista ja viinilasillesta sen pari viikkoa :'D. Ompahan jotain mikä lohduttaa menkkojen alkaessa.
 
Tosi hienosti on lääkkeellä kierto pidentynyt! Oliko sulla @Wintersun muitakin raskautta hankaloittavia juttuja kuin tuo lyhyt luteaali? Olet varmasti kertonut sen täällä moneen kertaan, mutta se ei ole jäänyt mulla mieleen silloin aikoinaan... :/

Täällä maha kipuilee tuttuun malliin, menkat alkaa varmasti tänään.
 
Hienosti vahvistunut tuo testi @Päppyrä Onnea! :barefoot::love:

Käyttääkö teistä moni tota countdown to pregnancyä? Mä olen ihan koukussa siihen:ROFLMAO: Joka kierrossa sitä ihmettelen ja luen tilastoja ja lasken milloin voi testata ekan kerran yms. :D

Voiko dpo5-6 tulla jo oireita? Oon ollut tosi väsynyt nyt pari päivää ja nännit on ihan älyttömän kipeät:ninja: tänään tuli pyyhittäessä myös ensimmäistä kertaa vähän kirkasta limaa...(n)
 
Ei kai mulla muuta. Ei tätäkään oo kyllä noteerattu missään, kun hoitomuoto oli alun alkaen se ivf. Siis miehen siittiöt oli se syy ivf:ään (ja toki et oltiin jo yritetty 7v kun hakeuduttiin hoitoon..).

Harmi jos sielläkään ei plussaa tule :unsure:
Luotetaan siihen että plussa tulee viimeistään sitten ivf:n kautta! ❤
 
Onnea plussista ja toivotaan että viivat vahvistuvat. Aktiivisesti oon sivusta seurannut ja jännittänyt teidän puolesta. Mulla tosiaan nyt kaksi km takana, yritystä joulukuusta. Toka km meni varhain 6+0, nyt eletään kp 8 ja vuoto on jo loppunut. Mut voi @Wintersun nostaa listalle mukaan, kiitos. :)
Toivotaan että ovis tulee ajallaan, joskus juhannuksen jälkeen uskoisin.
 
Onnea plussista ja toivotaan että viivat vahvistuvat. Aktiivisesti oon sivusta seurannut ja jännittänyt teidän puolesta. Mulla tosiaan nyt kaksi km takana, yritystä joulukuusta. Toka km meni varhain 6+0, nyt eletään kp 8 ja vuoto on jo loppunut. Mut voi @Wintersun nostaa listalle mukaan, kiitos. :)
Toivotaan että ovis tulee ajallaan, joskus juhannuksen jälkeen uskoisin.
Olen pahoillani keskenmenosta :(
 
Moikka!
Pakko vähän purkautua..
Mulla olis nyt Dpo9 jos laskin oikein. Tulin maanantaina kipeäksi hirvittävään flunssaan. Jouduin hakemaan ihan sairaslomaa kun nousi kuume ja kurkku todella kipeä. Tissit ovat järkyttävän kipeät, pakko pitää urheiluliivejä koko ajan. Väsyttää ja palelee ja on päänsärkyä. Yskiessä mahaa on nippaillut koko viikon enemmän ja vähemmän..Eilen itketti kaikki..tänään oli pakko testata noilla mitä kaapeista löytyi. Tein ovulaatio sekä raskaustestin 2-3 h pidätyksellä, mies näkee myös viivan, näettekö te kuvassa ? o_O Kuvasta tuli kyllä todella epätarkka kun jouduin muokkaamaan kovasti, että ei ollut liian suuri tiedosto(n)
 

Attachments

Yhteistyössä