Haaveena vauva 2020

@nenskuli järkyttävää, ei tuo voi olla todellista, aivan karmeaa.. Mieskin oli aivan järkyttyny kun kerroin tästä, voiko tuommosta olla, pakotetaan aborttiin?! Mutta ymmärrän kyllä, kuinka haastavaa olisi jos pitäisi käynnistää synnytys liian aikaisin, kaksoset on muutenkin usein niin pieniä Voimia. <3
Eihän ne oikeestaan pakottaa voi, kyllä tää oli mun oma suostumus asiaan. Mutta koen kyllä, että lääkäri siihen mua ylipuhu/painosti. Olin jotenkin niin shokissa muutenkin tilanteesta, kun olin vasta saanu kuulla että sikiöitä on kaksi. Se lääkäri vaan sai mut niin vakuuttuneeks siitä, että kaksosraskaudessa mun kohdulla olis jo merkittävä riski. Mut mikä se merkittävä on, sitä en saanu ees tietää kun siihen ei mitään prosenttilukuja ole..

@nenskuli otan osaa

Aivan kamala tilanne! Todella raskaan päätöksen eteen olet joutunut ja vielä yksin kestänyt sen :cry:

Itsellänikin jo kolme sektiota takana. Lääkäri kyllä sanoi viime sektiossa (01/2017) että kohtu oli todella hyvin palautunut edellisistä (2007,2009) leukkauksista, eikä estettä uudelle raskaudelle ole. Tosin eihän sitä voi kai mitenkään tietää tarkastamatta, miten kohtu palautui tästä viimeisimmästä.

@nenskuli Paljon voimia Itse en olisi varmastikaan pystynyt tekemään päätöstä. Itku tuli tekstiäsi lukiessa. Olen niin pahoillani
Nyt tekisi melkein mieli mennä itse tutkituttamaan kohdun paksuus, että ottaako tässä kuitenkin liian ison riskin, kun jo edellinen raskaus oli riski
Lääkäri tosin vakuutti, että riskit on vain n. 2-5% luokkaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, milloin se osuu kohdalle ja on se henkilö tuossa 2-5% riskiryhmässä
@Kasikuus Jos sikiöitä on yksi niin prosentit on noi ja uskon, että hyvällä seurannalla voi onnistuakkin. Tosin, niiku lääkäri sano, vaikka tänään kohtu näyttäs ultrassa ok, voi se huomenna jo revetä. Voithan sitä kohdun paksuutta kysyä, jos ne voi sen katsoa? Mäki ajattelin että riski on hyvin pieni, mut niin on kaksosraskaudenkin riski 1,5% ja niin se meille napsahti. Mut jos sikiöitä olis ollu yksi, niin oltais jatkettu raskautta. Tätä päätöstä ei voinu kyllä tunteella tehä, piti vaan järjellä puntaroida kaikki riskit. Kaksosissa kohtu kun kasvaa niin nopeammin ja isommaks, kun yhdessä.

Minäkin optimistisesti voisin tipahtaa listoilta ja jos @Purrri lisäisi plussanneisiin, niin olis kiva. :)

Testit vahvistuvat päivä päivältä, joten en usko, että menkat sieltä tulevat. Tulen sitten tänne takaisin, jos käy hassusti. :LOL:
Ylimmästä alimpaan:
Dpo 13 aamu Apteekin ultra 10mIU
Dpo 13 ilta Pregcheck 25 mIU
Dpo 14 aamu Apteekin ultra 10 mIU
Dpo 14 ilta Pregcheck 25 mIU

Tuhannesti tsemppiä kaikille ja tulkaahan perässä joulukuisiin! ❤❤❤

Älä unohda meitä @Hypsy ❤ Yritämme tulla perässä. Kovasti tarrasukkia matkaan mukaan, kuin myös @Korallikala lle ja @Snanniska lle myös ❤❤

@Alinna86 Sulla alkaa sit taas piinapäivät ❤ Vastahan ne piinapäivän alut oli :D Nopeasti menee taas aika alku kierrossa :p

Mulla vuotelee edelleen jotain vaaleaa verta mitä lie ja kp7 menossa. Tänään kyl oikealle puolelle munasarjaan vihlonut, mikä ihmetyttää.. Jos ovis on tuttuun tapaan n. Kp 14, niin aika ajoissa alkaa vihlomiset :cautious:

Älä unohda meitä @Hypsy Yritämme tulla perässä. Kovasti tarrasukkia matkaan mukaan, kuin myös @Korallikala lle ja @Snanniska lle myös

@Alinna86 Sulla alkaa sit taas piinapäivät Vastahan ne piinapäivän alut oli Nopeasti menee taas aika alku kierrossa

Mulla vuotelee edelleen jotain vaaleaa verta mitä lie ja kp7 menossa. Tänään kyl oikealle puolelle munasarjaan vihlonut, mikä ihmetyttää.. Jos ovis on tuttuun tapaan n. Kp 14, niin aika ajoissa alkaa vihlomiset
En varmasti unohda! ❤ Käyn täällä varmasti lueskelemassa ja seuraamassa plussaamisia. ;)

• Tykkää
Reactions: Kasikuus ja Lilmi89
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Koodikissa..................kp 70/24
Vauvameille..............kp 69/28-35
Minttara........................kp 69/26
taikinatonttu.............kp 66/28
Mirella92..................... kp 65/29
Tupsahus......................kp 60/x
Zennuli...........................kp 53/26-28
lolu.....................................kp 50/28
Helmiii..............................kp 40/29-43
Mmohini.........................kp 35/32-42
Persikka123.................kp 31/32
Vaniljapulla.................kp 30/30
pehmis26.......................kp 29/27-29
Mandariinilohko.......kp 28/xx
Millimetrii........................kp 27/27
minttuni...........................kp 26/26
Marrrsipaani...............kp 26/27-28
Masu90............................kp 26/27-30
Lina87...............................kp 25/28
Riama...............................kp 24/27-29
mimmi92........................kp 24/26
Krippis..............................kp 23/22-24
BonBon88.....................kp 22/30-32
Piipaa93..........................kp 22/26-28
Amadecasa.................kp 20/34-55
Lilmi89..............................kp 18/29
Keltasirkku-.................kp 16/28-32
Nieve30..........................kp 14/29
Loree................................kp 14/23-28
Wanti................................kp 14/30-48
Alinna86.........................kp 11/28
Kasikuus........................kp 8/27-28
Jjenn................................kp 8/30-31
Futurmama.................kp 8/29-34
Hipposka......................kp 6/30
Vesinokkaeläin.........kp 4/28
Brunet82.......................kp 4/26-28
Shibali...............................kp 4/23-28
Ilona Eloisa...................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Marrrsipaani......................dpo 12
Vaniljapulla.........................dpo 12
Helmiii......................................dpo 12
Zennuli....................................dpo 11
minttuni..................................dpo 10
Lina87......................................dpo 10
Riama......................................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★

Huomenta leidit uuteen viikkoon! Selkäranka katkes tähän aamuun. Kp40-29/43 ja oletettu dpo12. Oli yks rfsu testi ja heräsin 4 niin jotenki en enää pystynyt vastustaa.

Ja siis testi aikana ei näkynyt mitään. Ja nyt paria tuntia myöhemmin hailuraviiva kun oikeesta suunnasta katsoo. Eli todennäköisesti tää frsu lilojen testien antama viivanpaikka....

Voi hitsit :'D menkkatuntemukset on kaikki, joten voi alkaa hetkellä millä hyvänsä. Tulipahan tuhlattua sentää yks testi tähän kiertoon. Ja samaan sijaan mietin et niin kauan on toivoa ennen ku ne oikeesti alkaa :D

Mites @marrrsipaani miltä sulla näytti?

@Vaniljapulla aikoo pysyä lujana ja testaa vasta dpo15?

• Rakkaus
Reactions: marrrsipaani
@nenskuli suuret pahoittelut kun jouduitte keskeyttämään raskauden. Tsemppiä arkeen tämän muiston kanssa.

ON:lämpöilyä nyt ollut, useamman kerran päälle 37.0,eikä mitään kuumeen oireita. Sit ummetus on vaivannut jo melkein viikon (maha on kyllä toiminu). Tissiarkuus alkoi toissapäivänä. Tissit olleet myös enemmän turvoksissa, lieneekö arkuus siitä johtuvaa. Halut yllättävän korkeat tähän kierron vaiheeseen. Nyt kp 25/28. Huomenna aattelin ensimmäisen testin tehdä. Ei kyllä oo oikeestaankaan sellainen olo, et ois raskaana. Se ois kaikkein suurin toive tosin.

@nenskuli voi ei ihan kamala tilanne. Hurjasti voimia suureen suruun! <3

@marrrsipaani oi että!! Suuret onnittelut! <3

Onnittelut muillekin plussanneille! Itse oon taas taustaillut. Nyt on kp 27/27 ja sellanen fiilis että menkat alkaa. Tosin nyt oon todella ylpeä itsestäni ku ekaa kertaa en oo aatellu sitä onko tärpänny 24/7, vaan enemmänkin yllätyin pari päivää sitten että kohta taas selviää kuinka on käynyt. Tsemppiä myös muille piinailijoille, toivottavasti sataisi plussia.