Haaveena vauva 2020

Ihanaa @Snanniska ❤ Oletko testannut muilla kuin noilla one stepeillä? Tai niitä kai nuo on? Ne näköjään ainakin mulla näyttää tooosi heikkoa viivaa verrattuna ainakin tohon apteekin ultraan. Hyvä viivahan sulla jo tänään on, mutta luultavasti sulla olis jo leffaviivat muissa testeissä. :love:

• Rakkaus
Reactions: minttuni
vierailija
Hei haaveilijat! Voisitteko tulla jakamaan mulle (ehkä rohkaisevia) mietteitänne liittyen tähän koronatilanteeseen? Avasin aiheesta keskustelunkin mutta se ei oikein lähde lentoon https://kaksplus.fi/threads/raskaaksi-2020-mutta-entaes-korona.2529788/

Tulkaa tuonne jättämään mielipiteenne tai kertokaa täällä? Oma olo on tosi neuvoton asian suhteen ja osui silmään, että täällä kuitenkin mietitään raskautta yhä aika hyvillä fiiliksillä... Mikä teidän suhtautuminen tuohon asiaan siis on?

Siis kyllä mun mielestä @Brunet82 ja @Vesinokkaeläin alkaa olla just sopiva päivä testata! Hopi hopi nyt leidit. :LOL: @Hypsy onnea ja tsemppiä, että jatkaa vahvistumista. :love: Mulla ei taas nämä reaktiot toimi, niin joutuu laittamaan tylsiä tykkäyspeukkuja kaikille.

Mun tekisi mieli testailla ihan kaistapäänä, mutta mun testit on kaikki apteekissa / kaupassa. Toisaalta tänään saattaisi illalla olla kauppareissun vuoro, niin samallahan niitä saisi... Taidan ottaa kuitenkin sen RFSUn edullisen paketin missä on monta testiä, ei kestä lompakko ostaa vain noita Apteekin ultria. Ei sitä vaan ehkä kuitenkaan osaa olla testaamatta, haluaisin niiiiiiin kovasti nähdä viivan vahvistuvan.

Ihanaa @Snanniska ❤ Oletko testannut muilla kuin noilla one stepeillä? Tai niitä kai nuo on? Ne näköjään ainakin mulla näyttää tooosi heikkoa viivaa verrattuna ainakin tohon apteekin ultraan. Hyvä viivahan sulla jo tänään on, mutta luultavasti sulla olis jo leffaviivat muissa testeissä. :love:
Eilen ja toissapäivänä pc:llä, mutta ne loppui niin tänään vaan noilla raskauskeijun one stepeillä. Niitä mulla on vielä jäljellä jokunen. Ihan hullu oon tän testaamisen kanssa kun jo taas tekis mieli kokeilla onko vahvistunut :D

Eilen ja toissapäivänä pc:llä, mutta ne loppui niin tänään vaan noilla raskauskeijun one stepeillä. Niitä mulla on vielä jäljellä jokunen. Ihan hullu oon tän testaamisen kanssa kun jo taas tekis mieli kokeilla onko vahvistunut
Ymmärrän! Ajattelin juuri, että onneks on päivät töitä, niin on ainakin se 8 tuntia, kun testit ei polttele. :LOL:

Moikka kaikille! Olen jonkin aikaa ryhmää seuraillut ja ihana nähdä kun etenkin viime aikoina plussia tullut monta:love:
Lopetin e-pillerit(Mercilon) helmikuun puolivälissä, jonka jälkeen on tullut tyhjennysvuoto sekä yhdet kuukautiset. Nyt kp10 ja ovista tässä odottelen. Käytössä on Flo-sovellus, ja sen mukaan ovis pitäisi olla nyt lauantaina(y)
Olen nyt melkein 2 viikkoa mittaillut aamulämpöjä, niissä ollut kuitenkin vaihtelua aika paljon, joten niihin en juurikaan luota. Lisäksi yritän nyt tikuttaa ovista, eilen aloitin tikuttamisen ja todella haalea viiva mielestäni oli eilen ja myös tänään tai sitten näen omiani.
Ja tosiaan ikää minulla on 27 ja esikoista yritämme:giggle:

Onneks mulla ihan normaalisti 8h töitä työpaikalla... Muuten pyöris vaan tää piinallinen odottelu ja testit mielessä :'D on kyllä menkkamaisia kramppeja ja turvotusta ollu tänää et pahoin pelkään ettei tärppiä tässäkään kierrossa. Toisaalta, mielenkiintoista nähdä sekin koska ne alkaa kun ovista voin vain arvailla et koska tapahtui.....

@Loree tervetuloa :)

@marrrsipaani muutama päivä ennen menkkoja käynyt vähän alempana (36.6 laskenut 36.3), sitten taasen noussut ja laskenut vasta toisena tai kolmantena vuotopäivänä. Eli ei ole laskenut vielä vuodon alkaessa. Vähän sama siis kuin @Kasikuus . Tuo muutamissa kierroissa toistunut. Olen mitannut lämpöjä kesästä asti, mutta viime kuukausien aikana olen pyrkinyt olemaan erityisen tarkka. Mutta jo pieni muutos vaikuttaa, jos huoneessa kylmempi niin vaikuttaa jne. Että tiiä sitten, kuinka luotettava tämä mulla on :D

En seuraa oireita tietenkään ;) mutta kolme päivää ollut jo ummetusta ja pahoinvointia. Että oleppa sitten seurailematta mitään. Ja kyllä, ollut ennenkin, joten eiköhän liity jotenkin tähän loppukiertoon. Mutta voi olla merkki muustakin :) jännää

Minttuni 29/ya 2/19/yk 14/1.

• Tykkää
Reactions: KirJoh89