U
Usko loppuu
Vieras
Saada kunnon rytmi?! Vauva tänään 3kk ja yö ja päivä nuriperin.Ilta 20-09 aamuun ollaan hereillä.Kaikkea on kokeilu hieronnasta,kylpemisestä vaikka mihin nyt kirjotan tätä lapsi hereil ja kello 05.Neuvolas kysyivät et nukkuuhan lapsi tos välis vaik tunnin tai sellasta.Mutta kun ei nuku.Koliikista ei ole kyse vaikka rajujakin väänteitä on.Pikkunen valvoo ja roikkuu tississä ja huutaa hulluna kun irrotan sen.Enkä raaski koko yötä valvottaa naapureita ja lasta huudattaa.Se käy mun omille hermoille myös kun on aivan loppu.Tätä kestäny 2kk. Ja joo sainhan mä apua mut jätkä käy joka ilta 23 kuorsaamaan mun sänkyy.Mä siirryn makkariin enkä saa sit nukuttua lapsen enkä kuorsauksen takia.Hän kyllä hoitaa koiran onneksi,tiskaa ja illal on lapsen kans jos mul menoja.Mut korkeitaan mä käyn kaupas enkä ole kauan pois kun lapsi täysimetyksel.Kun itse halusin nukkua se onnistuu olkkarin sofalle kun väkisin nukahdan ja sitä onnea kestää vajaa tunti kun mut revitää ylös.Sit kotihommat ja muut nii ei kohta jaksa enää.