Haava silmässä tai jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko jollakin ollu haava silmässä, mitä sille on pitäny tehä ja minkä näköinen silmä oli?

Mulla vahingossa tökkäs vauvan sormi omaan silmään ja nyt on silmä kipeä koko ajan ja välillä kun liikuttaa silmää niin käu todella kipeää ja silmä vuotaa paljon ei verta ja silloin on pakko pitää kumpaakin silmää 5 min kiinni ja helpottaa taas. Silmä on ihan normaalin näköinen, mikähän siinä vois olla?

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mulla on ollut reikä silmässä kun itse vahingossa tökkäsin sormella silmään... :snotty: Sain silmätippoja ja rasvaa, oli tosi kipeä.

Oliko sulla silmä kuitenkin ihan normaalin näköinen vai huomasko siitä?

mulla tuli pitkä haava silmään kun lapsi raapaisi.
Ite otin muutaman päivän ennen lääkärille menoa,
suosittelen kyllä menemään heti.
Saat rasvat jotka parantaa.
Itellä olo kävi ihan kamalaks enkä pystyny edes nukkumaan kun silmä vuosi ja kirveli ym...

Meillä jätkä tökkäs kaveria jouluna solmään sormella, ei tullu reikää mut tulehtu tooosi pahasti, aamupäivällä siis tökkäs, meni ohi ja sattu sit hierasee silmää kädellä ni siitä repes riemu, silmä muuttu punaseks ja vuotavaks ja valoaraks eikä sillä enää nähny kunnolla, päivystyksesä uhkailivat et oisko verkkokalvon luiskahdus, no ei onneks ollu, mut otti 5 päivää ennen ku kaveri näki taas sillä silmällä kunnolla.. :/

Yhteistyössä