Häätöäänestyksessä bb:ssä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Cheryll, Jari-Matti, Anna ja Johan.

Chipa sais jo lähteä, mutta Anna varmaan joutuu lähtemään, vaikka bb selvästi yrittää manipuloida katsojia äänestämään ulos Johanin, kun antaa sille oikein urakalla kaikkea extraa..

Mä niin toivoin että olis ollut vaan Johan ja Cheryll niin ois Chipasta päästy :/ enää huvita kattoo koko BB:tä kun jaksa katella Chipaa. Niin ärsyttävä eukko

Mä en ymmärrä tota syytä miksi Johan laitettiin häätöäänestykseen, sitä siis rangaistaan siitä, että lähti vapaaehtoisesti talosta ulos, kun kuitenkin Big Brotherhan sen sieltä "käski" lähteä. Oisko Johanin pitänyt sanoa, että en lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä en ymmärrä tota syytä miksi Johan laitettiin häätöäänestykseen, sitä siis rangaistaan siitä, että lähti vapaaehtoisesti talosta ulos, kun kuitenkin Big Brotherhan sen sieltä "käski" lähteä. Oisko Johanin pitänyt sanoa, että en lähde.

Ois vissiin pitänyt joo. Ihan naurettava syy bb:ltä laittaa mies äänestykseen, olisi sanonut suoraan, että sen takia, kun pääsit Afrikkaan ja olit koskematon.
Ja reiluuden nimessä, Johanille olisi pitänyt sanoa silloin, kun Afrikka keskustelu käytiin, että hintana on tämä. Vaikka Johan olsikin lähtenyt 100 varmasti joka tapuksessa, niin kyllä siitä sanoa olisi pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Anna tulee ulos =) mut mä en tajuu tota johanin suosimista ollenkaan :o miten sitä eilistä sviittiä oikeen perusteltiin???

Siis bb:n manipulointia tämä!!!!!!!! Yrittävät saada kaikki muut ulos ja Chipa neiti itse täydellisyys voittoon. Olisi vissiin hyvää mainosta "Cheryll, bb voittaja.."

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Anna tulee ulos =) mut mä en tajuu tota johanin suosimista ollenkaan :o miten sitä eilistä sviittiä oikeen perusteltiin???

Eiköhän se oo ihan vaan peliä BB:ltä... tarkoitus saada ristiriitoja taloon

Yhteistyössä