Häät vai ei häitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Nyt kesällä koittaisi se päivä jolloin meidän olisi tarkoitus sanoa toisillemme tahdon.Päivä jota on odotettu..Tämä uusioperhe homma on oman veronsa ottanut meidän suhteesta ja nyt olisi aika sitoutua siihen loppuelämäksi..Mutta nyt on ruvennut mietityttämään jaksaako tätä?..Loppuelämä edessä miehen ex-vaimon ja hänen suvun silmätikkuna ja lasten kiukkupussina..Meillä menee ihan hyvin mutta olosuhteet ovat vain niin #&%?$!* vaikeat..Normaalia hää jännitystä ja vai #&%?$!* alku..?Sitä ajattelee että olisiko sitä onnellisempi yksin..ei tarvitsisi jännittää koko ajan mitä on taas tehnyt tai sanonut ja kenet on suututtanut..Miestäni rakastan niin paljon niin hänkin varmaan minua ku kosi kerran..

Vaikia sanoa.Jos epäilyttää niin mikä pakko sitä on naimisiin mennä?!Voihan sitä olla ihan hyvin avoliitossakin.Tosin kannattaa tehdä sit jonkinlaista testamenttia,ettei käy köpelösti.
Itse mentiin naimisiin ja täytyy myöntää et välillä oon katunut...Oman rasitteensa suhteelle ovat tuoneet just nämä uusperhekuviot ja miehen ns.laiskuus ym.elämänarvoerot.Saapa nähä ollaanko sitä sitten loppuelämä yhdessä... :headwall:

No, eihän tuosta sinun tekstistä oikein seljennyt, mättääkö sinua se miehen exän suku vai uusperhekuvio ylipäätään. Tuntematta miten paljon teidän "kuviossa" on lapsia, on vähän vaikea sanoa mitään. Mutta uusperhe on meilläkin ja aikomus olisi pitää miehen kanssa pienimuotoiset häät ensi kesänä... Nämä on niin isoja päätöksiä, että tottakai on syytä mietiiä ja harkita. Mutta jotkut exär eivät kyllä tässä pelissä niin paljon paina, että voisivat vaikuttaa päätöksentekoon millään tasolla. Joten etköhän sinäkin nyt mieti, mikä on oleellista. Annatko sivullisten häiritä ja sotkea, vai keskitytkö oleelliseen!? Eli rakastatko sinä miestäsi vai et? Se, se on oleellista!!! Ja onnea!!!

Yhteistyössä