Häät tulossa ja olen ihastunut...........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
Kuusi vuotta ollaan oltu yhdessä ja kaksi vuotias lapsi on. Häät on kesällä. Nyt olen ihastunut... miehen ystävää ja tulevaan bestmaniin. Ikinä en miestäni satutta, ja sen verran tunnen miehen ystävää, ettei varmasti alkaisi kanssani mihinkään juuri siksi, että olen varattu. Minäkään en tee mitään mikä johtaisi siihen, että menetän kaiken mitä nyt on. Parempaa miestä en voi löytää kuin minun mieheni. Silti tämä toinen mies herättää minussa tunteita ja haluja..... Meillä käydessän tulee aina viereeni istumaan. Haaveilen tämän miehen läheisyydestä. Hääjännitystä vai pakoa arjesta? Veikkaan että arjen piristystä on tämä haaveiluni. Näin ihastuneena väittäisin, että hänkin tuntee jotain, kun aina verelleni tulee tai ehkä vaan kuvittelen.

saaattaa johtua vaan siitä että pelkäät alitajuisesti että teillä ei oo enää mitään huumaa odotettavissa kun kerta naimisiinkin jo menette ja ootte olllut niin pitkään yhdessä. Ja sitten haet sitä huumaa muualta.
Mutta älä pilaa sitä mitä teillä on! Teillä on jotain paljon parempaa kuin se hetken huuma mitä kokee ihastuessaan.

Ohi menee kun jaksat vähän aikaa odotella. =) Ihastumisia tulee ja menee pitkässä suhteessa, tärkeintä on musta kuitenkin malttaa mielensä ja antaa ajan kulua. Ehjä perhe on varmasti sen väärti.

Jos oikein ahistaa, niin siirtäkää häitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ohi menee kun jaksat vähän aikaa odotella. =) Ihastumisia tulee ja menee pitkässä suhteessa, tärkeintä on musta kuitenkin malttaa mielensä ja antaa ajan kulua. Ehjä perhe on varmasti sen väärti.

Samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Samaa mieltä!

Eiks sun pitänyt olla kaisesta eri mieltä. :D

odotan häitä ja kovasti ollaan suunniteltu ja askarreltu. Välillä vaan arki tylsistyttää niin kaipa tää ihastus on sitä arjen piristystä...... Ja tätä mitä mullä on en todellakaan halua menettää minkään tyhmän asian takia. mutta kun tuntuu niin hyvällä nähdä sitä miestä ja kun se tulee lähelle...

Mulla oli ihastuminen syksyllä. Ihan vaa viestailtiin ja soiteltiin, mitään ei tapahtunut. Mutta samalla aloin kohdella miestäni kuin ilmaa, kaikki mitä teki, ärsytti mua. Ja varmaan mieskin tajusi että jotain on tekeillä, mitään ei sanonut.

Ihastus loppui niin äkkiä kun alkoikin. Se oli just sitä arjen piristystä. Jälkeenpäin podin morkkista siitä, miten omaa miestäni silloin kohtelin.

Eli pointti oli varmaan se, että kaikille käy noin joskus, myös sun miehellesi. Se tunne on kutkuttava, kun se ihastus tulee lähelle tai ylipäätään huomioi jotenkin.. Mutta ihmisiähän me vaan ollaan. Ihastuminen on normaalia, se mitä sen pohjalta tekee onkin sit taas toinen stoori..

Onnea tulevaan avioliittoon! :hug:

Yhteistyössä